Toon posts:

[CiP]Scratch Radio

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 260522

Topicstarter
Hallo Medetweakers
is dit topic alleen bedoeld voor pc-casemods? ik kan het nergens vinden
ik ben namelijk compleet vanaf de grond een kleine radio aan het maken (kratradio idee) en hierbij komt dermate veel modwerk kijken (behoorlijk relevant aan pc-casemodden) dat het mij leuk leek om hiervan het proces bij te houden.
ik ben al een eindje op weg, en ik zal later op de middag (als ik thuis kom) even wat foto's en tekeningen bijplaatsen.
bij deze wel alvast een plaatje wat ik voornamelijk gebruikt heb als inspiratiebron

• BBotman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:11
Ik denk zomaar dat er nog wel een moderator langskomt, om aan te geven dat je hiervoor toestemming nodig hebt. Plaats wat concrete plannen, open een topic in Schop een Modje en plaats alvast wat foto's van de voortgang. Dan krijg je vast en zeker toestemming.

Het idee is wel heel gaaf en ik hoop dat je het succesvol kunt afronden!

[Voor 29% gewijzigd door BBotman op 25-05-2011 15:47]

• WillemDD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:51
Ik wil deze zeker gaan volgen als hij door gaat!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-10-2022

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Topicstarter
BBotman schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:42:
Ik denk zomaar dat er nog wel een moderator langskomt, om aan te geven dat je hiervoor toestemming nodig hebt. Plaats wat concrete plannen, open een topic in Schop een Modje en plaats alvast wat foto's van de voortgang. Dan krijg je vast en zeker toestemming.

Het idee is wel heel gaaf en ik hoop dat je het succesvol kunt afronden!
Excuus! ik wist niet dat er eerst toestemming moet komen om hier een topic te openen!
waar vind ik Scop een modje?
over een uurtje ben ik thuis en zal ik even wat meer info (+ plaatjes) erbij zetten

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-04 19:45

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Topicstarter
dank! hij staat bij schop een modje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-05 13:15
Meestal moet je eerst wat gedaan hebben wil je toestemming krijgen.
Foto's van wat je hebt gedaan met bijschrift, goede opmaak en goede layout.

Niet 10 regeltjes tekst met een plaatje erbij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• oisin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:15
hier is de goedgekeurde: [CiP]Scratch Radio
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee