Nee Ardana, en dit standpunt had ik nou net niet van jou verwacht.
Jij weet heel goed dat het de bedoeling is dat als je verwacht te gaan samenwonen je je ook samen dient in te schrijven.
Dat iedereen hier met gemak omheen komt is idd aan de regering te wijten, maar het is dan alsnog gewoon pure fraude als je op voorhand al WEET dat je gaat samenwonen....
En kom nou niet aan met dat het mijn eigen schuld is , want ook jij doet AANNAMES die niet kloppen
Maar om dat argument maar meteen af te schieten, ik sta in deze gemeente al 6 jaar ingeschreven!, en ja ik ben bijna aan de beurt, maar dat neemt niet weg dat ik de afgelopen 6 jaar noodgedwongen (veel ) te veel heb moeten betalen aan wonen door het scheefwonen.
En om je(Ardana) wiki link meteen maar erbij te halen :
goeiesmorgens Ardana
Jij weet heel goed dat het de bedoeling is dat als je verwacht te gaan samenwonen je je ook samen dient in te schrijven.
Dat iedereen hier met gemak omheen komt is idd aan de regering te wijten, maar het is dan alsnog gewoon pure fraude als je op voorhand al WEET dat je gaat samenwonen....
En kom nou niet aan met dat het mijn eigen schuld is , want ook jij doet AANNAMES die niet kloppen
Maar om dat argument maar meteen af te schieten, ik sta in deze gemeente al 6 jaar ingeschreven!, en ja ik ben bijna aan de beurt, maar dat neemt niet weg dat ik de afgelopen 6 jaar noodgedwongen (veel ) te veel heb moeten betalen aan wonen door het scheefwonen.
Korter verwoord en wellicht beter, maar wel duidelijk dat als het tegen de REGELS van het woning "verloten" is is dat het dan gewoon fraude is....418O2 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:02:
Nu draai je het wel heel erg om hoor... Als je samen gaat wonen moet je je ook samen inschrijven. Als 1 zich inschrijft om zodoende een huis te krijgen die je samen niet kreeg, om daar vervolgens samen in te trrekken vind ik moraal niet juist. Als je er al woont en later over samenwonen gaat nadenken is wat anderes, maar als dat al de initiele bedoeling was, ben je gewoon bezig met om de regels heen te werken.
En om je(Ardana) wiki link meteen maar erbij te halen :
Noem me eens een punt wat niet voldoet ?Er is geen duidelijke definitie van fraude. Het begrip als zodanig komt niet voor in het Nederlandse Wetboek van Strafrecht. Kenmerkende elementen die aanwezig moeten zijn om van fraude te spreken zijn:
Het gaat om opzettelijk handelen
Er wordt een misleidende voorstelling van zaken gegeven
Er is het oogmerk economisch voordeel te behalen
Er is een benadeelde
Er is sprake van onrechtmatig of onwettig handelen
goeiesmorgens Ardana
Klopt, ben ik ook helemaal met je eens.En ook dat is zo krom als het maar kan zijn.Myrdreon schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 07:44:
[...]
Maar andersom, als je direct gaat samenwonen en de relatie valt uit elkaar, kan je op zo'n moment vaak de kosten niet meer alleen dragen. Dan moet je terug naar je ouders en weer X jaar op de wachtlijst, ook geen beste optie.
[ Voor 87% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-10-2011 09:48 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner