Toon posts:

Hetzelfde beleid niet geldend voor iedereen?

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 15:39
Het is me al vaker opgevallen dat het beleid hier op het forum blijkbaar lukraak wordt uitgevoerd. Ik start dit topic omdat ik het niet eens ben met een pushmessage die ik van SmartDoDo heb ontvangen vanwege Snowwie in "Spaargeld opgebouwd, wat is verstandig?" ,waarin ik suggereerde om je spaargeld om te zetten in goud, en dat dit niet persé gemeldt hoeft te worden aan de Belastingdienst.

Dus krijg ik een pushmessage van DoDo dat het hier om een frauduleuze suggestie gaat wat niet conform GoT beleid is. Dan moet ik even terugdenken aan het topic van mezelf over de gemeentelijke belastingen, waarin een gebruiker feitelijk dezelfde 'suggestie' geeft om de Belasting te omzeilen, te weten hier : Jism in "Gemeentelijke belasting en spaargeld"

Nu gaat het er mij niet zozeer om of ik zelf wel of niet gelijk heb, en of mijn bericht conform het beleid is, maar dat er blijkbaar onderscheid wordt gemaakt tussen gebruikers. Met andere woorden, de ene mag wel een frauduleuze suggestie posten en de andere niet. Dit vind ik gewoon niet kunnen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 26306

Het zal inderdaad wel aan jou liggen... Altijd een goede insteek om het probleem bij jezelf te zoeken ;)

Of het ander is natuurlijk over het hoofd gezien, door een ander modje (met meer/minder kennis van dat specifieke onderwerp) bekeken, of er zijn andere dingen aan de hand.

Hoe weet je trouwens of die andere persoon niet óók een pushmessage of een waarschuwing daarvoor heeft gekregen?

En kerel, je bent 34.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-05 12:26
Misschien is het meer een punt van handhaving dan van willekeur. De pakkans is - ook hier op GoT - natuurlijk nooit honderd procent.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:50
Met ^^

En vooral who cares? Je hebt geen boete gekregen en er is niks ergs gebeurt.

Ik krijg nogal een "ja maar hij deed het ook" idee bij dit topic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 15:39
Anoniem: 26306 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:34:
Hoe weet je trouwens of die andere persoon niet óók een pushmessage of een waarschuwing daarvoor heeft gekregen?
De betreffende suggestie is niet weggemod.
Craven schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:43:
Ik krijg nogal een "ja maar hij deed het ook" idee bij dit topic.
Dat kan zijn, maar wat mij dan zo stuit is dat er dan alsnog niets mee gedaan wordt. De enige feedback die ik krijg is dat ik naar mezelf moet kijken. En nogmaals, het gaat me er niet om of ik in mijn reactie gelijk had of niet. Als er gezegd was "je hebt gelijk, ook die reactie is niet conform beleid", dan had je mij verder niet gehoord.
Dus?

[Voor 57% gewijzigd door Snowwie op 22-05-2011 23:48]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat het handiger is om een DM/mail naar * SmartDoDo te sturen (contactgegevens zijn hier te vinden) en via die manier uitleg te vragen, ook naar aanleiding van je vraag wat betreft het niet (zichtbaar) modereren van de door jou aangehaalde reactie. Individuele moderaties bespreken we niet op het forum. Ik weet zeker dat hij jou meer dan graag te woord wil staan :)

En * Anoniem: 26306 , zo'n sneer is niet nodig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee