Toon posts:

mijn pc upgraden ?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gerjanlubbers
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-06-2017
hallo ik wil graag mijn pc wat nieuwere onderdelen voor mijn pc maar heb geen idee wat ik kan verranderen om het beter te maken , of heefd dat niet zoveel zin ? (kan de meeste spellen op full spelen)

hebben jullie een idee?

de spellen die ik graag speel zijn :

COD games
BFBC2
MEDAL OF HONOR
WOW
BF2
asisan's screed
rockstar games

mijn game PC :

Processor AMD Athlon(tm) x4 640
Graphic ATI Radeon HD 5700 series
OS Windows 7 Ultimate
hard disk : samsung HD103SJ SCSI disk Device (1000GB)
hard disk : ST350032 0AS SCSI Disk Device (500,10 GB)
moeder bord : ASUSTeK Computer INC. M2N32-SLI DELUXE 1.XX

RAM :
Slot 'DIMM_A1' has 2048 MB
Slot 'DIMM_B1' has 2048 MB
Slot 'DIMM_A2' has 1024 MB
Slot 'DIMM_B2' is Empty

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk naar de systeemeisen van je games en of je systeem daaraan voldoet. Kijk daarnaast naar wat de bottleneck vormt, en ga dat upgraden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-05 21:57
Je hebt hier PC samen stellen of oude pc upgraden een soorgelijk topic... En waarom wil je upgraden als je alles op high kan spelen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-06 10:30

Ed_L

Crew Council
Voor dit soort vragen hebben we [BBG aanschaf] Gamesysteem

Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee