Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

de7geitjes schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:40:
leek mij verstandig om dat overzicht in de gaten te houden namelijk en niet als een idioot die auto dailer aan te zetten.
Dat hoeft niet per se, gebruik eerst http://www.thoorn.nl/rekenhulp/ om te kijken hoeveel telefoontjes je kan gaan maken, dan daar een stuk of 30 telefoontjes onder blijven en wachten tot T-Mobile de boel bijgewerkt heeft.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:25
Raven schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:46:
[...]

Dat hoeft niet per se, gebruik eerst http://www.thoorn.nl/rekenhulp/ om te kijken hoeveel telefoontjes je kan gaan maken, dan daar een stuk of 30 telefoontjes onder blijven en wachten tot T-Mobile de boel bijgewerkt heeft.
Die werkt helaas niet bij een Relax Online 20 '10 abonnement

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan wordt het lastig :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:20:
[...]

dat maakt FLEX ook het beste abo wat ik ken ooit , alle nieuwere abo;s erna waren slechter en slechter en slechter :(
Mee eens, ben toen overgestapt vanwege het belabberde 3g netwerk maar alles uit 1 tegoed is zoveel beter voor de klant.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Ik zag het wel aankomen met dit abonnement en heb met mijn Flex 20 abo het beltegoed altijd onder de 150 Euro gehouden. Toevallig alleen vorige maand besloten het om te zetten in een prepaid kaart omdat ik het nummer weinig gebruikte.

Wat ik altijd doe is het beltegoed cashen via Mollie.nl. Het is eigenlijk bedoeld om betalingen op websites te accepteren, maar in dit geval komen de betalingen gewoon van mezelf ;) . Mollie is een gewoon bedrijf dat online betalingen faciliteert en het lijkt met toch iets betrouwbaarder dan een 'vage' website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:25
heb een bericht gehad van toorn, het is helaas niet mogelijk om geld te cashen met een T-mobile Relax abonnement :( :

Helaas moet ik u teleurstellen, het is met een T-Mobile Relax abonnement geheel niet mogelijk om beltegoed te cashen.

Het is een rare constructie van T-Mobile dat er wel met beltegoed wordt gerekend, maar 0900-nummers (en betaalde SMS-lijnen) vervolgens niet van dit beltegoed af gaan, die komen er namelijk bij als extra kosten op de factuur. De kosten moeten echter binnen de bundel vallen om het beltegoed cashen nut te laten hebben. Er kan wel naar de 0900-nummers gebeld worden, maar de kosten komen dus achteraf alleen maar extra op de factuur terecht.

T-Mobile heeft het jammergenoeg zo gemaakt dat beltegoed cashen bij Relax op geen enkele manier mogelijk is. Alleen met T-Mobile Flex is beltegoed cashen mogelijk. Vandaar dat er ook geen berekening wordt getoond.

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:13
NY89 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:37:
Ik kreeg vanmorgen een sms van T-mobile.

Beste klant, op 04-11-2015 gaat je nieuwe flex bundel in. Heb je nog tegoed over, dan blijft dat onbeperkt geldig. Bekijk je verbruikstatus op..... Groet, T-mobile

Onbeperkt ja. Tot T-mobile er over 1 maand mee stopt.
8)7

Ik heb ook de mail gehad dat ze stoppen met de Flex abonnementen.... Als het goed is krijg ik wel per 13 november als de nieuwe Flex bundel (de laatste) ingaat 4GB data cadeau. Voor die tijd de 444 euro die ik nog heb staan maar cashen via Thoorn en dan het abonenemt opzeggen en nooit meer naar T-Mobile kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
mvantol13 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:34:
[...]

8)7

Ik heb ook de mail gehad dat ze stoppen met de Flex abonnementen.... Als het goed is krijg ik wel per 13 november als de nieuwe Flex bundel (de laatste) ingaat 4GB data cadeau. Voor die tijd de 444 euro die ik nog heb staan maar cashen via Thoorn en dan het abonenemt opzeggen en nooit meer naar T-Mobile kijken....
ja ik ben het met je eens, erg erg erg vreemde zaken nu met tmobi;le met ons als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwassink
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:46
ik ben best wel benieuwd naar de impact die zoiets heeft op de servers van de wel wat terugbetalers..

Ook druk aan het melken hier, en ben ook terecht blij dat ze zo met naar hun eigen zeggen
"gewaardeerde oude klanten" omspringen bij die t-mobile grapjassen ..

T zal allemaal wel juridisch prima in orde zijn, technisch gezien voel ik me genaaid .. :-)

wel impressed door de snelheid van die www.thoorn.nl de eerste forse donatie staat al op de rekening _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door pwassink op 04-11-2015 18:56 . Reden: Snelle service mag genoemd worden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Heb het idee dat ze niet kijken naar je verbruik maar puur naar je maandelijkse kosten om dan een aanbieding te doen die er net onder zit. Wat ik nu lees is het niet interessant genoeg om te blijven. Ik wacht mijn aanbod nog af en stap daarna waarschijnlijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 13:14
Ik trek eerdaags de rest leeg en stap over op prepaid van kpn. Die heb ik net besteld en betaald van beltegoed van t-mobile })

Heb waarschijnlijk nog 2 maanden te gaan bij t-mobile omdat ik korting op mijn factuur heb aangezet, maar die trek ik ook wel weer leeg.

De 'aanbieding' :r heb ik nog niet gehad, maar die verwacht ik elk moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mail nog niet gehad. Die KPN prepaid optie is ook interessant, maar dan creëer je wel opnieuw een flink tegoed.

Factuurkorting is via de T-Mobile punten toch? Ook niet vergeten wat mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
General_Snuss schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:05:
Ik trek eerdaags de rest leeg en stap over op prepaid van kpn. Die heb ik net besteld en betaald van beltegoed van t-mobile })

Heb waarschijnlijk nog 2 maanden te gaan bij t-mobile omdat ik korting op mijn factuur heb aangezet, maar die trek ik ook wel weer leeg.

De 'aanbieding' :r heb ik nog niet gehad, maar die verwacht ik elk moment.
Heb je dit bij beltegoed.nl besteld? Is er een mogelijkheid om het huidige nummer van T-Mobile over te zetten naar KPN Prepaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ha, wat een machtig topic dit. Hier ook een Flex abonnement '07 met 180 euro beltegoed. Zojuist een sessie gestart bij PSN Card direct voor 40 euro PSN tegoed, zo maar even kijken hoeveel dat uiteindelijk oplevert en daarna de rest opmaken.

Thnx voor de tip mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sambalbaj schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:31:
Factuurkorting is via de T-Mobile punten toch? Ook niet vergeten wat mee te doen.
Check :) , heb ik 6* aangevraagd, kan nog niet zien of ze alle 6 verrekend worden.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
mvantol13 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:37:
[...]

Heb je dit bij beltegoed.nl besteld? Is er een mogelijkheid om het huidige nummer van T-Mobile over te zetten naar KPN Prepaid?
Ja dat heb ik bij beltegoed.nl besteld. Ik heb mijn oude nummer niet meegenomen, zie wel of dat kan als hij binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 09:31
Hier ook een Relax abonnement, met nog maar 100 euro aan bel tegoed, gelukkig had ik deze stap wel zien aankomen naar aanleiding van de problemen in 2012 en toen al het abonnement naar beneden bijgesteld, want het tegoed was op een gegeven moment opgelopen tot 400 euro!

De aanbieding die nu door T-Mobile gedaan is richting veel van haar klanten is echt zwaar onvoldoende, vooral als je voornamelijk je internet 4g (web and walk) verbinding gebruikt. Met web en walk is helemaal geen rekening gehouden bij het aanbod, hoewel ik vermoed dat zij dit expres doen.

Het beltegoed was de enige reden voor mij om bij T-Mobile te blijven, over het algemeen is de verbinding in de randstad wel goed maar zodra je daarbuiten komt is de snelheid en stabiliteit erg wisselend.

Waarschijnlijk stap ik over naar de KPN, van KPN heb ik een aanbieding gekregen, 20 euro voor 5gb internet 4g en 200 belminuten en/of smsjes. Dat is voor mij 5 euro goedkoper dan nu, en volgens mij is het netwerk een stuk beter.

Het is jammer dat T-Mobile op deze manier zijn winstrekening omhoog gaat krikken. Als je de reclame terugkijkt uit 2010 is het toch echt heel erg misleidend geweest. want groot en hard roepen in de reclame beltegoed voor altijd van jou , is nu veranderd in beltegoed tot het hoog genoeg is om van 80000 klanten het in te slikken x gemiddeld waarschijnlijk 200 euro dat is toch een dikke 16 miljoen winst voor T-Mobile, zal wel weer een flinke bonus betaalt gaan worden aan diegene die deze abonnementsvormen bedacht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
mvantol13 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:37:
[...]

Nummerbehoud is mogelijk naar prepaid KPN, en gratis. Als je vervolgens je nummer omzet naar een abonnement kan je tot 200 euro beltegoed terugkrijgen op je factuur.Formulier voor behouden telefoonnummer staat op de website van KPN.

[ Voor 7% gewijzigd door julius007 op 04-11-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
Klantenservice T-mobile zojuist even gesproken.
Aanbod wat ik heb gekregen is deze:
Startabonnement
Met het startabonnement kun je:

Gratis gebeld worden in de EU
Onbeperkt sms'en in NL én EU
Onbeperkt whatsappen en posten
Voor je startabonnement betaal je de komende 24 maanden in plaats van€ 10,00 nu € 5,00..
Meer informatie
Je bent altijd online met een basissnelheid tot 64 Kbps. Met deze snelheid kun je bijvoorbeeld whatsappen.

Belbundel
Je hebt de belbundel Onbeperkt NL + 120 EU. Hiermee kun je onbeperkt bellen in Nederland, behalve naar 0900-nummers. Daarnaast heb je per maand 120 belminuten in de EU (Zone 1).

Voor je belbundel betaal je de komende 24 maanden in plaats van € 10,00 nu € 2,50.

De normale prijs voor deze belbundel is € 10,00. Je krijgt een korting van € 7,50. Op het moment dat je je bundel aanpast, vervalt deze korting.
Internetbundel
Je Stel Samen & Stel Bij abonnement bevat 12 GB internet. Wil je liever een andere bundel of wil je geen internet? Je kunt je internetbundel aanpassen via My T-Mobile. Dat kan nadat je bent overgezet.

Voor je internetbundel betaal je de komende 24 maanden in plaats van€ 30,00 nu € 22,50.
Meer informatie
had ik nog wat vraagjes over.
De internetbundel van 12gb is mij veel te hoog. Er staat echter ook, 'op het moment dat je je bundel aanpast, vervalt deze korting'. De kortingen blijken niet per-bundel te zijn. Dat wil zeggen, als je je internet bundel aanpast, vervallen ook de kortingen op de standaard- en belbundel. Een aanbod waarbij een lagere internetbundel in het pakket zit, kon mij niet gedaan worden.

De mogelijkheid om een telefoon bij het abonnement te nemen, kon ook besproken worden volgens de mailing.
Ander aanbod bekijken?
Zoals je hierboven kunt lezen, is je Stel Samen & Stel Bij abonnement zeer scherp geprijsd en bevat het veel voordelen. Dit aanbod vind je dus niet terug in onze (online) winkels. Bij dit aanbod zit geen nieuw toestel. Ben je hier wel aan toe? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice via 06 2400 1200.
Zowel de eerste medewerker van support die ik sprak, de medewerker van sales, en de tweede support medewerker hadden nog nooit van (LG) Nexus telefoons gehoord. Tevens waren die niet in hun systeem terug te vinden, ondanks dat ze er best groot mee adverteren, bijvoorbeeld hier:
https://www.t-mobile.nl/lg/nexus-5x
Die laatste gaat voor mij even uitzoeken wat voor telefoon dat is :F en kijken of hier een aanbod voor gedaan kan worden. Ik ben benieuwd...

De mogelijkheid om de klantenservice te mailen blijkt ook niet te bestaan. Ik ben benieuwd wat ik te horen ga krijgen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

whiteguy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:39:
De mogelijkheid om de klantenservice te mailen blijkt ook niet te bestaan. Ik ben benieuwd wat ik te horen ga krijgen ...
https://service.t-mobile....ebflow/w_id/6/qtype/vraag , staat bijna onderaan op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Kraziey schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:05:
Ha, wat een machtig topic dit. Hier ook een Flex abonnement '07 met 180 euro beltegoed. Zojuist een sessie gestart bij PSN Card direct voor 40 euro PSN tegoed, zo maar even kijken hoeveel dat uiteindelijk oplevert en daarna de rest opmaken.

Thnx voor de tip mannen!
hou ons opnde hoogte. Ik heb volgens mij een PSN 20 kaart voor 30 euro en wil er nog 1 of 2 bestellen. De rest wordt dan omzetten naar geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
Bijzonder, zowel mevrouw van sales als de tweede mevrouw van support, waren hiervan zelf niet op de hoogte toen ik daarom vroeg.
Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
whiteguy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:39:
had ik nog wat vraagjes over.
De internetbundel van 12gb is mij veel te hoog. Er staat echter ook, 'op het moment dat je je bundel aanpast, vervalt deze korting'. De kortingen blijken niet per-bundel te zijn. Dat wil zeggen, als je je internet bundel aanpast, vervallen ook de kortingen op de standaard- en belbundel. Een aanbod waarbij een lagere internetbundel in het pakket zit, kon mij niet gedaan worden.
Dit bedoelde ik eerder. Het is een aanbieding die je amber bij kan stellen. Er is waarschijnlijk gekeken naar de huidige kosten en daar iets voor berekend. 12gb is voor mij ook te veel dit is voor mij juist de kans om minder per maand te gaan betalen. Betaalde de laatste jaren 30 euro p/m (flex 15 en het internet voor 15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
Uiteraard hebben ze het volste recht om het te doen, maar ergens is het natuurlijk wel vreemd om mensen die (in veel gevallen op zijn minst) een stuwmeer aan ongebruikte minuten een aanbod te doen wat een VEEL groter abonnement is wat men had.
Ik had relax 15 + wnw, betaalde dus 30 p/m. Stond nog 400 tegoed op oid.
Volgens t-mobile past daarbij standaardpakket + onbeperkt bellen + 12GB internet voor 10 + 10 + 30 5 + 2,50 + 22,50.

Aangeboden wordt dus (afgezien van de tijdelijke korting) een abbo van 50 p/m, terwijl ik 30 betaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 16:56
Hier het zelfde 400 euro weg, bellen helpt inderdaad niks, dus ik heb een klacht aangemaakt bij: https://www.klachtenkompas.nl en overweeg nog om rechtsbijstand in te schakelen. Zeker gezien het feit dat de E-mail zegt dat je over 1 maand overgaat terwijl, op My T-mobile staat dat dit over 9 dagen al is (Wat ook de maximale reageer periode voor T-mobile op klachtenkompas is.) Daarbij wil ik iedereen hier dan ook oproepen dit in iedergeval te melden bij klachtencompas, consumentenbond, rardar of de eigen rechtsbijstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
Het is bijna lachwekkend hoe T-Mobile hier mee om gaat. zie: https://forum.t-mobile.nl...relax-prijsplannen-260474 en https://forum.t-mobile.nl...l-bij-260269/index17.html. T-Mobile dupeert best een flink aantal van hun veelal trouwe klanten en beweert glashard dat je nu beter af bent. 8)7

Is het niet misleidend dat T-Mobile adverteerde met beltegoed dat nooit zou vervallen?
Er is hier geen sprake van misleiding, omdat jouw Flex/Relax abonnement in het verleden in het aanbod zat, maar op dit moment bieden wij dit prijsplan niet meer aan. De contractsperiode van het contract is ondertussen al verlopen en gedurende (en zelfs na) de contractsperiode is jouw beltegoed houdbaar geweest.

Op een gegeven moment mogen we producten uit ons assortiment nemen, zoals nu ook met de Flex/Relax abonnementen gebeurt. We snappen dat dit je hier in eerste instantie niet blij mee bent, daarom doen we je ook een ongekend goed aanbod, inclusief onbeperkt sms'en en bellen.

Ze doen je dus een ongekend goed aanbod, grapjassen 8)7

Of je nu veel of weinig tegoed hebt het aanbod is volgens mij voor iedereen met een Flex of Relex abonnement hetzelfde.

Ze leven daar echt onder een hele grote steen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
whiteguy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:17:
Uiteraard hebben ze het volste recht om het te doen, maar ergens is het natuurlijk wel vreemd om mensen die (in veel gevallen op zijn minst) een stuwmeer aan ongebruikte minuten een aanbod te doen wat een VEEL groter abonnement is wat men had.
Ik had relax 15 + wnw, betaalde dus 30 p/m. Stond nog 400 tegoed op oid.
Volgens t-mobile past daarbij standaardpakket + onbeperkt bellen + 12GB internet voor 10 + 10 + 30 5 + 2,50 + 22,50.

Aangeboden wordt dus (afgezien van de tijdelijke korting) een abbo van 50 p/m, terwijl ik 30 betaalde.
Same here.

Ik krijg bijna het idee dat het positief is voor T-Mobile.

2% klanten had een oud abo. Dus als ze die 2% kwijt raken en alle oude systemen kunnen sluiten, verliezen ze misschien niet eens zo veel.
Als ze dan een deel van die 2% een " top aanbieding" kunnen geven voor twee jaar, blijft er misschien een klein groepje, ofwel minder verlies. En als ze na 2 jaar weer slapen en doorgaan met het huidige abo (of verwend raken aan de mogelijkheden) spenderen deze klanten na 2 jaar mischien even veel of zelfs meer dan wat ze nu al doen.

En het geld wat niet uitbetaald is, gaat niet naar een bonus, dit is fictief geld. Net als onze bank rekeningen. Als iedereen op 1 dag al het geld opneemt, valt de bank om, is volgens mij wel eens eerder gebeurt :)
Het geld wordt ontvangen en gaat echt niet op een rekening wachten tot wij het gebruiken. Deze actie dat iedereen nu het geld opeist is zo'n voorbeeld wat ook met de banken is gebeurd. Digitaal is er geld, dus mogelijk zorgen wij allen nu juist voor een dipje ipv een groei.

Misschien net goed, maar denk dat wij met te weinig zijn en dat het geld wat opgevraagd wordt te weinig is om echt problemen voor T-Mobile te veroorzaken.

Als ik dit niet wist zou mijn vader dit nooit te weten zijn gekomen. En er zijn zat mensen die niet de gevolgen duidelijk hebben. Zo lees ik veel op de T-Mobile forum dat mensen tegoed kwijt raken omdat ze een nieuw abo nemen ipv verlengen. En dan is het al te laat, en de mensen in de shops en de telefoon weten het niet of snappen het niet.

Zo ben ik ooit van 2 orange abo's naar 1 Orange abo gegaan.
De ene had veel btg en van de andere wilde ik het nummer behouden (en had bijna geen btg)
In de winkel super service, gaan we regelen, en na afloop, een abo zonder tegoed en met het gewenste nummer. "ja meneer, als u het ene abo stopt en het nummer meeneemt dan krijgt uw abo met het meegenomen nummer een nieuw klant nummer, dus we kunnen niets meer doen" zelfde met de rente punten...

Ik wacht nog steeds mijn aanbieding af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
RedRayMann schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:57:
[...]
hou ons opnde hoogte. Ik heb volgens mij een PSN 20 kaart voor 30 euro en wil er nog 1 of 2 bestellen. De rest wordt dan omzetten naar geld.
Nou het is gelukt en €40,00 (2x €20,00) heeft mij zoals ik het nu zie via My TMobile, €46,55 gekost.
Ik had een tegoed van €128 (ik dacht wat meer maar waarschijnlijk met vakantie teveel gebeld :P) en er staat nu nog €81,45 op.
Denk dat ik voor de zekerheid nog tot morgen wacht om te zien of dit daadwerkelijk klopt of dat My TMobile zich nog moet aanpassen. Daarna ff kijken wat ik er nog meer mee ga doen (twijfel tussen nog 365 PS+ card en kijken of er nog een €20,00 PSN card bij kan of nogmaals €40,00 PSN tegoed).

Codes krijg ik vrijwel direct na het ophangen via de mail en werden ook op het scherm getoond na betaling. Heb ze intussen ingevoerd en heb €40,00 in de digitale PS portomonee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Kraziey schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:49:
[...]

Nou het is gelukt en €40,00 (2x €20,00) heeft mij zoals ik het nu zie via My TMobile, €46,55 gekost.
Ik had een tegoed van €128 (ik dacht wat meer maar waarschijnlijk met vakantie teveel gebeld :P) en er staat nu nog €81,45 op.
Denk dat ik voor de zekerheid nog tot morgen wacht om te zien of dit daadwerkelijk klopt of dat My TMobile zich nog moet aanpassen. Daarna ff kijken wat ik er nog meer mee ga doen (twijfel tussen nog 365 PS+ card en kijken of er nog een €20,00 PSN card bij kan of nogmaals €40,00 PSN tegoed).

Codes krijg ik vrijwel direct na het ophangen via de mail en werden ook op het scherm getoond na betaling. Heb ze intussen ingevoerd en heb €40,00 in de digitale PS portomonee :D
Nice, werkte bij mij ook perfect. Ook bij psncarddirect? Dat is volgens mij de voordeligste. Als je een andere heb moeten we dat misschien in een lijstje zetten ofzo dat de anderen ook duidelijkheid hebben welke heb meest rendement hebben. Het is net de beurs, je weet dat als je niets doet, dat je je geld toch kwijt raakt. Dus nu maar kijken wat de beste investering is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:05
Hier nog géén aanbod ontvangen, ben benieuwd waar ze mee gaan komen.

Ondertussen elders op internet:
Radar ontvangt de afgelopen dagen veel klachten over telecombedrijf T-Mobile. Klanten die nu een Flex- of Relax-abonnement hebben worden straks overgezet naar een ander abonnement. Hun beltegoed dat voorheen 'onbeperkt en voor altijd' houdbaar was, raken ze kwijt.

Volgens Tweakers gaat het in totaal om meer dan 80.000 klanten die hun opgespaarde beltegoed in rook op zien gaan. Ook op het forum van Radar barst het van verhalen van mensen die honderden euro's kwijtraken.
Bron: http://www.radartv.nl/nie...-om-kwijtraken-beltegoed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Heb nog niets vernomen... Zijn ze me vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik kreeg ook pas vanmiddag de email, dus wellicht moet je nog even geduld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Beide Flex-gebruikers in dit huishouden hebben ook nog niks gekregen. En dat terwijl ik het vorige week al viavia had vernomen...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Op de pagina's van T-Mobile zie ik voornamelijk '09 en '10 ('10 '11) staan, volgens mij is dat het jaar van de Flex abo. Ik heb een Flex '07 ... zou die wel blijven bestaan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
RedRayMann schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:12:
Op de pagina's van T-Mobile zie ik voornamelijk '09 en '10 ('10 '11) staan, volgens mij is dat het jaar van de Flex abo. Ik heb een Flex '07 ... zou die wel blijven bestaan ? :)
mss als laatste aan de beurt...

maar lees ik nu goed, dat als je je aanbieding aanpast, naar wat dan ook, dat je aanbieding vervalt? ik zij bv wel een i-net bundel willen,maar dat kost me ineens echt geld.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Martinus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:37:
[...]

maar lees ik nu goed, dat als je je aanbieding aanpast, naar wat dan ook, dat je aanbieding vervalt? ik zij bv wel een i-net bundel willen,maar dat kost me ineens echt geld.
Er staat toch echt op de site: "Op het moment dat je je bundel aanpast, vervalt deze korting."

De site klopt kwa link (in de mail staat ie met persoonlijk aanbod) bedragen zijn vreemd.... je kan op meer informatie klikken:

https://www.t-mobile.nl/van-relax-naar-stel-bij

https://www.t-mobile.nl/van-flex-naar-stel-bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NY89
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-01-2024
RedRayMann schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:12:
Ik heb een flex 07, heb maandag de mail gekregen. Mijn vader heeft gisteren een mail gekregen. Geen idee wat voor systeem ze hanteren voor de mail. Misschien heeft het te maken de datum van nieuwe bundel. Ik krijg altijd de 4e een nieuwe bundel, mijn vader altijd de 9e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwassink
Vreemd, this call is not allowed .. Ik mag niet meer hetzelfde betaalnummer bellen ?

Wie blokkeert nu wie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
klantenservice bellen en 09xx nummer laten deblokkeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinus
Andso schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:44:
[...]

Er staat toch echt op de site: "Op het moment dat je je bundel aanpast, vervalt deze korting."

De site klopt kwa link (in de mail staat ie met persoonlijk aanbod) bedragen zijn vreemd.... je kan op meer informatie klikken:

dank voor de link, maar het wordt er bij flex het nog gekker van. ga naar de site, kies voor voordeelbundel voor internet en dan kiest voor je keuzeadvies en je klinkt dan een reguliere bundel voor internet krijg je wel de aanbieding en korting op je bundel.

Dus voor 13,50 heb ik dan 1gb inet en onbeperkt bellen en 120 belminuten buitenland. Dat is wel een schiere aanbieding.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Andso schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:44:
[...]

Op een openbare pagina zonder log in of iets kwa registratie zeggen dat het "speciaal voor jou" is...

Daarbij is het wel onbeperkt internet voor 0 euro volgens mij, alleen traag... zie;
Internetbundel
Je Stel Samen & Stel Bij abonnement bevat geen internetbundel. Vanuit het startabonnement kun je wel internetten met een basissnelheid tot 64 Kbps. Wil je liever toch een internetbundel voor snel internet? Dan kun je deze toevoegen via My T-Mobile. Dat kan nadat je bent overgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fazer013
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Kreeg vandaag de mail van Tmobile ook binnen als " oud" Flex klant. Het is een redelijke aanbieding, maar is meer een truc in mijn ogen aangezien ik bijna niet bel maar wel veel data verbruik. Data is volgens mij nog tegen volledig bedrag bij het nieuwe stel samen abo.

Heb nog best veel tegoed staan, maar gestart met doneren via 4333 aan wat goede doelen. Eens kijken of ik nog wat ga cashen. Geen nette actie van Tmobile om dit op korte termijn (1 maand) en zonder goede overgangsregeling te doen. Denk dat ze weer een aantal klanten gaan verliezen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
RedRayMann schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:22:
[...]

Nice, werkte bij mij ook perfect. Ook bij psncarddirect? Dat is volgens mij de voordeligste. Als je een andere heb moeten we dat misschien in een lijstje zetten ofzo dat de anderen ook duidelijkheid hebben welke heb meest rendement hebben. Het is net de beurs, je weet dat als je niets doet, dat je je geld toch kwijt raakt. Dus nu maar kijken wat de beste investering is :-)
Ik heb het idd via https://psncardsdirect.nl/ gedaan. Overigens nog geen mail gehad van TMobile maar zal waarschijnlijk niet lang meer duren, heb een Flex '07 abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:41
U123456 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:51:
Ik heb een flex 15 simonly voor 7,62 euro per maand. Nog geen e-mail van t-mobile gehad. Ben wel al vast begonnen met cashen van ongeveer 300 euro tegoed. Ik cash via www.targetpay.nl en doe maximaal 10 calls per dag zodat ik niet door tmobile geblokkeerd wordt. Dus binnen 1 maand zou ik wel klaar kunnen zijn.
mooi systeem. als ik deze link mag geloven betalen ze incl. BTW een zeer fors bedrag uit.
Enige nadeel is dat dit pas gebeurt nadat de provider betaald heeft, dus een maand later.
Dat is wel een risico want gezien het stuitende gedrag van T-Mobile zie ik ze in staat om e.e.a. te gaan frustreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
maxtrash schreef op donderdag 05 november 2015 @ 01:13:
[...]

mooi systeem. als ik deze link mag geloven betalen ze incl. BTW een zeer fors bedrag uit.
BTW wordt alleen uitbetaald aan bedrijven met een geldig Nederlands BTW nummer.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
NY89 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:57:
[...]

Ik heb een flex 07, heb maandag de mail gekregen. Mijn vader heeft gisteren een mail gekregen. Geen idee wat voor systeem ze hanteren voor de mail. Misschien heeft het te maken de datum van nieuwe bundel. Ik krijg altijd de 4e een nieuwe bundel, mijn vader altijd de 9e.
Hier nog iemand met een flex 07, ik heb mijn mail al wel gehad.
Ik ga van € 25,36 per maand naar € 22,50 per maand (€17,50 korting) en mijn 2GB internet gaat naar 6GB. Momenteel moet ik alleen nog mijn openstaande saldo weg zien te halen en dan blijf ik nog 2 jaar bij T-mobile. Wat ik daarna ga doen...

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwassink
Had net wachtende op hun klantenservice-openingsuren om vervolgens via een brak voorkeuzemenu,
met een echt overal falende "terug naar het hoofdmenu-functie kiest u *" optie
die wijzigings brief nog eens goed nagelezen.

Het is ook geen "stel samen en stel bij" abonnement, maar een "wij stelden het slinks samen
en ook als u slim bent blijft u er verder toch niet 24 maanden af" abonnement.

Immers als ik ergens een optie wijzig vervalt mijn korting en is die 24 maanden "matsprijs" ineens een bedrag waarvoor ik overal elders een abbo met een net toestel heb in plaats van deze Sim-Only ..

Onbegrijpelijk deze acties ..

Maar ik mag nu wel weer met thoorn.nl bellen ..

Ze zoeken het maar uit daar, als men massaal de boel volledig leegmelkt worden de jaarcijfers toch heel anders dan verwacht :-) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
ik heb Vodafone en KPN nog maar een extra tweet gestuurd met het 80.000 aantal erbij, misschien beweegt dit ze een beetje meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

oNNoZeLe schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:50:
ik heb Vodafone en KPN nog maar een extra tweet gestuurd met het 80.000 aantal erbij, misschien beweegt dit ze een beetje meer.
Aangezien KPN's goedkoopste abo's duurder zijn dan wat we hier betalen heb ik maar een van de providers op KPN's netwerk gemaild, Simyo. Eens kijken of ze een interessant alternatief abo kunnen aanbieden voor Flex15simonly-gebruikers.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen brief ontvangen.

Ik gebruikte het Flex om 0900/088 te bellen en te smsen. Fijne abbo, omdat alles uit 1 bundel gaat, dus geen onaangename kosten, overgebleven belminuten onbeperkt meenemen, afrekenen per seconde.
Ik baal dat Flex stopt :(

Deutsche Telekom wil T-mobile Nederland verkopen, misschien willen ze daarom van de Flex en Relax abbo's af.

Als je leest wat voor tegoeden mensen nog hebben. Die moeten dagen de auto redial laten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Martinus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:37:
[...]
Volgens mij vervalt de aanbieding niet wanneer je de internetbundel pas toevoegt nadat je bent overgezet. Dus je houdt dan bijvoorbeeld € 12,50 per maand korting op bellen en SMS binnen de EU, maar de internetbundel moet je voor de normale prijs kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:35:
Als je leest wat voor tegoeden mensen nog hebben. Die moeten dagen de auto redial laten bellen.
Ik had zon €580 aan tegoed, 416 keer bellen en ophangen later nog zo'n €20. In totaal een paar uur mee bezig geweest, geen dagen iig.

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 05-11-2015 11:06 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Niet online
Zelf heb ik in mijn Flex Zakelijk een voortdurend tegoed van zo'n € 100, dat gebruik ik om af en toe een Travel & Surf bundel voor Europa te kopen. Het was een voordelig abonnement op deze manier, maar het hing natuurlijk al een tijd in de lucht dat er een eind aan zou komen, want dit soort alles uit de bundel- abonnementen met onbeperkt geldig beltegoed wordt al jaren niet meer aangeboden, door geen enkele provider.
Wat dat betreft vind ik al het geklaag hier nogal overdreven, iedereen kan weten dat een contract dat maandelijks stilzwijgend wordt verlengd, door beide partijen met een maand opzegtermijn kan worden beëindigd. En het beltegoed is geen spaarpot die je kunt verzilveren, het is gewoon een aantal extra belminuten die aan je abonnement zijn gekoppeld.

[ Voor 3% gewijzigd door prijk op 05-11-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ik ben het met prijk eens. Tuurlijk, een maand opzegtermijn is wel erg krap, maar ze hebben het recht om het eenzijdig op te zeggen. Je bent immers buiten je contracttermijn. Het is al eerder gebeurd hier met overjarige abonnementen. En het zou toch raar zijn als ze je je geld gaan teruggeven dat je hebt betaald al die jaren. Je hebt immers gekregen waar je voor betaalde.
Als je je geld wil opsparen dan is een prepaid eigenlijk een betere oplossing. Dan zet je daar wat tegoed op en het geld dat je elke maand zou betalen doe je in een echte spaarpot. Heb je het dan nodig, dan koop je gewoon extra beltegoed van dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Gedeeltelijk eens met prijk, echter valt binnen het nieuwe verhaal de 09XX nummers buiten de bundel. Niet eens met de "Je hebt immers gekregen waar je voor betaalde", tot op heden klopt dat, je hebt namelijk nog een X aantal Euro's / min / sms over maar zodra die vervallen heb je niet gekregen waar je voor betaalde. Ik denk dat veel gebruikers jaren terug voor dit contract type hebben gekozen omdat zij het (net als ik) vreemd vonden dat je maandelijks een bedrag neerlegde en dat, datgene wat over was aan het eind van de maand kwam te vervallen. T Mobile heeft toen ook zelf aangegeven "Je ongebruikte minuten en sms'jes blijven voor altijd van jou". Dit voor altijd is echter 4 jaar lang gebleken. Ik begrijp ook wel dat je er nu 2 jaar lang onbeperkt bellen en smsen voor terug krijgt maar er vallen een aantal dingen nu buiten de bundel welke toen binnen de bundel vielen. Na 2 jaar kunnen de slapende klanten dubbel zo veel betalen en dat klopt natuurlijk niet.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 13:22
Dat ze in hun recht staan betekent niet dat we niet mogen klagen. We klagen juist omdat zulke prettige voorwaarden nergens meer worden aangeboden. Dan baal je toch als je die kwijt raakt, en helemaal als ze ook nog eens geen compensatie bieden maar in plaats daarvan proberen te upsellen.

Want die tegoeden zijn wel degelijk geld waard, dat blijkt wel uit al die berichten hier over omzetten in geld enzo. Als T-mobile echt klant vriendelijk was geweest hadden ze hun klanten die moeite gespaard en bijvoorbeeld 60% van je tegoed als aanbetaling voor je abbonement gegeven. Maar nee, ze gaan zitten hopen dat mensen het niet door hebben zodat ze het geld kunnen houden.

Edit: Oja, en mensen die vragen stellen over dit soort incasseernummers worden bang gemaakt op het klantenforum.

[ Voor 7% gewijzigd door 108rogar op 05-11-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Iedereen mag klagen ;). Ik ben er zelf ook niet blij mee (had nog 150 Euro staan) en ze hadden het wel wat klantvriendelijker kunnen oplossen ja, maar "voor altijd van jou" heeft natuurlijk zijn grenzen en de belangrijkste grens is het bestaan van het abonnement.

Wat betreft dat "Je hebt immers gekregen waar je voor betaalde". Het is maar hoe je het bekijkt. Je hebt betaald voor beltegoed en dat heb je ook gekregen en kunnen gebruiken. Geen enkel abonnement heeft je de mogelijkheid gegeven om het beltegoed zo lang nog te gebruiken.

Wel vind ik inderdaad dat ze wat eerder hadden mogen waarschuwen. Sommige hadden gepland het tegoed volgend jaar zomer te gebruiken en nu opeens stoppen ze met alles. Als ze een half jaar geleden hadden aangekondigd dat Flex zou verdwijnen hadden mensen nog de tijd om wat te doen met het tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Niet online
108rogar schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:52:
Want die tegoeden zijn wel degelijk geld waard, dat blijkt wel uit al die berichten hier over omzetten in geld enzo.
De tegoeden zijn inderdaad geld waard, maar alleen binnen het Flex- of Relax-abonnement. Als je ze nu verzilvert met zo'n 0900-nummer, doe je dat binnen de voorwaarden van je lopende abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NY89
Ik ben vanmorgen gebeld door de klantenservice naar aanleiding van mijn klacht op klachtenkompas. Kort samengevat, geen oplossing. T-mobile staat in zijn recht op het op te zeggen en ze vinden 1 maand ruim van te voren. De dame van de klantenservice gaf zelf wel aan, dat een maand voor aankondiging van omzetting voor sommige klanten met een flink tegoed iets wat krap om op te maken. Of je abonnement wordt omgezet of je mag het opzeggen. Ze gaf ook aan, dat inderdaad in alle nieuwe abonnementen die T-mobile aanbied bellen naar 0900 nummers, bellen naar het buitenland (buiten de eu) buiten de normale abonnements kosten valt. En dat na het vervallen van de flex abonnementen er geen alternatief is. Of ik wel zo vriendelijk wil zijn om de klacht te sluiten of klachtenkompas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een klacht sluiten terwijl er geen oplossing is? Yeah right :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09
Mijn pa heeft nog 545 euro te goed. Voor de meeste opbrengst moet ik 415 keer bellen met het nummer van Thoorn. Ik las in het nieuwsbericht op de frontpage iets over een app die dit ook automatisch voor jou kan doen?
Weet iemand hier meer over? Kan er niks meer over vinden, het kan namelijk heel veel werk schelen. Dan doe ik het in verschillende batches van 50 gesprekken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als je de laatste paar pagina's even terugleest of op de site van Thoorn kijkt ;)

Google Play: Auto Redial | call timer

[ Voor 43% gewijzigd door Raven op 05-11-2015 12:57 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Daarbij kan je gewoon in de App store zoeken naar een 'redial' app, er zijn er zat (op android of windows phone), de iphone heeft er geen zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Updateme
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-01-2021
Je hoeft het niet eens in batches te doen. Ik heb gisteren de auto redial app aangezet en ongeveer 3 uur laten bellen. 600 euro op gebeld daarmee! Vanmorgen was het nummer geblokkeerd dus moest ik T-mobile vragen de 0900 blokkering op te heffen, daarna de laatste paar euro's op gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Updateme schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:00:
Je hoeft het niet eens in batches te doen. Ik heb gisteren de auto redial app aangezet en ongeveer 3 uur laten bellen. 600 euro op gebeld daarmee! Vanmorgen was het nummer geblokkeerd dus moest ik T-mobile vragen de 0900 blokkering op te heffen, daarna de laatste paar euro's op gemaakt.
Ik wilde 'm ook lang laten bellen, maar omdat T-Mobile niet vaak de gegevens bijwerkt maar in batches gewerkt. Waarbij na batch 1 Thoorn de boel tijdelijk blokkeerde (is standaard), na batch 2 deed T-Mobile dat ivm veel 0900-gebruik, dat doen ze uit voorzorg maar wordt zonder vragen ongedaan gemaakt.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remillard
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-12-2024
Tsja, ik heb een Relax-abonnement, dus met een dienst als Thoorn.nl is cashen helaas niet mogelijk. Maar als T-Mobile echt voet bij stuk houdt, dan ga ik misschien zo'n autodialer-app gebruiken om met al mijn beltegoed de klantenservice van T-Mobile herhaaldelijk te bellen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
remillard schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:05:
Tsja, ik heb een Relax-abonnement, dus met een dienst als Thoorn.nl is cashen helaas niet mogelijk. Maar als T-Mobile echt voet bij stuk houdt, dan ga ik misschien zo'n autodialer-app gebruiken om met al mijn beltegoed de klantenservice van T-Mobile herhaaldelijk te bellen. ;-)
Lijkt mij een top idee. Echter is het bellen van de klantenservice sowieso gratis.

Zo niet, heb ik vandaag en gisteren in ieder geval 70 minuten opgebeld van mijn tegoed :z

Mijn gesprek zojuist was een terugbelverzoek n.a.v. het wijzigen van de bundels. Mij werd vertelt dat als ik de internetbundel omlaag bij stel, alleen die korting komt te vervallen, in plaats van het eerder aan mij vertelde; dat alle kortingen dan komen te vervallen.
Dat maakt het aanbod al wat minder slecht, die idiote 12GB bundel van 30 22,50 p/m kan dan gewoon omlaag naar 1gb voor 10 10.

[ Voor 26% gewijzigd door whiteguy op 05-11-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Raven schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:29:
[...]

Aangezien KPN's goedkoopste abo's duurder zijn dan wat we hier betalen heb ik maar een van de providers op KPN's netwerk gemaild, Simyo. Eens kijken of ze een interessant alternatief abo kunnen aanbieden voor Flex15simonly-gebruikers.
KPN blijft aangeven dat ze niets kunnen doen.
Vodafone heeft aangegeven dat ze m'n verzoek begrepen hebben en dat ze het intern doorgegeven hebben.

Ze moeten er maar een reclame campagne van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:00
remillard schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:05:
Waarom niet een ander bestemming? (dus geen 0900)
Dan leg je de rekening nog bij T-mobile neer.

Van T-mobile heb ik begrepen dat je uiterlijk voor 13 november een mail krijgt of uiterlijk een brief op 16 november...

Zelf wacht ik nog op een (r)eactie van T-mobile (ter compensatie van je tegoed)
Dit is toch geen reclame voor T-mobile?
Zo niet dan ga ik ook cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ik zou niet te lang meer wachten en gewoon je beltegoed cashen. Zelfs als, ik herhaal, als T-mobile met een compensatieregeling komt verwacht ik niet dat het zo veel zal voorstellen. Ze stellen zich niet voor niets zo hard op. Ze zijn echt niet van plan je dat geld terug te geven op de een of andere manier. Anders hebben ze al die jaren niets aan je verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Is er al flink gemaild met Radar, Kassa, Consumentenbond etc.? Media-aandacht zet toch altijd weer wat meer druk op een bedrijf en levert op z'n minst negatieve publiciteit op. 80.000 aansluitingen is niet bepaald weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NY89
jona schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:43:
Ik zou niet te lang meer wachten en gewoon je beltegoed cashen. Zelfs als, ik herhaal, als T-mobile met een compensatieregeling komt verwacht ik niet dat het zo veel zal voorstellen. Ze stellen zich niet voor niets zo hard op. Ze zijn echt niet van plan je dat geld terug te geven op de een of andere manier. Anders hebben ze al die jaren niets aan je verdiend.
Klopt zoveel mogelijk proberen te cashen voor het te laat is. Via Facebook heb ik wel gelezen dat er iemand was die al langer geleden contact had opgenomen met de klantenservice en dat zij hem een voorstel hadden gedaan voor omzetten van flex naar nieuw abonnement en dat hij een gedeelte van zijn tegoed mochten inwissel voor een telefoon. Ik weet natuurlijk niet of dat waar is. Maar goed, las net dat t-mobile slechte cijfers heeft laten zien en de deutsche telekom de Nederlandse stuk van t-mobile wilt verkopen. Vast ook de reden dat ze even snel willen opschonen en cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt hier zo af en toe beweerd dat Tmobile het abonnement mag beëindigen.
Dat is correct. Maar dan wel binnen het kader van de geldende Algemene Voorwaarden mei 2010.
(deze gelden voor alle overeenkomsten waarvoor T mobile nu de dienst mee stopt flex en relax).
De voorwaarden die later zijn gewijzigd bevatten essentiele bepalingen die nietig zijn en TM heeft de informatieplicht geschonden.
De AV van 2010 regelen geen opzegging/ontbinding door TM anders dan bij nalatigheid van de klant of als nakoming door de klant blijvend onmogelijk is.
Op grond van het bovenstaande (en nog meer juridische gronden) is de opzegging nietig. Het gedane aanbod mag als zodanig worden gedaan, maar mag niet vergezeld gaan van de bedreiging dat bij niet accepteren de overeeenkomst wordt ontbonden.
Het staat natuurlijk een ieder vrij om het aanbod te accepteren, maar daarmee accepteer je ook de voorwaarden.
Tmobile heeft bij het aangaan van de overeenkomst toegezegd een prestatie te leveren in de vorm van het leveren van een dienst (gebruik netwerk), te betalen uit een onbeperkt houdbaar beltegoed.
Tmobile ontneemt mij het recht om de toegezegde prestatie op te eisen (bij non acceptatie van het voorstel stopt Tmobile met het leveren van de prestatie). Ook bij acceptatie van het voorstel wordt mij het recht ontnomen om de toegezegde prestatie op te eisen voor zover het tegoed dat nog toeliet.

Een zwaarwichtige reden wordt door TM niet genoed aangetoond, een naar de omstedigheden billijke opzegtermijn wordt niet gegeven een aanvaardbare schadevergoeding wordt niet voorgesteld.

Dit als weerwoord tegen de posters die beweren dat Tmobile in zijn recht staat. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:55:
Dat is correct. Maar dan wel binnen het kader van de geldende Algemene Voorwaarden mei 2010.
(deze gelden voor alle overeenkomsten waarvoor T mobile nu de dienst mee stopt flex en relax).
De voorwaarden die later zijn gewijzigd bevatten essentiele bepalingen die nietig zijn en TM heeft de informatieplicht geschonden.
De AV van 2010 regelen geen opzegging/ontbinding door TM anders dan bij nalatigheid van de klant of als nakoming door de klant blijvend onmogelijk is.
Op grond van het bovenstaande (en nog meer juridische gronden) is de opzegging nietig. Het gedane aanbod mag als zodanig worden gedaan, maar mag niet vergezeld gaan van de bedreiging dat bij niet accepteren de overeeenkomst wordt ontbonden.
Het staat natuurlijk een ieder vrij om het aanbod te accepteren, maar daarmee accepteer je ook de voorwaarden.
Tmobile heeft bij het aangaan van de overeenkomst toegezegd een prestatie te leveren in de vorm van het leveren van een dienst (gebruik netwerk), te betalen uit een onbeperkt houdbaar beltegoed.
Tmobile ontneemt mij het recht om de toegezegde prestatie op te eisen (bij non acceptatie van het voorstel stopt Tmobile met het leveren van de prestatie). Ook bij acceptatie van het voorstel wordt mij het recht ontnomen om de toegezegde prestatie op te eisen voor zover het tegoed dat nog toeliet.

Een zwaarwichtige reden wordt door TM niet genoed aangetoond, een naar de omstedigheden billijke opzegtermijn wordt niet gegeven een aanvaardbare schadevergoeding wordt niet voorgesteld.

Dit als weerwoord tegen de posters die beweren dat Tmobile in zijn recht staat. ;w
Heb jij per ongeluk een pdf'je van die algemene voorwaarden uit 2010 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Updateme schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:00:
Welke redail app heb je gebruikt? Mijn pa heeft een Android toestel dus ik moet hem op afstand helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoG
  • Laatst online: 10-09 14:14
Er staat een QR code op de website van thoorn. Die werkte goed. (zowel de qr code als de app :) )
Helaas hebben ze wel zojuist het 0900 nummers bellen geblokkeerd. Even laten opheffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik neem aan dat je ingelogd moet zijn om de QR-code te kunnen zien. Want ik zie hem nu niet staan en heb de inloggegevens niet bij de hand.
Dan kan ik mijn pa eens laten bellen om zijn beltegoed op te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:59
Even een nieuwsgierig vraagje voor diegenen die perse hun Flex abonnement willen behouden. Waarom? Ik heb Flex vroeger ook gehad, en heb de tarieven erbij genomen. Je betaalt tussen de 15 en 22 cent (!!!) per minuut of per MB, wanneer je geen web n walk hebt. Grotere internetbundels zijn niet beschikbaar, en wat betreft 4G durf ik niks te zeggen. Tegenwoordig hoef je ook bijna geen 0900 nummers meer te bellen.

Het enige voordeel wat ik kan bedenken is het tegoed in een ander land te gebruiken. Met andere woorden is Flex nou echt zo goed als men beweert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoG
  • Laatst online: 10-09 14:14
Je hoeft niet ingelogd te zijn.
http://www.thoorn.nl/vragen/
Dan "Is het mogelijk om mijn telefoon automatisch meerdere keren naar de betaallijn te laten bellen?" open klikken.
Daarna "Instructies Google Android" open klikken. Daar hoort de QR code te staan.

Overigens heet het ding "Auto Redial | call timer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

simtastic.nl schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:12:Het enige voordeel wat ik kan bedenken is het tegoed in een ander land te gebruiken. Met andere woorden is Flex nou echt zo goed als men beweert?
Voor mij is dat inderdaad de belangrijkste reden: gebruik in een niet-EU land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
rud schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:15:
[...]

Voor mij is dat inderdaad de belangrijkste reden: gebruik in een niet-EU land.
Dat kan ik dan inderdaad nog begrijpen (zolang een lokaal simkaartje daar niet goedkoper is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
simtastic.nl schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:16:
[...]

Dat kan ik dan inderdaad nog begrijpen (zolang een lokaal simkaartje daar niet goedkoper is).
Het gemak dat alles uit 1 bundel komt is natuurlijk ook iets waard. Ik zie mijn moeder het niet voor elkaar krijgen om in Letland een simkaart te kopen, te installeren, en haar contacten overzetten en doorgeven op welk nummer ze nu bereikbaar is. Om vervolgens 2 dagen later in Letland het zelfde weer te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door whiteguy op 05-11-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
whiteguy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:23:
[...]

Het gemak dat alles uit 1 bundel komt is natuurlijk ook iets waard. Ik zie mijn moeder het niet voor elkaar krijgen om in Letland een simkaart te kopen, te installeren, en haar contacten overzetten en doorgeven op welk nummer ze nu bereikbaar is. Om vervolgens 2 dagen later in Letland het zelfde weer te doen.
Je verhaal zou inderdaad opgaan als we het hebben over een niet-EU land. Je krijgt namelijk het volgende bij de nieuwe abonnementen:

Maandelijks 120 minuten bellen in en naar de EU vanuit je bundel zonder extra kosten

bron: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

simtastic.nl schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:16:
[...]Dat kan ik dan inderdaad nog begrijpen (zolang een lokaal simkaartje daar niet goedkoper is).
Dat lokale simkaartje is ook meestal goedkoper. Maar als ik ergens kort ben kost het te veel tijd om een simkaart te kopen. Ben je er kort dan heb je vaak geen kans om het beltegoed op te maken. Je moet dan ook het nummer weer aan iedereen doorgeven en een paar dagen later in een ander land weer een ander nummer. Maakt het voor iedereen niet overzichtelijker.

Met Flex ben was ik gewoon bereikbaar op mijn "reis-nummer". Bellers in Nederland betalen niets extra als ze mij bellen want dat gaat uit mijn Flex-tegoed. Als ik hen bel idem. Ideaal.

@hierboven: ik ben vaker buiten Europa dan binnen Europa.
En dat bellen binnen Europa kan straks iedereen als - eindelijk - in 2017 je hetzelfde betaalt in heel Europa. Dat vind ik dus niet bijzonder.

[ Voor 10% gewijzigd door rud op 05-11-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
simtastic.nl schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:30:
[...]

Je verhaal zou inderdaad opgaan als we het hebben over een niet-EU land. Je krijgt namelijk het volgende bij de nieuwe abonnementen:

Maandelijks 120 minuten bellen in en naar de EU vanuit je bundel zonder extra kosten

bron: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only
Internet bundels staan sowieso ook nog los in de nieuwe abonnementen.
Je internetbundel is alleen geldig in Nederland. Wil je internetten in het buitenland? Koop dan een Travel & Surf pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
Met die Android redial app (deze dus), krijg ik om de zoveel tijd op eens allemaal "Whatsapp is verlopen" spam te zien :/ . Ben ik de enige of heeft iedereen hier last van?

[ Voor 0% gewijzigd door zeezuiper op 05-11-2015 14:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeezuiper schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:38:
Met die Android redial app (deze dus), krijg ik om de zoveel tijd op eens allemaal "Whatsapp is verlopen" spam te zien :/ . Ben ik de enige of heeft iedereen hier last van?
Die spam zit niet in de app, maar in de advertentieserver. Had er ergens anders (zonder die app) ook al last van.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:55:
/rest geknipt/
Wat een onzinnig verhaal. Als T-Mobile de AV wijzigt, geldt dat ook voor lopende contracten. Dus met de AV van 2010 heb je sowieso niets te maken. Bij een wijziging van de AV kun je overigens altijd kosteloos opzeggen.
Verder vergeet je dat de Flex-contracten allemaal al jaren zijn afgelopen, maar steeds stilzwijgend met een maand verlengd worden. Dat is iets heel anders dan een lopend contract ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 17:59
NY89 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:55:
[...]

Klopt zoveel mogelijk proberen te cashen voor het te laat is. Via Facebook heb ik wel gelezen dat er iemand was die al langer geleden contact had opgenomen met de klantenservice en dat zij hem een voorstel hadden gedaan voor omzetten van flex naar nieuw abonnement en dat hij een gedeelte van zijn tegoed mochten inwissel voor een telefoon. Ik weet natuurlijk niet of dat waar is. Maar goed, las net dat t-mobile slechte cijfers heeft laten zien en de deutsche telekom de Nederlandse stuk van t-mobile wilt verkopen. Vast ook de reden dat ze even snel willen opschonen en cashen.
Of dat tegoed inwisselen voor een telefoon gelukt is, ben ik wel benieuwd naar. Heb dat twee jaar geleden eens voorgesteld in een T-mobile winkel maar daar wilden ze toen niet aan meewerken. Lijkt mij sterk dat iemand dat wel voor elkaar gekregen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel een pdfje mar weet niet hoe dat als file hier op te krijgen of te mailen via je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prijk schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:56:

Verder vergeet je dat de Flex-contracten allemaal al jaren zijn afgelopen, maar steeds stilzwijgend met een maand verlengd worden. Dat is ets heel anders dan een lopend contract ontbinden.
Nee dat ben ik zeker niet vergeten. De contracten zijn voor onbepaalde tijd voortgezet die krachtens de wet van Dam door de consument kunnen worden opgezegd met een maand opzegtermijn. De opzegging is ook geregeld in de AV, maar alleen voor de klant niet, zoals ik schreef voor TM.

Zeker geen onzinnig verhaal, ook voorwat betreft de van toepassing ziijnde av

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Niet online
Nee, de contracten zijn niet voor onbepaalde tijd voortgezet. Ze zijn afgelopen en worden stilzwijgend met een maand verlengd. Je kunt dus iedere maand opzeggen, maar T-Mobile kan dat ook. Zie ook Consuwijzer voor deze materie.

[ Voor 38% gewijzigd door prijk op 05-11-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AV
"Na afloop van deze termijn wordt de Overeenkomst van rechtswege omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Weer even 40 euro weggehaald en m'n Playstation tegoed opgekrikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buiter
  • Laatst online: 23:00
Over het opzeggen van het abonnement hoor je mij niet meteen klagen (wel jammer maar het zij zo).
Daar moet je ook geen discussie over hebben (linksom of rechtsom komt dat abonnement te vervallen)
En juridisch zal het wel kloppen.

Mij gaat het om het "scherpe voorstel".
Dat voorstel compenseert alleen het vervallen van het flex abonnement.
In het voorstel van T-mobile komt het € tegoed te vervallen zonder enige vorm van compensatie (zo zie ik het)

Die tegoeden waar iedereen het over heeft is opgebouwd door jarenlang te "sparen".
Doordat het houdbaar is (was) ben je niet snel geneigd om over te stappen omdat je wist dat het tegoed hierdoor kwam te vervallen.
Je kunt toch ook zeggen dat het abonnement over 6 maanden stopt?
Dan heeft iedereen de mogelijkheid om de bundels nog leeg te bellen/verbruiken.

Wie zit trouwens te wachten op onbeperkt bellen? (uitzonderingen daar gelaten)
Hetzelfde geldt voor onbeperkt SMS.
Onbeperkt klinkt leuk maar in feite doen we het steeds minder. (daarom bieden ze het ook aan)
Sinds het afsluiten van het flex contract is voor mij alles verschoven naar data (nog minder dan 1Gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
buiter schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:44:
Over het opzeggen van het abonnement hoor je mij niet meteen klagen (wel jammer maar het zij zo).
Daar moet je ook geen discussie over hebben (linksom of rechtsom komt dat abonnement te vervallen)
En juridisch zal het wel kloppen.

Mij gaat het om het "scherpe voorstel".
Dat voorstel compenseert alleen het vervallen van het flex abonnement.
In het voorstel van T-mobile komt het € tegoed te vervallen zonder enige vorm van compensatie (zo zie ik het)

Die tegoeden waar iedereen het over heeft is opgebouwd door jarenlang te "sparen".
Doordat het houdbaar is (was) ben je niet snel geneigd om over te stappen omdat je wist dat het tegoed hierdoor kwam te vervallen.
Je kunt toch ook zeggen dat het abonnement over 6 maanden stopt?
Dan heeft iedereen de mogelijkheid om de bundels nog leeg te bellen/verbruiken.

Wie zit trouwens te wachten op onbeperkt bellen? (uitzonderingen daar gelaten)
Hetzelfde geldt voor onbeperkt SMS.
Onbeperkt klinkt leuk maar in feite doen we het steeds minder. (daarom bieden ze het ook aan)
Sinds het afsluiten van het flex contract is voor mij alles verschoven naar data (nog minder dan 1Gb)
via de tmobilewebcare heb ik begrepen dat dat tegoed welgeteld 1 maandje geldig blijft. Omdat je geen onbeperkte houdbaar tegoed meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:40:
AV
"Na afloop van deze termijn wordt de Overeenkomst van rechtswege omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd".
Je hebt gelijk, ik vergiste me in de terminologie (het is wel degelijk een contract voor onbepaalde tijd), maar beide partijen kunnen maandelijks opzeggen. Waarom T-mobile dan nu wanprestatie zou plegen, is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prijk schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:56:
[...]

Waarom T-mobile dan nu wanprestatie zou plegen, is mij een raadsel.
Ze leveren geen wanprestatie, zij ontnemen mij het recht om de toegezegde prestatie op te eisen.
BW 6.231a de zogenaamde zwarte lijst. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
oNNoZeLe schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:42:
Weer even 40 euro weggehaald en m'n Playstation tegoed opgekrikt.
Waar heb je besteld?
En ben je 40 euro kwijt? (voor welke PSN kaart?)
Of heb je een 40e PSN kaart gekocht? (En hoeveel ben je kwijt)

Zodat we de rest kunnen helpen om zo voordelig mogelijk hun geld om te zetten...

En zojuist thuis gekomen, brief in de brievenbus. Maar geen duidelijk verhaal met welke kortingen en welke prijzen het zijn.
Ze zeggen, je heb een 30,46 euro abo en wij bieden je een 30 euro abo aan... Precies was ik al vaker heb gepost. Ze kijken niet, er is iemand/een computer die kijkt wat je huidige kosten zijn en daar 1 stapje onder gaat zitten. Ik krijg 12 gb internet! (heb meer mensen daar over horen praten)

Ongelofelijk!

Ik ga vanaf vandaag mijn geld opmaken en een ander abotje aanvragen bij een ander.

Wat ze me aanbieden is 6,50 goedkoper dan als ik een nieuwe klant ben, en ik moet na twee jaar 50 euro betalen als ik niet op let!

Nu ik de brief zelf voor me heb ... kan het niet geloven, ik begon ook hard op te lachen in de lift toen ik de brief las. Ze zullen wel gedacht hebben, want ik stond niet alleen...
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste