och eigenlijk wil ik helemaal niet reageren
op de post van die achterlijke misterxmedia maar kan het niet laten omdat Grave hem blijkbaar zo hoog heeft zitten... Dat stukje tekst wat je post:
They completely disregaurd logic and reality and instead put more faith in a bunch of theoretical numbers on paper.
1.86tf vs 1.1tf
De theoretische waardes van de GPU's van beide machines is snel te achterhalen (google en u vind):
853mhz@ 768 shader units = 1,31 tfl
ops
800mhz @ 1152 shader units = 1,84 tfl
ops
Dit is zonder de CPU maar die is bijna te verwaarlozen in de rekenkracht
nu blijkt dat 10
pct van de GPU power van de xbone gebruikt is voor het os houd je 1,17 tfl
ops over
According to those numbers PS4 is nearly twice as powerful as X1...logic tells us games should look twice as good on PS4 or run twice as good. watchdogs should be 60fps on PS4. BF4 should be running at 120fps on PS4
(or atleast X1 BF4 is not supposed to be running @ 60fps or even 1080p upscaled)
Dat een machine twee keer zo krachtig is geeft ook niet altijd 2x zoveel real time winst. dat is al heel erg vaak uitgelegt en debunked maar misterx wil het niet lezen. een auto met 200 pk gaat toch ook niet altijd 2x zo snel als een auto met 100 pk? en dat BF4 niet zou kunnen draaien
op de xbox in 60 fps is bullshit. als je maar voldoende details weghaald kan ook de ps3 en 360 de game
op 60 fps spelen. wat hij hier schrijft is de grootste onzin.
There is so many holes in sonyboy logic that its at the point to where they cannot even accept logical thinking. not only that but the performance difference varys everyday. It has varied so drastically from 30%-60%...How is that possible if Sony never upgraded their system?? How did sony magically get twice the performance upgrade outta no where?? Better yet why do the games show a different reality??
En hij durft over fanboy logic te praten?
De terafl
ops waardes van de PS4 zijn steeds (publiekelijk) ongewijzigd gebleven is is juist de xbox die steeds (publiekelijk) aan het veranderen is door de u
pclock van 53 mhz en het laatste verhaal over de 10 reservering voor het os. Die gast verdaait de boel steeds.
If PS4 is 50% easier to develope on and 60% more powerful than there should be no excuse as to why X1 not only has more games and exclusives, but is also on par or better looking than PS4 games.
Either sonys lying about PS4 power or MS is hiding somthing. Otherwise this shit is not adding up at all.
Waar haalt hij die waardes vandaan? hij praat echt poep. je kan een wijze van programmeren niet uitdrukken in percentage...?! Over de waarde van de games per platform kan je beide in het gelijk stellen want ik vind de xbone een zeer sterkte line up hebben. Maar daar gaat dit niet over. Zeker launch games maken niet goed gebruik van de hardware. neem daarbij de verhalen dat ontwikkelaars "parity" achtervolgen bij het ontwikkelen van games...
Maar alle verhalen van ontwikkelaars dat de ps4 makkelijke is om te programmeren, de driver beter en volwassener zijn en dat ook ea nog niet de resolutie van de ps4 versie wil bevestigen omdat hij in de dev omgeving
op 900p draait. Er zijn zoveel verhalen die het voordeel naar de ps4 wijzen dat ik het gewoon knap van je vind om deze bullshit hier te posten met droge ogen.
Begrijp me niet verkeerd de xbone zal absolutt gaven een verschrikkelijk mooie games gaan voortbrengen. Forza is toch een geweldig voorbeeld? exclusive games zullen per plaform het maximale uit de hardware persen omdat ze kunnen leunen
op de specifieke voordelen per platform. de xbox zal ongetwijfeld
op een aantal plekken superieur zijn aan de ps4.
Maar waar de klappen gaan vallen is bij de multiplatform games, net zoals ze vielen bij last gen. Daarom ben ik niet zo geinterreseent in de performance van killzone of forza want die zal vast wel goed en t
op zijn. maar het verschil in battlefield om er maar één te noemen vind ik zeer interresant en er is bijna niks over te vinden naast wat loze tweats en offscreen footage die niks zeggen omdat ze
op dev kits draaien.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop