lamadingdong schreef op zondag 15 mei 2011 @ 08:38:
Zoals je waarschijnlijk wel begrijpt, heb ik dat van te voren al gedaan! Het probleem is dat iedereen daar zijn eigen mening over lijkt te hebben. Daarom dacht ik dat ik hier misschien wat professioneler kon worden geholpen.
Input => output.
Als jij geen "professionele" informatie geeft kunnen wij je geen professionele hulp geven, simpel
Het is op GoT de bedoeling dat je zelf probeert wat je kunt voordat je hier een vraag stelt
en dat je vervolgens de moeite neemt om duidelijk aan te geven waar en hoe je gezocht hebt en wat je vond (links!), plus exact waar je vastloopt. Dat ontbreekt hier allemaal.
En er ontbreekt nog iets: wat je met je PC doet, en dus welke eisen je exact aan een videokaart stelt. Is een Ferrari beter dan een Scania truck

Het hangt er sterk vanaf of je 10 ton goederen of één blonde godin te vervoeren hebt...
Zo ook hier: wat vind jij belangrijk? Benchmarks in Crysis2 kun je zo opzoeken. Als je dan niet kunt kiezen gaat het dus niet om pure performance maar om iets anders. Maar dat deel je niet met ons. Heel simpel: zo kunnen wij je gewoon niet helpen. Daarom gaat dit topic dicht.
Kijk trouwens ook even hier:
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?
[BBG aanschaf] Videokaarten