Ter verduidelijking mijn eigen standpunt:
Ik irriteer mezelf paars aan de reacties die HlpDsk soms geeft als hij iemand 'straft' of een topic sluit:
Lees de FAQ dan

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 08 maart 2001 18:42 schreef pier het volgende:
Well how should i know , ik kom niet/nauwelijks in SG dus.
--------------------------------------------------------------------------------
Dat is jouw probleem dan. Je zou eens iets verder kunnen kijken dan je neus lang is.
Is het kleuters-zijn-terug-uit-school-uur of zo?
Het is Lieve Adjes. Lees de FAQ eens voor de gein.
[Dit bericht is gewijzigd door HlpDsK op 08-03-2001 18:11]
[quote]
Maak van elke mug een olifant. En bovendien heb ik al vaker gezegd dat ik geen vriendelijk persoon ben.[/quote
Op donderdag 08 maart 2001 08:38 schreef HlpDsK het volgende:
Het zal jullie ongetwijfeld al opgevallen zijn dat TL niet meer post. Ik heb dit usertje vandeweek al het forum afgeschopt.
Verder heb ik geen boodschap aan een excuus van gebande personen, al zou ik die ooit een ontvangen. Gebanned is gebanned, voor een goede reden. En dan helpt zeuren/slijmen/dreigen/schelden geen een van allen.
Ga je moeder pesten.
Maar nu ga ik dus m'n 1e ban zetten. Bedankt voor de gelegenheid .. haha
[quote]
Zielig figuur is dat.
[/qoute]
De lijn van wel of geen onzin is niet keihard. Ik ben 's avonds laat wat toleranter. Als de kinderkes 's op 1 oor liggen, en er veel minder troep gepost wordt, zit er wat meer rek in mijn moderatie. Dat zou je juist moeten kunnen waarderen, aangezien je zelf zegt het topic in kwestie leuk te vinden.
Maar nogmaals : als het je niet aanstaat begin je toch lekker je eigen forum.
Wat moet je nou?
Kortaf zijn is niet verkeerd, ben ik nog steeds van mening.

Vervelend hé .. niet je zin krijgen. Ik ga niet meer verder op je in, want je hebt echt een gigantische plank voor je kop.
Verder gezeur van je waar het niet thuishoort gaat ook per direct richting dev/null.
Goedenavond.
...en meer 'uitspraken' van dien aard.
Ik ga er in de regel geen woorden aan vuil maken, maar dit zijn dus de dingen waar ik (en veel van de flamers ook) me aan irriteer.
Zijn botheid en 'kortaf zijn' vindt ik echt niet gepast. Juist de reacties van HlpDsk houden de onvrede in stand:
1.) user gaat over de schreef
2.) HlpDsk sluit, waarschuwt of bant
3.) user reageert (al dan niet via kloon)
4.) HlpDsk gaat hier weer op in...FOUT!
1.) enz.
Het cirkeltje is rond. Ik heb al vaker aangehaald dat ik me best kan voorstellen dat Adjes en Modjes ook mensen zijn, en ook best wel eens fors kunnen reageren, maar als je HlpDsk's reacties met die van bijv. Daniel vergelijkt, dan zie je toch duidelijke verschillen.
Dit zijn mijn 2 centen. Begrijp me niet verkeerd, 9 van de 10 keer ben ik het met een ban of slotje eens. Het gaat me om de manier waarop.
ronaz.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)