Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 16:57
maxtrash schreef op woensdag 09 december 2015 @ 00:18:
ik was vergeten dat ik nog een bedrag op moest maken. Telefoon stond een tijdje uit dus ik vraag me af of ik de sms gemist kan hebben. Op 6 november een mail gekregen dat het abonnement over een maand overgezet zou worden. Als ik nu inlog op t-mobile.nl zie ik nog gewoon flex met een tegoed.

Ik neem aan dat ik het nu nog gewoon kan opbellen zonder risico dat ik toch al over ben?
de sms volgde bij mij een kleine 2 week later. Ik zou eerste t mob eens contacten, straks zit je met dikke rekening.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fazer013
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 17:28
Gisteren ook omgezet zoals aangekondigd door Tmobile. Deze maand mijn vriendin eens flink laten bellen met haar moeder en daarna denk abo opzeggen. Ik heb zelf niet zoveel aan belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-05 06:14
Martinus schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:11:
[...]

de sms volgde bij mij een kleine 2 week later. Ik zou eerste t mob eens contacten, straks zit je met dikke rekening.
te laat :-)
op gebeld. Maar bij mijn vader zag ik bij inloggen wel het nieuwe abonnement staan en bij mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Let allen even de voorwaarden van T-Mobile, ik weet niet of men het pro-rata berekening gaat volgen met deze omzetting maar dat zou betekenen dat als je abbo de 10e omgezet gaat worden dat je dus eigenlijk maar tot de 10e je flex abbo beltegoed krijgt, dat is dus bij een pro-rata berekening op het Flex 15 abbo zo'n € 5,- (€ 15,- voor de gehele maand December en dus slechts +/- € 5,- tot de 10e vd maand)!

Dus mijn advies: Niet al het beltegoed opmaken anders kun je nog wel eens een hele rare laatste factuur zien verschijnen van je Flex abbo.

[ Voor 3% gewijzigd door Enforcer op 09-12-2015 22:02 ]

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:40
Enforcer schreef op woensdag 09 december 2015 @ 22:00:
Let allen even de voorwaarden van T-Mobile, ik weet niet of men het pro-rata berekening gaat volgen met deze omzetting maar dat zou betekenen dat als je abbo de 10e omgezet gaat worden dat je dus eigenlijk maar tot de 10e je flex abbo beltegoed krijgt, dat is dus bij een pro-rata berekening op het Flex 15 abbo zo'n € 5,- (€ 15,- voor de gehele maand December en dus slechts +/- € 5,- tot de 10e vd maand)!

Dus mijn advies: Niet al het beltegoed opmaken anders kun je nog wel eens een hele rare laatste factuur zien verschijnen van je Flex abbo.
Dat heb ik nagevraagd op de webchat, dat doen ze niet. Webchat heb ik gesaved voor het geval ze erop terugkomen.

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

sll

General_Snuss schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:19:
[...]

Dat heb ik nagevraagd op de webchat, dat doen ze niet. Webchat heb ik gesaved voor het geval ze erop terugkomen.
Ik heb in dit topic verschillende dingen (ervaringen?) gelezen.

Is er al iemand die over is, en een eindfactuur heeft ontvangen?

• NY89
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-01-2024
sll schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:33:
[...]

Ik ben over. Normaal ontvang ik de 4e van de maand een nieuwe bundel. Ik ben nu per 3 december overgezet. Ik heb op 4 november mijn flex bundel ontvangen, het volle bedrag zoals elke maand.

Op de factuur staan verder geen flex tegoeden meer vermeld. Wel betaald ik extra voor een dag, 3 december, stel bij stel samen. Daar gaat naar ratio ook weer de korting van af en ik krijg voor die dag een klein bedrag terug van het flex abonnement dat ik al vorige maand had betaald.

• whiteguy
  • Laatst online: 09-05 10:21
NY89 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:46:
[...]

Ik. En volgens mij klopt het niet. Ik heb de aanbieding van 7,50 euro gekregen en nu staat er bij mijn abonnement 12,48 euro. De korting van onbeperkt bellen is wel goed, van 9,99 euro min 7,50 euro korting. Maar bij stel samen stel staat de volle prijs 9,99 euro. Ben benieuwd naar mijn eerste incasso/factuur.

Ook staat naast de nieuwe stel bij stel samen mijn oude flex nog steeds tot januari 2016 vermeld. Tegoed op 0 van de 25 euro. Maar goed mijn tegoed stond heb ik tot op de laatste cent op gemaakt.

Mijn bundel ging overigens altijd de 4e in, gisteren is mijn nieuwe abonnement. Ik kreeg gisteren 4 belminuten voor in de EU. Nu staat het op 120 minuten.
Bij mij staat het ook fout. Ik zou overgezet worden naar 30 euro abbo, maar dit staat nu in de portal:
Stel Samen & Stel Bij € 9,99
Internet 12 GB € 30,00 € 22,50
Bellen Onbeperkt NL + 120 EU€ 9,99 € 2,49

Die 5 euro korting op basis abbo zijn ze dus 'vergeten'.

Daarnaast kan ik ook niet de bundels aanpassen.
Uitzetten Voordeelbundel lukt niet op My T-Mobile
Waarom kan ik mijn Voordeelbundel niet uitzetten op My T-Mobile?
T-Mobile heeft verschillende soorten Voordeelbundels.
Sommige bundels kun je gewoon aan- en uitzetten tijdens je abonnement, bijvoorbeeld voor een paar maanden. Andere bundels zijn tot het eind van je vaste contractperiode aan je abonnement gekoppeld. Deze bundels kun je niet zomaar stopzetten.

Bijvoorbeeld:
• de bundels Internet Europa en Deezer Music Vast kun je pas stopzetten als je contractperiode voorbij is.
• de bundel Visual Voicemail kun je per maand aan- of uitzetten.

Als het jou niet lukt om op My T-Mobile je bundel uit te zetten, kun je ervan uitgaan dat het om een vaste Voordeelbundel gaat.

Wil je niet een Voordeelbundel, maar je abonnement aanpassen? Bijvoorbeeld je internet- of belbundel? Lees dan de Voorwaarden aanpassen particulier abonnement
Het 'stel bij' gedeelte vervalt dus voor de trouwe klanten die de abbo wijziging door de strot gedouwd gekregen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-05 21:30
sll schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:33:
[...]

Ik ben al eerder overgestapt en het klopt wel wat je zegt. Je laatste Flex maand wordt naar rato berekend. Dus even uitrekenen hoeveel dagen je eerder overstapt dan dat je bundel in gaat en zo uitrekenen welk bedrag aan beltegoed moet blijven staan om geen extra kosten te krijgen.
Zie T-Mobile forum. Tevens ben ik jaren terug bij een opzegging van een Flex hier ook mee de mist in gegaan en er is tussentijds niet aan het systeem veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
whiteguy schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:43:
[...]

Bij mij staat het ook fout. Ik zou overgezet worden naar 30 euro abbo, maar dit staat nu in de portal:
Stel Samen & Stel Bij € 9,99
Internet 12 GB € 30,00 € 22,50
Bellen Onbeperkt NL + 120 EU€ 9,99 € 2,49

Die 5 euro korting op basis abbo zijn ze dus 'vergeten'.

Daarnaast kan ik ook niet de bundels aanpassen.

[...]

Het 'stel bij' gedeelte vervalt dus voor de trouwe klanten die de abbo wijziging door de strot gedouwd gekregen hebben?
Geen zorgen, korting op het basis abo zie je nooit terug. Staat er ook boven vermeld. Op de factuur wordt dit wel gewoon goed vermeld. Ik heb al bijna een jaar zo'n abo en ik heb hetzelfde issue. Factuur klopt echter altijd met de juiste korting op basis abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 22:35

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Hugo__Boss schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:04:
[...]

Ik ben al eerder overgestapt en het klopt wel wat je zegt. Je laatste Flex maand wordt naar rato berekend. Dus even uitrekenen hoeveel dagen je eerder overstapt dan dat je bundel in gaat en zo uitrekenen welk bedrag aan beltegoed moet blijven staan om geen extra kosten te krijgen.
Zie T-Mobile forum. Tevens ben ik jaren terug bij een opzegging van een Flex hier ook mee de mist in gegaan en er is tussentijds niet aan het systeem veranderd.
Ik ben vandaag omgezet en nu staat er ook eigenlijk een verwarrend iets in My T-Mobile Dashboard bij de verbruiksstatus. In principe had ik nagenoeg al het tegoed verbruikt. (Tot op 0,17 ) Nu heb ik klaarblijkelijk alsnog overige kosten gemaakt. Maar vandaag is mijn nieuwe SS & SB abo in gegaan. Maar dat betekend dus als het pro rato wordt berekend dat ik dus die overige gemaakte kosten weer moeten terugkrijgen op de eind factuur later deze maand ;) Want het zou elkaar weer op moeten heffen. :+

ff de eindfactuur dus in de gaten houden.

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
lSltAlKeR schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:35:
[...]

Ik ben vandaag omgezet en nu staat er ook eigenlijk een verwarrend iets in My T-Mobile Dashboard bij de verbruiksstatus. In principe had ik nagenoeg al het tegoed verbruikt. (Tot op 0,17 ) Nu heb ik klaarblijkelijk alsnog overige kosten gemaakt. Maar vandaag is mijn nieuwe SS & SB abo in gegaan. Maar dat betekend dus als het pro rato wordt berekend dat ik dus die overige gemaakte kosten weer moeten terugkrijgen op de eind factuur later deze maand ;) Want het zou elkaar weer op moeten heffen. :+

ff de eindfactuur dus in de gaten houden.
Op welke dag gaat normaal gesproken je nieuwe bundel in? Als dat veel verschilt met de wisselingsdatum van abo, dan had je het dus niet tot nagenoeg 0 op kunnen bellen en krijg je het nu herberekend alsnog als extra kosten erbij. In geval van hoog Flex abo kan dat best wel veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
ben vandaag ook am ende met de flex. Dat na rato is alleen lastig als je een dikke abbo hebt. Ik heb 7,50 en derhalve 3 belletjes te veel naar Thoorn gedaan, dat weer opgevangen door 5 euro korting op de factuur te vragen. Nja, allemaal maar klaar zo.
ps: zie nog wel steeds punten van t mob, ben benieuwd of die wel echt op moesten.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-05 17:34
T-Mobile extra punten blijven gewoon staan, je abonnement wijzigt ook niet, alleen de vorm. Begin en einddatum van het oorspronkelijke contract blijft ook gewoon staan, alleen krijg je nu vanaf omzetdatum 2 jaar korting.
Overigens had ik op mijn oude flex abo een Family bundel lopen voor de oude prijs van 10 euro
Heb via de klantenservice kunnen regelen dat ik daar ook dezelfde korting krijg als nieuwe klanten, dus 2 jaar lang voor 7,50.
Mijn databundel die ze gekoppeld hadden aan het nieuwe tarief en die je zelf niet uit kan zetten, hebben ze voor me verwijderd, die gebruik ik toch niet.
Kan het altijd weer aanzetten, alleen zonder korting, maar die was in mijn geval toch maar 50 cent op een 1GB bundel.
2 omgezette flex abo's heb ik inmiddels factuur van. Had op beide nog een flex tegoed van ± 1,50 met 1-2 dagen voor het verloop van mijn maandbundel. Geen berekening voor buiten bundel kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stef94
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
General_Snuss schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:19:
[...]

Ik heb er ook naar gevraagd, en mij is verteld dat ze wel een verrekening doen. Ik ben 9/12 overgegaan, maar mijn beltegoed blijft van de 20ste t/m de 19de lopen. Heb ook inderdaad netjes 44 van de 120 EU belminuten in mijn verbruiksstatus staan.
Er staat ook "buiten bundel" verbruik voor de periode 20/11 t/m 8/12 waarin ik mijn beltegoed bij Thoorn.nl heb gecashed, maar ik neem aan dat dat netjes met mijn Flex verrekend gaat worden.
Het My T-Mobile systeem heeft nogal moeite met de overgang, werd ook door de Klantenservice bevestigd.

Hobbying my way around computers and gadgets since I was a wee lassie in the early '80s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
Hier heb je mijn chattranscript van vanmorgen, de vorige staat er ook in. Het moge duidelijk zijn dat ik alles heb opgemaakt en dat ik 'foute facturen' met gekloot buiten de bundel niet accepteer en de bijbehorende incasso storneer tot ze het fatsoenlijk hebben opgelost, mocht dat nodig zijn.

Chattranscript 11/12/2015 08:23
Hallo, ik ben Donny. Wat kan ik voor je doen vandaag?
IK: hey donny, ik be IK
Donny: Hallo IK.
IK: Ik had een vraag over een aankomende factuur
IK: wordt het beltegoed wat ik heb pro ratio aangepast, omdat ik deze maand wordt overgezet?
Donny: Ja dat klopt. Mag ik vragen wanneer het abonnement wordt omgezet?
IK: de 14e volgens mij en dat klopt niet met wat jullie eerder gezegd hebben
IK: ik ga er dan ook niet mee akkoord
Donny: Wat is eerder dan gezegd?
IK: Hallo, ik ben Niels. Wat kan ik voor je doen vandaag?
IK: ik heb een vraag over de overgangsfactuur van flex naar whatever het wordt
IK: wordt het beltegoed ook naar ratio verlaagd
IK: want dat is reeds opgebeld
Niels: Dat ga ik voor je nakijken. Mag ik je 06-nummer?
IK: 06++++++++
Niels: Dankjewel. Mag ik ook je postcode, huisnummer en geboortedatum?
IK: ...
Niels: Dankjewel. Je abonnement wordt inderdaad omgezet, maar het beltegoed wordt niet naar ratio verlaagd, dat houdt in dat je tot de omzetting de volledige beschikking houdt over je beltegoed.
IK: ok, daar hou ik je aan.
IK: Dat was het bedankt
Niels: Graag gedaan! Ik wens je nog een fijne avond toe!
IK: zelfde
Niels: Dankjewel!
IK verbinding verbroken ( Afgerond door eindgebruiker ).
Donny: Excuses. Ik dacht dat je het over het nieuwe tegoed had. Je oude tegoed mag je volledig gebruiken omdat je Flex hebt.
IK: het tegoed voor deze maand mag ik dus opmaken
Donny: Ja. Dit omdat je van Flex overstapt naar Stel Samen & Stel Bij.
IK: prima, dat was alles wat ik te vragen had. Ik wil geen verassingen meer. Volgende vraag, wat is mijn opzegtermijn?
Donny: Je opzegtermijn is en blijft 1 maand. Dit omdat je buiten je contract bent.
IK: ok, dan zal ik eerdaags opzeggen. Bedankt
Donny: Kan ik verder nog iets voor je doen? Wil je het nummer meenemen naar een andere provider?
IK: nee, ik ga het nieuwe nummer gebruikem, is veel mooier.
Donny: Dat is goed. Kan ik dan verder nog iets voor je doen?
IK: Nee, fijne dag verder. Bedankt voor de antwoorden op mijn vragen
Donny: Geen dank. Ik wens je een hele fijne dag en alvast een fijn weekend!

