Toon posts:

Gaming laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-05 09:46
Hallo beste mensen,

Ik heb niet zoveel verstand van een computer.
Maar ik zou graag een goede gaminglaptop willen kopen.
Ik kan dus geen laptop/pc zelf in mekaar zetten.
Ik wil graag op een laptop Call of Duty: Black ops kunnen spelen op het hoogste niveau qwa graphics en dat het spel daarbij vloeiend loopt, dus geen lag.

Wat voor laptop zouden jullie mij aanbevelen.
Ik dacht zelf dat een Alienware M15x wel aardig was. Maar ik heb er dus geen verstand van.

Mijn budget ligt tot €1.300 euro

Dus als jullie aanbevelingen hebben zou ik dat graag aan willen horen.

Alvast bedankt,
Mrsrd13

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RTB93
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-02 15:25
Kijk eens op BTO.eu en Deviltech.de
De Alienware M15X zou ik niet aanraden, omdat ie de oude generatie CPU nog heeft en de nieuwe is beduidend beter. Kijk dan eventjes of de 14 en 17 inch varianten binnen je budget liggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrsrd13
RTB93 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:12:
Kijk eens op BTO.eu en Deviltech.de
De Alienware M15X zou ik niet aanraden, omdat ie de oude generatie CPU nog heeft en de nieuwe is beduidend beter. Kijk dan eventjes of de 14 en 17 inch varianten binnen je budget liggen.
ik zal eens kijken.
Wat voor video kaart etc. raad jij mij aan. Zodat ik daar op kan navigeren

alvast bedankt voor deze tips

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:58
Als ik jou was, zou ik eens kijken naar de Dell XPS series. Zoals de XPS 15. Zijn erg goede gaming laptops. Echter, als je echt hard wil gamen, moet je niet voor een laptop gaan. Wat jij zegt is hier: Ik kan niets zelf, ik ben ook niet van plan mijzelf in de materie te verdiepen, en jullie gaan voor mij een laptop uitzoeken. Op GoT verwachten wij meer input, ga reviews lezen, verdiep je in de verschillende CPU's, GPU's etc

80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrsrd13
BeefHazard schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:19:
Als ik jou was, zou ik eens kijken naar de Dell XPS series. Zoals de XPS 15. Zijn erg goede gaming laptops. Echter, als je echt hard wil gamen, moet je niet voor een laptop gaan. Wat jij zegt is hier: Ik kan niets zelf, ik ben ook niet van plan mijzelf in de materie te verdiepen, en jullie gaan voor mij een laptop uitzoeken. Op GoT verwachten wij meer input, ga reviews lezen, verdiep je in de verschillende CPU's, GPU's etc
Ik moet zowiezo een laptop hebben, want ik moet hem ook gebruiken voor mijn school.
ik ben al bezig geweest met allemaal informatie opzoeken. Maarja als je er niet zoveel van af weet en er staat van allemaal informatie over een laptop dan kan ik er niet uithalen of dat goed is of niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:58
Als jij eerst eens inleest over alle componenten, en wat belangrijk is, kunnen we je pas helpen. Tevens zijn welke moet ik kiezen-topics op GoT verboden, dus een modje zal deze wel komen sluiten

[Voor 8% gewijzigd door BeefHazard op 15-05-2011 20:24]

80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Welkom op Got :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic. Gezien jouw eisen is [NBBG Aanschaf] Gamingnotebook februari 2011 het meest geschikt.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee