Toon posts:

Waarom moet iedereen nou ineens HlpDsK afzeiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic titel.
Behalve dat er complete flamethreads worden gestart, wordt er vaak in een draad ook al gezeken op deze persoon.
Bij het sluiten zegt een collega mod van hem dan wel dat dat gedonder uit moet zijn, maar ik vond het wel een topicje waard.
Die jongen was vroeger al de slapeloze en nou heeft ie dalijk van die zeikerds ook nog slapeloze nachten ;)
Nee ik zit niet met mijn arm tot mijn elleboog in zijn reet en nee ik probeer me niet op te sucken tot mod, mensen die dat gaan zeggen zijn geestelijk niet volledig, ik probeer alleen even een discussie te starten over het overbodig en onwenselijk zijn van dat eeuwige geouwehoer op modjes en dan momenteel dus HlpDsK...

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 14:43

mr_fragle

Don't forget the guide

Helemaal mee eens.

And now the most interresting part of deze grot

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 16:31
ben ik het ook mee eens...

als je nou gwoon nix nuttigs te zeggen hebt op GoT, zeg dan ook nix! en ga dan geen modjes af zitten zeiken!

ik wordt echt doodziek van die vervelende types, die onder 20 verschillende namen, topics openen, om modjes af te gaan lopen zeiken, en zo half GoT lopen te verzieken :( :( :( :(

Verwijderd

Hoge bomen vangen veel wind.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op Saturday 17 March 2001 13:46 schreef Phil_Cool het volgende:
Dat is hier erg op z'n plaats moet ik zeggen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
dat wil niet zeggen, dat het gedrag dat sommigen nu willen vertonen acceptabel is.
Op die manier verpest je de sfeer voor iedereen hier.

Verwijderd

Heb ik weer iets gemist?

Verwijderd

Topicstarter
LOL vast wel, ik was een beetje aant lezen in stuffis generalis en nog wat andere fora en in ongeveer de helft die ik las werd jij wel een keer afgezeken en ik werd er een beetje moe van.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
De mensen die dat doen zijn lame. HlpDsK hanteert gewoon zero-tolerance, net als ik in mijn eigen forum en alle andere moderators. Het niveau van GoT moet omhoog, er is geen ruimte voor FAQ's, flamewars, nutteloze topics etc. Kennelijk hebben sommige mensen hier toch behoefte.

Voor hen is ontwikkeld: www.fokforum.nl

DIT IS MIJN WEBSITE

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

er is geen ruimte voor FAQ's
Euh, dus jullie gaan de FAQ's van de fora ook al schrappen???? Dan krijg je dus NOG veel meer newbie-vragen dan nu al :( :( |:( |:(

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
euh wildhagen ik denk dat hij bedoelt dat men vragen stelt die ook in faq's terug te vinden zijn :)

• havana
Precies :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Zie mn reactie in het andere mod topic. hier moet een eind aankomen. want het niveau daalt hier elke dag sneller!!

Advanced sheep-counting strategies

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

HlpDsk heeft in SG gewoon veel werk omdat dat uitgerekend de plek is waar veel 'herrie' is... Dat dat voor sommigen overkomt als 'zielig doen' etc is hun probleem. In de andere forums is ook gewoon zero-tolerance en daar hoor je veel minder mensen zeuren.

Verwijderd

Omdat daar minder FOK!kers e.d. zitten.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat is het probleem?

Het komt toch overal voor dat bepaalde mensen bepaalde andere mensen niet mogen, om daar nou een speciale topic voor te starten :?

Verwijderd

hmmz.. sommige dingen kunnen wel en sommige niet, de een heeft een andere mening over een bepaalt onderwerp de ander niet :) Maar HlpDsk doet ut goed qua mod. geen problemen mee :)

• SiliconError
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Ben het er helemaal mee eens.
HlpDsK doet goed werk hier!

Verwijderd

Jeuj, ik heb fans *D

Verwijderd

Topicstarter
Op Saturday 17 March 2001 19:13 schreef HlpDsK het volgende:
Jeuj, ik heb fans *D
zeg HlpDsK overklokresultaten en technieken en het daarvoor bedoelde forum aub! :P

Verwijderd

:D

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 14:30

waxle

Schavuit & Schobbejak

En dat geldt niet alleen voor de mods.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

Op Saturday 17 March 2001 19:13 schreef HlpDsK het volgende:
Jeuj, ik heb fans *D
Zullen we een fanclub beginne? >:)

Nee, k vind het wel goed dat er ff hard word gemod. K zit hier nog geen half jaar, maar toen k hier net zat was het veel rustiger. Veel minder gezeur en zo. Het lijkt wel of het met de week erger word. :(

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Ik heb persoonlijk niet echt een grudge of zo tegen HlpDsk, maar als er *redelijk veel* mensen flamen, klagen enz. moet die onvrede toch ergens vandaan komen...

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 16:45
edit: wat gebeurd is, mag niet uit de sloot gehaald worden.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En wie lopen er te klagen......?

lijkt me net zo belangrijk om te weten IMHO..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Oni|A
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02-2005

Oni|A

Drugs are good, mkay?

Het komt door zijn icoon.

:)

Do you sniff or smoke?
[Dutch Power Cows] Malloten United

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op Saturday 17 March 2001 22:07 schreef Wesley het volgende:
Help-Desk word ook door adjes afgezeken zie ik
http://www.geocities.com/blaat2002/

:(
Jezus, ga jij ff ouwe BSE }:O }:O uit de sloot trekken zeg..

Gaat heenen vent :(

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 16:45
ow sorry, had ik niet aan ged8 ff bericht editten

edit: ik vin het wel een feit.

Verwijderd

Op zaterdag 17 maart 2001 22:10 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Jezus, ga jij ff ouwe BSE }:O }:O uit de sloot trekken zeg..

Gaat heenen vent :(
Wat een vet cool draadje is dat zeg....:-))

• ronaz

ronaz

Wishmaster

Ter verduidelijking mijn eigen standpunt:

Ik irriteer mezelf paars aan de reacties die HlpDsk soms geeft als hij iemand 'straft' of een topic sluit:
Lees de FAQ dan |:(
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 08 maart 2001 18:42 schreef pier het volgende:
Well how should i know , ik kom niet/nauwelijks in SG dus.
--------------------------------------------------------------------------------

Dat is jouw probleem dan. Je zou eens iets verder kunnen kijken dan je neus lang is.
Is het kleuters-zijn-terug-uit-school-uur of zo?
Het is Lieve Adjes. Lees de FAQ eens voor de gein.

[Dit bericht is gewijzigd door HlpDsK op 08-03-2001 18:11]
[quote]
Maak van elke mug een olifant. En bovendien heb ik al vaker gezegd dat ik geen vriendelijk persoon ben.[/quote
Op donderdag 08 maart 2001 08:38 schreef HlpDsK het volgende:
Het zal jullie ongetwijfeld al opgevallen zijn dat TL niet meer post. Ik heb dit usertje vandeweek al het forum afgeschopt.
Verder heb ik geen boodschap aan een excuus van gebande personen, al zou ik die ooit een ontvangen. Gebanned is gebanned, voor een goede reden. En dan helpt zeuren/slijmen/dreigen/schelden geen een van allen.
Ga je moeder pesten.
Maar nu ga ik dus m'n 1e ban zetten. Bedankt voor de gelegenheid .. haha
[quote]
Zielig figuur is dat.
[/qoute]
De lijn van wel of geen onzin is niet keihard. Ik ben 's avonds laat wat toleranter. Als de kinderkes 's op 1 oor liggen, en er veel minder troep gepost wordt, zit er wat meer rek in mijn moderatie. Dat zou je juist moeten kunnen waarderen, aangezien je zelf zegt het topic in kwestie leuk te vinden.
Maar nogmaals : als het je niet aanstaat begin je toch lekker je eigen forum.
Wat moet je nou?
Kortaf zijn is niet verkeerd, ben ik nog steeds van mening.
:?
Vervelend hé .. niet je zin krijgen. Ik ga niet meer verder op je in, want je hebt echt een gigantische plank voor je kop.
Verder gezeur van je waar het niet thuishoort gaat ook per direct richting dev/null.

Goedenavond.
...en meer 'uitspraken' van dien aard.

Ik ga er in de regel geen woorden aan vuil maken, maar dit zijn dus de dingen waar ik (en veel van de flamers ook) me aan irriteer.

Zijn botheid en 'kortaf zijn' vindt ik echt niet gepast. Juist de reacties van HlpDsk houden de onvrede in stand:

1.) user gaat over de schreef
2.) HlpDsk sluit, waarschuwt of bant
3.) user reageert (al dan niet via kloon)
4.) HlpDsk gaat hier weer op in...FOUT!
1.) enz.

Het cirkeltje is rond. Ik heb al vaker aangehaald dat ik me best kan voorstellen dat Adjes en Modjes ook mensen zijn, en ook best wel eens fors kunnen reageren, maar als je HlpDsk's reacties met die van bijv. Daniel vergelijkt, dan zie je toch duidelijke verschillen.

Dit zijn mijn 2 centen. Begrijp me niet verkeerd, 9 van de 10 keer ben ik het met een ban of slotje eens. Het gaat me om de manier waarop.

ronaz.

• havana
Als je zo vaak moet reageren en topics moet sluiten als HlpDsk, krijg je genoeg van het uitleggen van alles wat je doet en kun je vaak volstaan met een opmerking die misschien vrij kortaf is, maar meestal wel 100% duidelijk en bovenal TERECHT.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

eens blaate HlpDsK dit De lijn van wel of geen onzin is niet keihard. Ik ben 's avonds laat wat toleranter. Als de kinderkes 's op 1 oor liggen, en er veel minder troep gepost wordt, zit er wat meer rek in mijn moderatie. Dat zou je juist moeten kunnen waarderen, aangezien je zelf zegt het topic in kwestie leuk te vinden.
Maar nogmaals : als het je niet aanstaat begin je toch lekker je eigen forum.
Dat heb ik gedaan ;

edit:
Waarschuwing nummer twee! :(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Topicstarter
pier: dit is keiharde spam, waar je - meen ik - al een waarschuwing voor heb gehad, vervuil verdomme je eigen draadjes en niet de mijne :P
Daarnaast ronaz en medestanders: begrijp me niet verkeerd, ik heb het niet over het goed of slecht modden van in dit geval HlpDsK, daar zijn ook al vele draadjes over opengeweest, maar over het irritante, nutteloze gezeik over die persoon. Jij levert nou gegronde kritiek, daar kun je over discussieren - heb alleen nu ff geen tijd om je grote post goed door te lezen :D
edit:
jij was het niet die de waarschuwing kreeg, maar een van je vriendjes. Goed toch vind ik die gequote post een laag excuus om je eigen forum te promoten.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op zaterdag 17 maart 2001 23:12 schreef pier het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan ;
Gathering of Ongein
Sommige mensen leren het ook nooit he |:( *zucht*

Verwijderd

nah, er worden topics toch te snel gesloten door hlpsk...

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Op zaterdag 17 maart 2001 23:24 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Sommige mensen leren het ook nooit he |:( *zucht*
Nee precies....DiSiLLUSiON spammed ook niet in z'n signature voor netzone.nl ofzo :P

Verwijderd

Ik ga er niet een meer op in. Dingen uit de context halen is ook een vak. Gaap.

• ronaz

ronaz

Wishmaster

Op zaterdag 17 maart 2001 23:53 schreef HlpDsK het volgende:
Ik ga er niet een meer op in. Dingen uit de context halen is ook een vak. Gaap.
Het is ook helemaal niet de bedoeling om erop in te gaan. Erover nadenken is al genoeg. Je moet dit niet opvatten als het Dissen van de persoon HlpdDsk, maar als constatering van feiten; met daar mijn persoonlijke mening bij.

Als je het niet fijn vind om met die uitspraken geconfronteerd te worden, zou je misschien wat minder botte antwoorden kunnen geven. Ik geef toe dat niet elke quote is geplaatst in de context van de posting, maar dat neemt niet weg dat de quotes op zich al niet kunnen voor een figuur met enige autoriteit hier op GoT. IMHO natuurlijk. Maar ik weet zeker dat er meerdere - gerespecteerde - leden van GoT deze mening enigzins delen.

Succes.

Verwijderd

Je mag je mening hebben. Ik sta achter mijn uitspraken.

• ronaz

ronaz

Wishmaster

Op zondag 18 maart 2001 00:07 schreef HlpDsK het volgende:
Je mag je mening hebben. Ik sta achter mijn uitspraken.
Ik geloof ook wel dat je achter je uitspraken staat, het zou ook niet anders moeten zijn. :)

Denk je niet dat je minder kritiek zou krijgen als je uitspraken op een wijze net als een groot deel van de andere Adjes en Modjes bezigt; in normale bewoordingen een user duidelijk maken dat hij fout zit, en jezelf niet uit laten dagen tot het over en weer gooien van modder, tot de ban erop volgt?

Ik denk namelijk van wel.

Even in het algemeen: ik blijf erbij dat iemand, met een dergelijke publieke functie op een forum, menselijk mag zijn, met zijn eigen karaktertrekken en fouten, maar zichzelf toch uit hoofde van zijn functie van een redelijke dosis netheid en tact zou moeten bedienen.

Dat is míjn uitspraak, en daar sta ík achter.

Verwijderd

1) ik doe niet aan over en weer modder gooien tot aan een ban.

2) users horen de FAQ te kenne. En daarin staat duidelijk dat sommige dingen niet mogen of gewenst zijn. Als iemand dat dan toch doet WETEN ze al dat ze fout zitten. Zo niet .. dan moeten ze de FAQ nogmaals maar eens gaan lezen. En dat zeg ik er ook duidelijk bij.

Publieke functie? Volgens mij is GoT een prive-forum. Je moet ten slotte geregistreerd zijn. Als user zijnde ben je te gast. En als gast zijnde heb je je weer te houden aan de regels en wensen die de mensen die het forum runnen stellen/van je verlangen.

Daarbij : Vooral in SG wordt onzin e.d. gepost. Mijn nick staat achter dat forum. Daar ben ik dus deels verantwoordelijk voor. Het is dus niet verwonderlijk dat ik daar de boel netjes hou. Dat is nou net waar je mod voor bent.

Het valt me wel op dat als Tom (of Rick, Kaj., whatever) een topic sluit, of ik doe het, met exact dezelfde tekst bij het sluiten .. dat IK er dan wel commentaar op krijg.

Dat snap ik dsu echt niet.

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 00:30 schreef HlpDsK het volgende:

Daarbij : Vooral in SG wordt onzin e.d. gepost. Mijn nick staat achter dat forum. Daar ben ik dus deels verantwoordelijk voor. Het is dus niet verwonderlijk dat ik daar de boel netjes hou. Dat is nou net waar je mod voor bent.
:? :? :? :? :? :? :? :?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/145112]Een onzin topic van de eerste orde
[/url]
En je doet er zelf aan mee ?? Verklaar je nader.

>:)>:)

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 01:01 schreef GEEZER het volgende:
Verklaar je nader.
Ehh, nee. Waar haal jij de illusie vandaan dat ik, of wie dan ook, jouw een verklaring schuldig is, over hoe de crew het forum runt :?

Verwijderd

Op zaterdag 17 maart 2001 22:53 schreef ronaz het volgende:

blablabla

Ik irriteer mezelf paars aan de reacties die HlpDsk soms geeft als hij iemand 'straft' of een topic sluit:
Zijn botheid en 'kortaf zijn' vindt ik echt niet gepast. Juist de reacties van HlpDsk houden de onvrede in stand:
Man, die reacties zijn toch prachtig! Lekker wat humor der doorheen :) Vind het in elk geval een stuk beter als bijv RickJansen met zijn "[/onzin]"

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 01:16 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ehh, nee. Waar haal jij de illusie vandaan dat ik, of wie dan ook, jouw een verklaring schuldig is, over hoe de crew het forum runt :?
Als mod van een forum maak je jezelf toch niet echt geloofwaardig als je enerzijds onzin topics sluit en anderzijds erin meedoet.
Als crew van dit forum zullen jullie jezelf natuurlijk als eerste aan door jullie zelf opgestelde regels moeten houden.

En dat is geen kwestie van verantwoording afleggen maar een kwestie van volwassenheid en inzicht.

Verwijderd

Gelukkig bepaal jij niet wat onzin is en wat niet, of wat openblijft en wat niet.

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 02:34 schreef HlpDsK het volgende:
Gelukkig bepaal jij niet wat onzin is en wat niet, of wat openblijft en wat niet.
Beetje mager antwoord op wat ik zeg. Maar het illustreerd wel goed dat ik blijkbaar gelijk heb. :)

Op argumenten ga je niet in. Je begint gewoon met je macht hier te schermen. volwassen mensen kunnen kritek verdragen zonder deze goedkope trucjes.

Verwijderd

Ik heb deze discussie al 25 keer gevoerd. Ik ben niet van plan het voor een 26e keer te doen. Je gebruikt de search maar eens een keer.

Alles waar je mee aan komt zetten is al tig keer besproken.

De groeten.

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 02:50 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb deze discussie al 25 keer gevoerd. Ik ben niet van plan het voor een 26e keer te doen. Je gebruikt de search maar eens een keer.

Alles waar je mee aan komt zetten is al tig keer besproken.

De groeten.
Tsjonge en je hebt er nog niets van geleerd ???? |:(

Ook groeten.

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 02:53 schreef GEEZER het volgende:

[..]

Tsjonge en je hebt er nog niets van geleerd ???? |:(

Ook groeten.
User ID = 20305

En jij probeert mij te vertellen wat ik fout doen? rot toch op man! Pff.

25 discussies. 25 x aan 25 newbies geduldig uitleggen hoe het zit. Eens houdt het op. En dat is nu.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.