hoi ik ben nieuw op het forum , en heb jullie hulp nodig ik heb niet veel verstand van computers maar ik hoop dat jullie me daar me konden helpen.
wat mijn idee was , ik heb een game pc maar moet een laptop voor school hebben want ik ga ICT doen , zou ik dan een game of normale laptop kopen ? , de game pc die ik nu heb verplaats ik regelmatig van boven naar beneden en dat vind ik lastig, darom dacht ik zou ik een pc bijkopen of een game laptop ?
mijn Budget is rond de 700euro ik heb geen beeldscherm nodig muis of toetsenbord want dat heb ik al , windows kan ik er zelf wel opzetten.
een kleine kast om makkelijk mee te nemen zou erg handig zijn voor mij.
de spellen die ik graag speel zijn :
COD games
BFBC2
MEDAL OF HONOR
WOW
BF2
mijn game PC :
Processor AMD Athlon(tm) x4 640
Graphic ATI Radeon HD 5700 series
OS Windows 7 Ultimate
hard disk : samsung HD103SJ SCSI disk Device (1000GB)
hard disk : ST350032 0AS SCSI Disk Device (500,10 GB)
moeder bord : ASUSTeK Computer INC. M2N32-SLI DELUXE 1.XX
RAM :
Slot 'DIMM_A1' has 2048 MB
Slot 'DIMM_B1' has 2048 MB
Slot 'DIMM_A2' has 1024 MB
Slot 'DIMM_B2' is Empty
ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik kom er zelf niet uit
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
van mijn moeder heb ik een budget van 500euro voor een school laptop daar doe ik dan zelf wat bij en haal een leuk laptopje voor school. (dus dat is dan geregeld )
maar mijn pc wat kan ik er aan verbeteren om betere games te kunnen draaien ?
budget rond 600/700
wat mijn idee was , ik heb een game pc maar moet een laptop voor school hebben want ik ga ICT doen , zou ik dan een game of normale laptop kopen ? , de game pc die ik nu heb verplaats ik regelmatig van boven naar beneden en dat vind ik lastig, darom dacht ik zou ik een pc bijkopen of een game laptop ?
mijn Budget is rond de 700euro ik heb geen beeldscherm nodig muis of toetsenbord want dat heb ik al , windows kan ik er zelf wel opzetten.
een kleine kast om makkelijk mee te nemen zou erg handig zijn voor mij.
de spellen die ik graag speel zijn :
COD games
BFBC2
MEDAL OF HONOR
WOW
BF2
mijn game PC :
Processor AMD Athlon(tm) x4 640
Graphic ATI Radeon HD 5700 series
OS Windows 7 Ultimate
hard disk : samsung HD103SJ SCSI disk Device (1000GB)
hard disk : ST350032 0AS SCSI Disk Device (500,10 GB)
moeder bord : ASUSTeK Computer INC. M2N32-SLI DELUXE 1.XX
RAM :
Slot 'DIMM_A1' has 2048 MB
Slot 'DIMM_B1' has 2048 MB
Slot 'DIMM_A2' has 1024 MB
Slot 'DIMM_B2' is Empty
ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik kom er zelf niet uit

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
van mijn moeder heb ik een budget van 500euro voor een school laptop daar doe ik dan zelf wat bij en haal een leuk laptopje voor school. (dus dat is dan geregeld )
maar mijn pc wat kan ik er aan verbeteren om betere games te kunnen draaien ?
budget rond 600/700
[Voor 17% gewijzigd door gerjanlubbers op 15-05-2011 16:55]