Toon posts:

Vraag over kabel sleeven.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 404687

Topicstarter
Ik heb bij Coolermaster.nl/shop een JUSB to 2x USB kabel besteld om daar mijn Wireless Xbox reciever op aan te sluiten en in mijn case te bouwen en die door te verbinden met de RESET SW kabel.

Alleen is het dus niet mooi om de printplaat en de kabels zo los door de behuizing te laten hangen ook al is het achter de mobo plaat. Heeft er misschien iemand ene tut van hoe je zo'n sleeving aanbrengt en eventueel de tools ervoor.

Hoop dat iemand iets weet.

p.s. Voor de gene die denken waarom op de RESET SW, nou op me Sniper case zit een mooi klein knopje naast de power knop die kan ik dan mooi gebruiken om mijn Xbox controller mee te synchroniseren om dan te kunnen games op de PC.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeDeShCh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2013
Hier vond ik een tutorial over sleeven. Wel even naar beneden scrollen, dan kom je het vanzelf tegen! ;)

[CiP] Lightning McMod

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-06 17:32

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ah ja linkje werkte wel alleen moest even scrollen maar snap het nu. Alleen vraag ik me af waar je dat soort spul kunt kopen. En die tool die hij gebruikt werkt dat echt voor alles ? Ook Molex, 3-4 fan, 4-Pins, 8-Pins en eventueel Sata ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeDeShCh
Die vragen kan je altijd even stellen in het topic aan de Casemodder himself. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeDeShCh
Linkje klopt wel, alleen even wat naar beneden scrollen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Anoniem: 404687 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:19:
[...] Alleen vraag ik me af waar je dat soort spul kunt kopen. En die tool die hij gebruikt werkt dat echt voor alles? Ook Molex, 3-4 fan, 4-Pins, 8-Pins en eventueel Sata?
De ATX, PCI-E and EPS pin-remover
De Molex pin-remover
En diverse soorten sleevings

[CiP] Aqueum initium TJ09 [CM] Fortress FT03

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FiXeL
KeDeShCh schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:22:
[...]

Linkje klopt wel, alleen even wat naar beneden scrollen.
:? Als ik er op klik, kom ik op pagina 4 uit terwijl de sleeving tutorial op pagina 2 staat... Zal wel iets met instellingen te maken hebben van mijn kant af... my bad. ;)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeDeShCh
Vreemde is, als ik jouw linkje aanklik, zie ik helemaal geen paginanummer staan. Klik ik op mijn linkje, dan kom je inderdaad op pagina 4 uit. Beetje vreemd, maar wel lekker! :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FiXeL
Ik had Kier's post gelinkt door de URL van "view post" (het oogje) te posten. Magoed, TS is geholpen das het belangrijkste. :) Ben pas sinds kort weer actief op GOT sinds 2005 oid, dus het is voor mij ook weer even wennen allemaal.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeDeShCh
We hebben het allebei op een andere manier gedaan. Maar inderdaad, het gaat erom dat de TS geholpen is en daar zijn we wel in geslaagd denk ik. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Thanks allemaal. Weet nu waar ik me sleevs ga bestellen als me salaris binnen is. Je zit toch al gouw aan de 80-100 euro voor een nette kabelmanagement.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
prijzig, maar tis het waard ;)
veel plezier met sleeven

www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee