Toon posts:

Beste moederbord voor i7 2600k CPU

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views

• keanou
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-04-2022
zoals de titel als zegt, ik ga een nieuwe pc in elkaar zetten met een i7 2600k welk MoBo kan ik hier het beste voor gebruiken. Budget +/- €175,-

De rest van mijn pc:
CPU:
Intel i7 2600k @ 3.4Ghz
GFX:
MSI 6950 2GB Twin Frozr II
RAM:
8GB DDR3 (1333Mhz van Corsair)
Optische stations:
DVD brander.
Opslag:
OCZ Vertex Agility 2 60GB
500GB HDD 7200 RPM (Hitachi)
Voeding:
Cooler Master GX750
Kast:
Cooler Master HAF932 Advance

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 05:09

Format-C

Rays aan het Tracen

**LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

Kijk wat je nodig hebt. Wil je SLi? CF? Hoeveel sata poorten heb je nodig? Hoeveel usb poorten? Hoeveel pci-e slots? Hoeveel pci slots? Wat voor geluidschip? Overklokbaarheid? Indeling van het bord? Enz enz.

En maak dan een keuze nadat je reviews gelezen hebt en foto's/ plaatjes hebt bekeken. Verklein de keuze door de borden te vergelijken die aan jouw specifieke criteria voldoen.

Succes.

[Voor 15% gewijzigd door Format-C op 25-05-2011 17:24]

MasterBox MB511 RGB/ Ryzen 9 5950X @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Aorus B550 PRO V2/ G.Skill F4-3200C14D-32GTZ B-Die/ Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA HDD/ Gigabyte WBAX200/ CM V850 Gold V2/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:40

ride277

Cooled by Noctua

Ik heb deze, voldoet prima.

Offtopic;

Format-C, je sig faalt :+

| system specs |

• keanou
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-04-2022
Waarom de MSI P67A-GD65 en niet de MSI P67A-GD65 (B3) uitvoering aangezien dit (B3) systeem toch de oplossing is voor problemen die het moederbord met SATA hardware heeft of heb ik dit verkeerd begrepen?

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 09:55

Ed_L

Crew Council
**LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

Zoals je wellicht al gelezen hebt, staan we dergelijke vragen niet toe in losse topics. Voor advies hebben we de BBG Aanschaftopics en die heb je voor videokaarten iig al gevonden. De rest staat hier: Best Buy Guide overzichtstopic :)

Dit topic gaat dicht.

[Voor 11% gewijzigd door Ed_L op 26-05-2011 00:05]

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee