Toon posts:

welke tv's kunnen het beeld op de wd live hub verbreden?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 407821

Topicstarter
de livehub kan beeld zelf niet verbreden, alleen zoomen. mijn tv (samsung p2270hd) kan wel 4:3 verbreden naar 16:9. bij dvd's & en tv kan ik een serie als friends stechen naar 16:9.

bij de live hub kan dat niet alhoewel mijn tv dus een "volledig scherm funtcie" heeft. als ik op 16:9 druk krijg ik 4:3, als ik op 4:3 druk krijg ik vierkant beeld. de livehub leest zowel 16:9 als 4:3 als breedbeeld maar zend 4:3 wel in 4:3 uit ook al staat de modus op breedbeeld.

zijn er tv's horizontale zoom, waarmee dit wellicht opgelost zou kunnen worden.

iemand anders ervaring met oude sitcoms met balken aan de zijkant op de live hub die dit heeft kunnen oplossen?

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 23:13

RV

®

Ja ja, ten eerste er is al een topic voor de WD TV Live Hub. Ten tweede, je uitleg is wel wat onduidelijk.

Maar goed, je hebt twee opties, normaal en breedbeeld. Als je normaal doet wordt Friends widescreen, doe je breedbeeld dan krijg je zwarte randen. Bij andere films/series is het net andersom. Ligt beetje aan de codering/beeldindeling denk ik.

Geloof wel dat WD bezig is hier een oplossing voor te zoeken. Het staat in dit topic. Hoe meer kudo's een idee krijgt, hoe groter de kans is dat er naar wordt gekeken. WD bekijkt zo af en toe de ideeën en geeft daar feedback op. Een hoop zijn er al doorgekomen in de vorm van 'er wordt aan gewerkt of er wordt naar gekeken'.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee