Hallo ik kom hier heel vaak, om nieuws te lezen etc maar log niet zo vaak in omdat ik het zeer druk heb in mijn prive leven. Nu wil ik een beetje mijn pc upgraden, en wil jullie om hulp vragen
Wat ik nu heb
Cpu AMD Phenom II X4 965
Grafische kaart Sapphire HD 5770 1GB GDDR5 PCI-E
Ram Geheugen Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333
Ik wil straks een beetje de nieuwe spellen gaan proberen. denk aan dirt 3, fifa 2012, etc
Dus wat moet ik upgraden ?
Ik dacht zelf erbij of/en vervangen.
Grafische kaart MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition
Ik hoef echt de spellen niet op very high te spelen maar een beetje normaal op een resoulite van 1680/1050 en een anti alias van 4x moet lukken toch.
Waarom msi ? omdat ik alles van msi in de pc heb ik ben niet iemand die duizenden euros aan zijn pc verspijkert dat doe ik liever in me andere hobby. maar ik wil toch echt binnen zo'n 250/260 euro blijven.
thx from ar
Wat ik nu heb
Cpu AMD Phenom II X4 965
Grafische kaart Sapphire HD 5770 1GB GDDR5 PCI-E
Ik wil straks een beetje de nieuwe spellen gaan proberen. denk aan dirt 3, fifa 2012, etc
Dus wat moet ik upgraden ?
Ik dacht zelf erbij of/en vervangen.
Grafische kaart MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition
Ik hoef echt de spellen niet op very high te spelen maar een beetje normaal op een resoulite van 1680/1050 en een anti alias van 4x moet lukken toch.
Waarom msi ? omdat ik alles van msi in de pc heb ik ben niet iemand die duizenden euros aan zijn pc verspijkert dat doe ik liever in me andere hobby. maar ik wil toch echt binnen zo'n 250/260 euro blijven.
thx from ar