Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
BAN zou wel een goede maatregel zijn IMHO, en dan mag-ie nog blij zijn dat-ie er zo genadig vanaf komt.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
haha, go wildhagen!Op zondag 18 maart 2001 11:47 schreef wildhagen het volgende:
BAN zou wel een goede maatregel zijn IMHO, en dan mag-ie nog blij zijn dat-ie er zo genadig vanaf komt.
Wil je hem gaan slaan ofzo anders
Maar serieus, pier, hier heeft mijn icq en email voor uitgevonden...
En als ze mij wel zouden bannen weet ik meteen hoe zwak die mods/ads hier zijn.
Ik wil gewoon uitleg , dat het spam was weet ik , en dat ik nu in je ignore list sta zal mij een worst zijn. Maar het klopt niet dat ik i.v.m die toppic die ik NIET gepost heb een waarschuwing krijg, is al helemaal van de gekken.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Nee jij bent braafOp zondag 18 maart 2001 11:47 schreef wildhagen het volgende:
deze spam kwam ook van "pier" op ICQ, die nu dus op al mijn ignore-lists staat.
Ja dat weet ik ook wel , waar zie je mij vor aan ?Op zondag 18 maart 2001 12:17 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
haha, go wildhagen!
Wil je hem gaan slaan ofzo anders
Maar serieus, pier, hier heeft mijn icq en email voor uitgevonden...
Jullie begaan ook wel eens een misstap en jullie zijn zelf ook niet braaf , dus om het ff netjes te zeggen :
DONDER OP ALS JE NIKS NUTTIGS TE ZEGGEN HEBT !!
Zet even wat linkjes neer want zo is het niet te begrijpen. En als je alleen Obsidian wil spreken dan is daar zoiets als mail of icq voor.
Oh... en het scheelt wat klikken als je je berichten gewoon 'edit'
.Zullen we het linkje ook maar even netjes maken?
De [url=" <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/145523"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/145523[/url]" target="_blank">Nieuw forum online!!</a>
De waarschuwing zou naar MicroDroid moeten gaan , maar hij kwam dus bij mij , en ik wil dus uitleg graag.
EDIT : Ik was NIET aan het afzeiken
Verwijderd
Vraag dan even netjes of hij die 2 waarschuwingen in 1 note zin wil zettenOp zondag 18 maart 2001 16:11 schreef pier het volgende:
ja daarvoor had ik dan mischien wel een waarschuwing voor , maar dat is dan waarschuwing 1 , niet 2 ,
Ennuh.. hoe kun jij die dingen lezen
Wat kan ik lezen ?
De draad waar het over ging heeft HlpDsK gesloten en daar heb niet jij maar de starter van het topic een waarschuwing voor gekregen.
Maar hij's goed als admin , sinds hij admin is heb ik er 20 members bij
Maar ok , sluit maar dan ,
Mzzl
pier
Verwijderd
Jullie (=die adminnetjes van gathering of ongein) zijn zulke grote losers.
Jullie spammen hier, jullie spammen op UltraTopics, jullie spammen op C!T...
Hier maar even een leuke draad rechtstreeks van jullie eigen forum (die dan hier staat, maar ik heb hem maar even gecached voordat je hem weghaalt...).
Wat is daar de lol nou van?
En dan zeggen jullie nog: ja hij deed het, dus dat telt niet als waarschuwing voor mij.
Jezus wat kinderachtig.
Het treurige is dat je met een flinke tijd spammen nog maar iets van 4 topics op je forum hebt staan, waarvan ze ook nog 's bijna allemaal door jou geopend zijn...
Verwijderd
Word hier gewaarschuwd, geloof ik. Dus ik denk, ik icq obsidian eventjes om uitleg te krijgen.
Hij voegt me toe, en zegt niets daarna.
Even voor de duidelijkheid, ik geef hier een link, waaruit blijkt dat dit hele zooitje (pier, microdroid of hoe die ook heet, en gevolg) gepland zit te spammen op meerdere fora.
Dan krijg ik een waarschuwing, omdat ik spam voor een forum? Welk forum???
En waar beticht ik "jullie" van. En wie zijn jullie?
Waarschijnlijk is het mijn gebrek aan hersens, dat deze verwarring veroorzaakt. Graag zou ik van een crew-member (liefst obsidian) duidelijkheid krijgen voor mijn bekrompen geest.
Johny :als microdroid dit doet is het niet mijn probleem , maar het zijne ,
aan bijen : hoe is Netzone begonnen , hoe is ONzinforum begonnen , JUIST , reclame , en wat proberen wij ? JUIST , reclame maken zodat er bezoekers komen en het forum op gang kan komen.
Obsidian : het is idd logisch dat je een waarschuwing krijgt als je een regel overtreed.
Obi : over die waarschuwing op Netzone : I DONT GIVE A FUCK !!!!
Geef dat maar door.
Zo , dat ben ik kwijt
Verwijderd
moet je ff naar Floris mailen, krijg je de tarieven doorOp zondag 18 maart 2001 21:25 schreef pier het volgende:
aan bijen : hoe is Netzone begonnen , hoe is ONzinforum begonnen , JUIST , reclame , en wat proberen wij ? JUIST , reclame maken zodat er bezoekers komen en het forum op gang kan komen.
Nee ik ga betalen , ben je dan wijs , goochem !Op zondag 18 maart 2001 21:27 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
moet je ff naar Floris mailen, krijg je de tarieven door
FlamertjeOp zondag 18 maart 2001 18:22 schreef Obi het volgende:
pier is een vervelende spammer.. Op Netzone heb je je eerste en LAATSTE waarschuwing gehad. Als je daar nog zo'n geintje uitgehaald krijg je daar een BAN. En ik denk dat je hier ook niet ver meer kan gaan.
Het treurige is dat je met een flinke tijd spammen nog maar iets van 4 topics op je forum hebt staan, waarvan ze ook nog 's bijna allemaal door jou geopend zijn...
Wat moet je nou ?
ach ik ga er ook niet meer op in .
En voordat je je gaat vervelen :
PEUR MIJN ACCOUNT BIJ NETZONE MAAR IN DE THRASCHCAN EN BAN MIJN IP , ZAL MIJ EEN ZORG ZIJN
Sodemieter op zeg !
De laatste tijd is de trend op GoT een beetje geworden dat alles wat er niet thuis hoort eraf wordt gegooid, op zich geen probleem mee, maar zoals in deze thread naar voren komt hebben een stel mensen een Gein forum opgericht waar alle zooi naar toe kan, en jullie willen absoluut niet hebben dat de mensen waarvoor jullie telkens de slotjes uit de kast moeten halen vertrekken?
</short remark>
Daarnaast is de laatste tijd nogal een trend om als Modje flink mee te posten, er zijn zat threads waarin dat goed kan, maar als je gaat dreigen met dicht gooien enzo, plaats dan een laatste berichtje en gooi hem dicht, of reageer niet, nu zijn er allemaal mensen bedreigd/beledigd en de enige mensen die daar de dupe van worden zijn de omstanders die een vervuild forum vinden.
Ook kan ik me voorstellen dat een post van iemand alla:
Het beeld van de modjes niet verbeterd, probeer met de mensen die veel hulp verlenen bij dichtgooien van foute threads anders iets af te spreken over mail, ik zelf kan er niet tegen als 6 mensen langs komen die allemaal roepen dat de thread dicht moet, want ze voegen niks aan het verhaal toe, en ZIJ zijn dan degene die aan het flamen zijn.Dichtgooien en Slotje
* TheGhostInc excuseert zich voor deze preek, tis even een allergische reactie.
Verwijderd
ik ga er nu iig nog niet op reageren...Subject: Gathering of Tweakers/waarschuwing 2 ??
1. wij zijn geen losers , dat ben je zelf
2. ik EIS dat je die toppic onmilldelijk van je site haalt , zoniet , sta ik niet voor de gevolgen in.....
...Je bent gewaarschuwd ,
zou er nou eindelijk eens een mod op mijn bovenstaande posting kunnen reageren trouwens?
sorry moest hem even opfleuren
Kan iedereen die elkaar niet mag elkaar niet gewoon negeren en voor de rest iedereen erbuiten laten.. ok mooi.
Icestorm : geen idee , als hun nou niet begonnen te flamen was er verder niks aan de hand.
Johny : mail maar.
Obi : verwijder mijn account op netzone en laat mij met rust.
Johny ; dit geld alleen als je denkt het normaal als een volwassen kerel op te kunnen lossen , als je die toppic weggooid is er niks aan de hand , zoniet , dan ben je gewaarschuwd
Verwijderd
pier, jij mag mij best mailen hoor.
een goedenavond verder in deze draad
sorry ik zal het je makkelijk maken: klik hier
Ben ik effe blij dat men je niet heeft gekozen
Verwijderd
iig jij hoort daar geen waarschuwing voor te krijgen lijkt me.
Oh en als pier iets probeert post zijn ip wel ff
Idd, Johnny... Mijn excuses maar ik bedoelde dus niet jou maar microdroid. Ik had even iets beter moeten opletten. En dat ik niet antwoordde op ICQ kwam omdat ik niet meer achter mijn pc zat. Jij hebt dus ook geen waarschuwingen staan voor spammen.Op maandag 19 maart 2001 04:29 schreef --BoBo-- het volgende:
Ik denk dat obdisian je post verkeerd begrepen heeft johny of de topics achter de links niet gelezen heeft.
Verwijderd
Ja, ik zat namelijk een beetje vaag te doen via icq, aangezien ik toch ff snel wegmoest en ook wel graag even mijn verhaal aan je kwijt wilde
Als je dat vlikt krijg je nog heel wat problemen , ik waarschuw je , doe er iets nuttigs mee.Op maandag 19 maart 2001 04:29 schreef --BoBo-- het volgende:
Ik denk dat obdisian je post verkeerd begrepen heeft johny of de topics achter de links niet gelezen heeft.
What the fuck is Ultra Toppics man !!Op zondag 18 maart 2001 17:56 schreef johnny appleseed het volgende:
Sorry hoor, maar ik moet het ff kwijt.
Jullie (=die adminnetjes van gathering of ongein) zijn zulke grote losers.
Jullie spammen hier, jullie spammen op UltraTopics, jullie spammen op C!T...
Hier maar even een leuke draad rechtstreeks van jullie eigen forum (die dan hier staat, maar ik heb hem maar even gecached voordat je hem weghaalt...).
Wat is daar de lol nou van?
En dan zeggen jullie nog: ja hij deed het, dus dat telt niet als waarschuwing voor mij.
Jezus wat kinderachtig.
Netzone.Op maandag 19 maart 2001 15:06 schreef pier het volgende:
[..]
What the fuck is Ultra Toppics man !!
En loop niet zo te blèren joh..
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ben ik ff blij dat ik me eigen niet naar een debiel tekenfilm figuur noemOp maandag 19 maart 2001 02:20 schreef poohbeer het volgende:
Pier: was jij paar dagen/weken terug niet aan't pogen mod te worden? En dan achter mensen hun rug (je eige forum) ga je zo praten?
Ben ik effe blij dat men je niet heeft gekozen
Waarvoor denk je dat ik het heb DOORGESTREEPT ?Op maandag 19 maart 2001 15:12 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Netzone.
En loop niet zo te blèren joh..
Rare ,
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
zoals al gezegd voel ik er niks voor om weer inhoudelijk aan deze "discussie" mee te doen, maar pier, door dit soort edits blijft de thread hetzelfde, maar slaat hij voor mensen die er nu pas op gaan kijken nergens meer op.Op zondag 18 maart 2001 11:15 schreef pier het volgende:
EDIT : Als ik had geweten dat jullie er zo sneu op ingingen had ik dit niet gedaan.
Gegroet.
pier
Je hebt je uitleg gehad waar je om vroeg en naar mijn mening recht op had, als je het antwoord meteen ziet als aanleiding om mensen af te zeiken en tegen alles en iedereen te gaan schoppen doe je dat maar lekker op je eigen forum!

Luser.
Owwja , ik ga er nu niet meer op in , voorlopig ga ik weg hier .
Nou doei !!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Bijv.
Op maandag 19 maart 2001 15:13 schreef pier het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik me eigen niet naar een debiel tekenfilm figuur noem
Op maandag 19 maart 2001 15:06 schreef pier het volgende:
[..]
What the fuck is Ultra Toppics man !!
Op maandag 19 maart 2001 14:49 schreef pier het volgende:
[..]
Als je dat vlikt krijg je nog heel wat problemen , ik waarschuw je , doe er iets nuttigs mee.
Ik denk niet dat dit nog een normale discussie word.Op zondag 18 maart 2001 21:38 schreef pier het volgende:
[..]
Flamertje![]()
Wat moet je nou ?
ach ik ga er ook niet meer op in .
En voordat je je gaat vervelen :
PEUR MIJN ACCOUNT BIJ NETZONE MAAR IN DE THRASCHCAN EN BAN MIJN IP , ZAL MIJ EEN ZORG ZIJN
Sodemieter op zeg !
Erg Origineel.
Dit topic is gesloten.
![]()