Waarschuwing 2 ?? , obscidian ( ofzo ) leg uit..

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
EDIT : Als ik had geweten dat jullie er zo sneu op ingingen had ik dit niet gedaan.

Gegroet.

pier

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
En ik wil graag obscidian , of hoe heet ie ookweer wel ff spreken / of antwoord van hem in deze draad.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

deze spam kwam ook van "pier" op ICQ, die nu dus op al mijn ignore-lists staat.

BAN zou wel een goede maatregel zijn IMHO, en dan mag-ie nog blij zijn dat-ie er zo genadig vanaf komt.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 11:47 schreef wildhagen het volgende:
BAN zou wel een goede maatregel zijn IMHO, en dan mag-ie nog blij zijn dat-ie er zo genadig vanaf komt.
haha, go wildhagen!
Wil je hem gaan slaan ofzo anders :D
Maar serieus, pier, hier heeft mijn icq en email voor uitgevonden...

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Wildahgen ; moet ik hier serieus op ingaan ?

En als ze mij wel zouden bannen weet ik meteen hoe zwak die mods/ads hier zijn.

Ik wil gewoon uitleg , dat het spam was weet ik , en dat ik nu in je ignore list sta zal mij een worst zijn. Maar het klopt niet dat ik i.v.m die toppic die ik NIET gepost heb een waarschuwing krijg, is al helemaal van de gekken. :(

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 18 maart 2001 11:47 schreef wildhagen het volgende:
deze spam kwam ook van "pier" op ICQ, die nu dus op al mijn ignore-lists staat.

Nee jij bent braaf :r

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 18 maart 2001 12:17 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

haha, go wildhagen!
Wil je hem gaan slaan ofzo anders :D
Maar serieus, pier, hier heeft mijn icq en email voor uitgevonden...
Ja dat weet ik ook wel , waar zie je mij vor aan ? :r

Jullie begaan ook wel eens een misstap en jullie zijn zelf ook niet braaf , dus om het ff netjes te zeggen :

DONDER OP ALS JE NIKS NUTTIGS TE ZEGGEN HEBT !!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Pier, doe rustig!.

Zet even wat linkjes neer want zo is het niet te begrijpen. En als je alleen Obsidian wil spreken dan is daar zoiets als mail of icq voor.

Oh... en het scheelt wat klikken als je je berichten gewoon 'edit' Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif.

edit:
Zullen we het linkje ook maar even netjes maken?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
ja sorry , ben wat sjaggie op het moment :)

De [url=" <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/145523"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/145523[/url]" target="_blank">Nieuw forum online!!</a>

De waarschuwing zou naar MicroDroid moeten gaan , maar hij kwam dus bij mij , en ik wil dus uitleg graag.

• IceStorm

IceStorm

Ik zie het probleem niet... Hoe kom je erbij dat je voor die draad een waarschuwing hebt gehad want dat kan ik nergens uithalen.... :?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Nee , maar [topic=145364] hier kun je het er wel uithalen :(

EDIT : Ik was NIET aan het afzeiken :)

• IceStorm

IceStorm

Nou sorry maar je hebt voor dat topic echt geen waarschuwing staan.... ;).

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Hmmz , zoniet trasch dan ook maar , iig kloppen die waarschuwingen niet

Verwijderd

Obsidian heeft hem gewaarschuwd (hij haalde een link van pier weg), maar waarschijnlijk geen note gemaakt ofzo.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
ja daarvoor had ik dan mischien wel een waarschuwing voor , maar dat is dan waarschuwing 1 , niet 2 ,

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 18 maart 2001 16:11 schreef pier het volgende:
ja daarvoor had ik dan mischien wel een waarschuwing voor , maar dat is dan waarschuwing 1 , niet 2 ,
Vraag dan even netjes of hij die 2 waarschuwingen in 1 note zin wil zetten :)...

Ennuh.. hoe kun jij die dingen lezen :?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
:?

Wat kan ik lezen ?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Je hebt een waarschuwing staan voor het plaatsen van een link in deze draad, daar heb ik geen note voor aangemaakt aangezien je antwoord gaf op een vraag maar wel reclame maakte voor jouw forum. Hiermee heb ik je dus gematst. En je hebt een waarschuwing voor het plaatsen van een link in deze draad, waar wel een note voor gemaakt is.

De draad waar het over ging heeft HlpDsK gesloten en daar heb niet jij maar de starter van het topic een waarschuwing voor gekregen.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Ja ok , dat toppic in Internet & Telefonie klopt , maar het ging op dat moment over forums en hij ( = MicroDroid ) was net admin geworden op mijn forum . Dus ik zei dat voor de gein , dom natuurlijk , maar ok.

Maar hij's goed als admin , sinds hij admin is heb ik er 20 members bij :9

Maar ok , sluit maar dan ,

Mzzl
pier

Verwijderd

edit:
aaaargh stomme server, sorry jongens dubbelpost

Verwijderd

Sorry hoor, maar ik moet het ff kwijt.
Jullie (=die adminnetjes van gathering of ongein) zijn zulke grote losers.
Jullie spammen hier, jullie spammen op UltraTopics, jullie spammen op C!T...
Hier maar even een leuke draad rechtstreeks van jullie eigen forum (die dan hier staat, maar ik heb hem maar even gecached voordat je hem weghaalt...).
Wat is daar de lol nou van?
En dan zeggen jullie nog: ja hij deed het, dus dat telt niet als waarschuwing voor mij.
Jezus wat kinderachtig.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

pier is een vervelende spammer.. Op Netzone heb je je eerste en LAATSTE waarschuwing gehad. Als je daar nog zo'n geintje uitgehaald krijg je daar een BAN. En ik denk dat je hier ook niet ver meer kan gaan.

Het treurige is dat je met een flinke tijd spammen nog maar iets van 4 topics op je forum hebt staan, waarvan ze ook nog 's bijna allemaal door jou geopend zijn...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Even voor pier en microdroid. Het word hier niet op prijs gesteld als je reclame maakt voor andere forums op GoT. Jullie weten dat heel goed, dat is ook terug te lezen in de topics waarnaar Johnny verwijst en het staat duidelijk in de FAQ verteld. Als je er dan toch schuldig aan wil maken is het zeer logisch dat je hiervoor een waarschuwing krijgt.

Verwijderd

Ok, ik snap er geen donder meer van.
Word hier gewaarschuwd, geloof ik. Dus ik denk, ik icq obsidian eventjes om uitleg te krijgen.
Hij voegt me toe, en zegt niets daarna.
Even voor de duidelijkheid, ik geef hier een link, waaruit blijkt dat dit hele zooitje (pier, microdroid of hoe die ook heet, en gevolg) gepland zit te spammen op meerdere fora.
Dan krijg ik een waarschuwing, omdat ik spam voor een forum? Welk forum???
En waar beticht ik "jullie" van. En wie zijn jullie?
Waarschijnlijk is het mijn gebrek aan hersens, dat deze verwarring veroorzaakt. Graag zou ik van een crew-member (liefst obsidian) duidelijkheid krijgen voor mijn bekrompen geest.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
OBi : 2 van de toppics zijn door mij geopend

Johny :als microdroid dit doet is het niet mijn probleem , maar het zijne ,

aan bijen : hoe is Netzone begonnen , hoe is ONzinforum begonnen , JUIST , reclame , en wat proberen wij ? JUIST , reclame maken zodat er bezoekers komen en het forum op gang kan komen.

Obsidian : het is idd logisch dat je een waarschuwing krijgt als je een regel overtreed.

Obi : over die waarschuwing op Netzone : I DONT GIVE A FUCK !!!!

Geef dat maar door.

Zo , dat ben ik kwijt

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 21:25 schreef pier het volgende:
aan bijen : hoe is Netzone begonnen , hoe is ONzinforum begonnen , JUIST , reclame , en wat proberen wij ? JUIST , reclame maken zodat er bezoekers komen en het forum op gang kan komen.
moet je ff naar Floris mailen, krijg je de tarieven door :P

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Ik ga nu niet meer op jullie zielige lamertjes in :r

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 18 maart 2001 21:27 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

moet je ff naar Floris mailen, krijg je de tarieven door :P
Nee ik ga betalen , ben je dan wijs , goochem ! |:(

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 18 maart 2001 18:22 schreef Obi het volgende:
pier is een vervelende spammer.. Op Netzone heb je je eerste en LAATSTE waarschuwing gehad. Als je daar nog zo'n geintje uitgehaald krijg je daar een BAN. En ik denk dat je hier ook niet ver meer kan gaan.

Het treurige is dat je met een flinke tijd spammen nog maar iets van 4 topics op je forum hebt staan, waarvan ze ook nog 's bijna allemaal door jou geopend zijn...
Flamertje :r

Wat moet je nou ?

ach ik ga er ook niet meer op in .

En voordat je je gaat vervelen :

PEUR MIJN ACCOUNT BIJ NETZONE MAAR IN DE THRASCHCAN EN BAN MIJN IP , ZAL MIJ EEN ZORG ZIJN

Sodemieter op zeg ! :(

• TheGhostInc
  • Niet online
<Short Remark>
De laatste tijd is de trend op GoT een beetje geworden dat alles wat er niet thuis hoort eraf wordt gegooid, op zich geen probleem mee, maar zoals in deze thread naar voren komt hebben een stel mensen een Gein forum opgericht waar alle zooi naar toe kan, en jullie willen absoluut niet hebben dat de mensen waarvoor jullie telkens de slotjes uit de kast moeten halen vertrekken?
</short remark>

Daarnaast is de laatste tijd nogal een trend om als Modje flink mee te posten, er zijn zat threads waarin dat goed kan, maar als je gaat dreigen met dicht gooien enzo, plaats dan een laatste berichtje en gooi hem dicht, of reageer niet, nu zijn er allemaal mensen bedreigd/beledigd en de enige mensen die daar de dupe van worden zijn de omstanders die een vervuild forum vinden.

Ook kan ik me voorstellen dat een post van iemand alla:
Dichtgooien en Slotje
Het beeld van de modjes niet verbeterd, probeer met de mensen die veel hulp verlenen bij dichtgooien van foute threads anders iets af te spreken over mail, ik zelf kan er niet tegen als 6 mensen langs komen die allemaal roepen dat de thread dicht moet, want ze voegen niks aan het verhaal toe, en ZIJ zijn dan degene die aan het flamen zijn.

* TheGhostInc excuseert zich voor deze preek, tis even een allergische reactie.

Verwijderd

dit krijg ik net via Web Message - icq van pier@pier.f2s.com:
Subject: Gathering of Tweakers/waarschuwing 2 ??
1. wij zijn geen losers , dat ben je zelf

2. ik EIS dat je die toppic onmilldelijk van je site haalt , zoniet , sta ik niet voor de gevolgen in.....

...Je bent gewaarschuwd ,
ik ga er nu iig nog niet op reageren...
zou er nou eindelijk eens een mod op mijn bovenstaande posting kunnen reageren trouwens?
edit:
sorry moest hem even opfleuren :D

• IceStorm

IceStorm

Wat is het toch dit weekend? "Nationaal-zeik-zoveel-mogelijk-mensen-af-weekend" ofzo?

Kan iedereen die elkaar niet mag elkaar niet gewoon negeren en voor de rest iedereen erbuiten laten.. ok mooi.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Johny : Je weet het , ik heb je gewaarschuwd.
Icestorm : geen idee , als hun nou niet begonnen te flamen was er verder niks aan de hand.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Sluit deze toppic nou maar .

Johny : mail maar.
Obi : verwijder mijn account op netzone en laat mij met rust.

Johny ; dit geld alleen als je denkt het normaal als een volwassen kerel op te kunnen lossen , als je die toppic weggooid is er niks aan de hand , zoniet , dan ben je gewaarschuwd

Verwijderd

ik trek mij voor de rest vooralsnog totaal uit deze discussie terug, wil nog steeds graag een antwoord van obsidian.
pier, jij mag mij best mailen hoor.
een goedenavond verder in deze draad :+
edit:
sorry ik zal het je makkelijk maken: klik hier

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Pier: was jij paar dagen/weken terug niet aan't pogen mod te worden? En dan achter mensen hun rug (je eige forum) ga je zo praten?

Ben ik effe blij dat men je niet heeft gekozen

Verwijderd

Ik denk dat obdisian je post verkeerd begrepen heeft johny of de topics achter de links niet gelezen heeft.
iig jij hoort daar geen waarschuwing voor te krijgen lijkt me.

Oh en als pier iets probeert post zijn ip wel ff :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 19 maart 2001 04:29 schreef --BoBo-- het volgende:
Ik denk dat obdisian je post verkeerd begrepen heeft johny of de topics achter de links niet gelezen heeft.

Idd, Johnny... Mijn excuses maar ik bedoelde dus niet jou maar microdroid. Ik had even iets beter moeten opletten. En dat ik niet antwoordde op ICQ kwam omdat ik niet meer achter mijn pc zat. Jij hebt dus ook geen waarschuwingen staan voor spammen.

Verwijderd

K dan.
Ja, ik zat namelijk een beetje vaag te doen via icq, aangezien ik toch ff snel wegmoest en ook wel graag even mijn verhaal aan je kwijt wilde ;)

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op maandag 19 maart 2001 04:29 schreef --BoBo-- het volgende:

Als je dat vlikt krijg je nog heel wat problemen , ik waarschuw je , doe er iets nuttigs mee.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 18 maart 2001 17:56 schreef johnny appleseed het volgende:
Sorry hoor, maar ik moet het ff kwijt.
Jullie (=die adminnetjes van gathering of ongein) zijn zulke grote losers.
Jullie spammen hier, jullie spammen op UltraTopics, jullie spammen op C!T...
Hier maar even een leuke draad rechtstreeks van jullie eigen forum (die dan hier staat, maar ik heb hem maar even gecached voordat je hem weghaalt...).
Wat is daar de lol nou van?
En dan zeggen jullie nog: ja hij deed het, dus dat telt niet als waarschuwing voor mij.
Jezus wat kinderachtig.
What the fuck is Ultra Toppics man !!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 19 maart 2001 15:06 schreef pier het volgende:

[..]

Netzone.
En loop niet zo te blèren joh..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op maandag 19 maart 2001 02:20 schreef poohbeer het volgende:
Pier: was jij paar dagen/weken terug niet aan't pogen mod te worden? En dan achter mensen hun rug (je eige forum) ga je zo praten?

Ben ik effe blij dat men je niet heeft gekozen
Ben ik ff blij dat ik me eigen niet naar een debiel tekenfilm figuur noem :r

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op maandag 19 maart 2001 15:12 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Netzone.
En loop niet zo te blèren joh..
Waarvoor denk je dat ik het heb DOORGESTREEPT ?

Rare ,

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*plonk*

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
http://www.ultratopics.nl/forum/topic/1033

Om deze toppic ging het , als je het hebt over NeTZoNe :r

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 11:15 schreef pier het volgende:
EDIT : Als ik had geweten dat jullie er zo sneu op ingingen had ik dit niet gedaan.

Gegroet.

pier
zoals al gezegd voel ik er niks voor om weer inhoudelijk aan deze "discussie" mee te doen, maar pier, door dit soort edits blijft de thread hetzelfde, maar slaat hij voor mensen die er nu pas op gaan kijken nergens meer op.

• mvds

mvds

Totally awesome!

pier, ik weet niet wat je wilt bereiken met dit geflame en gedreig, maar ik wil je even waarschuwen dat dit je laatste waarschuwing is, je gaat je nu gedragen of je hebt een ban aan je broek. Dit heeft niets meer te maken met het uiten van je mening of het voeren van een discussie...

Je hebt je uitleg gehad waar je om vroeg en naar mijn mening recht op had, als je het antwoord meteen ziet als aanleiding om mensen af te zeiken en tegen alles en iedereen te gaan schoppen doe je dat maar lekker op je eigen forum!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En haal dat hypocriete 'hekel aan spemmerts' effe uit je .sig..
Afbeeldingslocatie: http://home.talkline.nl/32ndtfs/got/spemmert.gif

Luser.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Obsidian , Sorry hoor , maar staan jullie dreigementen zoals "Ik post je IP " van poohbeer o.i.d wel toe dan ?

Owwja , ik ga er nu niet meer op in , voorlopig ga ik weg hier .

Nou doei !! :(

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Duidelijke zaak ja... jeetje, wat een eikel zeg... over sociaal onaangepast gesproken.

:r

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Kan dit topic niet gewoon dicht, het gaat al een tijdje nergens meer over.
Bijv.
Op maandag 19 maart 2001 15:13 schreef pier het volgende:

[..]

Ben ik ff blij dat ik me eigen niet naar een debiel tekenfilm figuur noem :r
Op maandag 19 maart 2001 15:06 schreef pier het volgende:

[..]

Op maandag 19 maart 2001 14:49 schreef pier het volgende:

[..]

Als je dat vlikt krijg je nog heel wat problemen , ik waarschuw je , doe er iets nuttigs mee.
Op zondag 18 maart 2001 21:38 schreef pier het volgende:

[..]

Flamertje :r

Wat moet je nou ?

ach ik ga er ook niet meer op in .

En voordat je je gaat vervelen :

PEUR MIJN ACCOUNT BIJ NETZONE MAAR IN DE THRASCHCAN EN BAN MIJN IP , ZAL MIJ EEN ZORG ZIJN

Sodemieter op zeg ! :(
Ik denk niet dat dit nog een normale discussie word.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 21:55

Jaymz

Keep on moving !

'K vind ut wel een strakke manier van reclame maken voor je eigen forum. Flamen op een ander forum, waar je mensen "vandaan wil halen"

Erg Origineel.

Verwijderd

Dubbeldubbelpost :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sommige mensen snappen het gewoon niet... Nou ja...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.