Ik heb nix weggegooid dus moet ie nog op zolder liggen tussen de andere C64 zut
*burp*
Verwijderd
Heb ik hier ook nog liggen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 01:57 ]
eind jaren 70 als ik et me goed herinner
et idee er achter is echt vreselijk goed (vind ik).
als baas van "War Incorporated" (ok, et had een andere naam, ben et ff kwijt) moet je opdrachten aannemen, je moet je researchers op bepaalde tech-systemen laten werken, voertuigen in elkaar zetten(met dingen bedacht door je researchers) en in aandelen handelen (soms zelfs hele bedrijven overnemen).
Opdrachten kwamen via email, en als je er 1 aannam, schakelde het spel over naar RTS mode.
Je moest dan met je zelf-ontworpen voertuigen de opdracht uitvoeren, waaraan je weer een X miljoen verdient, waarvan je weer kan investeren en research kan laten doen.
is er eigenlijk een recent soorgelijk spel? kvind et namelijk wel een grandioos goede mix.
Verwijderd
Star Command
Tyrian
Beasts Bumpkings
Syndicate wars
worms 1
Worms and reinforcements
Cannon Fodders 2
Hexen 2
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Vampire Killer voor de MSX, nog ouderwets in cartridge. Ook nog een msx2 staan, kan hem nog spelen, geweldig spel..
Alle Vic20 en MSX tapes zijn helaas weg of te goed opgeruimd door mijn moeder...
Verwijderd

Waar ik ook gelijk mijn eerste cheat ooit in had gevonden:
Aan het begin linksaf gaan, dan komen de ballen achter je aan en krijg je automatisch de bonus voor het springen over de bal
Ik weet nog wel toen ik em ging kopen, was nog best prijzig toendertijd
Ook in cartridge trouwens, later is ie geloof ik ook op diskette uitgekomen voor de MSX2.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 15:23 ]
Het oudste spel is denk ik Monkey Island 1,maar is later gekocht (oude herinnering van mijn Amiga tijdperk)
Als mijn moeder hem nog heeft is het oudste spel 1 of ander bomber spelletje op de Comodore VIC20 (volgens mij staat ie nog ergens op zolder bij haar)
I didn't loss my mind. I sold it on E-Bay
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Deze gaat dicht, omdat opsomtopics vandaag de dag niet meer zijn toegestaan.
Dit topic is gesloten.
![]()