Mja ik snap ook niet wat het probleem is tussen een keuze voor een accu, batterijen en
oplaadbare batterijen. Zo'n Li-ion accu is ook gewoon in een X360
controller te zetten, maar dat hoeft dus niet. En dat je lang met een lading kunt doen is helemaal niet aan de orde. Wanneer kom je erachter dat je batterijen leeg zijn? Als je aan het gamen bent. Niet ervoor, niet erna, nee tijdens. Dat je hem daarna met een kabel kunt
opladen is handig (al is dat ook bij de 360 mogelijk), maar blijft toch een hindernis als je wilt gamen en je batterij is stuk. Hoe lang die ook mee gaat.
Bij vrijwel alles in dit t
opic wordt bij Sony de lofzang gehouden over hoeveel keuze je wel niet hebt. En nu heb je geen keuze, is het toch nog steeds allemaal dikke prima. Dat begrijp ik echt niet.
En dat men nog steeds mijn woorden weer aan het verdraaien is over mijn reactie
op het Anandtech artikel is ook nog wel
opvallend. Ik heb helemaal geen zaken omgepraat. Ik heb andere conclusies getrokken
op de feiten en speculaties die in het betreffende artikel zijn gemeld. Als we elke nieuwsbron maar
op hun blauwe ogen moeten geloven, komen we ook nergens en kunnen we alleen nog maar ja en amen zeggen.
Het is leuk om te zien dat men bij Anandtech ook wel eens buiten hun comfortzone artikelen aan het maken is, maar als je nergens kritiek
op mag hebben, simpelweg omdat het van anandtech komt, is gewoon retarded. En dat het nu weer terug wordt gehaald, geeft alleen maar aan dat men hier weer door de argumenten heen is
[
Voor 3% gewijzigd door
Martinspire op 28-08-2013 19:43
]