Ach het went snel denk ik, wel tof, zo'n pancake. Lekker compact
Het verschil tussen de 24-70/4 en de 24-105/4 zal hem naast de prijs vooral in de beeldkwaliteit zitten denk ik, in het voordeel van de 24-70/4.
3 weken geleden weer dnb feestje, helaas na 10 jaar voor het laatst, en op een redelijk unieke locatie die ook gaat sluiten of inmiddels dicht is, De Toren in Amsterdam-Noord aan het IJ. Zoals ik inmiddels wel gewend ben retedonker, soms zelfs met de hand moeten focussen omdat de autofocus het niet meer trok. En ik heb lekker aan kunnen kloten met m'n nieuwe Yongnuo 622n TX trigger
Silhouetje van MC Multiplex, met het licht van m'n flitser achter hem geplaatst (er stond een vet handige diaprojectorstandaard backstage naast de dj
Visuals en lichtshow pasten naadloos inelkaar; Behalve een beamer werd er onder andere gebruik gemaakt van diaprojectoren, en enorme ronddraaiende spiegels aan spiegelbolmotoren:
Voor jullie wellicht iets te donker/oninteressant als partypic, maar dit is Paradox/Alaska (voor de dnb kenners/heads), en de beste man was deze avond op zijn best, niet normaal.. wat ik wilde laten zien is zijn gedrevenheid achter zijn apparatuur en afgekloven Amiga met Octamed tracker (!). Geeft tevens een aardige weergave van hoe donker het is, manual focus geschoten met m'n 35/1.8 DX misbruikt op mn FX D700:
Uiteraard waren er ook wat luchtiger zaken zoals deze gekkigheid met een opblaasbanaan
DJ Fre4knc heeft het naar zn zin achter de decks:
Een van de MC's zweept het publiek nog even op:
0=0 laat de zaal in zijn voegen kraken met de drums en breaks uit zijn apparatuur, geschoten met de Zenitar 16/2.8 fish, flitser ergens links op het hoekje van de dj booth gezet, camera zowat boven een van zn midicontrollers (dat ding met die rode lampjes in het midden onder):
En tegen het einde van het feestje scheen de zon alweer. Baalde wel dat ik de mc niet scherp kreeg, dat is af en toe nog wat gekloot met de Zenitar als ik dingen van heel dichtbij schiet, want dan ontkom je er niet aan om met de hand te focussen.
hele set (60 foto's)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."