Toon posts:

Ik zoek een nieuwe LCD full hd tv

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views

• at00mb0m
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-02 18:23
Beste mensen,

Ik heb internet afgezocht naar een zo goed goedkoop mogelijke full hd tv met kwaliteit.
Ik wil graag een Full HD samsung, 100hz,hmdi aansluiting(en) voor me TV. Minimaal 102cm, liefst 107 of groter max 116cm diameter.

Weet iemand van jullie waar ik ze goedkoop kan vinden of kent er iemand een goede TV die aan deze eisen voldoet.

Groet,

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07-2022

Flame17

Captur EDC 130

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:01

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Zoals je wellicht gelezen hebt in De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid vragen we op GoT iets meer eigen onderzoek en inzet dan alleen een vraag stellen. GoT is namelijk geen vraag en antwoordforum, we verwachten hier iets meer eigen inzet alvorens je een topic start. De essentie van dit topic is eigenlijk gewoon een boodschappenlijstje met enkele eisen als merk, grootte en aansluitingen.

Ook het beleid van dit subforum is het lezen waard: LCD Beleid. Maar vooral zou ik [FAQ] Welke TV moet ik kopen? eens doornemen, daar staat bijna alles in wat je moet weten wil je een tv gaan kopen.

Verder kom je er met de Pricewatch vast en zeker wel uit aangezien je al een merk weet en redelijk specifieke eisen hebt. Als je een shortlist hebt en over die modellen nog dingen wil vragen dan kan je een nieuw topic openen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee