Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mijn brief is vandaag binnen gekomen. Ik krijg dezelfde aanbieding als iemand eerder hier in dit topic die ook hetzelfde Flex abbo plus WnWplus had:
Onbeperkt bellen en smssen
120 minuten van en naar EU bellen
6GB data
Prijs 22,50

Ik heb hetzelfde probleem met dit voorstel als degene voor mij in het topic:
6 GB is veeeeeeeel te veel. Ga eens kijken of T-Mobile dat wil wijzigen in hetzelfde met minder data voor minder geld, anders zijn ze me kwijt als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerrobin
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 01:24
mijn brief vandaag binnen gekregen
ik krijg 3 euro korting om na 24 maanden 17,50 bovenop mijn hudige rekening te betalen.

opmerkelijk gesprek met t-mobilechat :

Welkom bij de T-Mobile chat service. Eén van onze verkoop adviseurs is zo beschikbaar.
U bent nu verbonden met Jessica (Verkoopadviseur).
tweakerrobin: hoi
Jessica (Verkoopadviseur): Welkom bij T-Mobile chat tweakerrobin! Ik help u graag met het plaatsen van uw bestelling.
tweakerrobin: Ik krijg een brief dat mijn abbo wordt stopgezet
tweakerrobin: :'(
tweakerrobin: ik mag wel bij tmobile blijven maar dan moet ik meer gaan betalen
tweakerrobin: waar kan ik klagen
Jessica (Verkoopadviseur): Wanneer het wordt omgezet krijgt u hoge korting bij het stelsamenabonnement,
Jessica (Verkoopadviseur): Wanneer u op de onderstaande link klikt, wordt u doorgeleid naar de klantenservice chat.
Jessica (Verkoopadviseur): https://service.t-mobile....oonlijk/chat/chat_landing
tweakerrobin: voel mij de david tegen goliath
tweakerrobin: Hoge korting mijn reet die korting is nog geen 3 euro, en na 2 jaar mag ik nog eens 17,50 extra betalen
Jessica (Verkoopadviseur): 'Wat is er met uw reet?
Jessica (Verkoopadviseur): Taalgebruik mag wel netjes blijven.
tweakerrobin: daar ben jij niet voor
Jessica (Verkoopadviseur): De klantenservice helpt u zo verder.
Jessica (Verkoopadviseur): \fijne avond.
Deze chat is verbroken door de chat adviseur.

kort gezegd ik ga na 3 euro korting voor 2 jaar op mijn maandelijks 25,37 naar meer dan 40 euro. en dit verkopen het als hoge korting 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door tweakerrobin op 05-11-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:14
Wat verwacht je dan? Met dat taalgebruik verlies je meteen alle sympathie die een klantenservice medewerker voor je zou hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerrobin
@wittereus,ik verwacht niet anders. daar heb ik ook niets over gezegd.

[ Voor 65% gewijzigd door tweakerrobin op 05-11-2015 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:14
Geen idee, maar ik snap wel dat ze jou niet verder helpen :)

Ik ben bang dat je jezelf wat hebt laten opzwepen hier op het forum. Hierdoor ga je al met een verkeerde 'energie' het gesprek aan van 'ik voel me david tegen goliath'. Als je dan ook nog eens persoonlijk word tegen zo'n medewerker dat ze iets in hun reet kunnen duwen dan werk je niet echt naar een oplossing toe als je begrijpt wat ik bedoel.....

[ Voor 74% gewijzigd door stylezzz op 05-11-2015 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:07:
[...]

Ze leveren geen wanprestatie, zij ontnemen mij het recht om de toegezegde prestatie op te eisen.
BW 6.231a de zogenaamde zwarte lijst. 8)7
Dat je beltegoed vervalt, staat gewoon in de AV van T-Mobile:
5.4 Bij ontbinding en/of beëindiging komen de aanspraken van
de Klant jegens T-Mobile en het resterende opgebouwde beltegoed
te vervallen.

En dat er geen opzegregeling is, impliceert juist dat ook T-mobile het contract kan beëindigen (uitspraak HR).

[ Voor 15% gewijzigd door prijk op 05-11-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerrobin
Beste prijk het burgelijk wetboek staat altijd nog boven algemene bepalingen. Daarbij het argument dat wij naar een onbeperkt abbo worden overgezet gaat ook niet op, omdat je hiermee geen 0900 nummers onbeperkt kan bellen. Dus je kan niet meer uit de bundel je geliefde 0906- destany bellen zonder op hoge kosten gejaagd te worden. (dit laatste was ter illustratie) ;w

[ Voor 5% gewijzigd door tweakerrobin op 05-11-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
zacht schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:43:
Mijn brief is vandaag binnen gekomen. Ik krijg dezelfde aanbieding als iemand eerder hier in dit topic die ook hetzelfde Flex abbo plus WnWplus had:
6GB data
Prijs 22,50

6 GB is veeeeeeeel te veel. Ga eens kijken of T-Mobile dat wil wijzigen in hetzelfde met minder data voor minder geld, anders zijn ze me kwijt als klant.
Heb ik ze vandaag al over gesproken. Is niet mogelijk, enige wat mogelijk is, is zelf de bundel omlaag zetten. Je verliest dan wel je korting, en betaalt de normale prijs.
In mijn geval zou ik bijvoorbeeld kunnen terugzetten naar 1gb ipv 12 gb, en daarmee 12,50 uitsparen. (ik betaal dan de 'normale' 10 euro p/m voor 1gb, in plaats van 30 22,50 voor 12gb). Mocht ik daarna toch terug willen naar 12GB is het dus 30 euro p/m.

Ik neig erg over te stappen naar tele2.
Hebben een abbo van 150min/sms voor € 5 p/m en internetbundels als 500mb voor 6 euro of 1gb voor 10 euro.

Verschil met t-mobile is vooral dat dat geen 4g is. Wel is ook bij tele2 wanneer je over je limiet gaat, geen extra kosten maar verlaagde snelheid:
Kies de Internetbundel die het best bij je past

De grootte van je internetbundel bepaal je zelf. Kies aan de hand van jouw internet behoeftes voor een bundel van: 100, 500, 1000, 2000 of 4000 Mb, allen met een downloadsnelheid tot 14.4 Mb/s en een uploadsnelheid tot 2.0 Mb/s.

Géén buiten-de-bundel-kosten

Tele2 rekent geen internetkosten buiten je bundel. Is 80% van je bundel verbruikt, dan krijg je van ons alvast een smsje ter notificatie. Bij 100% verlagen we jouw snelheid naar 64 kb/s, ook hier ontvang je tijdig een sms van. Je kunt met deze snelheid zonder problemen blijven WhatsAppen, maar browsen duurt langer dan je gewend bent. Wil je toch snel internet houden: koop dan voor de rest van de maand een Extra Internetbundel.
Daarnaast: elke maand gratis omhoog of omlaag bijstellen, dus in die zin redelijk gelijkwaardig aan stel samen stel bij van t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Ik denk zelf aan Hollands nieuwe, mijn ouders en mijn broertje zitten daar al en hebben er geen problemen mee. Denk zelf aan de 1000mb/sms/min te gaan voor 13 euro voor twee jaar. Ik bel en sms bijna nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
RedRayMann schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:41:
Ik denk zelf aan Hollands nieuwe, mijn ouders en mijn broertje zitten daar al en hebben er geen problemen mee. Denk zelf aan de 1000mb/sms/min te gaan voor 13 euro voor twee jaar. Ik bel en sms bijna nooit...
Dat is ook een aardige deal.
Zie ook deze nog bij tele2:
https://www.tele2.nl/shop...ment/microsoft-lumia-640/
Ongeveer zelfde als abo wat ik hierboven noemde, maar dan met een gratis lumia 640 er bij.
150 minuten a 5,- en 100mb (ja, honderd) internet voor 3,-
Aansluitkosten zijn 30,- voor deze deal met telefoon, terwijl die bij sim-only 10,- zijn.
Kan je direct na een maand die internet bundel omhoog gooien, en die nokia verpatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
whiteguy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:54:
[...]

Dat is ook een aardige deal.
Zie ook deze nog bij tele2:
https://www.tele2.nl/shop...ment/microsoft-lumia-640/
Ongeveer zelfde als abo wat ik hierboven noemde, maar dan met een gratis lumia 640 er bij.
150 minuten a 5,- en 100mb (ja, honderd) internet voor 3,-
Aansluitkosten zijn 30,- voor deze deal met telefoon, terwijl die bij sim-only 10,- zijn.
Kan je direct na een maand die internet bundel omhoog gooien, en die nokia verpatsen :)
Kan je net zo goed direct 1000mb doen toch? Ik zie geen prijs verschil.

En een vraagje voor de auto-dial mensen... Na hoeveel daadwerkelijke bel secondes hangen jullie op? Ik heb 4 test belletjes gedaan en handmatig opgehangen maar ik zie het volgende op mijn pagina;
Laat het openstaande tegoed vervroegd uitbetalen naar je rekening.
Dit bedrag wordt dan overgemaakt:
- 97% van de € 0,84-per-gesprek betaallijn: € 3,26 (i.p.v. € 3,36, wegens de vervroegde uitbetaling)
Alsof ik te vroeg was en niet mijn volledige 84 cent krijg...

--edit--
Dit waren mijn belletjes

1. Per gesprek 05-11-2015 18:54:02 06xx € 0,84 (12 sec.)
2. Per gesprek 05-11-2015 18:53:01 06xx € 0,84 (3 sec.)
3. Per gesprek 05-11-2015 18:52:17 06xx € 0,84 (13 sec.)
4. Per gesprek 05-11-2015 18:51:26 06xx € 0,84 (6 sec.)

[ Voor 10% gewijzigd door RedRayMann op 05-11-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
RedRayMann schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:58:
[...]

Kan je net zo goed direct 1000mb doen toch? Ik zie geen prijs verschil.
Je hebt gelijk, ik dacht dat je die telefoon alleen kreeg bij die actie met 100mb bundel. Maar je kan inderdaad kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

RedRayMann schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:58:
En een vraagje voor de auto-dial mensen... Na hoeveel daadwerkelijke bel secondes hangen jullie op? Ik heb 4 test belletjes gedaan en handmatig opgehangen maar ik zie het volgende op mijn pagina;

[...]

Alsof ik te vroeg was en niet mijn volledige 84 cent krijg...

--edit--
Dit waren mijn belletjes

1. Per gesprek 05-11-2015 18:54:02 06xx € 0,84 (12 sec.)
2. Per gesprek 05-11-2015 18:53:01 06xx € 0,84 (3 sec.)
3. Per gesprek 05-11-2015 18:52:17 06xx € 0,84 (13 sec.)
4. Per gesprek 05-11-2015 18:51:26 06xx € 0,84 (6 sec.)
De app staat hier op 20s ingesteld, en dan 10s wachten tot redial.

Mbt het tweede: "Vanaf een opgespaard bedrag van € 7,00 is er de mogelijkheid om het volledig openstaande bedrag uit te laten betalen."

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoG
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 14:14
Bij mij staat de app op 14/7. Gaat prima. Die 97% is omdat je nog geen 7 euro gespaard hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
whiteguy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:38:
[...]

Heb ik ze vandaag al over gesproken. Is niet mogelijk, enige wat mogelijk is, is zelf de bundel omlaag zetten. Je verliest dan wel je korting, en betaalt de normale prijs.
Verlies je de korting voor alles of alleen voor je internet bundel? Ga zelf ook nog informeren, maar ben benieuwd naar de rechtlijnigheid in hun verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 18:08
simtastic.nl schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:12:
Even een nieuwsgierig vraagje voor diegenen die perse hun Flex abonnement willen behouden. Waarom? Ik heb Flex vroeger ook gehad, en heb de tarieven erbij genomen. Je betaalt tussen de 15 en 22 cent (!!!) per minuut of per MB, wanneer je geen web n walk hebt. Grotere internetbundels zijn niet beschikbaar, en wat betreft 4G durf ik niks te zeggen. Tegenwoordig hoef je ook bijna geen 0900 nummers meer te bellen.

Het enige voordeel wat ik kan bedenken is het tegoed in een ander land te gebruiken. Met andere woorden is Flex nou echt zo goed als men beweert?
Uiteraard is het persoonlijk, maar de flexibiliteit die het abonnement bied in het gebruik en het feit dat alle kosten eerst afgaat van het tegoed maakt dat het voor mij beste abonnement is en blijft, in tegenstelling tot de "moderne" abonnementen die allerlei mitsen en maren kennen in wat wel of niet binnen de bundel vallen of afgekocht moeten worden met aanvullingen om te voorkomen dat je geconfronteerd wordt met een flinke naheffing.

Als ik op jaarbasis kijk naar wat ik inkoop en wat ik verbruik liggen deze twee dicht bij elkaar, ik heb dan ook geen honderden euros tegoed staan. Echter als ik mijn verbruik per maand bekijk fluctueert mijn gebruik, een keer over de bundel gaan resulteert niet een naheffing omdat ongebruikt tegoed van voorgaande maanden wordt aangewend om deze piek weg te poetsen. Effectief komt het erop neer dat ik mn Flex abonnement inkoop op mn gemiddelde verbruik, terwijl ik een nieuw abonnement moet inkopen op basis van piek gebruik om naheffingen te voorkomen.

Flex simonly abonnement krijgen 50% korting op het abonnement en ligt een minuut bellen of smsen effectief voor mij tussen de 7.5 en 11 cent per minuut / per sms. Er zijn aanbieders die bij de huidige abonnementen tot 30 cent per minuut vragen voor buiten bundel minuten / smsjes. Bij Flex wordt alleen de eerste minuut afgerond en daarna is het per seconde afrekenen, er zijn nog genoeg abonnementen die elk gesprek afronden op hele minuten.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
zacht schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:17:
[...]

Verlies je de korting voor alles of alleen voor je internet bundel? Ga zelf ook nog informeren, maar ben benieuwd naar de rechtlijnigheid in hun verhaal.
De eerste drie medewerkers die ik sprak (eergisteren) zeiden dat je dan AL je kortingen verliest. De medewerker die ik vandaag sprak, zei dat je dan alleen de korting op je internetbundel verliest. Die heeft het ook speciaal nagezocht overigens. Ik heb het hem ook per mail aan mij laten bevestigen:

De mail is nogal scheef, omdat ze blijkbaar niet meer kunnen e-mailen daar, maar alleen nog mails via een of ander formulier uit kunnen sturen:
Geachte heer whiteguy,

Je hebt vandaag contact met ons gehad en we hebben gesproken over Geachter meneer whiteguy, Na aanleiding van ons gesprek t.a.v. de uitfasering van het Relax abonnement, heb ik het volgende met u besproken. Alle bundels die u krijgt kunt u verlagen. Per bundel komt dat wel de korting te vervallen. Het is dus niet zo dat.

Hierbij sturen we je een link naar onze website, zodat je meer kunt lezen over het onderwerp waar ons gesprek over ging.

Je vindt de informatie op:
als u een wijziging doorvoerd dat alle kortingen komen te vervallen. Ik hoop u hierbij voldoende op de hoogte te hebben gebracht. met vriendelijke groet, [naam verwijderd] (T-mobile klantenservice)

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice. Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,
Knip
Klantenservice T-Mobile

[ Voor 0% gewijzigd door The Wizard op 05-11-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Raven schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:01:
[...]

De app staat hier op 20s ingesteld, en dan 10s wachten tot redial.

Mbt het tweede: "Vanaf een opgespaard bedrag van € 7,00 is er de mogelijkheid om het volledig openstaande bedrag uit te laten betalen."
Maar mijn saldo is niet 4x 84 cent. Er ontbreken 10 centen. mogelijk omdat ik twee keer niet 10 sec aan de telefoon heb gehangen.

--edit--

net nog een keer gebeld, 22 sec aan de lijn gehangen en er is maar met 81 cent gegroeid. Per belletje valt het mee, maar als ik zo 100x ga bellen (of meer) gaat er wel een groot verschil komen.

--edit 2 --

oooh, moet ook echt eens gaan lezen en nadenken...
Als ik vervroegd wil laten uitbetalen dan betalen ze geen 100% uit maar 97% Vandaar dat er iets ontbreekt. Volgens mij zit het zo. Als ik meer dan die 7 euro heb, dan krijg ik wel 100% (hoop ik :) )

[ Voor 34% gewijzigd door RedRayMann op 05-11-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
RedRayMann schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:40:
[...]

Waar heb je besteld?
En ben je 40 euro kwijt? (voor welke PSN kaart?)
Of heb je een 40e PSN kaart gekocht? (En hoeveel ben je kwijt)

Zodat we de rest kunnen helpen om zo voordelig mogelijk hun geld om te zetten...

En zojuist thuis gekomen, brief in de brievenbus. Maar geen duidelijk verhaal met welke kortingen en welke prijzen het zijn.
Ze zeggen, je heb een 30,46 euro abo en wij bieden je een 30 euro abo aan... Precies was ik al vaker heb gepost. Ze kijken niet, er is iemand/een computer die kijkt wat je huidige kosten zijn en daar 1 stapje onder gaat zitten. Ik krijg 12 gb internet! (heb meer mensen daar over horen praten)

Ongelofelijk!

Ik ga vanaf vandaag mijn geld opmaken en een ander abotje aanvragen bij een ander.

Wat ze me aanbieden is 6,50 goedkoper dan als ik een nieuwe klant ben, en ik moet na twee jaar 50 euro betalen als ik niet op let!

Nu ik de brief zelf voor me heb ... kan het niet geloven, ik begon ook hard op te lachen in de lift toen ik de brief las. Ze zullen wel gedacht hebben, want ik stond niet alleen...
beetje natte vinger werk maar voor 40 euri psn ben ik 50 euri tmobile kwijt geleverd via onlinegamecardiensten.nl

dat loopt via pay.nl en dan gewoon de telefoon laten liggen terwijl ie verbonden is.

werkt " snel" en makkelijk. heb er nu al 30 euro iTunes en 40 euro psn tegoed mee opgezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
oNNoZeLe schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:02:
[...]

beetje natte vinger werk maar voor 40 euri psn ben ik 50 euri tmobile kwijt geleverd via onlinegamecarddiensten.nl

dat loopt via pay.nl en dan gewoon de telefoon laten liggen terwijl ie verbonden is.

werkt " snel" en makkelijk. heb er nu al 30 euro iTunes en 40 euro psn tegoed mee opgezogen.
Zelfde site die ik eerder noemde. Mooi, dan is en blijft dat de beste oplossing voor tegoedkaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

RedRayMann schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:02:
--edit 2 --

oooh, moet ook echt eens gaan lezen en nadenken...
Als ik vervroegd wil laten uitbetalen dan betalen ze geen 100% uit maar 97% Vandaar dat er iets ontbreekt. Volgens mij zit het zo. Als ik meer dan die 7 euro heb, dan krijg ik wel 100% (hoop ik :) )
Dat dus :P , de tekst die ik in mijn vorige bericht had geciteerd zou je moeten zien als de opbrengst onder de €7 ligt.

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 05-11-2015 20:20 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
whiteguy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:36:
[...]

De eerste drie medewerkers die ik sprak (eergisteren) zeiden dat je dan AL je kortingen verliest. De medewerker die ik vandaag sprak, zei dat je dan alleen de korting op je internetbundel verliest. Die heeft het ook speciaal nagezocht overigens. Ik heb het hem ook per mail aan mij laten bevestigen:

De mail is nogal scheef, omdat ze blijkbaar niet meer kunnen e-mailen daar, maar alleen nog mails via een of ander formulier uit kunnen sturen:

[...]
Thnx. Geweldig hoe ze hun personeel willen sturen in hun antwoorden maar dat zo limiteren dat simpele vragen een antwoord in dit formaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

zacht schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:43:
6GB data
Prijs 22,50

Ik heb dezelfde brief gehad met dit voorstel. Dit is voor mij persoonlijk en dus voor meerdere echte een te "lomp" pakket de prijs stelling is netjes in mijn ogen (helaas maar weer voor 24maanden) voor wat ik nu natuurlijk betaal, bespaar toch weer biertje in de kroeg extra per maand uit maar heb dit pakket niet nodig.

Het is jammer dat t-mobile zich niet wat coulanter opsteld tegenover klanten die niet het aangeboden pakket prefereren. Ik hoef niet voor een dubbeltje eerste rang zitten en van m opgespaarde tegoed iets "gratis" te krijgen en mega kortingen maar gewoon iets waar je weer blij mee kan zijn als klant. Ik krijg nu echt het gevoel van dit is het en anders daar is het gat van de deur gevoel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 10:35
Ik heb net van T-Mobile een brief gehad.
3GB data
Prijs €20,-

Ik heb liever het aanbod van 6GB voor €22,50

Iemand een idee of dat ook mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 18:08
Tot op heden lees ik overal dat de houding van T-mobile take it of leave it is.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 10:35
Enig idee wat de kosten zijn als je dus later je internetbundel zou verhogen.
Las op dit forum dat je dan mogelijk je internet kortingsbundel kwijt raakt, maar wat betaal je dan effectief extra voor het verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
squaddie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:01:
Tot op heden lees ik overal dat de houding van T-mobile take it of leave it is.
ja, slikken of stikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:29
krijg helemaal een apart aanbod. Ik heb op dit moment Flex 15 simonly + Family, betaal 17,78 per maand. Ze bieden nu aan het onbeperkt bellen/sms verhaal+120 EU en 1 GB internet aan voor 17 euro, terwijl ik nooit internet gebruik met dat nummer. Kan ik straks nog een keer 15 euro extra gaan betalen voor de Family..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Beter laat dan nooit:
Beste meneer * Raven

Je bent al lange tijd klant bij ons en dat waarderen wij. Op dit moment heb je met mobiel nummer 06 ******** een Flex 15 SIM only '09 abonnement bij ons. Hierbij heb je de volgende Voordeelbundel: Web 'n' Walk Standaard. Jouw huidige abonnement is verbonden aan systemen die wij niet volledig kunnen blijven ondersteunen. Hierdoor kunnen wij je niet de service blijven bieden die je van ons mag verwachten. Daarom gaan we het aanbod van onze abonnementen vereenvoudigen. Dit heeft gevolgen voor jouw abonnement. Over een maand zullen we jouw Flex abonnement wijzigen naar ons nieuwste abonnement: Stel Samen & Stel Bij.

Met het Stel Samen & Stel Bij abonnement krijg je maandelijks:
■ Onbeperkt bellen in Nederland
■ Onbeperkt SMS'en in de hele EU
■ Tot 120 minuten bellen en gratis gebeld worden binnen de EU
■ Geen onverwachte kosten
■ Mogelijkheid om jouw bel- en internetbundel maandelijks omhoog en omlaag bij te stellen, of uit te zetten

Met het Stel Samen & Stel Bij abonnement kun je straks ook internetten op je telefoon. Je Stel Samen & Stel Bij abonnement heeft een internetbundel van 1 GB. Wil je liever een abonnement zónder internet? Dan kun je jouw internetbundel gewoon uitzetten. Dat doe je eenvoudig in My T-Mobile.

Wat betekent dit voor mij?
Met je huidige abonnement betaal je € 17,74 per maand. Voor het Stel Samen & Stel Bij abonnement ga je € 17,00 per maand betalen. Omdat we jou waarderen als klant, is het Stel Samen & Stel Bij abonnement speciaal voor jou, gedurende 24 maanden eenmalig extra scherp geprijsd. Je abonnement wordt gewijzigd. Daarom blijft het gewoon mogelijk om maandelijks op te zeggen, net zoals nu.

Met je huidige abonnement kun je bellen en SMS'en uit je beltegoed, waarvoor je een vast bedrag per maand betaalt. Zodra we jouw abonnement overzetten naar het Stel Samen & Stel Bij abonnement, wordt je opgespaarde beltegoed omgezet naar onbeperkt bellen en SMS’en in Nederland.

Hoe gaat het nu in zijn werk?
Over een maand zetten we je abonnement automatisch over. Je hoeft hiervoor dus niets te doen. Je ontvangt binnenkort een SMS met de exacte datum dat je wordt overgezet. Op de dag dat je bent overgezet krijg je nog een SMS ter bevestiging.

Heb je nog vragen? We hebben alle belangrijke informatie voor je op een rij gezet. Wil je toch liever opzeggen? Als je dit binnen nu en 31 dagen doorgeeft, maken we het per direct voor je in orde. Er geldt dan geen opzegtermijn van een maand.

We hopen dat je blij bent met de voordelen van het Stel Samen & Stel Bij abonnement.
Ik ga er dan dus 74ct op vooruit, maar dan heb ik de voorwaarden over het nieuwe "onbeperkt bellen" nog niet bekeken...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 22:26

Indoubt

Always be indoubt until sure

Ik heb nu ook de brief gekregen van Tmobile. Lijkt wel alsof ik een van de laatste ben maarja blijkbaar is 80.000 brieven versturen ook niet een druk op de knop.

Aanbod wat ik heb gekregen is
onbeperkt bellen in NL
onbeperkt sms en in de hele EU
120 minuten bellen in de EU (en gratis gebeld worden in de EU
Geen onverwachte kosten!!!!!!
Internet bundel zit er niet bij maar kan maandelijks omhoog/omlaag tegen reguliere tarief (ik had nu ook geen internetbundel maar kocht bij als ik nodig had.

Vooral de uitspraak "Geen onverwachte kosten" stoort me enorm. Die had ik juist niet met mn flex abbo en die krijg je nu gewoon keihard voor je kiezen. Zowel 0900 nummers als bellen buiten de EU komen gewoon bovenop de abbo prijs.

Ik bel in principe niet heel veel (mag al duidelijk zijn anders zou ik niet zo'n enorm tegoed hebben opgebouwd) maar buiten de EU komt regelmatig voor. In sommige buitenlanden is het 4€ per minuut of zo dus dan gaat het hard.

Het aanbod wat ze me gedaan hebben bevat in principe redelijk wat korting (ruim een tientje) maar mijn maandbedrag blijft dan gelijk (7,5 vs 7,62€) Dat klinkt leuk maar voor mij is het een achteruitgang. Ik ga nu niet in een keer de hele dag aan de telefoon hangen dus dat onbeperkt bellen helpt mij niet zoveel. Bovendien ga ik nadat het aanbod is afgelopen flink meer betalen. Ik krijg nu 240€ korting in twee jaar, daar moet ik dan ruim 1040€ voor inleveren plus dat ik waarschijnlijk stevige kosten buiten bundel heb.

Ik overweeg nog of ik het aanbod aanneem of dat ik toch maar even bij andere providers ga shoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
tvdoc schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:21:
krijg helemaal een apart aanbod. Ik heb op dit moment Flex 15 simonly + Family, betaal 17,78 per maand. Ze bieden nu aan het onbeperkt bellen/sms verhaal+120 EU en 1 GB internet aan voor 17 euro, terwijl ik nooit internet gebruik met dat nummer. Kan ik straks nog een keer 15 euro extra gaan betalen voor de Family..
Ze hebben ons in vier hokjes geduwd:
http://www.t-mobile.nl/flex1
http://www.t-mobile.nl/flex2
http://www.t-mobile.nl/flex3
http://www.t-mobile.nl/flex4

Meer hokjes hebben ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
Dank je, die links had ik nog niet gevonden. Ze kijken gewoon naar wat nu je maandelijkse bedrag is doen een aanbod wat daarbij het dichtst in de buurt komt, zodat hun inkomsten hetzelfde blijven als klanten blijven hangen. Als ze de family bundel nu ook voor 7,50 aanbieden zoals bij nieuwe klanten, dan denk ik er nog over na, anders ben ik vertrokken. Ik had dit abo voor de flex bundel (0900 , buitenland, restant cashen via Targetpay) en de family voor 10 euro (oud tarief). Voor mn data heb ik nog zo'n mooie vodafone BSW 75min met 11 GB op 4G voor 17 euro/maand :)
Neem ik wel een prepaid en geef de rest van de family een choozze abo ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 20:11

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tvdoc
Even opletten voor degene die per direct op willen zeggen en nu hun flex tegoed aan het cashen zijn:
Je maandelijkse tegoed is berekend over een hele maand. Zeg je eerder op als dat de vervaldatum van je bundel is, dan wordt achteraf op je bundel van die maand herberekend over het aantal dagen dat je die maand het abo gehad hebt. Het je dan je laatste bundeltegoed helemaal opgemaakt, dan krijg je nog een narekening.
Bijvoorbeeld : je hebt een flex bundel van 15 euro per maand. Je belt heel je bundel leeg tot 0 euro tegoed. Je zegt nu je abo op per direct terwijl de eerst volgende datum van je nieuwe bundel nog 2 weken duurt. Dan heb je deze maand eigenlijk maar een halve bundel gehad en krijg je nog nog een afrekening van 7,50.
Dit heb ik een paar maanden geleden gehad bij het overzetten van een flex naar een nieuw abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
flex5 was ik nog vergeten idd.
10 5 hokjes voor 80000 klanten, met de prachtige tekst "speciaal voor jou" in elk hokje.

Edit: 5 hokjes maar natuurlijk, aangezien de flex- en de relaxlinks hetzelfde aanbod geven.

[ Voor 10% gewijzigd door zacht op 06-11-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
Heb net even met klantenservice gebeld. Als ik de family bundel weer wil toevoegen, ga ik gewoon de normale prijs van 15 euro per maand betalen.Toen ik zei dat ik dan waarschijnlijk ging opzeggen, kon ik nog 5 euro/maand korting krijgen op de bundel, dus 10 euro/maand voor de friends en family bundel.
Ben er niet van onder de indruk. "extra scherp geprijsd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
tvdoc schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:26:
Heb net even met klantenservice gebeld. Als ik de family bundel weer wil toevoegen, ga ik gewoon de normale prijs van 15 euro per maand betalen.Toen ik zei dat ik dan waarschijnlijk ging opzeggen, kon ik nog 5 euro/maand korting krijgen op de bundel, dus 10 euro/maand voor de friends en family bundel.
Ben er niet van onder de indruk. "extra scherp geprijsd"
Ik zou ze vragen of je in hokje 1 mag, met die family bundel met korting. Of weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 23:02
Volgens mij blijft het flex zakelijk wel bestaan.
Het argument om de systemen in de lucht te houden gaat hiermee dus niet op.

Van relax zakelijk weet ik het ik niet (bestaat dit uberhautp?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tvdoc
zacht schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:29:
[...]

Ik zou ze vragen of je in hokje 1 mag, met die family bundel met korting. Of weg.
Dat zal wel kunnen, want wat ze mij nu aanbieden is de belbundel voor 7,50 en de internetbundel van 1GB voor 9,50, maar de internetbundel kan ik zelf uitzetten, de korting die ze daarop bieden is helemaal lachen, van 10 euro nu voor maar 9,50 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt

Indoubt

Het is helemaal niet scherp geprijst tenzij je de hele dag aan je telefoon hangt te bellen in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
cable-one schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:34:
Dat zou wel balen zijn, mn flex zakelijk heb ik een half jaar geleden opgezegd. Vond 4 flex-abo's een beetje teveel, moest zoveel met targetpay bellen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

hmm detail wat ik niet eerder gezien heb is dat je met hun nieuwe "aanbod" niet gelijk 2 jaar aan hun vast zit en alsnog dus per maand kan opzeggen. dat veranderd de zaak wel enigszins.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Yup, mijn Relax 15 wordt ook omgezet naar http://www.t-mobile.nl/flex4
Maar geen 0900-foefje voor mij dus?

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
SindaPaus schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:19:
Yup, mijn Relax 15 wordt ook omgezet naar http://www.t-mobile.nl/flex4
Maar geen 0900-foefje voor mij dus?
Nee, met Relax zijn er gewoon geen opties om iets van het beltegoed te cashen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

MrAngry schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:23:
[...]

Nee, met Relax zijn er gewoon geen opties om iets van het beltegoed te cashen oid.
Zonde! Dan mijn contacten allemaal maar even opbellen. Investeren in de sociale banden en omgeving. Ik moet er gewoon iets mee. Met dat geld. Ik kan niet iets anders bedenken... ;)

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt

Indoubt

heeft iemand eigenlijk nog een auto re-dialer gevonden voor windows mobile of bestaat deze alleen voor android?

Ik heb zelf niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Van thoorn.nl. Maakt het wel net wat minder interessant...
Wegens de enorme toestroom aan klanten, wordt er op dit moment helaas pas uitbetaald wanneer Thoorn.nl de tegoeden van de provider ontvangt. De tegoeden van deze maand (november) worden op 31 december door de provider aan ons uitgekeerd. Tot op heden heeft Thoorn.nl als standaard dienstverlening de tegoeden zeer snel uitbetaald, echter is dit door de enorme toestroom vanaf nu niet meer mogelijk. Wij zullen de tegoeden vanaf nu uitbetalen wanneer Thoorn.nl deze van de provider ontvangt. Dit zal zijn op 31 december. Vanaf dan worden de tegoeden van alle klanten direct uitgekeerd. U kunt in de tussentijd nog steeds uw tegoed opbellen, en via de mail en/of telefonisch contact met ons opnemen. Excuses voor het ongemak!

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ai dat is wel minder. Snap het wel, de cashflow is ineens flink verstoord en als ze eerst uitbetalen en pas achteraf ontvangen dan krijg je een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt

Indoubt

Ik zag het inderdaad ook net. Is inderdaad wel jammer.

Ik kan me voorstellen dat de bedragen die nu worden gecashed niet meer zomaar voor te schieten zijn.

Als er daadwerkelijk 80.000 flex abbo's zijn die een deel gaan cashen dan gaat het nogal over wat centjes. Ik zelf ga ruim 1000€ verstoken.

Ik heb geen idee wat het gemiddelde is. ik heb zowel tegoeden van een paar honderd als een paar duizend € voorbij zien komen. Het kan natuurlijk best zijn dat alleen de mensen met veel tegoed van zich laten horen. Ik weet ook niet of die genoemde 80.000 ook de relax abbo's omvatten maar anders kan het in de miljoenen lopen wat er nu verstookt wordt.

Is dit probleem alleen bij Thoorn of ook bij targetpay en anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Thoorn schiet normaliter voor. Targetpay etc doen dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
Targetpay betaald altijd halverwege de volgende maand. Wat je daar nu in november casht, krijg je half december uitbetaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13
Gaat sowieso niet helemaal goed bij Thoorn. Krijg één e-mail bericht met 136 keer dezelfde tekst, alleen de aanhef is iedere keer anders. Ik krijg dus alle namen van de klanten te zien :X . Staan gelukkig verder geen e-mail adressen bij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Indoubt schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:08:
Ik heb geen idee wat het gemiddelde is. ik heb zowel tegoeden van een paar honderd als een paar duizend € voorbij zien komen. Het kan natuurlijk best zijn dat alleen de mensen met veel tegoed van zich laten horen. Ik weet ook niet of die genoemde 80.000 ook de relax abbo's omvatten maar anders kan het in de miljoenen lopen wat er nu verstookt wordt.
Ik vermoed dat er weinig mensen zijn met weinig tegoed, als je elke maand je tegoed wegbelt is er namelijk weinig reden om bij Flex te blijven, dan waren er al betere opties. Uiteraard zijn er ook een hoop slapende abo's bij waarvan de eigenaren niet eens weten hoeveel tegoed ze hebben, dus die zullen misschien niet cashen, maar ik denk dat gemiddeld het te goed echt wel >100 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

wel minder van thoorn , maar volledig te begrijpen op zich , misschien het resterende tegoed aan netflix kadoo kaartjes besteden dan ~_~

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met factuurkorting via T-Mobile punten als de korting hoger is dan de factuur? Krijg je dat uitbetaald na de eindafrekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:14
nee dat wordt verrekend met de volgende factuur.

Je kan ook net iets meer cashen, dan is je factuur wat hoger, maar daar kreeg je korting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt

Indoubt

Ik doe nu wat aannames en ik heb geen idee hoe accuraat die zijn maar zonder enige kennis kan je al een slag slaan.

Indien het average tegoed 500€ zou zijn en alle 80.000 klanten gaan zoveel mogelijk cashen dan kom ik op 40 M€. Is natuurlijk maar een slag want ik weet niet of er in die 80.000 niet cashbare relax abbo's zitten.

Ik begrijp de strategie van T-mobile niet om dit op deze manier te doen. Misschien hebben ze gedacht dat als ze de termijn heel kort houden en er verder niet teveel ruchtbaarheid aan geven dat veel mensen het over het hoofd zien en de tegoeden niet claimen.

Als ze de zaak verkoopklaar willen maken weet ik niet of dit nu de beste optie is. Ik kan me voorstellen dat dit meer geld gaat kosten voor T-mobile dan een goed aanbod doen. Dat ga je dan uiteraard ook terugzien in de cijfers. Niet op global niveau (profit 138M usd voor Q32015 worldwide) maar de nederlandse tak is relatief klein en zou mogelijk verkoopklaar gemaakt moeten worden. Dan heb je zo'm deuk liever niet.

Veel erger nog dan de eventuele geringere winst of verliezen zijn de reputatieschade en wat dat aan klanten kan kosten in de toekomst.

Een deel van de 80:000 klanten zal weglopen naar een andere provider maar ook potentiele nieuwe klanten zouden wel eens kunnen denken dat T-mobile onbetrouwbaar is en niet doet wat ze beloven.

Ik zou niet graag in de schoenen willen staan van diegene die deze beslissing heeft genomen.

edit 4m€ gewijzigd in 40M€, oeps, nulletje vergeten, des te erger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als T-Mobile klantvriendelijk was geweest hadden ze ook een optie gedaan voor een pre-paid abonnement waar al het tegoed naar wordt overgezet aangeboden. Dan kunnen klanten hun tegoed opmaken.

Ik heb nog een andere abonement waar ik mee bel/sms/internet binnen mijn bundel. Flex is ideaal voor 0900, +14 nummers die tegenwoordig buiten de belbundel vallen.

Helemaal balen omdat ik 14 dagen geleden mijn andere abonnement heb verlengd. Bij deze had ik de belminuten verlaagd omdat ik het tegoed van mijn Flex wou opmaken :(
Als ik deze nu verhoog vervalt de korting/de korting is niet zo hoog als dat ik de hogere bundel had genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buiter
  • Laatst online: 23:00
Indoubt schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:35:
Indien het average tegoed 500€ zou zijn en alle 80.000 klanten gaan zoveel mogelijk cashen dan kom ik op 4 M€.
Ik kom op 40M€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:49
Al gaat maar 10% van die 80 duizend 100 euro p.p. cashen dan gaat het alsnog om 8 ton.
Dat thoorn dat niet uit eigen zak kan voorschieten zag ik al aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASW1 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:43:
Al gaat maar 10% van die 80 duizend 100 euro p.p. cashen dan gaat het alsnog om 8 ton.
Dat thoorn dat niet uit eigen zak kan voorschieten zag ik al aankomen.
Een ding is zeker, Thoorn kan een heel leuk kerstcadeau kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
zeezuiper schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:14:
Gaat sowieso niet helemaal goed bij Thoorn. Krijg één e-mail bericht met 136 keer dezelfde tekst, alleen de aanhef is iedere keer anders. Ik krijg dus alle namen van de klanten te zien :X . Staan gelukkig verder geen e-mail adressen bij .
Hier ook de mailtjes gekregen.

Heb gister laat nog 200 euro opgevraagd bij Thoorn. Mischien de rest maar via een ander. Want ben benieuwd of T-mobile problemen gaat geven als ze ineens zoveel geld zien weg vloeien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RedRayMann schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:47:
[...]

Hier ook de mailtjes gekregen.

Heb gister laat nog 200 euro opgevraagd bij Thoorn. Mischien de rest maar via een ander. Want ben benieuwd of T-mobile problemen gaat geven als ze ineens zoveel geld zien weg vloeien.
Een klant mag toch bellen/smsen naar wie die wil. Zeker als er genoeg tegoed is.

Ik zou heel graag willen weten hoe T-Mobile dit bedacht heeft en wat ze hadden verwacht wat klanten zouden doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Updateme
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-01-2021
Hier ook de mailtjes gekregen van thoorn, beetje klungelwerk maar zal ook wel een gekkenhuis zijn nu. Desalniettemin heb ik voor thoorn.nl gekozen omdat zij het binnen 5 dagen overmaken en Thomas hier zelfs zei dat het geld nog steeds dezelfde dag wordt overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-05 08:13

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Bedragen worden nu pas uitbetaald op 31 december, volgens een zojuist ontvangen bericht.

Ik moet nog ruim 800 E "wegbellen" naar die gasten....
Als vanaf vanmorgen bezig.

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Zijn er al mensen die daadwerkelijk hun geld al hebben ontvangen van thoorn?
Dat heb ik hier nog niet kunnen lezen.

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
Schinnen-groen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:26:
Ik heb deze week een dikke 300 euro ontvangen van thoorn.nl. Netjes een paar uur na het uitbetaal verzoek op de rekening. Ik heb nu nog 30 euro openstaan bij thoorn.nl dit zal pas (om begrijpelijke redenen) na 31 december worden uitbetaald. Ik denk dat ik met het resterende flex tegoed, zo'n 230 euro via beltegoed.nl wat bol.com bonnen koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

mvantol13 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:29:
[...]

Ik heb deze week een dikke 300 euro ontvangen van thoorn.nl. Netjes een paar uur na het uitbetaal verzoek op de rekening. Ik heb nu nog 30 euro openstaan bij thoorn.nl dit zal pas (om begrijpelijke redenen) na 31 december worden uitbetaald. Ik denk dat ik met het resterende flex tegoed, zo'n 230 euro via beltegoed.nl wat bol.com bonnen koop.
Bedankt!
Ik word al wat rustiger.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 09:23
[...]

Hoe lang moet je bellen om 50 euro te goed te krijgen? en welke 0900 prijs hanteren ze? :)

Want wil PSN 50 euro te goed hebben.. alleen weet k niet welke goedkoper is via beltegoed.nl of psncardsdirect.nl? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvantol13
Kev7381 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:36:
[...]

Hoe lang moet je bellen om 50 euro te goed te krijgen? en welke 0900 prijs hanteren ze? :)

Want wil PSN 50 euro te goed hebben.. alleen weet k niet welke goedkoper is via beltegoed.nl of psncardsdirect.nl? :)
Ik heb nog niets via beltegoed.nl of psncardsdirect.nl betaald, je moet bij beide wel redelijk veel transactiekosten betalen. Op de sites staat aangegeven wat je per transactie kwijt bent, ik ga het vanavond eens proberen.

Liever "te veel" betalen via beltegoed.nl, thoorn.nl of psncardsdirect.nl dan dat ik T-Mobile }) het tegoed cadeau doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Laatst online: 12-09 09:23
mvantol13 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:42:
[...]

Ik heb nog niets via beltegoed.nl of psncardsdirect.nl betaald, je moet bij beide wel redelijk veel transactiekosten betalen. Op de sites staat aangegeven wat je per transactie kwijt bent, ik ga het vanavond eens proberen.

Liever "te veel" via beltegoed.nl, thoorn.nl of psncardsdirect.nl dan dat ik T-Mobile }) het tegoed cadeau doe.
haha dat sws. heb de eerste 100 euro via thoorn ontvangen. maar k moet nog 4xx euro cashen. Dus even kijken wat k nu doe.. via Thoorn blijven bellen of wat PSN tegoed kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sambalbaj schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:20:
Hoe zit het eigenlijk met factuurkorting via T-Mobile punten als de korting hoger is dan de factuur? Krijg je dat uitbetaald na de eindafrekening?
Geen idee, heb laatst 6* korting aangevraagd gezien het aantal punten dat ik had. Nu wachten tot ze dat gaan verwerken.
Check, beide batches van elk zo'n ~150,- zijn binnen, heb er nog een euro of 45 staan plus nog wat op te bellen tegoed.

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 06-11-2015 16:59 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NY89
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-01-2024
Deze week 3 uitbetalingen gekregen, bij elkaar iets meer van 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xstatic
  • Laatst online: 12-09-2023
Hier 160 euro ontvangen van Thoorn. Ik heb nog wat te goed en begrijp dat ie niet een paar ton heeft liggen voor een voorschot voor iedereen die nu zit te cashen. Ik wacht rustig af.

Ik zit me echter wel af te vragen welke kleur zijn nieuwe Model X gaat krijgen.. ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door Xstatic op 06-11-2015 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt

Indoubt

MrAngry schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:15:
[...]

Ik vermoed dat er weinig mensen zijn met weinig tegoed, als je elke maand je tegoed wegbelt is er namelijk weinig reden om bij Flex te blijven, dan waren er al betere opties. Uiteraard zijn er ook een hoop slapende abo's bij waarvan de eigenaren niet eens weten hoeveel tegoed ze hebben, dus die zullen misschien niet cashen, maar ik denk dat gemiddeld het te goed echt wel >100 euro is.
Het is inderdaad goed mogelijk dat je gelijk hebt. Het flex abbo was hoofdzakelijk interessant om te grote pieken op te vangen met een enigzins beperkt maandbedrag. Als je weinig tegoed hebt staan of dat ook niet opbouwt is het verder niet zo'n interessant abbonnement. Als dat zo is dan zou het gemiddelde tegoed wel eens behoorlijk hoog kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Wat ik niet begrijp is hoe deze abonnementen technisch gezien niet meer ondersteund kunnen worden? Wat is hier de beperking voor? Zijn Flex en Relax abo's eigenlijk niet meer dan een veredeld pre-paid model (incl internet en bij flex de mogelijkheid om vrijwel alles uit de bundel te doen?). Misschien mis ik iets maar als buitenstaander lijkt mij dit toch geen heel groot probleem?
Ik zie wel hoe het allemaal bij Tmobile gaat lopen, mogelijk blijf ik, mogelijk niet. Zit nu op een Relax abo en moet er dus even in een maandje 900 minuten doorheen bellen maar ga er uiteindelijk niets voor vangen.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Laatst online: 12-09 17:59
Ook hier: woensdagavond 100 Euro verbeld, laten uitbetalen en vandaag staat het op mijn rekening. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Niet online
Het tv-programma Radar heeft een juriste geraadpleegd over de Flex-"affaire". Haar antwoord is grotendeels in lijn met wat Arnoud Engelfriet al stelde in zijn blog.
Volgens beiden mag T-Mobile het beltegoed vervallen verklaren, en Engelfriet is iets stelliger over het recht van T-Mobile om het abonnement op te zeggen cq. te wijzigen.
Beiden zijn het erover eens dat het vervallen verklaren van beltegoed de klant geen op geld te waarderen schade oplevert.

[ Voor 9% gewijzigd door prijk op 06-11-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NY89
prijk schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:27:
Het tv-programma Radar heeft een juriste geraadpleegd over de Flex-"affaire". Haar antwoord is grotendeels in lijn met wat Arnoud Engelfriet al stelde in zijn blog.
Volgens beiden mag T-Mobile het beltegoed vervallen verklaren, en Engelfriet is iets stelliger over het recht van T-Mobile om het abonnement op te zeggen cq. te wijzigen.
Beiden zijn het erover eens dat het vervallen verklaren van beltegoed de klant geen op geld te waarderen schade oplevert.
Radar:

Alleen voor mensen met een Flex-abonnement waarbij ook bellen naar het buitenland verrekend kon worden met het opgebouwde beltegoed, is de situatie anders. Zij gaan er potentieel wel in vermogen achteruit en hebben dus wel schade die mogelijk niet of niet geheel opgevangen wordt door het nieuwe abonnement dat T-Mobile voor twee jaar aanbiedt.'

De meeste mensen die flex hebben gebruiken het 'deels' voor bellen naar het buitenland of bellen vanuit het buitenland. Dat was/is het mooie aan flex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt

Indoubt

Arnout kijkt naar de kleine lettertjes. Mogelijk geven die T-mobile bepaalde rechten alhoewel ik er nog niet zo zeker van ben dat zulks hier het geval is.

Dat neemt verder niet weg dat er geadverteerd werd met wat van jouw is blijft van jouw en dat dit blijkbaar met kleine lettertjes enigzins ongedaan is gemaakt.

Van soortgelijke situaties: het één zeggen en adverteren en in de kleine lettertjes iets anders doen is er al redelijk wat jurisprudentie opgebouwd.

Ik zou er geen geld op durven zetten of T-mobile in een rechtzaak er uiteindelijk als winnaar uit komt. Mijn gevoel zegt van niet.

Maar dat is allemaal futiel als de imagoschade groot genoeg wordt. Ik zei het al eerder maar ik zou niet graag als partij worden aangemerkt die "en publiek" het één zegt en in de kleine lettertjes iets anders doet.

Gezien de bedragen waar het om gaat denk ik dat er wat "decission makers" slapeloze nachten gaan krijgen.

80.000 heel loyale klanten volledig afgepist zou ik niet op mn geweten willen hebben

[ Voor 4% gewijzigd door Indoubt op 06-11-2015 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Raven schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:48:
[...]

Geen idee, heb laatst 6* korting aangevraagd gezien het aantal punten dat ik had. Nu wachten tot ze dat gaan verwerken.

[...]

Check, beide batches van elk zo'n ~150,- zijn binnen, heb er nog een euro of 45 staan plus nog wat op te bellen tegoed.
Hetzelfde probleem vandaag aan de hand gehad als waarover jij ook al postte:
Na 2 uur bellen was het ineens over. Het nummer was geblokkeerd.
De klantenservice wist ook niet hoe dat in hemelsnaam mogelijk was en heeft gedeblokkeerd.

Nu zijn we weer verder aan het bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NY89
Indoubt schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:45:
Ik zou er geen geld op durven zetten of T-mobile in een rechtzaak er uiteindelijk als winnaar uit komt. Mijn gevoel zegt van niet.
Heeft ook amper zin. Het duurd te lang. T-mobile stopt in december, als je wacht met met het opmaken van je tegoed in de hoop op een goede uitspraak van een rechter of geschillencommissie ben je het kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
Kev7381 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:45:
[...]

haha dat sws. heb de eerste 100 euro via thoorn ontvangen. maar k moet nog 4xx euro cashen. Dus even kijken wat k nu doe.. via Thoorn blijven bellen of wat PSN tegoed kopen 8)
[quote]Kev7381 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:45:
[...]

Net via beltegoed.nl een Bol.com tegoedcode van 15 euro betaald via telefoon, kosten 23 euro. Code meteen ontvangen en toegevoegd aan mijn bol.com account. Nu even afwachten hoeveel er van mijn flex tegoed af is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Kev7381 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:36:
[...]

Ik heb vaker aangegeven dat naar mijn idee en dat is na mijn eigen bestell u ng en die van anderen dat psncarddirect de goedkoopste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vvisser
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-02-2020
Helaas gaat er een slot op het gebruik van de diensten van Beltegoed.nl en Thoorn.nl na een bepaald bedrag (bij mij 120 euro en 125 euro bij Thoorn).
"Gebruik van de dienst pas volgende maand weer mogelijk" is de melding die je bij het bellen van het 0900 nummer van Beltegoed.nl krijgt. Volgens Tmobile is er geen blokkade maar de helpdesk bij Beltegoed.nl wist mij te vertellen dat er onder hoge druk van de providers(lees Tmobile) afspraken gemaakt zijn over het maximum bedrag per nummer onder de noemer "fraude voorkomen" gemaakt zijn. Kan dit zo maar?

In Mytmobile staat bij het tegoed dat mijn contract wordt omgezet per 11-11-15 en dit is amper 7 dagen na de mail waarin Tmobile aangeeft dat er een "omzetting" qua contract gaat plaatsvinden... Dit kan toch niet. Wat een K.. bedrijf, dat je als trouwe klant na 8 jaar een dergelijke behandeling krijgt.

Nog suggesties waar je naast Beltegoed.nl Bol.com cadeaubonnen kunt kopen met je Flex € tegoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
vvisser schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:59:

In Mytmobile staat bij het tegoed dat mijn contract wordt omgezet per 11-11-15 en dit is amper 7 dagen na de mail waarin Tmobile aangeeft dat er een "omzetting" qua contract gaat plaatsvinden...
Dat is wel heel raar. Dan zou ik de klantenservice maar eens bellen( 1200, gratis) , want dat kan niet.
In de mail staat het volgende: Over een maand zetten we je abonnement automatisch over. Je hoeft hiervoor dus niets te doen. Je ontvangt binnenkort een SMS met de exacte datum dat je wordt overgezet. Op de dag dat je bent overgezet krijg je nog een SMS ter bevestiging.

Waar staat dat trouwens in MijnTmobile ? Ik zie ik mijn accounts nergens een melding wanneer het overgezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Niet online
vvisser schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:59:
n Mytmobile staat bij het tegoed dat mijn contract wordt omgezet per 11-11-15 en dit is amper 7 dagen na de mail waarin Tmobile aangeeft dat er een "omzetting" qua contract gaat plaatsvinden... Dit kan toch niet.
Volgens de website van T-Mobile is de omzetting pas 31 dagen nadat je de mail of brief hebt ontvangen, dus ik zou daarover de klantenservice bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Zou wel naar zijn als ze de 0900 diensten nu als misbruik gaan aanmerken en beperken. Vraag me af of dat mag want ze zeggen wel dat je je tegoed maar op moet maken en bij hoge saldi lukt dat niet met normaal bellen.

Overigens nog steeds geen brief of mail gehad van T-Mobile. Belbundel gaat per 23e. Wel mn Thoorn account gegevens opgezocht uit 2008, klantnr onder de 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vvisser
Er staat bij je verbruiksstatus, overzicht verbruik, aangegeven net voor je tegoed dat het "resterend tot 10 november 2015" (in mijn geval) is.
De Tmobile "helpdesk" is al geprogrammeerd met domme antwoorden en ontmoedigingsbeleid.. daar verwacht ik niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Mij valt nog iets op.

Bij T-Mobile vind ik twee verschillende bedragen qua tegoed:

Onder tabblad Overzicht staat een bedrag dat ruim 100E lager is dan wat wordt vermeld via het tabblad Verbruikstatus (hetgeen dus verbruikSstatus moet zijn :+ ).

Kan iemand dit duiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gohzeghee
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-07-2022
Je kunt je tegoed ook doneren aan een goed doel (is al eerder genoemd). Als je wil dat 100% van het bedrag ook daadwerkelijk naar het goede doel gaat kun je 0900-helpons gebruiken in plaats van doneren via SMS. Op geef.nl is dat een van de betaalmogelijkheden. Voelt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
vvisser schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:18:
Er staat bij je verbruikstatus, overzicht verbruik, aangegeven net voor je tegoed dat het "resterend tot 10 november 2015" (in mijn geval) is.
De Tmobile "helpdesk" is al geprogrammeerd met domme antwoorden en ontmoedigingsbeleid.. daar verwacht ik niets meer van.
Ja, maar dat is toch de verval/factuurdatum van je bundel ? Ik heb gister mijn nieuwe maandbundel ontvangen, nu staat er bij mij :
Nieuwe bundel: 5 december 2015 - 29 dagen tot je nieuwe bundel
Flex 15 SIM only Resterend tot 5 december 2015: € xx,xx

Bij een ander abo wat ik heb staat hetzelfde verhaal, alleen dan met 18 november, de dag dat ik mijn nieuwe bundel krijg.

Ook zo grappig was het sms-je wat ik gister weer kreeg :
Beste klant, op 5-11-2015 gaat je nieuwe Flex bundel in.Heb je nog tegoed over, dan blijft dat onbeperkt geldig. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zeer recent te maken gekregen met het stoppen van T-mobile van mijn Flex abonnement. Meer dan
€ 750 beltegoed zou verdwijnen. ;w
Dus niet....Thoorn.nl bood mij de mogelijkheid een groot deel alsnog te cashen.
Super site, betrouwbaar, snel, gebruikersvriendelijk, kortom perfecte mogelijkheid om alsnog (gedeeltelijk) te krijgen waar je recht op hebt!!!
Thoorn bedankt en ik snap dat door de toestroom van klanten jullie nu even niet voorschieten!!!!
Blijft voor mij een eerlijke en oprechte site!!!! *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Het zou zo maar eens zijn dat thoorn.nl om een andere reden is gestopt met vooruit betalen, zie
http://www.radartv.nl/con...n-beltegoed-bij-t-mobile/.
"Kun je geld terugkrijgen op je rekening via 'Beltegoed terug'-sites?

Op het forum van Radar vertellen verschillende gebruikers over sites die een dienst aanbieden dat je toch beltegoed in geld kunt terugkrijgen op je rekening. Er zijn verschillende bedrijven die aanbieden het beltegoed dat je over hebt om te zetten naar geld op je bankrekening. Dit zou alleen kunnen als 0900- en 0909-nummers binnen je belbundel vallen. Het werkt als volgt: je belt naar het betaalnummer van de website. Vervolgens wordt dit bedrag van je beltegoed afgehaald. De provider maakt het geld dan over naar het bedrijf die dit bedrag, min een percentage, op je rekening zet.

Het klinkt erg mooi voor consumenten met bijvoorbeeld een Flex-abonnement die veel beltegoed dreigen kwijt te raken, maar volgens jurist Charlotte Meindersma mag dat niet zomaar. In artikel 4.3 in de algemene voorwaarden van voor 2011 staat namelijk: 'Het is de klant niet toegestaan het randapparaat en/of de SIM-kaart zodanig te gebruiken dat er sprake is van kunstgrepen, waaronder begrepen SIM-boxen of automatische oproepsystemen, waardoor de Klant of een derde financieel voordeel behaalt.'
Het is volgens Meinderma ook in algemene zin misbruik van de mogelijkheid om met opgebouwd tegoed andere belkosten te betalen. 'Opgebouwd tegoed moet gebruikt worden om te bellen, niet om het alsnog om te zetten in cash.'

Edit
Lees de informatie onder de link door. Er staat nl ook:
"Dat T-Mobile nu dus een tweejarig abonnement aanbiedt dat goedkoper is dan het oude abonnement van de klanten, met onbeperkte minuten en onbeperkt sms'en, zorgt er ook voor dat de meeste klanten überhaupt geen schade meer hebben, omdat ze nu net zoveel kunnen bellen als dat ze het opgebouwde beltegoed nog gehad zouden hebben. Ze gaan er dus niet op achteruit. Alleen voor mensen met een Flex-abonnement waarbij ook bellen naar het buitenland verrekend kon worden met het opgebouwde beltegoed, is de situatie anders. Zij gaan er potentieel wel in vermogen achteruit en hebben dus wel schade die mogelijk niet of niet geheel opgevangen wordt door het nieuwe abonnement dat T-Mobile voor twee jaar aanbiedt."

Dit heeft dan ook betrekking om 0900/servicenummer. Die vallen ook buiten de door TM aangeboden bundel.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2015 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vvisser
Het ergerlijke is dat er staat "dat de klant of een derde voordeel behaalt" stel je voor dat de klant voordeel uit het product haalt.. Ik bepaal zelf welke nummers ik bel met mijn tegoed... of mag dat tegenwoordig ook al niet meer...

Over de verbruiksstatus. er staat in Mytmobile ook het volgende:
"Nieuwe bundel: 10 november 2015 - 4 dagen tot je nieuwe bundel
Bijgewerkt tot: 6 november 2015 19:25 "

Doelt Tmobile op de aanvulling van je bestaande bundel of de nieuwe door je strot geduwde "omzetting"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NY89
Iemand die ervaring heeft met giftcards.nl ? Er staat bij betaalmogelijkheden ook een telefoontje afgebeeld. En ze bieden bonnen aan van meer bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 15:30

roelbb

knorretje

NY89 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:12:
Iemand die ervaring heeft met giftcards.nl ? Er staat bij betaalmogelijkheden ook een telefoontje afgebeeld. En ze bieden bonnen aan van meer bedrijven.
valt onder dezelfde groep als beltegoed.nl (cg.nl)

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:40:
...'Opgebouwd tegoed moet gebruikt worden om te bellen, niet om het alsnog om te zetten in cash.'
Het is op zich natuurlijk niets waard, volgens T-Mobile, dus is het vreemd dat het ze wat uitmaakt wat ermee wordt gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door begintmeta op 06-11-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
cable-one schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:34:
Het argument om de systemen in de lucht te houden gaat hiermee dus niet op.

Van relax zakelijk weet ik het ik niet (bestaat dit uberhautp?)
Ah dat verklaart dan waarom ik nog geen mail heb gehad. Ik heb namelijk de Flex 15 Zakelijk Sim Only.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste