Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:24
Komt er op neer dat Targetpay een paar cent per call meer opbrengt dan Thoorn. Wel schijnen veel klanten het cashen bij Thoorn eenvoudiger in het gebruik te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fazer013
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:18
Gisterenavond stond er een artikel op nu.nl, maar deze kan ik nu niet meer vinden. Tevens reacties op andere sites, waaronder http://www.consumentenbon...t-oude-abonnementen-over/

Het is niet echt goede reclame voor T-mobile. Als ze het stopzetten een jaar van tevoren hadden aangekondigd was het voor iedereen netter, dan nu 1 maand. Lijkt erop dat T-mobile zelf het beltegoed van zijn klanten wil cashen. Denk niet dat ik lang bij T-mobile ga blijven. Heb ook een zakelijk abo en gebruikte mijn flex abo voor buitenland / 0900 / data........ Belminuten kan T-mobile wel onbeperkt weggeven, want wie belt er tegenwoordig nog? Ze verdienen met name op data.

Overigens als ik inlog op het T-mobile portaal staat er op de beginpagina het tegoed en daar met kleine letters inclusief BTW onder. De teller staat bijna op nul, heb een SMS ontvangen dat mijn abo wordt omgezet medio dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-05 16:07
MTVGN schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:29:
[...]

Ik wil je bedanken voor de tip want mijn resultaat met 1 lang gesprek is vrijwel 65% en dat is vergeleken met de 47% van thoorn een hele verbetering, maar 70% haal ik niet, dus ik ben benieuwd of je mij kan vertellen hoe ik dat wel kan halen.

beginstand 847,06 (incl. 21% BTW; eigenlijk 700,05)
eindstand 752,79 (incl. 21% BTW; eigenlijk 622,14)

Daarmee heb ik 77,91 verbeld en targetpay heeft 50,62 als inkomsten genoteerd, da's 64,97%

Ik heb een 80-cent lijn gebeld omdat dat volgens de site van targetpay voordeliger is:
€ 0,80 levert € 0,666 op = 83,25%
€ 0,90 levert € 0,738 = 82%
Maar goed, daar gaan dus nog kosten af van het bellen naar een 09xx nummer van T-mobile zelf
Het nummer van 1,30 per gesprek levert het meeste op.
1,09 per gesprek aan beltegoed geeft 92 cent. 1,09 is iets meer dan 1,30 incl. BTW. Ik geef toe, is veel meer werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
sambalbaj schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:35:
[...]

Ik heb dit voorgelegd aan de ks:

[...]

Oftewel gewoon opmaken die laatste bundel!
Toch denk ik dat ze dat wel doen. Ik heb ooit een abonnement verlengd en opgezegd gehad, beltegoed netjes op 0 gezet. Eerstvolgende factuur was het beltegoed wat eigenlijk niet erbij hoorde voor dat stukje maand gewoon als extra kosten in rekening gebracht. Zou niet weten wat er nu anders zou zijn administratief want er is denk ik weinig gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdlosser123
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-04 12:41
Ik krijg als ik nu bel naar Thoorn "deze oproep is niet toegestaan, bel voor meer info klantenservice".

Iemand dit eerder meegemaakt?

[ Voor 5% gewijzigd door sjoerdlosser123 op 23-11-2015 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 16:57
sjoerdlosser123 schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:32:
Ik krijg als ik nu bel naar Thoorn "deze oproep is niet toegestaan, bel voor meer info klantenservice".

net geprobeert, geen problemen hier. Wellicht te vaak op een dag gebeld?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdlosser123
Martinus schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:45:
[...]

net geprobeert, geen problemen hier. Wellicht te vaak op een dag gebeld?
Ja gisteren 200 keer ofzo?

Is het dan compleet geblokt of tijdelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
sjoerdlosser123 schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:48:
[...]

Ja gisteren 200 keer ofzo?

Is het dan compleet geblokt of tijdelijk?
meestal dag, tenzij je belt, halen ze hem dr af.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sjoerdlosser123 schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:32:

Als je de zoekbalk bovenaan had ontdekt, had je terug kunnen vinden dat als je veel 0900 belt, er soms automatisch een algehele 0900 blokkade aangemaakt wordt. Een korte chat of telefoontje met T-Mobile om die eraf te halen is zo gebeurt ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurry
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:35
Interessant. Vanmorgen een sms ontvangen dat de nieuwe Flex bundel ingaat. Nu is mijn Flex 20 uit eind 2010 in eerste instantie als zakelijk verkocht aan mij als particulier. Nu log ik in als particulier maar af en toe krijg ik bijvoorbeeld in het buitenland sms berichten getekend door T-Mobile zakelijk met prijzen exclusief BTW.

Iemand met een Flex abonnement dezelfde ervaring? Mogelijk blijven Flex zakelijk abonnementen nog langer bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:47
flex zakelijk schijnt nog niet opgeheven te worden. Ik kon zelfs mijn particuliere flex omzetten naar flex zakelijk. Heb het maar niet gedaan, kreeg nl geen bevestiging naar welke flex zakelijk ze me dan gaan zetten, ben bang dat ze me dat naar het laatste type flex zakelijk zetten, deze had geen onbeperkt houdbaar beltegoed en ook geen 0900 nummers meer.

Zag trouwens in het T-Mobile forum dat er nu ook mensen een aanbod krijgen om pas over 3 maanden omgezet te worden, zodat ze langer er over kunnen doen om hun bundel op te maken.
Als je van dit aanbod gebruik wilt maken, moet je de klantenservice bellen. In dit geval vervalt wel het speciale aanbod van onbeperkt bellen/sms en 120 min europa voor 7.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdlosser123
Nummer doet het weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdlosser123
Nou het saldo is eindelijk op.
Ik had nog 61 cent ofzo staan, dus heb ik dat maar aan Thoorn geschonken via het bel per minuut systeem.
Daar stond 45 seconden, heb na 43 seconden opgehangen. Op T-Mobile staat nu: 0,00.

Ik had 831 euro en heb er nu 537.08 euro gekregen (althans, op 31-12)
64,63%

Eigenlijk had ik dit veel eerder moeten weten, plan omhoog moeten gooien naar zo hoog mogelijk en elke maand op deze manier uitcashen.
Immers betaalde je de helft van je beltegoed. Van de 831 heb ik maar 415,50 betaald en nu dus 118,08 verdiend.
25% rente.

T-Mobile, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

T-Mobile is vroeg met de eindfactuur zeg :o , mijn moeder kreeg die gister, terwijl Flex nog tot 9 dec. loopt. Al wordt die als het goed is eerder stopgezet als Simyo eens de boel laat overzetten... Helaas zit er nog geen schot in de zaak daar :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hier kwam gisteren nog de SMS voor de nieuwe Flex maandbundel binnen. Het zinnetje dat je tegoed onbeperkt geldig is, hadden ze nu weggelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Wat irritant zeg. Inloggen op My T-Mobile en de beltegoedstatus loopt achter. Duurt zeker een uur voordat het bijgewerkt is. Bel je 1202 krijg je te horen "uw saldo is *geen geluid*" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een uur wachten tot het bijgewerkt is erg snel :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:00
Je kunt ook klikken op 'meer over je verbruiksstatus' en dan klik je op de roze button 'verbruiksstatus bijwerken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:28
Ik zie alleen nog het totaal, sinds het My T-Mobile onderhoud afgelopen weekend zijn de verbruiksdetails leeg. Net nu ik begonnen ben met cashen... toeval? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Binnetie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:38:
Je kunt ook klikken op 'meer over je verbruiksstatus' en dan klik je op de roze button 'verbruiksstatus bijwerken'.
Dat knopje doet niet wat het moet doen helaas :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:00
Hier wel. Ik zag dat ik nog wat beltegoed had. Na een paar keer bellen en 15 minuten wachten drukte ik op die knop en was het weer bijgewerkt.

Had net nog 11 euro beltegoed en na vernieuwen nog 7 eu. Je moet goed kijken dat ik niet in de min uitkom met cashen haha.

[ Voor 30% gewijzigd door Binnetie op 24-11-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
sjoerdlosser123 schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:56:
Nou het saldo is eindelijk op.
Ik had nog 61 cent ofzo staan, dus heb ik dat maar aan Thoorn geschonken via het bel per minuut systeem.
Daar stond 45 seconden, heb na 43 seconden opgehangen. Op T-Mobile staat nu: 0,00.

Ik had 831 euro en heb er nu 537.08 euro gekregen (althans, op 31-12)
64,63%

Eigenlijk had ik dit veel eerder moeten weten, plan omhoog moeten gooien naar zo hoog mogelijk en elke maand op deze manier uitcashen.
Immers betaalde je de helft van je beltegoed. Van de 831 heb ik maar 415,50 betaald en nu dus 118,08 verdiend.
25% rente.

T-Mobile, bedankt!
Er zijn serieus mensen geweest die enkele tientallen van zulke abonnementen tegelijk hadden al een kleine 10 jaar lang. Toen kon je nog een Flex 45 SO afsluiten voor 24 maanden a 10 euro per maand. Beetje goed cashen leverde ongeveer 32 euro op per abonnement, dus zeg 22 winst per abonnement. Stel dat je er 20 hebt, is toch 440 euro per maand. En dan kreeg je vaak ook nog een cashback van 100 a 200 euro bij afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamphuisgerald
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:49
Hallo Tweakers,

Dit is mijn eerste topic, excuses als ik het verkeerd heb neer gezet.

Ik zal allereerst even de situatie proberen te schetsen. Een familielid heeft 15 jaar geleden een T-mobile abonnement genomen. In die tijd werd het niet gebruikte deel van het abonnement als te goed bijgeschreven. Inmiddels is het tegoed RUIM 1500 euro. Het tegoed staat op My T-mobile gewoon aangegeven.

De persoon in kwestie heeft gebeld met T-mobile met de vraag als het tegoed gebruikt kon worden op bijvoorbeeld het bijbetalen van een telefoontoestel. T-mobile wil hier niet aan mee werken.

Ik was even benieuwd als een van jullie ervaring heeft hiermee. Hoe staat deze zaak juridisch? Mag T-mobile zomaar het 'tegoed' weg doen. Op de e-mail met uitleg staat het volgende;
Je bent al lange tijd klant bij ons en dat waarderen wij. Op dit moment heb je met mobiel nummer 06-xxxxxxxx een Flex 15 '07 abonnement bij ons. Jouw huidige abonnement is verbonden aan systemen die wij niet volledig kunnen blijven ondersteunen. Hierdoor kunnen wij je niet de service blijven bieden die je van ons mag verwachten. Daarom gaan we het aanbod van onze abonnementen vereenvoudigen. Dit heeft gevolgen voor jouw abonnement. Over een maand zullen we jouw Flex abonnement wijzigen naar ons nieuwste abonnement: Stel Samen & Stel Bij.

Met het Stel Samen & Stel Bij abonnement krijg je maandelijks:
■ Onbeperkt bellen in Nederland
■ Onbeperkt SMS'en in de hele EU
■ Tot 120 minuten bellen en gratis gebeld worden binnen de EU
■ Geen onverwachte kosten
■ Mogelijkheid om jouw bel- en internetbundel maandelijks omhoog en omlaag bij te stellen, of uit te zetten

Wat betekent dit voor mij?
Met je huidige abonnement betaal je € 15,26 per maand. Voor het Stel Samen & Stel Bij abonnement ga je € 7,50 per maand betalen. Omdat we jou waarderen als klant, is het Stel Samen & Stel Bij abonnement speciaal voor jou, gedurende 24 maanden eenmalig extra scherp geprijsd. Je abonnement wordt gewijzigd. Daarom blijft het gewoon mogelijk om maandelijks op te zeggen, net zoals nu.

Met je huidige abonnement kun je bellen en SMS'en uit je beltegoed, waarvoor je een vast bedrag per maand betaalt. Zodra we jouw abonnement overzetten naar het Stel Samen & Stel Bij abonnement, wordt je opgespaarde beltegoed omgezet naar onbeperkt bellen en SMS’en in Nederland.

Hoe gaat het nu in zijn werk?
Over een maand zetten we je abonnement automatisch over. Je hoeft hiervoor dus niets te doen. Je ontvangt binnenkort een SMS met de exacte datum dat je wordt overgezet. Op de dag dat je bent overgezet krijg je nog een SMS ter bevestiging.

Heb je nog vragen? We hebben alle belangrijke informatie voor je op een rij gezet. Wil je toch liever opzeggen? Als je dit binnen nu en 31 dagen doorgeeft, maken we het per direct voor je in orde. Er geldt dan geen opzegtermijn van een maand.

We hopen dat je blij bent met de voordelen van het Stel Samen & Stel Bij abonnement.
Ik ben benieuwd naar jullie mening/ervaring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-05 23:42

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ja, dat mag. Het is beltegoed, geen spaarpot. Verder: gebruik de zoekfunctie, er loopt hier al een behoorlijk uitgebreid topic over. Het is ook al uitgebreid in de media behandeld.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:22
Valt genoeg over te vinden denk ik zo:
\[T-Mobile] Oud flex abonnement met veel tegoed - en nu?

Deze goeie tip zal ik je alvast cadeau geven:
http://www.thoorn.nl/

Als compensatie voor het zoekwerk wat ik voor je gedaan heb verwacht ik wel 10% van de opbrengst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-05 17:50
Verander even de titel van het topic. 'Te goed' is wat anders dan 'tegoed'.

Ik kwam hier omdat ik de titel las en dacht: "He, T-Mobile kan toch nooit te goed zijn? Hoe 'goeder', hoe beter!'"

En toen begreep ik dat het om 'tegoed' ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamphuisgerald
Een familielid van mij heeft een bedrag van 1700,- euro te goed bij T-Mobile, via de rekenhulp van thoorn.nl berekend wat ze eventueel krijgt. Als ik het goed begrijp gaat ze dus (in haar geval) 28,5 uur bellen naar een nummer en krijgt ze ~50% uitbetaald. Hoe weet ik zeker dat de komende factuur word weggestreept met het tegoed? Gaat dit automatisch? Mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Je krijgt het bedrag van een andere partij. Als je een flex abonnement hebt, kun je thoorn gebruiken. Van T-Mobile blijf je alleen je abonnementskosten gefactureerd krijgen zo lang je niet buiten je bundel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Het verbaasd me echt hoeveel mensen zijn die een tegoed richting de 2000 euro hebben.

1 oplossing is er eigenlijk maar: op tijd opmaken. Je kunt eventueel 3 maanden uitstel vragen bij T-Mobile, maar dan gaat de aanbieding verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamphuisgerald
Hugo__Boss schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:36:
Je krijgt het bedrag van een andere partij. Als je een flex abonnement hebt, kun je thoorn gebruiken. Van T-Mobile blijf je alleen je abonnementskosten gefactureerd krijgen zo lang je niet buiten je bundel komt.
Dus als ik ze buiten haar bundel komt wordt dit verrekend met het openstaande tegoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Nee, buiten de bundel blijft extra. Maar met 1700 zou ik maar eens beginnen, mits flex natuurlijk. Staat bij Thoorn allemaal ook duidelijk uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Kamphuisgerald schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:06:
Een familielid van mij heeft een bedrag van 1700,- euro te goed bij T-Mobile, via de rekenhulp van thoorn.nl berekend wat ze eventueel krijgt. Als ik het goed begrijp gaat ze dus (in haar geval) 28,5 uur bellen naar een nummer en krijgt ze ~50% uitbetaald. Hoe weet ik zeker dat de komende factuur word weggestreept met het tegoed? Gaat dit automatisch? Mensen hier ervaring mee?
Wat ik heb gedaan is op My T-Mobile kijken naar de verbruiksstatus en dan een testje doen om te kijken hoe veel er wordt afgetrokken van je tegoed. Helaas is sinds dit weekend het verbruiksdetailsscherm stuk, en op dit moment geeft voor mij zelfs het tegoed een error.

Maar wie weet werkt het morgen wel weer, en anders zijn er vast nog andere manieren om je tegoed te achterhalen. Krijg je nog een sms ofzo als je bijna door je bundel heen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
108rogar schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:33:
[...]

Wat ik heb gedaan is op My T-Mobile kijken naar de verbruiksstatus en dan een testje doen om te kijken hoe veel er wordt afgetrokken van je tegoed. Helaas is sinds dit weekend het verbruiksdetailsscherm stuk, en op dit moment geeft voor mij zelfs het tegoed een error.

Maar wie weet werkt het morgen wel weer, en anders zijn er vast nog andere manieren om je tegoed te achterhalen. Krijg je nog een sms ofzo als je bijna door je bundel heen bent?
werkt vandaag weer beetje.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:00

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Kamphuisgerald schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:03:
[...]

Dus als ik ze buiten haar bundel komt wordt dit verrekend met het openstaande tegoed?
er zijn meerdere manieren om je beltegoed te "cashen" thoorn is idd een van de veel gebruikte methodes hier. als je zoekt in dit topic over auto dialers *kuch* en zo kun je ~64% van je tegoed cashen. op o.a. beltegoed.nl kun je ook kadokaartjes halen van bijvoorbeeld bol.com / netflix / steam / etc , dan kom je na het bellen van een 0900 nummer of zo'n ~65% uit aan opbrengst.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Ik heb die andere twee niet bekeken, maar met die administratiekosten van 9 euro op een bol.com tegoed van 20 euro (en daar nog je T-mobile kosten overheen) kom je echt niet op 65% rendement. Dan kun je beter gewoon cashen.

Dat psncardsdirect.nl tegoed van 50 euro voor 54:00 minuten a 1 (+0.22) euro was wel heel gunstig (~ 76%), maar dan moet je wel iets aan PSN tegoed hebben, het schijnt maar 2 jaar houdbaar te zijn.

Edit: Oja, met een duurder abonnement betaal je minder per minuut er bovenop aan T-Mobile, dan kom je op een ander rendement uit. Dus goed je eigen situatie berekenen.

[ Voor 21% gewijzigd door 108rogar op 25-11-2015 13:55 ]

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:21

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Ik, T-mobile klant met een Relax '10 abonnement met ruim € 400,- tegoed, heb begin deze maand contact gehad met mijn rechtsbijstandverzekering. Ik kreeg toen te horen dat men overspoeld werd door klachten over T-Mobile, maar dat er waarschijnlijk niets te halen viel.

Eerder vandaag ontving ik echter de volgende e-mail (deels ingekort):
Beste meneer XXX,

U deed een beroep op uw rechtsbijstandverzekering in verband met een geschil met T-Mobile. T-Mobile heeft u laten weten, uw Flex/Relax-abonnement te wijzigen. In deze brief informeer ik u verder.

Wijziging abonnement toegestaan?
U vraagt zich af, of het T-Mobile is toegestaan, uw abonnement te wijzigen in een ‘Stel Samen & Stel Bij-abonnement’. Dit abonnement kent namelijk een aantal beperkingen ten opzichte van uw Flex/Relax-abonnement. T-Mobile heeft u in de gelegenheid gesteld, gedurende 31 dagen het abonnement per direct op te zeggen. U bent het niet eens met de wijziging omdat de door u opgespaarde belminuten komen te vervallen. T-Mobile gaat dit niet 1-op-1 compenseren en zij geven aan u al een scherp aanbod te doen met het nieuwe abonnement.

Versturen stuitingsbrief naar T-Mobile
Wij willen direct een zogenoemde stuitingsbrief naar T-Mobile sturen, waarin de mogelijkheid om het abonnement direct te beëindigen wordt verlengd. We verzoeken ook om de “wijziging” naar het nieuwe abonnement op te schorten. Deze stuitingsbrief treft u in de bijlage aan.

Overleg over de zaak
Er zijn bij Achmea Rechtsbijstand heel veel meldingen binnengekomen van mensen die dit geschil met T-Mobile hebben. Achmea Rechtsbijstand wil deze zaken collectief behandelen. Naast Achmea Rechtsbijstand zijn er nog andere rechtsbijstandsverzekeraars die ook meerdere meldingen van deze kwestie hebben ontvangen. Er vindt begin december overleg plaats met deze andere rechtsbijstandsverzekeraars over deze kwestie. Dan wordt gesproken over de juridische mogelijkheden en de aanpak richting T-Mobile. We willen proberen om met vereende krachten een beter alternatief te kunnen bereiken. Ik houd u op de hoogte van de uitkomst hiervan.
Wat hier de uitkomst van gaat zijn is natuurlijk afwachten, maar ik ben blij te horen dat er in ieder geval íets ondernomen wordt. :) Ik ben benieuwd.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:09
Ik kan me niet voorstellen dat de uitkomst beter wordt dan het resultaat van je tegoed cashen met Thoorn o.i.d., en om die reden zou ik er geen enkele moeite insteken.
Maar ieder z'n ding.
(edit: post hierboven gaat over relax dat niet te cashen is)

[ Voor 14% gewijzigd door ASW1 op 26-11-2015 13:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:47
Ik snap trouwens niet wat de mensen met een relax abonnement te klagen hebben. Relax was toch alleen bellen en sms-sen ? Die mensen hebben hun belminuten en smsjes een paar jaar opgespaard, hebben nu een paar honderd euro tegoed wat alleen maar te gebruiken is om te bellen/smsen en krijgen er nu onbeperkt bellen en sms-en voor terug. Die gaan er toch niet op achteruit ? ze krijgen zelfs nog 120 minuten in EU en onbeperkt internet op lage snelheid voor terug.
Flex is gewoon een heel ander verhaal, die bundels kan je veel meer mee doen, maar relax....

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:20:
Heb net een groot deel van mijn punten opgemaakt door korting op de factuur aan te vragen. Alleen is de korting hoger dan de maandelijkse factuur, eens kijken hoe ze dat gaan oplossen.
Even een update m.b.t. de T-Mobile Extra punten. Ik heb eerder deze maand 6* €5 korting aangevraagd met de punten die ik nog had. Zojuist is er een nieuwe factuur online gezet met dit als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/T-MobileExtra-punten.jpg
Ik krijg 12,26 terug ipv €17,74 te hoeven dokken :)

Oscar Wilde

• Hugo__Boss
Kamphuisgerald schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:03:
[...]

Nee, met een Flex abonnement kom je niet buiten je bundel zo lang je tegoed hebt staan. Eerst wordt het tegoed gebruikt en zodra je de nul bereikt hebt, kom je pas buiten je bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 711512

Abo Flex-30 sim only.

T-Mobile heeft kennelijk jarenlang te weinig tegoed bijgeschreven. Er werd steeds een tegoed van ongeveer €25 bijgeschreven ipv €30. Met de laatste factuur van november hebben ze dat uit zichzelf ineens rechtgetrokken. Ik kreeg er ineens €330 extra bij. Wat mijn totaal op een respectabel aantal van ruim €2200 bracht.

Net de laatste Euro's weg gebeld via Thoorn €0,84 per gesprek (kosten €1,30). Als het goed is wordt er eind december ongeveer €1400,- bijgeschreven.

Wel gisteren ineens zonder waarschuwing een blokkade. Door via My T-Mobile online de blokkade op 0900 aan te zetten (stond uit) en daarna weer aan, was dat probleem snel geëlimineerd.

Denk dat ik maar overstap op prepaid of het aller aller goedkoopste abootje. Ik bel de laatste jaren zo verdomde weinig.

Wel nog even iets verzinnen voor die 4500 spaarpunten. ;w

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 711512 op 27-11-2015 05:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Anoniem: 711512 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 05:22:T-Mobile heeft kennelijk jarenlang te weinig tegoed bijgeschreven. Er werd steeds een tegoed van ongeveer €25 bijgeschreven ipv €30. Met de laatste factuur van november hebben ze dat uit zichzelf ineens rechtgetrokken.
Vanwege de BTW. Uit My T-Mobile:
Je factuur inclusief btw
Vanaf 27 oktober staan op de factuur direct alle bedragen inclusief btw. Er staat dus niet meer hoeveel (welk bedrag) btw je betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 711512 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 05:22:
Wel gisteren ineens zonder waarschuwing een blokkade. Door via My T-Mobile online de blokkade op 0900 aan te zetten (stond uit) en daarna weer aan, was dat probleem snel geëlimineerd.

Wel nog even iets verzinnen voor die 4500 spaarpunten. ;w
Hmm, ik had toen geprobeerd de blokkade op die manier op te lossen, maar lukte niet. Na korte chat met T-Mobile wel.

Je kan korting aanvragen met die punten ;) Raven in "\[T-Mobile] Oud flex abonnement met veel tegoed - en nu?"

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 711507

Zulke zaken zijn niet toegestaan op Tweakers.

[ Voor 82% gewijzigd door The Wizard op 27-11-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er mis met het helpen het T-mobile Relax tegoed veilig te stellen?
Het is namelijk wel mogelijk.

Info staat al in dit topic en werkt nog steeds vanaf pagina 2 :
TweakersOnly schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:31:
Als je inmiddels contractvrij bent:
- verleng je abonnement bij tmobile (webshop of telefonisch) naar een willekeurig abonnement met toestel
- annuleer de verlenging
- je gaat weer terug naar flex, maar tmobile kan beltegoed niet meer herstellen
- meld dat laatste bij de KS en je krijgt een creditfactuur ter grootte van je oude flex tegoed

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 711507 op 07-12-2015 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mogelijk zijn staat niet gelijk aan toegestaan en wie vertrouwd er nu meteen een compleet nieuwe gebruiker hier op GoT? ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Misschien gewoon hier uitleggen ipv enkel een mailadres droppen en het als spam doen overkomen, ook met een eerste reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het feit blijft dat Relax tegoed in veel gevallen wel behouden kan blijven. Als Tweakers hier niet aan meewerkt dan is mijn vermoeden bewaarheid dat hier T-mobile vertegenwoordigd wordt. Tevens de reden om "het hier niet gewoon uit te leggen" .
Raven en sambalbaj hebben zeker geen honderden euro's Relax tegoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik had, nadruk op had :+, Flex-tegoed.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga helemaal met T-mobile stoppen. Dus dat is geen echte optie. Ik zou nog voor ca €45 buiten de bundel kunnen verbellen (9x€5 korting). Daar houdt ik nog ca €27 aan over. Iemand die meer biedt voor één van de zaken uit de shop die je voor 4450 punten kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 711507 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:29:
Als Tweakers hier niet aan meewerkt dan is mijn vermoeden bewaarheid dat hier T-mobile vertegenwoordigd wordt. Tevens de reden om "het hier niet gewoon uit te leggen" .
Dus... je weet wel hoe maar je zegt niet hoe. Tja, dan snap ik wel dat tweakers het niet toestaat. Het is nog steeds een forum waar je elkaar kunt helpen. Niet lokken naar iets heel anders. Toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 711512 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 05:37:
[...]

Ik ga helemaal met T-mobile stoppen. Dus dat is geen echte optie. Ik zou nog voor ca €45 buiten de bundel kunnen verbellen (9x€5 korting). Daar houdt ik nog ca €27 aan over. Iemand die meer biedt voor één van de zaken uit de shop die je voor 4450 punten kunt krijgen.
Ik stop ook met T-Mobile, waarom is dat dan geen optie? Als je meer korting krijgt dan je abo betaald, krijg je wat terug ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Anoniem: 711507 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:29:
Het feit blijft dat Relax tegoed in veel gevallen wel behouden kan blijven. Als Tweakers hier niet aan meewerkt dan is mijn vermoeden bewaarheid dat hier T-mobile vertegenwoordigd wordt. Tevens de reden om "het hier niet gewoon uit te leggen" .
Raven en sambalbaj hebben zeker geen honderden euro's Relax tegoed
Aan de andere kant heb ik je gemaild en ook niets gehoord dus wat wil je nou eigenlijk?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:26:
[...]

Ik stop ook met T-Mobile, waarom is dat dan geen optie? Als je meer korting krijgt dan je abo betaald, krijg je wat terug ;)
Dat was me even ontgaan. Bedankt.

Wat een gekut. De online catalogus biedt de mogelijkheid om 8 x korting te bestellen om vervolgens te melden dat het niet kan. Alleen 1 x korting wordt geaccepteerd. Vervolgens kun je per keer inloggen maar één keer korting bestellen. Dus 8 keer in en uitloggen. 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 711512 op 28-11-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 10:36
Zie dat ik niet de enige ben die een manier zoekt om te cashen en weg te wezen. :)

Ik vond flex wel een uitkomst, in Nederland was het ruim voldoende en als ik in het buitenland was kon ik ook ongestoord bellen. Daarvoor "spaarde" ik wat tegoed op.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 711512 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:28:
[...]

Dat was me even ontgaan. Bedankt.