(Vergeet niet deze chat te sluiten)
IK’ verbinding verbroken (’Afgerond door eindgebruiker’).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTVGN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 13:26
Vanmorgen om 8:04 bericht ontvangen met "je abonnement is vandaag gewijzigd", vervolgens heb ik op verschillende tijdstippen ingelogd en de verbruiksstatus bekeken, deze werd steeds weergegeven, maar wel met een foutmelding erbij dat er een probleem was met die weergave, dus ik dacht "dat hoort bij de omzetting".
Maar nu is die foutmelding weer verdwenen en lijk ik qua tegoed en bundel nog steeds Flex te hebben met 9,75 tegoed van 15,26 en een nieuwe bundel op 23-12. Al staat er onder Contractgegevens -> Abonnement nu wel "Stel Samen & Stel Bij"

Vaag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:26

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik had eerst op m'n overzicht eerst nog Flex maar ineens 7,50 BUITEN de bundel (kan wellicht gebeurd zijn door fanatiek beltegoed en thoorn gebruik) maar van de week was ik ineens 'over' terwijl dit de 17e moet gebeuren.

Dus inloggen en dan stond er inderdaad het Stel Samen gebeuren met kortingen maar het totaal bedrag was veel hoger dan wat er in de mail stond.
Enfin ook had ik de helft van mijn 'minuten' al verbruikt (die 7,50 van flex verrekend met Stel Samen?).
Maar nu staat er steeds dat niks meer 'update' en ook dat de kortingsbedragen later op de factuur wel kloppen.

Hoe dan ook, ik denk dat het 'omzetten' veel handwerk is en ze dat al voorbereiden maar per ongeluk dat al 'live' hebben gezet en daarom maar die balk bovenaan geplaatst hebben dat niks meer klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
als je over bent op stel samen, toont hij nog 1-2 dagen (ten onrechte) het flex-tegoed. Daarna verdwijnt dat.

Je ziet vervolgens een beltegoed voor bellen naar buitenland, en dat is naar rato van het aantal dagen dat je contract nog loopt (dus ongeveer 6/31 * 120 als je nog 6 dagen hebt tot de nieuwe maand)

zo denk ik het te begrijpen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Hugo__Boss schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 07:47:
[...]

Op welke dag gaat normaal gesproken je nieuwe bundel in? Als dat veel verschilt met de wisselingsdatum van abo, dan had je het dus niet tot nagenoeg 0 op kunnen bellen en krijg je het nu herberekend alsnog als extra kosten erbij. In geval van hoog Flex abo kan dat best wel veel zijn.
25ste van de maand altijd.

Ik ben nu 10-12-2015 overgezet rond de klok van 17 u. Dat zijn bij mij 16 dagen.
Mijn beltegoed had ik inclusief de nieuwe bundel die ik heb gekregen per tegoed datum van 25 november ook tot op de 0,17 cent verbruikt.

De storing is hierbij irrelevant, want ik heb de belkosten exact zelf bijgehouden. Door het log uit m'n telefoon. Deze is bovendien accurater met de verbruikte seconden dan het contact met je SIM kaart en het T-Mobile netwerk. Daar zit ook nog eens tot op de 3 seconden vertraging tussen is mij opgevallen. Delay van 3000 ms!!!! Bij 1000 telefoontje naar 0900 nummer wordt er dus nog eens extra geïncasseerd door T-mobile. Tikt lekker aan zo bij 80 000 klanten in voordeel van T-Mobile. Anyway we waren bij de pro-rato berekening. :+

Zoals gezegd ik had nog 0,17 cent over. Maar nu ik ineens overgezet was naar SS & SB abo zag ik overige kosten staan buiten de bundel. Na enige calculatie lijkt het erop dat deze over 15 dagen (ipv 16 wat zou moeten) berekend zijn.

Maar als het dus pro rato berekend is. Betekend dat mijn SS & SB abonnement voor het volle pond gefactureerd gaat worden met ingang van 10/12/15 en dat ik dus nog een restitutie krijg over mijn oude flex abonnement! Dat compenseert dan gelijk die overige kosten in My T-Mobile Dashbord. ;) Storing of niet. Ik ga uit dat die kosten bij mij nu geldend zijn.
Het is dus allemaal een speculatieve aanname..... ff wachten tot de 25ste. Als dat niet zo is,laat ik de automatische incasso terugboeken en boek ik het juiste bedrag zelf over!
General_Snuss schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:58:
Hier heb je mijn chattranscript van vanmorgen, de vorige staat er ook in.

Chattranscript 11/12/2015 08:23
Tnx for sharing _/-\o_

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Je had dus eigenlijk maar een halve flex bundel voor de laatste maand en hebt hem zo goed als helemaal opgemaakt. Dan krijg je de onterecht gebruikte halve maand er als overige kosten bij op de factuur, vandaar dit bedrag. Nieuwe abo zal wel goed berekend zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-05 11:32
Ik heb alles opgemaakt en heb opgezegd met 1 dag opzegtermijn. Hoofdstuk gesloten en toch nog 700 euro erdoorheen gekregen.

Iedereen bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Hugo__Boss schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 11:16:
Je had dus eigenlijk maar een halve flex bundel voor de laatste maand en hebt hem zo goed als helemaal opgemaakt. Dan krijg je de onterecht gebruikte halve maand er als overige kosten bij op de factuur, vandaar dit bedrag. Nieuwe abo zal wel goed berekend zijn hoor.
Maar ik heb ook voor een volle maand betaald ;) Dus ik krijg zeker de helft van de maand gecrediteerd?
Dus compenseert dat elkaar. Of zie ik dat verkeerd?

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
lSltAlKeR schreef op zondag 13 december 2015 @ 03:32:
[...]

Maar ik heb ook voor een volle maand betaald ;) Dus ik krijg zeker de helft van de maand gecrediteerd?
Ik ben de 8e over gezet, mijn abbo liep normaal tot de 9e.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YG6dzT3FGjIhmiNxqjZJ9ZRa/medium.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door zacht op 13-12-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
lSltAlKeR schreef op zondag 13 december 2015 @ 03:32:
[...]

Dat klopt helemaal. Wat betreft de abonnementskosten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:43
Morgen (14/12) ga ik over van Flex naar Stel samen. Het tegoed van het Flex abonnement was al gecashed, maar ik had nog wat T-Mobile Extra punten. Die zojuist maar gedoneerd aan War Child. Het aantal was te weinig voor nog wat factuurkorting.
Wissel nu je punten in voor een donatie aan War Child. Zo steun je heel gemakkelijk het goede doel! Met jouw gedoneerde punten kan War Child oorlogskinderen helpen in voormalige oorlogsgebieden. Samen kunnen we daadwerkelijk de toekomst van deze kinderen veranderen. Help je ook mee door te doneren?

Link: http://www.t-mobile.nl/sp...ent+donatie+aan+War+Child
De 3 overgebleven punten mogen ze houden, heb namelijk opgezegd bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Punten komen niet te vervallen na wisselen van abonnement. Als je opzegt natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:46

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Ik zou de 14e omgezet worden en ze hebben mijn abonnement vanmorgen vroeg al omgezet.

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Zou gisteren worden overgezet. Is helaas niet gebeurd. Vanochtend even contact met de chat gehad:
T-Mobile: Het abonnement zou gisteren omgezet worden, maar dit is nog niet gebeurd. Dit heeft te maken met een vertraging in het systeem.
Klant: Is al duidelijk wanneer het wel gebeurd? Of krijg ik daar sms over?
T-Mobile: Je ontvangt hierover een SMS. Het abonnement zal in ieder geval voor aanstaande vrijdag omgezet worden.
Nog even afwachten dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Laatst online: 10-05 20:38
Ik ben ook afgelopen week overgezet en ga opzeggen en nummer meenemen. Jammer maar helaas. Het was een leuke tijd T-Mobile, maar zowel mijn ervaring als die van de andere hier hebben mij toch doen besluiten weg te gaan.

Mijn vader had een 7,50 sim only en gaat nu nog iets minder betalen. Heeft het als back-up toestel voor in het buitenland. Die is nu wel blij met de 120 min in het buitenland want is daar regelmatig.

Maar voor mij zijn er 0 voordelen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Ik heb sinds 7december nu ook het nieuwe Stel Samen & Stel Bij abonnement.

wat bij mij is aangeboden is:

Onbeperkt bellen en smssen
120 minuten van en naar EU bellen
6GB data
Prijs € 22,50

Maar als ik nu inlog op my t-mobile en vervolgens naar Mijn abonnement ga staat er op de site:

Let op:
Heb je een Stel Samen & Stel Bij abonnement en krijg je korting op je startabonnement? Deze korting laten we momenteel nog niet zien op deze pagina. Je ziet de korting straks wel terug op je factuur.

Maar als je dan bij huidig contract kijkt zie ik dat er al kortingen worden verwerkt en tot mijn verbazing staat daar dan totaal per maand: € 27,48 dat is toch ander bedrag als de aangeboden € 22,50

Is dit door bovenstaande of hebben jullie dit ook niet kloppende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
Andso schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:38:
Ik heb sinds 7december nu ook het nieuwe Stel Samen & Stel Bij abonnement.

wat bij mij is aangeboden is:

Onbeperkt bellen en smssen
120 minuten van en naar EU bellen
6GB data
Prijs € 22,50

Maar als ik nu inlog op my t-mobile en vervolgens naar Mijn abonnement ga staat er op de site:

Let op:
Heb je een Stel Samen & Stel Bij abonnement en krijg je korting op je startabonnement? Deze korting laten we momenteel nog niet zien op deze pagina. Je ziet de korting straks wel terug op je factuur.

Maar als je dan bij huidig contract kijkt zie ik dat er al kortingen worden verwerkt en tot mijn verbazing staat daar dan totaal per maand: € 27,48 dat is toch ander bedrag als de aangeboden € 22,50

Is dit door bovenstaande of hebben jullie dit ook niet kloppende?
Je krijgt 5 euro korting op het START abonnement, die korting wordt niet weergegeven op my t-mobile, maar wel op de factuur. De rest van de kortingen staan wel goed aangegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Bij mij wordt er een maandbedrag van 12,48 Euro aangegeven in plaats van 7,50 Euro, dus 4,98 Euro verschil. Het zou fijn zijn als T-Mobile daar eens duidelijkheid over kan verschaffen. Inmiddels heb ik daar al een vraag (klacht) voor opgestuurd, waar ze binnen 10(!) dagen op gaan reageren.

Daarnaast blijkt 4G sinds de omzetting ongelooflijk traag. Het lijkt erop dat internet nu terug is gevallen naar 64 kbit/s, terwijl ik nog 3.8 GB over heb van het 'cadeau' voor het 4G netwerk (geldig tot eind dit jaar). Tot de omzetting wat het nog zeer snel; geen merkbaar verschil met Wifi. Nu is het zelfs trager dan GPRS. Ook hier heb ik maar een vraag over gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stef94
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
Flitzer schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:45:
Daarnaast blijkt 4G sinds de omzetting ongelooflijk traag. Het lijkt erop dat internet nu terug is gevallen naar 64 kbit/s, terwijl ik nog 3.8 GB over heb van het 'cadeau' voor het 4G netwerk (geldig tot eind dit jaar). Tot de omzetting wat het nog zeer snel; geen merkbaar verschil met Wifi. Nu is het zelfs trager dan GPRS. Ook hier heb ik maar een vraag over gesteld.
Mij is door de Webcare verteld dat de 4Gb kadobundel alleen op 4G werkt als je een internetbundel hebt aanstaan. Ik dacht namelijk ook dat ik tot de volgende factuurcyclus geen internetbundel aan hoefde te zetten, want ik had toch nog 3.5 van die 4Gb staan. Maar dat werkt volgens de Webcare dus niet: zonder internetbundel krijg je inderdaad die 4Gb kadobundel op slecht 64 kbit/s.

Hobbying my way around computers and gadgets since I was a wee lassie in the early '80s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Niet online
Weer een reden om Flex te hebben; daar werkte het wel gewoon op volle snelheid. Wat heb je zo nou aan die 4GB data (op 64 kb/s) als je al onbeperkt internet hebt bij deze bundel 8)7
Moet je nu een extra (betaalde) internetbundel afnemen om gebruikt te kunnen maken van die 4GB die over 2 weken verloopt? Over een sigaar uit eigen doos gesproken.
Ze zijn daar wel lekker bezig bij T-Mobile :F Nou ja, ik heb 24 maanden de tijd om een andere provider te zoeken. De laatste maanden op het werk ook al geen bruikbaar bereik meer, terwijl andere providers prima functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
hier ook dat sloom me gedoe.. kansloos die 4 gb.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Flitzer schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:45:
Bij mij wordt er een maandbedrag van 12,48 Euro aangegeven in plaats van 7,50 Euro, dus 4,98 Euro verschil. Het zou fijn zijn als T-Mobile daar eens duidelijkheid over kan verschaffen. Inmiddels heb ik daar al een vraag (klacht) voor opgestuurd, waar ze binnen 10(!) dagen op gaan reageren.

Geen zorgen, je maandbedrag gaat echt wel kloppen. Korting op start abo staat niet in My T-Mobile. Staat wel op je factuur.

Zonder bundel krijg je inderdaad 64 kbit, ook al is die 4 GB nog geldig. Dit zijn EDGE snelheden, met GPRS haal je dat denk ik in de praktijk niet. Mijn ervaring is dat hij op 3G en 4G exact gecapt is op 0,06 Mbit/s. Zet je je telefoon handmatig op 2G, dan weet hij er ongeveer 0,15 Mbit uit te persen. Ik denk dat op 2G geen snelheidscap zit, maar je gewoon de maximaal haalbare snelheid krijgt. Kan een voordeel hebben, alleen de latency is wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
nieuws: Telegraaf: moederbedrijf T-Mobile wil waarschijnlijk KPN overnemen

Reden opruimen oude contract vormen?
Ik zie deze bewegingen ook bij bedrijven binnen mijn werkgebied. Eerst oude meuk/verlies afdeling eruit/afsplitsen. Dan op de markt brengen om te verkopen.

• General_Snuss
Zo opgezegd, per 31 december ben ik t-mobile vrij.

Zoals zij met klanten omgaan is absurd, zeg op de chat dat ik op wil zeggen komt er geen tijdige reactie meer. Na aandringen wilde ze de datum pas op de 31ste zetten en algehele botte toon.

Dat ze nog klanten hebben verbaasd mij nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Mijn ouders gaan een nieuw toestel nemen, ik neem hun oude toestel over (ben een toestel leecher) en ga dan toch niet over naar Hollands Nieuwe met de P8 maar ga naar Simpel. Voor de zekerheid heb ik nog ff gezocht, omdat ik niet naar een virtuele provider onder beheer van T-Mobile wil verhuizen.

Wikipedia: Simpel

Het is gelukkig los geweekt, maar nog wel op het netwerk. Anders viel Simpel ook af...

Wat zijn de huidige dochterondernemingen en virtuele providers van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
RedRayMann schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:51:
Mijn ouders gaan een nieuw toestel nemen, ik neem hun oude toestel over (ben een toestel leecher) en ga dan toch niet over naar Hollands Nieuwe met de P8 maar ga naar Simpel. Voor de zekerheid heb ik nog ff gezocht, omdat ik niet naar een virtuele provider onder beheer van T-Mobile wil verhuizen.

Wikipedia: Simpel

Het is gelukkig los geweekt, maar nog wel op het netwerk. Anders viel Simpel ook af...

Wat zijn de huidige dochterondernemingen en virtuele providers van T-Mobile?
Volgens mij is alleen Ben nog onderdeel van t-mobile, van het netwerk maken er meer gebruik: Ben, Simpel, Choozze, 88, Yellow, en nog wat los spul. En ik kan ondertussen niet meer volgen hoe het met tele2 zit, eigen 4g en 3g en 2g via T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die 4 gig op 64kb is met ingang van de nieuwe bundel ook voortijdig verdwenen. Eerder dan de maand die er voor zou staan. Niet dat het nuttig was met onbeperkt internet in hetzelfde tempo maar toch.

Komt gewoon extra bij mijn aanstaande bezwaar tegen de factuur die 3 euro buiten de bundel gaat geven terwijl ik een log heb van chat met ks die expliciet aangaf dat je de hele flex bundel op kon maken (had zelfs nog 5 over gehouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Als het goed is heb je die 4 GB gekregen op het moment dat je nieuwe bundel in ging. En dus verdwijnt deze weer nadat je nieuwe bundel in is gegaan.

Maar net wat je zegt, je hebt toch al onbeperkt op 64 Kbit, dus het is nogal nutteloos om daarnaast een 4 GB bundel te hebben op eveneens 64 Kbit.

Ben benieuwd wat er uit komt! Die berekening is zo ingewikkeld en gedateerd dat klantenservice medewerkers waarschijnlijk ook niet weten of geweten hebben dat het naar rato wordt berekend en je dus niet de hele bundel op kon bellen. Maar voor die 3 euro zullen ze wel niet zo moeilijk doen, zeker niet als het naar een vast of mobiel nummer is geweest in plaats van een servicenummer. Met je nieuwe abo was dat tenslotte ook inclusief geweest.

• Martinus
Hugo__Boss schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:38:
[...]
Mijn ervaring is dat hij op 3G en 4G exact gecapt is op 0,06 Mbit/s. Zet je je telefoon handmatig op 2G, dan weet hij er ongeveer 0,15 Mbit uit te persen. Ik denk dat op 2G geen snelheidscap zit, maar je gewoon de maximaal haalbare snelheid krijgt. Kan een voordeel hebben, alleen de latency is wat hoger.
gister eens getest met vol bereik. Ik heb geen enkele snelheids-verschil. Nja, flitsmeister werkt prima op 64kb, en een app updaten duurt maar een uurtje.... (gebruik mn prive tel amper). Heb er nog werk tel naast met 4g.

no comment

• Schinnen-groen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-05 20:56

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Zo, hier de laatste factuur van T-Mobile ontvangen op de site.
Na alle ellende (Flex naar etc...) en na thoorn nog een tegoed van ruim 18 Euro is mijn laatste factuur 0,22 Euro. Die wordt in januari afgeschreven.

Ik zit nu weliswaar met hetzelfde netwerk (ben naar choozze gegaan), maar nu met nul Euro maandkosten.
Bellen doe ik nagenoeg nooit mobiel maar de mobiel is nodig voor de codes via SMS van o.a. de bank.

Nu nog even wachten op het geld van thoorn......

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:58

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Beste xxxxxxxxx

Allereerst hartelijk dank voor het vertrouwen in Thoorn.nl, ondanks de verlate uitbetaalperiode. Wij kunnen u blij mededelen dat T-Mobile ons zojuist heeft uitbetaald, waardoor wij ook eerder dan verwacht de uitbetaling naar uw rekening kunnen overmaken.

Het tegoed van uw account "xxx" (xxxxxx euro) is zojuist overgemaakt op uw bankrekening. Omdat de uitbetaling voor 14:30 uur is verwerkt, zal de uitbetaling vandaag nog op uw rekening staan.

Alle gedane uitbetalingen zijn tevens op de website terug te vinden bij: "Mijn account" > "Toon uitbetalingsgeschiedenis".

Fijne jaarwisseling toegewenst!

Met vriendelijke groet,
Thomas Hoornstra
Thoorn.nl - Geld voor je Beltegoed
Telefoon: +31 (0)20 - 370 6070
Website: http://www.thoorn.nl/

_/-\o_ kudo's voor Thoorn :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
hier dezelfde mail ontvangen. Heel fijn (en ik denk dat Thoorn ook wel opgelucht zal zijn) dat T-Mobile niet op het laatste moment is gaan z**ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Hier idem.
Ik denk dat er niet alleen een eindejaars bonus is voor ons lieden, maar dat thoorn ook een aardige eindejaars gratificatie op de rekening heeft staan. :P

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Mail ontvangen en zojuist ruim 1000 euro erbij op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Yep, hier ook ruim 800 Euries bijgeboekt.
Bye, bye T-Mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444220

Schinnen-groen schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:58:
Yep, hier ook ruim 800 Euries bijgeboekt.
Bye, bye T-Mobile...
Het bereik is zowiezo een stuk slechter geworden in Schinnen. Helaas voorlopig geen verbetering hierin. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Anoniem: 444220 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:23:
[...]

Het bereik is zowiezo een stuk slechter geworden in Schinnen. Helaas voorlopig geen verbetering hierin. Jammer!
Absoluut!
Helaas maakt mijn nieuwe provider (Choozze) gebruik van hetzelfde netwerk.
Dat is dan weer balen.
Echter, qua kosten ga ik meters maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
Mail ook gehad van t.hoorn.
Centjes ook al op de rekening waarvoor dank!

Toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Targetpay heeft nog niet uitbetaald helaas.

Ik ben best wel benieuwd hoeveel € t-mobile heeft moeten afdragen aan 090x deze maand. Ervan uitgaande dat bijna iedereen een flex so had toch 50% verlies voor hen aangezien ze maar de helft daarvan betaald hebben gekregen van de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Schinnen-groen schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:08:
[...]

Absoluut!
Helaas maakt mijn nieuwe provider (Choozze) gebruik van hetzelfde netwerk.
Dat is dan weer balen.
Echter, qua kosten ga ik meters maken ;)
ik ga naar Simpel, nummer gaat mee dus bij heb 1 feb als start datum. Nog een maandje T-Mobile en dan weg! Wel zelfde netwerk maar veel goedkoper! (1/3de wat ik voorheen betaalde!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:41
Ze hebben op 31-12 bij mij uitbetaald! (Targetpay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTVGN
Ik heb niks gekregen van targetpay, maar had ik daar zelf om moeten verzoeken of zo?
Ik kijk net nog even de instellingen na, maar mijn bankrekeningnummer had ik al lang ingevuld onder facturering en uiteraard alle velden onder Naam particulier of had ik meer moeten invullen??

[ Voor 13% gewijzigd door MTVGN op 04-01-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:24
Targetpay vraagt aanvullend info als er in een bepaald periode veel transacties zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Heb je wel een creditfactuur gekregen? Minimaal 25 euro? Anders dan blijft het staan totdat dit bereikt is (bij 1,30 per gesprek).

Ik had het overigens ook pas de 31e. Deze maand volgt het laatste beetje en dan gebruik ik het nooit meer denk ik. Best wat als je alle jaren Targetpay bij elkaar optelt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Hier ook 31-12 netjes de (laatste) betaling van Targetpay ontvangen. Jarenlang met volle tevredenheid gebruik van gemaakt. Morgen uitportering van mijn nummer en daarmee afsluiting van het hoofdstuk T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTVGN
Heb je wel een creditfactuur gekregen? Minimaal 25 euro?
Nope, geen creditfactuur gekregen.
Yep, ruim boven de 25 euro, een paar honderd euro.

Ik heb er al een mail op zitten naar targetpay met precies deze woorden
ik had verwacht rond de laatste dag van december het openstaande bedrag op mijn bankrekening te krijgen, maar dat is niet gebeurd.
Hebben jullie soms nog meer gegevens nodig dan mijn naam en IBAN-bankrekeningnummer? Ik kan het me haast niet voorstellen want voor een overboeking zijn die 2 gegevens voldoende, maar toch ...
En dan krijg ik vanochtend deze reactie
Graag reageren wij op uw email. Uw account is tot heden niet aangesloten voor IDeal, omdat wij niet eerder de juiste documenten hebben ontvangen. Indien u deze alsnog wil activeren voor IDeal dan ontvangen wij graag de onderstaande documenten van u:

<knip>
Mocht uw vraag uitsluitend SMS en IVR-diensten betreffen, hiervan kunt u wel gebruik maken.
Ik word echt zo moe van helpdesks die totaal niet helpen / naar de vraag kijken en maar gewoon een standaardantwoord in een mail plempen ...

Anyway, ik heb vanochtend teruggestuurd dat ik particulier ben & dat ik graag geld van hen op mijn rekening krijg voor het gebruik van 0900-telefoonnummer in de maand november.

Krijg ik net enkele minuten geleden als antwoord dat mijn account nog niet is goedgekeurd omdat het veld Rekeningnummer leeg is met een screenshot waarop het veld Rekeningnummer van mijn account inderdaad leeg is, maar IBAN is wel gevuld.

8)7

Nu stuur ik dit terug
Ehm, dat staat al bij IBAN, waarom hebben jullie daar nog een apart veld voor dat Rekeningnummer heet? Tegenwoordig moet elk rekeningnummer in IBAN-formaat aangeleverd worden bij de banken dus dat is tegenwoordig het formaat dat ik gebruik en iedereen zou moeten gebruiken ...
Ik gok dat ze mij nu stom vinden, maar eigenlijk zijn zij het ...

En we hebben weer een reactie, al is dit geen antwoord op mijn mail, dit is een automatisch verstuurd bericht
Uit controle is gebleken dat uw bankgegevens niet volledig zijn aangeleverd,
Derhalve is het niet mogelijk om over te gaan tot uitbetaling.
Wij verzoeken u vriendelijk uw bankgegevens aan te vullen.
Enerzijds belachelijk dat ze kennelijk nog niks met mijn antwoord gedaan hebben, anderzijds erg stom dat dit de eerste keer is dat ik deze mail krijg, die had ik naar mijn mening eind december moeten krijgen, want toen hadden ze moeten proberen uit te betalen.

Goed, ik dacht vervolgens 'ik ga die sukkels maar even helpen door handmatig datgene wat bij IBAN staat te kopiëren naar rekeningnummer' en wat denk je? Er zijn bij mij helemaal geen 2 velden in het invoerveld waar ik die gegevens kan invoeren, maar er staat nu wel 00000000 bij KvK nummer.

Nu wordt het echt vaag. Ze mailen mij met een screenprint dat rekeningnummer ontbreekt of ik die in wil vullen, maar ik kan dat veld helemaal niet invullen, ik heb alleen het invoerveld 'IBAN of bankrekening' en dat is gevuld ...

Ik ga maar weer eens mailen met wat ze willen weten, want gegevens als naam bank en plaats bank (die zij wel hebben, maar ik niet :?) zijn anno 2016 niet meer nodig (juist door die IBAN) dus ik denk dat ze moeite hebben met dat 'ten name van' niet is ingevuld of zo, maar dat is bij mij gewoon hetzelfde als naam contactperoon.

Targetpay account:
Targetpay account

E-mail:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KJI8VlZ4uZLcrNugjYVeNSEM/thumb.png

[ Voor 31% gewijzigd door MTVGN op 11-01-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
Vul ook de BIC in dan kunnen ze niet meer zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
@MTVGN: Ik heb even gekeken bij mijn (particuliere) account bij Targetpay: bij KvK nummer staat niets, dus ook geen nullen. Verder is alles ingevuld, dus ook 'ten name van' en zelfs de naam en zelfs plaats van de bank. Heb met deze gegevens nooit problemen met uitbetaling gehad.
Zou dus bij jou ook moeten werken op die manier?

[ Voor 22% gewijzigd door U123456 op 11-01-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTVGN
Ik had net weer een reactie in mijn mailbox, de BIC hadden ze zelf inmiddels ingevuld, maar ze mailden dit "Wanneer u de velden onder de BIC/Swift Code invult inclusief de URL mits u daarover beschikt, dan zijn de gegevens compleet voor uitbetaling.". Dus heb ik toch maar de velden naam rekeninghouder, plaats bank en naam bank ingevuld. Geen idee wat voor URL ze zouden willen hebben (www.abnamro.nl???) dus die heb ik maar leeggelaten

[edit]
Inmiddels heb ik een bevestiging binnen "Uw account met gebruikersnaam <knip> is nu akkoord voor uitbetaling.", dus zal ik over 2 weken wel en creditnota krijgen en op 1-2 (31-1 is een zondag) de uitbetaling.

[ Voor 20% gewijzigd door MTVGN op 14-01-2016 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Als het goed is, zijn de creditnota's weer verzonden, de allerlaatste uitbetaling volgt eind januari en dan is het over met het Targetpay gebruik gezien einde Flex abo's.

[ Voor 7% gewijzigd door Hugo__Boss op 17-01-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTVGN
Ik zie inderdaad op de site van targetpay een creditnota staan met als uitbetalingsdatum 29-1, vreemd genoeg heb ik hem niet (ook) in mijn mailbox ontvangen, maar goed, nu zal het wel goed komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Op de eerste factuur na omzetting bleek dat ze de belkosten, ondanks dat de ks anders zei, toch pro ratio berekend hadden waardoor er wat buitendebundelkosten waren. Even gechat en dat bleek toch fout en die worden nu verrekend op de volgende factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-05 13:02
sambalbaj schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:06:
Op de eerste factuur na omzetting bleek dat ze de belkosten, ondanks dat de ks anders zei, toch pro ratio berekend hadden waardoor er wat buitendebundelkosten waren. Even gechat en dat bleek toch fout en die worden nu verrekend op de volgende factuur.
Het is wellicht wat laat, maar ik kom ook tot die conclusie, er is op de factuur voor 6,81 gefactureerd voor buitenbundelkosten. Via de chat van Tmobile is dit dus terug te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Ik weet niet of ik op dit forum er wel eens voor had gewaarschuwd, maar in principe klopt het gewoon dat het naar rato in rekening wordt gebracht. Je beltegoed heb je voor die laatste maand immers ook naar rato ingekocht. Veel medewerkers weten dit niet, dus het kan zomaar zijn dat er inderdaad een verkeerd antwoord gegeven is.

Wellicht kun je het laten corrigeren, zeker als je erbij zegt dat je anders hebt begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:41
Theswitch schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:28:
Vandaag toch eindelijk een creditnota gekregen voor mijn Flex abo, ze konden het toch niet terugzetten.
Nu nog de vraag: Als ik mijn abo opzeg, krijg je dan je credit tegoed uitbetaald? Of kan je 'm ook zonder opzeggen laten uitbetalen?
Eindelijk mijn creditnota uitbetaald gekregen. Dat koste wat lange adem, maar toch 100% cashback op deze manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurry
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 22:18
Helaas vandaag dan toch een bericht ontvangen over het omzetten van het Flex 20 abonnement wat eerst zakelijk werd aangeboden aan mij als particulier.
Beste klant, wij gaan het aanbod van onze abonnementen vereenvoudigen. Daarom wordt tussen 13 en 19 juni je Flex abonnement gewijzigd. Vanaf dan is het Stel Samen en Stel Bij tarievenoverzicht van toepassing. Alle info en je opzegrecht vind je op www.t-mobile.nl/flex3 Gr, T-Mobile
Meer abonnees vandaag een bericht ontvangen over omzetten van een Flex abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 524182

Beste tweakers,

Hebben mensen hier ervaring met Thoorn.nl?
Heb inmiddels 90 euro opgebouwd aan beltegoed wat ik over had.
Op 1 mei een uitbetalingsverzoek gedaan maar tot op de dag van vandaag nog niks binnen gekregen.
Op email(s) wordt ook niet gereageerd.

Ik las dat Thoorn hier ook op tweakers zit.
Heb geen recent topic kunnen vinden over Thoorn.nl hier op tweakers.

Ben benieuwd of andere mensen reeds een uitbetalingsverzoek hebben gedaan en nog niks binnen hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:39
1 mei betekend dat je 12 dagen verder bent, maar niet 12 werkdagen of wellicht 10. Wat staat er op de site hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het geld wordt, nadat er een uitbetalingsverzoek is ingediend, binnen vijf werkdagen op je rekening overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:42:
1 mei betekend dat je 12 dagen verder bent, maar niet 12 werkdagen of wellicht 10. Wat staat er op de site hierover?
Je hebt op 1 mei 2016 om 17:18 uur een uitbetalingsverzoek ingediend. Het openstaande tegoed (€ 89,94) zal normaliter binnen 5 werkdagen na deze datum uitbetaald worden.
Voordat het tegoed wordt uitbetaald naar je bankrekening is het nog steeds mogelijk om verder te bellen. Het extra opgebouwde tegoed zal worden meegenomen in de uitbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien op vakantie?

en anders even bellen:

Liever telefonisch contact? Je kan Thoorn.nl bereiken op nummer: 020 - 370 6070 (7 dagen per week, van 11:00 uur t/m 19:30 uur). Helaas zijn we ondanks deze genoemde tijden telefonisch niet altijd even goed te bereiken, vandaar dat bij geen gehoor het wordt aangeraden contact via de e-mail op te nemen, of in een e-mail te verzoeken of je teruggebeld kan worden, waarna je snel wordt teruggebeld.
Overig

[ Voor 90% gewijzigd door Trank00l op 12-05-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken, vandaar dat ik niet gelijk na 5 werkdagen op zoek naar antwoorden ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-05 13:00
Eind maart werkte het nog prima (wel een lager bedrag, €16). Toen had ik het wel binnen 5 dagen na het verzoek.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LordSinclair schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:07:
Eind maart werkte het nog prima (wel een lager bedrag, €16). Toen had ik het wel binnen 5 dagen na het verzoek.
Bedankt voor je reactie LordSinclair.
Dan lijkt het er waarschijnlijk op dat Thoorn op vakantie is.

Ik wacht nog even een paar dagen af en anders pleeg ik even een telefoontje wat Thunder al had aangegeven.
Zodra ik meer weet laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:29
Check anders even dit topic: Goederen betalen via beltegoed GSM, en dan even zoeken op "Thoorn" :) In het verleden dus gewoon een betrouwbare partij geweest. Ik ga er wel van uit dat het goed komt.

[ Voor 29% gewijzigd door oohh op 12-05-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Afgelopen december nog zaken met hun gedaan ivm t-mobile flex abbo, Toen is er netjes 300+ uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 524182 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:40:
Dan zoek je niet goed ;) Let overigens niet op de datum dat dat topic gemaakt is, is al jaren actief namelijk.

\[T-Mobile] Oud flex abonnement met veel tegoed - en nu?

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 12-05-2016 13:37 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topic gemerged met dit topic. Het hoorde uberhaupt al niet in Algemene Zaken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thooomas
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-05 10:21

Thooomas

Thoorn.nl

Anoniem: 524182 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:40:
Beste tweakers,

Hebben mensen hier ervaring met Thoorn.nl?
Heb inmiddels 90 euro opgebouwd aan beltegoed wat ik over had.
Op 1 mei een uitbetalingsverzoek gedaan maar tot op de dag van vandaag nog niks binnen gekregen.
Op email(s) wordt ook niet gereageerd.

Ik las dat Thoorn hier ook op tweakers zit.

Ben benieuwd of andere mensen reeds een uitbetalingsverzoek hebben gedaan en nog niks binnen hebben gekregen.
Beste Endymionn,

Vervelend om te horen dat u nog geen antwoord op uw e-mail heeft ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. In dit geval was het inderdaad het makkelijkst om even telefonisch contact op te nemen op 020 - 370 6070, dan kon het meteen worden uitgezocht.

Na het voor uw account nagekeken te hebben is te zien dat Vodafone ons vorige week heeft benaderd dat zij eerst onderzoek wilden doen over de prepaid-aansluiting waarmee werd gebeld (om te controleren of alle opwaarderingen correct zijn verlopen), vandaar dat de uitbetaling langer op zich liet wachten. Normaliter zou u hiervan op de hoogte moeten worden gebracht, echter is dit door een fout kennelijk niet gebeurd.

Gelukkig heeft Vodafone vandaag laten weten het onderzoek te hebben afgerond, waarbij zij hebben aangegeven dat alles in orde is, en het bedrag kan worden uitbetaald. U zult zo direct dan ook een bevestigingsmail ontvangen van uw uitbetaling.

Excuses voor de vertraging en de ontstane verwarring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels email van Thoorn.nl gehad met verdere uitleg.
Zoals hier boven uitgelegd door Thoorn is er vertraging opgetreden omdat Vodafone het één en ander na wou kijken en inmiddels het oké teken heeft gegeven.

Helaas ben ik zelf niet op de hoogte gesteld door Vodafone maar zal wel een standaard procedure of zoiets zijn.

Quote van email die ik heb gekregen van Thoorn.
Omdat u zo lang op uw uitbetaling heeft moeten wachten, en u hier niet van op de hoogte bent gesteld, is de uitbetaling verhoogd met 5,00 euro. Excuses voor de vertraging!
Zeer netjes en bij deze wil ik Thoorn bedanken voor het vakkundig oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Zeker netjes!

Meer mensen overigens met een zakelijk Flex abo wat omgezet wordt?
Zag hierboven 1 melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2tom
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-05 15:05
Let op, de 24 maanden korting loopt bijna af. Heeft iemand al een nieuwe aanbieding gekregen of gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ik zie alleen dat de korting op Bellen Onbeperkt '14 vervalt (half december hier), bij de korting op het startabonnement Stel Samen & Stel Bij staat dat niet in het groen aangegeven in my T-Mobile. Klopt dat?

Dan is Bellen Onbeperkt aanpassen naar Bellen 120 minuten NL + EU nog wel een optie, scheelt maar de €2,50/maand die ik er via samengroep nog minder van gemaakt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 15:38

TheZoo

Animals Behind Bars

sambalbaj schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:23:
Ik zie alleen dat de korting op Bellen Onbeperkt '14 vervalt (half december hier), bij de korting op het startabonnement Stel Samen & Stel Bij staat dat niet in het groen aangegeven in my T-Mobile. Klopt dat?
Same here, maar ik zit er zwaar aan te denken om naar Simpel te gaan voor €2,50 tijdens de verdubbeldagen 500MB, 250 belminuten en onbeperks SMS. Scheelt weer €5,-
Gemiddeld zit ik 50 belminuten per maand en 100MB, dus dat is ruim voldoende, zelfs mijn piekverbruik is hier de afgelopen 2 jaar niet over heen gegaan.
Dus ik denk dat ik dat van het weekend maar eens ga regelen.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-05 22:50
Ik zat er gisteren ook eens naar te kijken. Bij mij heeft T-mobile alle kortingen verlengd tot december 2018.

Is op zich ook wel logisch want wat ik nu betaal inclusief korting is ongeveer evenveel als wat een vergelijkbaar Go Sim only abonnement kost.

Een Basis sim only met, voor mij, genoeg data en minuten was achter 7 euro goedkoper. Heb dat dus maar afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:17
Ik zie op mobiel zo snel niets staan over tijdelijke kortingen, waar zien jullie dat in my T-Mobile?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Heb je meer info Maloney?
Ik zou eigenlijk mijn abonnement door willen zitten, vergelijkbare abonnementen zit ik meteen weer voor 24 maanden aan vast.

Alternatief is Tele2...

MrAngry ik zie bij abonnement dat mijn korting per half december verloopt...

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
MrAngry schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:05:
Ik zie op mobiel zo snel niets staan over tijdelijke kortingen, waar zien jullie dat in my T-Mobile?
Bij mij staat het op de factuur meen ik, maar niet vanaf het begin, dus ze hebben de overeenkomst kennelijk nogmaals aangepast zonder me daarvan op de hoogte te stellen (tenzij ik iets heb gemist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
twee jaar geleden, bij mij kwam de mail 6-11-2015 binnen. "je abonnement wordt gewijzigd".

De 6 gig bundel is nu niet meer beschikbaar, waardoor we over gaan naar 5 gig (zonder datavrije muziek) of 10 gig met datavrije muziek. Voor 24 maanden is deze 27 euro (ik betaal nu 22,50), met T-mobile samen wordt dit dan 22 euro (2x 2,5 korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:17
Quacka schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:25:

Op de desktop site is het wel te zien zie ik nu. Inderdaad per 12 december 2017 einde korting. Matig, ik was dat eigenlijk helemaal vergeten en zou het liefste alles zo houden als het nu is. Misschien dat een belletje wonderen doet...

e; T-mobile gooit een beetje zijn eigen glazen in, want het lijkt nu toch interessanter om over te stappen naar vodafone of kpn, terwijl ik er anders nooit mee bezig was geweest.

[ Voor 17% gewijzigd door MrAngry op 15-11-2017 19:06 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-05 22:50
Quacka schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:25:
Heb je meer info Maloney?
Ik zou eigenlijk mijn abonnement door willen zitten, vergelijkbare abonnementen zit ik meteen weer voor 24 maanden aan vast.

Alternatief is Tele2...

Stond gewoon in My Tmobile onder Mijn abonnement. Heb er verder geen screenshot ofzo van gemaakt.

Maar heb dus een nieuw Basis sim only abonnement afgesloten waardoor ik een tientje betaal ipv 17 euro. Heb nu dus geen onbeperkt bellen meer maar dat had ik toch niet nodig.

• Flitzer
  • Niet online
De kortingen staan inderdaad onder 'Mijn abonnement' onder de sectie 'Maandelijkse kosten'. Bij mij is 'Bellen Onbeperkt' ook verlengd tot december 2018, wat een week terug nog 2017 was. Maar bij 'Stel Samen & Stel Bij' staat in het geheel geen einddatum bij de korting. T-Mobile heeft hier dus iets gewijzigd, maar het is nog niet zeker dat de gehele abonnementsprijs nog een jaar hetzelfde blijft.

Zelf wacht ik nog even af wat het abonnement gaat doen. Als het tarief ongewijzigd blijft heb ik geen haast met overstappen. Maar bij een verhoging stap ik meteen over naar een andere provider of een goedkoper abonnement. Dit tijdelijke abonnement is de volle prijs niet waard, want het 'onbeperkte' internet is gewoon onbruikbaar. Voor het gebruik van applicaties en het updaten van applicaties is de snelheid onvoldoende en lopen de applicaties uiteindelijk vast. Veel meer dan mail ontvangen en een enkele bericht zit er niet in. Dan heb je meer aan een beperkte bundel met een normale snelheid, tegen een lager tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
Ik heb ook nog 2 van die abonnementen lopen, en bij mij is de korting op het onbeperkt bellen ook sinds deze week met een jaar verlengd. Op het T-Mobile forum loopt hierover ook een draadje, schijnt met een uitspraak van de toezichthouder te maken te hebben, waardoor alle klanten die toen van flex overgezet zijn, nu ipv 24 maanden, 36 maanden de korting krijgen.
https://forum.t-mobile.nl...24-naar-36-maanden-283709
Ik was al van plan om een alternatief te zoeken, maar nu blijf ik nog wel weer even hangen bij T-Mobile

[ Voor 21% gewijzigd door tvdoc op 18-11-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 15:38

TheZoo

Animals Behind Bars

Bij mij issie inderdaad ook een jaar verlengd zie ik net, maar ik ga toch de overstap maken. Scheelt me 66% van de kosten.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Bij mij is het ook nu verlengd tot 2018. Mooi.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste