Heb je wel een creditfactuur gekregen? Minimaal 25 euro?
Nope, geen creditfactuur gekregen.
Yep, ruim boven de 25 euro, een paar honderd euro.
Ik heb er al een mail op zitten naar targetpay met precies deze woorden
ik had verwacht rond de laatste dag van december het openstaande bedrag op mijn bankrekening te krijgen, maar dat is niet gebeurd.
Hebben jullie soms nog meer gegevens nodig dan mijn naam en IBAN-bankrekeningnummer? Ik kan het me haast niet voorstellen want voor een overboeking zijn die 2 gegevens voldoende, maar toch ...
En dan krijg ik vanochtend deze reactie
Graag reageren wij op uw email. Uw account is tot heden niet aangesloten voor IDeal, omdat wij niet eerder de juiste documenten hebben ontvangen. Indien u deze alsnog wil activeren voor IDeal dan ontvangen wij graag de onderstaande documenten van u:
<knip>
Mocht uw vraag uitsluitend SMS en IVR-diensten betreffen, hiervan kunt u wel gebruik maken.
Ik word echt zo moe van helpdesks die totaal niet helpen / naar de vraag kijken en maar gewoon een standaardantwoord in een mail plempen ...
Anyway, ik heb vanochtend teruggestuurd dat ik particulier ben & dat ik graag geld van hen op mijn rekening krijg voor het gebruik van 0900-telefoonnummer in de maand november.
Krijg ik net enkele minuten geleden als antwoord dat mijn account nog niet is goedgekeurd omdat het veld Rekeningnummer leeg is met een screenshot waarop het veld Rekeningnummer van mijn account inderdaad leeg is, maar IBAN is wel gevuld.
Nu stuur ik dit terug
Ehm, dat staat al bij IBAN, waarom hebben jullie daar nog een apart veld voor dat Rekeningnummer heet? Tegenwoordig moet elk rekeningnummer in IBAN-formaat aangeleverd worden bij de banken dus dat is tegenwoordig het formaat dat ik gebruik en iedereen zou moeten gebruiken ...
Ik gok dat ze mij nu stom vinden, maar eigenlijk zijn zij het ...
En we hebben weer een reactie, al is dit geen antwoord op mijn mail, dit is een automatisch verstuurd bericht
Uit controle is gebleken dat uw bankgegevens niet volledig zijn aangeleverd,
Derhalve is het niet mogelijk om over te gaan tot uitbetaling.
Wij verzoeken u vriendelijk uw bankgegevens aan te vullen.
Enerzijds belachelijk dat ze kennelijk nog niks met mijn antwoord gedaan hebben, anderzijds erg stom dat dit de eerste keer is dat ik deze mail krijg, die had ik naar mijn mening eind december moeten krijgen, want toen hadden ze moeten proberen uit te betalen.
Goed, ik dacht vervolgens 'ik ga die sukkels maar even helpen door handmatig datgene wat bij IBAN staat te kopiëren naar rekeningnummer' en wat denk je? Er zijn bij mij helemaal geen 2 velden in het invoerveld waar ik die gegevens kan invoeren, maar er staat nu wel 00000000 bij KvK nummer.
Nu wordt het echt vaag. Ze mailen mij met een screenprint dat rekeningnummer ontbreekt of ik die in wil vullen, maar ik kan dat veld helemaal niet invullen, ik heb alleen het invoerveld 'IBAN of bankrekening' en dat is gevuld ...
Ik ga maar weer eens mailen met wat ze willen weten, want gegevens als naam bank en plaats bank (die zij wel hebben, maar ik niet

) zijn anno 2016 niet meer nodig (juist door die IBAN) dus ik denk dat ze moeite hebben met dat 'ten name van' niet is ingevuld of zo, maar dat is bij mij gewoon hetzelfde als naam contactperoon.
Targetpay account:
E-mail:
[
Voor 31% gewijzigd door
MTVGN op 11-01-2016 12:14
]