Wat een gekut. De online catalogus biedt de mogelijkheid om 8 x korting te bestellen om vervolgens te melden dat het niet kan. Alleen 1 x korting wordt geaccepteerd. Vervolgens kun je per keer inloggen maar één keer korting bestellen. Dus 8 keer in en uitloggen. 8)7
:? , ik kon 6 keer in één keer korting aanvragen, niks geen uit en inloggen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik had ook geen proleem met het bestellen van 6x korting, hoe het bij de afrekening gaat moet ik nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmrizio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-12-2023
Weet iemand hoe strikt T-Mobile optreedt tegen geautomatiseerd bellen? Officieel mag het niet...
M'n vrouw heeft nog redelijk wat Flex tegoed staan, wat we willen cashen. Met de hand is het een leuk uurtarief, maar als het geautomatiseerd kan, is dat natuurlijk handiger. Maar ik heb ook geen zin om heel december in angst te zitten over de uitbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:09
T mobile kan in principe geen verschil zien tussen een handmatig tot stand gebracht gesprek en een door een apje.
Evt. zouden ze kunnen afleiden dat het waarschijnlijk automatisch gebeurt wanneer de tussentijd tussen de gesprekken steeds precies gelijk is. Maar ik denk niet dat ze daarnaar gaan kijken of moeilijk over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
mmrizio schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:40:
Weet iemand hoe strikt T-Mobile optreedt tegen geautomatiseerd bellen? Officieel mag het niet...
M'n vrouw heeft nog redelijk wat Flex tegoed staan, wat we willen cashen. Met de hand is het een leuk uurtarief, maar als het geautomatiseerd kan, is dat natuurlijk handiger. Maar ik heb ook geen zin om heel december in angst te zitten over de uitbetaling.
Vele hebben hier redailer gebruikt, net als ik. Er is niks aan de hand daarmee. Vele centjes ontvangen.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Hoelang duurt het voordat verbruikdetails worden bijgewerkt? Ik heb nog aardig wat tegoed, maar na wat belletjes ivm flextegoed zie ik niet dat de verbuikstatus wordt bijgewerkt op t-mobile? Andere mensen hier ook last van?

Edit: Na een aantal telefoontjes is mijn verbruikstatus eindelijk geupdate. Nu blijft het saldo hetzelfde? Dit lijkt mij niet echt te kloppen. Meer mensen hier last van?

[ Voor 27% gewijzigd door oski27 op 30-11-2015 03:16 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

oski27 schreef op maandag 30 november 2015 @ 03:08:
Hoelang duurt het voordat verbruikdetails worden bijgewerkt?
Als je die hele handige zoekbalk eens gebruikt ;) kun je zien dat het bij de een een uurtje duurt en bij anderen zelfs een hele dag :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oski27
  • Niet online
Raven schreef op maandag 30 november 2015 @ 07:04:
[...]

Als je die hele handige zoekbalk eens gebruikt ;) kun je zien dat het bij de een een uurtje duurt en bij anderen zelfs een hele dag :P
Handige zoekbalk gebruikt ;) Ben denk ik zelf alleen niet zo handig! 8)7
In ieder geval is mijn saldo nu wel lager, kan alleen niet zien in My T-Mobile of het binnen mijn bundel valt of niet, maar ik ga er maar van uit dat het goed gaat met het Flex abbo van '10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Ja, het is niet zo duidelijk als vroeger, ze zijn denk ik wat hindernissen aan het opwerpen om te cashen. :P Ik denk dat als dat veld met Overige Kosten op 0 euro blijft staan, dat je goed zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oski27
  • Niet online
108rogar schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:02:
Ja, het is niet zo duidelijk als vroeger, ze zijn denk ik wat hindernissen aan het opwerpen om te cashen. :P Ik denk dat als dat veld met Overige Kosten op 0 euro blijft staan, dat je goed zit.
Dat lijkt mij ook. Zag op een ander forum dat iemand anders dit afgelopen maand ook had (geen kosten vermeld bij "Uit Bundel").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Op de facturen wordt per oproep inderdaad ook niet meer het bedrag vermeld. Sinds ze alles incl BTW vermelden staat op de factuur alles met 0,00 aangegeven. Ik denk inderdaad dat ze de systemen er niet meer op aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:31
bedankt voor de tip over het inwisselen van de punten, net 20 euro korting gevraagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik heb gebeld met t-mobile en mijn nummer is per vandaag omgezet naar prepaid. Normaal gesproken kost het 10 euro om om te zetten naar prepaid maar bij de flex en relax abonnementen is dit nu gratis. Er staat 5 euro beltegoed op mijn kaart en na registratie krijg ik daar nog 5 euro bij. Daarna kan ik besluiten dit nummer in de toekomst (via nummerbehoud) om te zetten naar een andere aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 12:59

aawe mwan

Wat ook leuk is:

julius007 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:16:
Ik heb gebeld met t-mobile en mijn nummer is per vandaag omgezet naar prepaid.
In de Orange-tijd werd in zo'n geval het „onbeperkt geldige” beltegoed van het abonnement overgeboekt op de prepaid kaart. Maar dat doen ze sinds een paar jaar niet meer, toch?

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Hugo__Boss schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:38:
Op de facturen wordt per oproep inderdaad ook niet meer het bedrag vermeld. Sinds ze alles incl BTW vermelden staat op de factuur alles met 0,00 aangegeven. Ik denk inderdaad dat ze de systemen er niet meer op aanpassen.
zie ik ook, baal ik van, is dus niets meer te checken....

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedScorpion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-01 09:18

RedScorpion

is geen rooie rakker

Hier ook in het schuitje, alleen een Relax abo, bijna 800 euro tegoed staan. Kan ik niets mee.. zoals ik het zag. 0900 nummer buiten bundel, met 0,25 p/min dus dat schiet niet op.. het is weer stikken of slikken bij T-Mobile en dan dit soort teksten in hun email - "Je bent al lange tijd klant bij ons en dat waarderen wij" nou dat merken we.. internetsnelheid dik omlaag in het voorstel, kan je wel weer upgraden, maar dan vervalt je korting. Lekker bezig daar.. NOT

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 12:59

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Zijn er al mensen daadwerkelijk overgezet naar de nieuwe abonnementsvorm?

Bij mij zou dat eigenlijk vandaag gebeuren, maar ik kreeg zonet een SMS van T-Mobile dat het 2 weken uitgesteld is. Volgende week krijg ik een nieuwe Flexbundel kado en dat komt wel goed uit want het oude tegoed was toevallig net bijna op.

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:05

sll

Ja, hier hetzelfde.

Tegoed gisteren "netjes" opgemaakt, en nu pas over 2 weken overgezet. Wordt dus een week buiten de bundel bellen. Ze doen het erom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:26
Nog 8,5 euro tot en met 11 december. Ik had op 19-11 een sms ontvangen dat ze vanaf 08-12 gaan wisselen.
Zit te kijken naar andere abo's en wil er wel één delen. Ben op zoek naar een betaalbaar en goed abo'tje voor weinig gebruik. En omdat ik sinds 2007 een flex abo heb, heb ik altijd losse (budget) toestellen gekocht of van familie overgenomen als zij een nieuwe kregen.

Bij Hollands nieuwe hebben ze de Huawei P8 voor een leuk prijsje (288 euro) en dan ook nog 100 euro Huawei cashback. En dan voor een tientje 1000 minuten/sms/MB voor twee jaar.

Voor mij ideaal, omdat ik nooit/amper bel of sms en wel veel internet verbruik. Actie is alleen in december geldig.

Doe er je voordeel mee, ik twijfelde over het moment van overstappen en wilde eerst de december/kerst/oud&nieuw acties afwachten, deze is wel aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTVGN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 13:26
aawe mwan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:57:

Bij mij zou dat eigenlijk vandaag gebeuren, maar ik kreeg zonet een SMS van T-Mobile dat het 2 weken uitgesteld is. Volgende week krijg ik een nieuwe Flexbundel kado en dat komt wel goed uit want het oude tegoed was toevallig net bijna op.
Ik kreeg de mail dat mijn abonnement zou wijzigen op 9-11, maar heb de sms met een datum nog niet eens gehad, dus zat me net af te vragen waar dat sms'je bleef. Ik vermoed nu ik dit lees dat iedereen is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:26
Misschien willen ze dat iedereen het geld gaat opmaken en zeggen ze in Januari dat we toch mogen blijven. :)

[ Voor 4% gewijzigd door RedRayMann op 04-12-2015 13:54 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NY89
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-01-2024
aawe mwan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:57:

Ik. En volgens mij klopt het niet. Ik heb de aanbieding van 7,50 euro gekregen en nu staat er bij mijn abonnement 12,48 euro. De korting van onbeperkt bellen is wel goed, van 9,99 euro min 7,50 euro korting. Maar bij stel samen stel staat de volle prijs 9,99 euro. Ben benieuwd naar mijn eerste incasso/factuur.

Ook staat naast de nieuwe stel bij stel samen mijn oude flex nog steeds tot januari 2016 vermeld. Tegoed op 0 van de 25 euro. Maar goed mijn tegoed stond heb ik tot op de laatste cent op gemaakt.

Mijn bundel ging overigens altijd de 4e in, gisteren is mijn nieuwe abonnement. Ik kreeg gisteren 4 belminuten voor in de EU. Nu staat het op 120 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NY89
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-01-2024
NY89 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:46:
[...]

Ik. En volgens mij klopt het niet. Ik heb de aanbieding van 7,50 euro gekregen en nu staat er bij mijn abonnement 12,48 euro. De korting van onbeperkt bellen is wel goed, van 9,99 euro min 7,50 euro korting. Maar bij stel samen stel staat de volle prijs 9,99 euro. Ben benieuwd naar mijn eerste incasso/factuur.

Ook staat naast de nieuwe stel bij stel samen mijn oude flex nog steeds tot januari 2016 vermeld. Tegoed op 0 van de 25 euro. Maar goed mijn tegoed stond heb ik tot op de laatste cent op gemaakt.

Mijn bundel ging overigens altijd de 4e in, gisteren is mijn nieuwe abonnement. Ik kreeg gisteren 4 belminuten voor in de EU. Nu staat het op 120 minuten.
Letterlijk net na 1 keer uitloggen opnieuw inloggen, nu de melding:

Let op:
Heb je een Stel Samen & Stel Bij abonnement en krijg je korting op je startabonnement? Deze korting laten we momenteel nog niet zien op de Mijn Abonnement-pagina. Je ziet de korting wel terug op je factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 20:44
Stomme vraag en de tijd dringt, maar hier komt vandaag ook nog een flex kaartje uit de kast, deze gaat 9-12 over en is sinds 2011 niet meer gebruikt.

Hoe kan ik zien wat mijn tegoed is? Ik heb er (nog geen) t-mobile online acount op.

Krijg trouwens van t-mobile webcare het advies een klacht in te dienen bij de consumentenbond?? Iemand ervaring mee?

[ Voor 20% gewijzigd door jantje112 op 05-12-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
jantje112 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:18:
Stomme vraag en de tijd dringt, maar hier komt vandaag ook nog een flex kaartje uit de kast, deze gaat 9-12 over en is sinds 2011 niet meer gebruikt.

Hoe kan ik zien wat mijn tegoed is? Ik heb er (nog geen) t-mobile online acount op.
Krijg trouwens van t-mobile webcare het advies een klacht in te dienen bij de consumentenbond?? Iemand ervaring mee?
Aanmaken, duh.... 😃
Maar serieus, je hebt al 4 jaar facturen betaald en nooit gedacht, daar moet ik iets mee?
Ff account aanmaken, zie de schade cq. Cashpotentieel.

no comment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje112
Martinus schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:33:
[...]

Aanmaken, duh.... 😃
Maar serieus, je hebt al 4 jaar facturen betaald en nooit gedacht, daar moet ik iets mee?
Ff account aanmaken, zie de schade cq. Cashpotentieel.
tja, zoals wel meer hier, al jaren een telefoon van het werk, en gedacht.. ooit maak ik het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 707189

snel beltegoed gaan cashen dus. Ik heb het via thoorn gedaan. ben benieuwd of er ook daadwerkelijk uitbetaald gaat worden per 31 december. Het kostte even wat moeite, zeker als je het per gesprek doet maar het levert meer op dan per minuut. Ik zie geen klachten over thoorn hier en hoop op het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kreeg van de jurofoon het advies eerst een klacht naar T-mobile te sturen en als dat geen resultaat heeft naar de geschillencommissie te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier idem dito. Sta dus blijkbaar al in het rood (extra kosten) wat ik niet kan geloven. Daarbij zou mijn abonnement 7 december (bericht via sms) worden omgezet en als ik inlog op t-mobile zie ik dat de nieuwe bundel 16 december ingaat. Dus al die tijd maak ik extra kosten? Want mijn beltegoed is blijkbaar op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss

Als je vanaf het nummer belt naar 1202 krijg je het ook te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
sll schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:23:
Ja, hier hetzelfde.

Tegoed gisteren "netjes" opgemaakt, en nu pas over 2 weken overgezet. Wordt dus een week buiten de bundel bellen. Ze doen het erom ;)
Bezwaar maken tegen de 2 weken uitstel en eisen dat de kosten in de tussenliggende periode volgens het nieuwe abo berekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mijn abbo gaat de 8e over. Heb nog iets van 7 euro staan, voor laatstw beetje bellen en 'voor-het-geval-dat'. Jarenlang gecasht bij Thoorn en van het laatste beetje een Google Play Card gekocht. Flex, het waren mooie jaren.
Ik blijf nog even bij T-Mobile. Wel heeft mijn zoon van mij Sinterklaas een abbo van Simpel gekregen (onbeperkt bellen en SMS, 1 GB 3G a 10 euro per maand), ga eens kijken hoe dat bevalt bij hem, wellicht stap ik ook over, heb toch geen 4G telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
Kaartje binnen, dus straks beginnen met opmaken. Dank voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
Ik ben nu aan het cashen bij thoorn. Nog even een snelle vraag, ik heb 1202 gebeld en heb daar nog een honderd of 7 op te maken. Moet ik nog ergens controleren of het uit de bundel komt, of is dit altijd het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
jantje112 schreef op zondag 06 december 2015 @ 11:16:
Ik ben nu aan het cashen bij thoorn. Nog even een snelle vraag, ik heb 1202 gebeld en heb daar nog een honderd of 7 op te maken. Moet ik nog ergens controleren of het uit de bundel komt, of is dit altijd het geval?
flex is 0900 uit bundel.
maak ff account aan,d an zie je het verdwijnen :)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
Ik heb een account aangemaakt op de site (mytmobile) maar die werkt dus niet bij, of gaat dat niet " live"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jantje112 schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:23:
Ik heb een account aangemaakt op de site (mytmobile) maar die werkt dus niet bij, of gaat dat niet " live"
Als je even terugleest, kun je lezen dat het bijwerken tussen een paar minuten en ruim een dag kan duren ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-04 18:50
Heb al vele jaren een extra flex abbo lopen en afgelopen tijd 536 euro beltegoed opgebeld via thoorn.

Nu een vraag over de tmobile extra punten, heb me nooit aangemeld hiervoor, als ik dat nu doe krijg ik dan nog punten met terug werkende kracht (korting op de factuur is altijd leuk :) ), flex abbo veranderd morgen in het nieuwe abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwachten dat je iets achteraf krijgt voor iets waarvoor je je nooit hebt aangemeld? Wat denk je zelf :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Weezer-DC schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:37:Heb al vele jaren een extra flex abbo lopen en afgelopen tijd 536 euro beltegoed opgebeld via thoorn.Nu een vraag over de tmobile extra punten, heb me nooit aangemeld hiervoor, als ik dat nu doe krijg ik dan nog punten met terug werkende kracht (korting op de factuur is altijd leuk :) ), flex abbo veranderd morgen in het nieuwe abbo.
Denk niet dat het met terugwerkende kracht gaat werken.
Maar aanmelden kan via https://www.t-mobile.nl/k...ling-en-abonnement/sparen
Dan kan je vanaf nu gaan sparen voor factuurkorting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Worden de abo's nu de laatste dagen ook netjes op tijd omgezet naar de nieuwe structuur?
Ik las berichten over last-minute 2 weken uitstel per sms en dus even geen bundel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
sambalbaj schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:42:
Worden de abo's nu de laatste dagen ook netjes op tijd omgezet naar de nieuwe structuur?
Ik las berichten over last-minute 2 weken uitstel per sms en dus even geen bundel meer.
Zal het vanavond laten weten, die van mij wordt als het goed is vandaag omgezet.

Edit: Ja, mijn abbo is zojuist omgezet.

[ Voor 5% gewijzigd door zacht op 08-12-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:18

Indoubt

Always be indoubt until sure

Heb vandaag (vanmiddag) de SMS gekregen dat ik over ben. Ik heb gister en vanochtend (tot aan de SMS) nog wel even wat belminuten verstookt. Toch blijft er nog redelijk wat over (paar honderd €) maar gelukkig heb ik een redelijk deel weggebeld naar van alles en nog wat (ook naar thoorn)

Ik blijf boos/verdrietig. Ik wilde het opgespaarde beltegoed in februari gebruiken omdat ik dan in een regio zit waar je ruim 4€ per minuut moet aftikken om te bellen en een SMS ook enorm veel kost (>2€)

Tuurlijk kun je een travel upgrade kopen maar dan nog blijft het duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
Gisteren is mijn flex omgezet naar stel samen en stel bij.
Volle 12gb incl. Nog 1500mb resterend van de gratis 4gb.

Edit.
Dagen tot aan nieuw te goed is nu 4
En 20 belminuten tot aan nieuw te goed!

[ Voor 37% gewijzigd door groofoo op 08-12-2015 21:32 . Reden: Vraag was inmiddels beantwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:17
ik was vergeten dat ik nog een bedrag op moest maken. Telefoon stond een tijdje uit dus ik vraag me af of ik de sms gemist kan hebben. Op 6 november een mail gekregen dat het abonnement over een maand overgezet zou worden. Als ik nu inlog op t-mobile.nl zie ik nog gewoon flex met een tegoed.

Ik neem aan dat ik het nu nog gewoon kan opbellen zonder risico dat ik toch al over ben?
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste