After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
THNX. moet nu ergens een android telefoon regelen van iemandRaven schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:44:
Ik heb 20s gedaan omdat je eerst een bericht over de kosten van het gesprek krijgt, vóór je daadwerkelijk wat van Thoorns belcomputer hoort.
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 02-11-2015 21:32 ]
Oscar Wilde
Heb echter jaren geleden alle communicatie met T-mobile stop laten zetten.
Werd gek van alle reclame uitingen.
Ik ontvang geen post en geen e-mailtjes, zelfs geen sms berichtjes omtrent de roamingkosten als ik in het buitenland ben.
Benieuwd hoe ze mij gaan informeren

Oscar Wilde
----------------------------------------------
Maandkosten 20,97
Flex 30 SIM only
web'n'walk Standard
Gebruikskosten buiten bundel Flex 30 SIM only 0,00
Subtotaal excl. BTW € 20,97
BTW 21% € 4,40
Totaal € 25,37
------------------------------------------------------------------
ik verbruik ongeveer 130 minuten 25 smsjes en 3GB aan data. Voor mij zijn de nieuwe abbo's zoiezo nadelig.
Het komt erop neer dat ik per maand 4 euro meer moet gaan betalen voor 3GB en 120 minuten. Daar komt bij dat als ik een x meer bel of meer data verbruik ik gelijk in de hoge kosten wordt gejaagd. (buiten bundel bellen is 30 cent i.p.v 6,5 cent per minuut) en ik mag genieten van een inbelverbinding (64kbps i.pv. 364kbps)
[ Voor 12% gewijzigd door tweakerrobin op 02-11-2015 22:16 ]
Ik begrijp T-Mobile flex abonnement kosten alleen maar geld. Ben wel teleurgesteld in hun houding. Ik kreeg vanmorgen de mail, met ampere echte optie's. Daarnaast verranderen ze het al binnen 1 maand. De klantenservice begreep het probleem maar had ook geen oplossing. Ik moest mijn tegoed maar gauw opbellen! 1275 Euro in een maand. Gelukkig bestaat er zoiets als thoorn.nl ben als een gek aan het bellen.
Goed idee, genoeg mogelijkheden om verschillende goede doelen te helpen!doublehelix schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:34:
Je kan volgens mij smsjes versturen voor een goed doel. Veel beter dan geld doneren aan deze f.. provider T-mobile.
https://www.google.nl/search?q=doneren%20via%20sms
Ik heb niet zoveel tegoed over op m'n Flex, dus vindt het wel een mooie bestemming.
edit: zie net transactiekosten 7,42 eur staan bij en netflix code bij de 15 eur kaart en 11,43 eur bij de 25 eur kado kaart, zal het eens testen aangezien ik toch 652,83 eur beltegoed

edit 2: mag ~48 mins de telefoon laten staan bellen voor de 25 eur kaart <.< (als ik m zou willen)
[ Voor 71% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 02-11-2015 22:59 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Jammer, maar misschien toch een optie aangezien Thoorn nu tijdelijk geblokkeerd is. Kosten zijn hoog, maar komen in de buurt van Thoorn.HanG-BuiK-ZwijN schreef op maandag 02 november 2015 @ 22:49:
naast cash via thoorn.nl kun je op beltegoed.nl ook o.a, netflix giftcards kopen
edit: zie net transactiekosten 7,42 eur staan bij en netflix code bij de 15 eur kaart en 11,43 eur bij de 25 eur kado kaart, zal het eens testen aangezien ik toch 652,83 eur beltegoedhad (al een deel via thoorn gedaan)
edit 2: mag ~48 mins de telefoon laten staan bellen voor de 25 eur kaart <.< (als ik m zou willen)
thoorn is ~64% , ik kom bij beltegoed.nl of net iets van ~65% uit , vee; verschilt het iig niet. en een paar "gratis" maandjes netflix erbij sla ik niet af op die manierNY89 schreef op maandag 02 november 2015 @ 23:19:
[...]
Jammer, maar misschien toch een optie aangezien Thoorn nu tijdelijk geblokkeerd is. Kosten zijn hoog, maar komen in de buurt van Thoorn.
edit : goed, na rustig de telefoon te laten bellen krijg je een jpg met de kado kaart met een inmiddels werkende code , tip om de telefoon aan de lader te laten tijdens bellen
dus de giftcard werkt.
[ Voor 27% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 03-11-2015 00:10 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat is tegenwoordig bij al die abbonement nu.. 24 maanden betaal je gereduceerd en daarna betaal je weer meer zodat mensen hun abbonement weer gaan verlengen tegen een "korting"... Ik heb mijn abbonement nu sinds 2009 maar dan mag ik zeker ook nu elke 2 jaar gaan "verlengen"... onder nieuwe voorwaarden.Omdat we jou waarderen als klant, is het Stel Samen & Stel Bij abonnement speciaal voor jou, gedurende 24 maanden eenmalig extra scherp geprijsd.
Ben benieuwd wat die EXTRA scherpe korting dan is en hoeveel je na 24 maanden gaat betalen voor je simonly abbonement..
Zit hier ook te wachten op de mail van t-mobile.
Enige voordeel is dan wel dat ik waarschijnlijk visual voicemail kan gebruiken voor mijn iphone. Dat kon op de oude abonnementen niet. Verder maar afwachten hoeveel Gig data ik ga krijgen met mijn simonly flex 25 abbonement met web'n'walk plus.
nu maar eerst telefoon aan zetten en steam kaartjes kopen op beltegoed.nl. helaas kan niet telefonisch voor de kaarten boven 20 euro.
Life is like living only without the peaches
het schijnt mogelijk niet te mogen om "zo maar" het beltegoed zo af te nemen gezien ook de rekenvoorbeelden die er zijn kwa voordeel en je verlies
Verder is het document waar ze bij Kassa naar linken een draft en gaat het over als je direct artikelen kan kopen met je beltegoed. Bij T-Mobile is het alleen mogelijk om het voor telecommunicatie doeleinden te gebruiken dus die vlieger gaat niet op. Ook dient bij het gebruik van een tegoed de desbetreffende dienst of product nog aanwezig te zijn. Dit is niet meer het geval bij T-Mobile aangezien de abonnementen worden beëindigd
Ik moet wel zeggen dat het door veel mensen wel erg moeilijk wordt gedaan over het voorstel van T-Mobile, het is gewoon niet slim om 1000'den euro's in tegoeden te hebben. Dit is in de geschiedenis al vaak zat voorgekomen dat je deze kwijt kan raken en mag inmiddels algemeen bekent zijn. Zie beëindiging cadeaubonnen, faillissement FRS, Airmiles devaluatie, statiegeld verlaging in 2002, ga zo verder. Als je wilt sparen moet je geld op de bank zetten, niet in een mobielentelefoonrekening.
Uiteindelijk gewoon gecashed, want de conclusie was dat je anders kon fluiten naar je geld
Zo te lezen kost(-te) het jou ook een heleboel geld.NY89 schreef op maandag 02 november 2015 @ 22:02: Had tot vanmorgen toen ik de mail kreeg een tegoed van 1275 euro...
.....Als mijn zus met haar gezin een paar weken naar Curacao gaat voor vakantie gaat mijn simkaart mee. In de weken word er makkelijk voor 200 tot 300 euro opgebeld.
Ik begrijp T-Mobile flex abonnement kosten alleen maar geld.
In die zin is het voor jou waarschijnlijk ook beter om ermee te stoppen?
Ik begrijp in het algemeen de mensen niet zo die gigantische tegoeden opbouwden, wat is het doel daarvan?
Is het een soort zegeltjes sparen?
Verwachtte men dat het tegoed alsof het op een soort bankrekening stond ooit weer terug ging zien in harde cash, en zo ja hoe dan?
Zo is het niet gegaan. Ik had in 2007 het abbonement afgesloten omdat het toen persoonlijk de beste optie was. Na mijn laatste verlenging in 2009, hebben ze alle abonnementen veranderd waardoor ik op dat moment nog steeds flex het beste was. Ik betaal per maand 12,70 euro en krijg 25 euro tegoed. Dat opsparen is beetje bij beetje gegaan, echter er zijn periode's zoals vakantie dat het weer flink daalt. Dat zeASW1 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:45:
[...]
Zo te lezen kost(-te) het jou ook een heleboel geld.
In die zin is het voor jou waarschijnlijk ook beter om ermee te stoppen?
Ik begrijp in het algemeen de mensen niet zo die gigantische tegoeden opbouwden, wat is het doel daarvan?
Is het een soort zegeltjes sparen?
Verwachtte men dat het tegoed alsof het op een soort bankrekening stond ooit weer terug ging zien in harde cash, en zo ja hoe dan?
er ooit mee zouden stoppen had ik wel verwacht, alleen een email zoals maandag met de melding 1 maand en daarna ben je alles kwijt, vind ik wel erg snel.
Ik bedoelde trouwens in mijn bericht van gisteren dat het T-mobile alleen maar geld kost. Ik denk dat ze weinig winst maken op flex abonnementen daarom ook graag van alle oud flex abonnementen af willen.NY89 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:10:
[...]
Zo is het niet gegaan. Ik had in 2007 het abbonement afgesloten omdat het toen persoonlijk de beste optie was. Na mijn laatste verlenging in 2009, hebben ze alle abonnementen veranderd waardoor ik op dat moment nog steeds flex het beste was. Ik betaal per maand 12,70 euro en krijg 25 euro tegoed. Dat opsparen is beetje bij beetje gegaan, echter er zijn periode's zoals vakantie dat het weer flink daalt. Dat ze
er ooit mee zouden stoppen had ik wel verwacht, alleen een email zoals maandag met de melding 1 maand en daarna ben je alles kwijt, vind ik wel erg snel.
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens; het is niet proportioneel.NY89 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:10:
[...]
alleen een email zoals maandag met de melding 1 maand en daarna ben je alles kwijt, vind ik wel erg snel.
Men krijgt jarenlang de tijd om tegoed op te bouwen en plotsklaps maar 1 maand om het op te maken.
Dat staat volstrekt niet in verhouding tot elkaar.
Er is voor sommige mensen wel compensatie door een gunstig nieuw aanbod, maar dat is een aanbod dat niet voor iedereen zal passen. Degenen die daar geen gebruik van maken worden onevenredig benadeeld door de te korte termijn om het tegoed op te kunnen maken.
Maar als je het tegoed op kunt maken via thoorn dan zou ik dat ook doen en er verder geen moeite meer in steken.
Dat is een goeie, heb nog een paar duizend punten staan.General_Snuss schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:48:
Mensen vergeet ook niet je T-mobile extra puntensaldo op te maken, je kan er bijvoorbeeld korting op je factuur mee regelen.
Na een kort gesprek met T-Mobile bleek er een algemene 0900-blokkade ingeschakeld te zijn, deze is zonder vragen (op mijn gegevens na) uitgeschakeld, dus ik kan weer verder.
Oscar Wilde
heb je een eigen site aangemaakt ofzo? snap het idee niet, of is het zoals thoorn, alleen voor jezelf?U123456 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:51:
Ik heb een flex 15 simonly voor 7,62 euro per maand. Nog geen e-mail van t-mobile gehad. Ben wel al vast begonnen met cashen van ongeveer 300 euro tegoed. Ik cash via www.targetpay.nl en doe maximaal 10 calls per dag zodat ik niet door tmobile geblokkeerd wordt. Dus binnen 1 maand zou ik wel klaar kunnen zijn.
no comment
Het is een payment provider gericht op het mogelijk maken van betalingen door anderen aan jou. Maar die ander kan je ook zelf zijn. Verkorte handleiding: account aangemaakt, donatiemodule gemaakt met een prijs van 1.30 per gesprek en daarna via de functie voorbeeld een betaalscherm openen en bellen. Meer over tarieven: https://www.targetpay.com...youts?country=31&btw=exclMartinus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:23:
[...]
heb je een eigen site aangemaakt ofzo? snap het idee niet, of is het zoals thoorn, alleen voor jezelf?
[ Voor 7% gewijzigd door U123456 op 03-11-2015 10:52 ]
thxs, ff gerekend, scheelt met Thoorn 8 cent per keer. Dat is in mijn geval 24€ minder, dan via dit systeem. Ik heb de tijd daar niet voor (over). Thxs anyway, snap dat sommigen dit prima doen.U123456 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:46:
[...]
Het is een payment provider gericht op het mogelijk maken van betalingen door anderen aan jou. Maar die ander kan je ook zelf zijn. Verkorte handleiding: account aangemaakt, donatiemodule gemaakt met een prijs van 1.30 per gesprek en daarna via de functie voorbeeld een betaalscherm openen en bellen. Meer over tarieven: https://www.targetpay.com...youts?country=31&btw=excl
no comment
Tot mijn grote verrassing ontvang ik net een mailtje van ze dat mijn Flex 15 omgezet wordt naar Stel Samen & Stel Bij voor € 7,50 p/m.
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe de volgende factuur eruit gaat zien, even afwachten dus...
het lijkt erop dat het juridisch idd toch wel klopt

dan maar verder met thoorn en aanverweanten (vannacht nog geld overgemaakt gekregen van de eerste sessie
Nu wéér wachten tot My T-Mobile bijgewerkt wordt om te kijken hoeveel tegoed ik nog heb...
Oscar Wilde
Tip: Heb je nog 40 punten over? Dan kun je via tmobile een donatie aan warchild doen.
Heb nog iets meer dan 100 punten over, later maar eens kijken wat daar nog mee te doen is.
Oscar Wilde
Zelfde trucje hier ook gedaan.Raven schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:31:
Dan moet er nog wel een volgende factuur komen, ik heb nog geen bericht gehad van wanneer Flex hier nu eindigt.
Heb nog iets meer dan 100 punten over, later maar eens kijken wat daar nog mee te doen is.
Welke optie heb je eigenlijk gepakt met de dailer? 84cent per gesprek of per min.?
"Hé Bob, drie bier!"
no comment
edit: https://www.t-mobile.nl/s...maar+%E2%82%AC+8%2c50+p.p. blijkt kortings voucher naja 33 punten over nog, jammer dan
[ Voor 32% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 03-11-2015 11:51 ]
84ct per gesprek, de auto-dialer telkens na 20s laten ophangen, 10s wachten en redial. Uiteraard met via SMS gekoppeld nummer zodat de code niet ingevoerd hoeft te worden.de7geitjes schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:46:
[...]
Zelfde trucje hier ook gedaan.
Welke optie heb je eigenlijk gepakt met de dailer? 84cent per gesprek of per min.?
Omdat die T-Mobile Extra punten waarschijnlijk net als het tegoed in het niets verdwijnen? Althans, dat vermoed ik. Weet het niet zeker, dan maar gebruiken voor kortingMartinus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:46:
waarom zou je punten opmaken? alleen voor de korting? of zijn de punten gerelateerd aan het afgenomen abonnement?
Oscar Wilde
Hij geeft wel aan:HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:17:
http://blog.iusmentis.com...nementen-zomaar-opzeggen/
het lijkt erop dat het juridisch idd toch wel klopt
dan maar verder met thoorn en aanverweanten (vannacht nog geld overgemaakt gekregen van de eerste sessie)
Dus nee, ik zie niet waarom T-Mobile dit niet mag, mits ruim van tevoren aangekondigd natuurlijk, en mits het verhaal over de infrastructuur natuurlijk klopt. Hoewel ik geen reden heb om aan dat laatste te twijfelen.
Ruim van te voren, ik weet niet of een email op maandag 2 november met de mededeling dat volgende maand mij abonnement wordt gewijzigd wel zo ruim van te voren is......
Mijn vader had ook nog een flex abonnement en naar aanleiding van klachten via Facebook richting T-Mobile wordt hij vanavond terug gebeld door de klantenservice. Ik verwacht er niks van maar ben wel nieuwsgierig wat ze precies te melde hebben.
Als ik echter bij thoorn.nl kijk in mijn specs, zie ik 36 oproepen. Kortom: thoorn.nl ziet 7 extra oproepen. Nadere inspectie toont bijv. dat in 22u47 thoorn 4 oproepen zag, terwijl tmobile er maar 2 heeft geregistreerd.
Kan het zijn dat tmobile tussenliggende oproepen nog niet allemaal goed heeft verwerkt?
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
de rapportage klopt bij mij ook niet, na 12 uur weer wel, dat was naadloos 1 op 1Cis schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:47:
Hoe betrouwbaar zijn de verbruiksgegevens bij jullie? Als ik op Tmobile.nl kijk, zie ik dat ik gisteren 29 keer heb gebeld naar het 0900-nummer. Dit komt ook gevoelsmatig overeen met mijn saldo.
Als ik echter bij thoorn.nl kijk in mijn specs, zie ik 36 oproepen. Kortom: thoorn.nl ziet 7 extra oproepen. Nadere inspectie toont bijv. dat in 22u47 thoorn 4 oproepen zag, terwijl tmobile er maar 2 heeft geregistreerd.
Kan het zijn dat tmobile tussenliggende oproepen nog niet allemaal goed heeft verwerkt?
no comment
T-Mobile is niet altijd even snel met het updaten van My T-Mobile, soms moet je ruim een dag geduld hebben.Cis schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:47:
Hoe betrouwbaar zijn de verbruiksgegevens bij jullie? Als ik op Tmobile.nl kijk, zie ik dat ik gisteren 29 keer heb gebeld naar het 0900-nummer. Dit komt ook gevoelsmatig overeen met mijn saldo.
Oscar Wilde
"Hé Bob, drie bier!"
Je kunt bij thoorn als je belt via nummerherkenning (in te stellen na 2 belletjes) al ophangen bij 6 sec. Wordt dan ook al geregistreerd. Thoorn is veruit de makkelijkste als je snel en zonder veel gedoe wilt cashen.Raven schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:50:
[...]
84ct per gesprek, de auto-dialer telkens na 20s laten ophangen, 10s wachten en redial. Uiteraard met via SMS gekoppeld nummer zodat de code niet ingevoerd hoeft te worden.
Targetpay.com betaald 92 cent/gesprek (8 cent meer)
Volgens mij rekent beltegoed.nl belachelijk veel transactiekosten, bovendien gebruiken die een 80 cent/minuut lijn wat altijd een minder gunstige uitbetaling geeft.
6sec is hier iig niet genoeg, ik krijg hier eerst een bericht over de kosten voor de belcomputer van Thoorn wat laat horen.Windstorm schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:17:
[...]
Je kunt bij thoorn als je belt via nummerherkenning (in te stellen na 2 belletjes) al ophangen bij 6 sec. Wordt dan ook al geregistreerd. Thoorn is veruit de makkelijkste als je snel en zonder veel gedoe wilt cashen.
Volgens mij rekent beltegoed.nl belachelijk veel transactiekosten, bovendien gebruiken die een 80 cent/minuut lijn wat altijd een minder gunstige uitbetaling geeft.
En nummerherkenning instellen kon ik voor het bellen al doen mbv SMSje.
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 03-11-2015 13:21 ]
Oscar Wilde

Zo is het bij mij ook gegaan, heb de 800 aan geraakt en zit nu weer op de 400. Met vakanties in Tayland/Curacao/Singapore/USA etc etc etc hebben we gewoon kunnen bellen met normale tarieven zonder dat we extra kosten zouden krijgen.NY89 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:10:
[...]
Zo is het niet gegaan. Ik had in 2007 het abbonement afgesloten omdat het toen persoonlijk de beste optie was. Na mijn laatste verlenging in 2009, hebben ze alle abonnementen veranderd waardoor ik op dat moment nog steeds flex het beste was. Ik betaal per maand 12,70 euro en krijg 25 euro tegoed. Dat opsparen is beetje bij beetje gegaan, echter er zijn periode's zoals vakantie dat het weer flink daalt. Dat ze
Mijn vader heeft een iphone met bijbehorende abo en zijn Flex 15 sim only (betaalt er 7,50 voor) gebruikte hij als vakantie telefoon (intensief ivm familie in het buitenland) en als back-up. Die heeft nu echt nog veel beltegoed.
Ik ben niet van plan t-mobile als provider aan te houden. De acties van de afgelopen dagen laten zien dat ze geen betrouwbare partner zijn. Het mag dan wel 'wettig' zijn, ik vind er een luchtje aanzitten.Martinus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:46:
waarom zou je punten opmaken? alleen voor de korting? of zijn de punten gerelateerd aan het afgenomen abonnement?
Op de zaak hebben we ook t-mobile, per januari niet meer. Ben nu bezig om de contracten te beeindigen.
t-mobile

Het rendement van een PSN netwerk kaart is 70% volgens mij. Kosten zijn 28,28 euro voor een kaart van 20 euro. Of mis ik extra kosten?Windstorm schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:17:
[...]Je kunt bij thoorn als je belt via nummerherkenning (in te stellen na 2 belletjes) al ophangen bij 6 sec. Wordt dan ook al geregistreerd. Thoorn is veruit de makkelijkste als je snel en zonder veel gedoe wilt cashen.
Product | Aantal | Totaal |
Playstation Network Card 20 Euro | 1x | € 19,50 |
Transactiekosten | 1x | € 8,78 |
TOTAAL | € 28,28 |
-edit--
Via https://psncardsdirect.nl/psn-card zeggen ze dat er maar 10% boven de kosten komen. Ik ga op zoek naar niet vermeldde kosten, maar deze site lijkt een PSN kaart van 20 euro voor 23,10 euro te verkopen. Dat is voor mij het meest efficiënt. (natuurlijk niet de gehele 400 euro
[ Voor 12% gewijzigd door RedRayMann op 03-11-2015 14:49 ]
zie geen handleiding hoe dat werkt met de telefoon op hun site, iemand ervaring en wil dat delen met mij?RedRayMann schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:39:
[...]
-edit--
Via https://psncardsdirect.nl/psn-card zeggen ze dat er maar 10% boven de kosten komen. Ik ga op zoek naar niet vermeldde kosten, maar deze site lijkt een PSN kaart van 20 euro voor 23,10 euro te verkopen. Dat is voor mij het meest efficiënt. (natuurlijk niet de gehele 400 euro)
no comment
jongens jongens nog aan toe zeg.. die tmobile..
ik zal ook maar eens opzoek gaan naar methoden om een beetje geld terug te krijgen.. de "boeven"
bedankt voor het delen van jullie nfo en ervaringen.
en vergeet ook niet nog iets van de tmobile extras shop te bestellen met je punten!!
[ Voor 16% gewijzigd door oNNoZeLe op 03-11-2015 15:17 ]
Ik heb gisteren een bol.com kaart (20 euro) besteld via beltegoed en met de telefoon betaald. Nadat je in het betaalscherm komt, krijg je een 0900 nummer en een code. Nadat je die hebt ingevoerd, krijg je steeds om de halve minuut te horen niet ophangen. Vervolgens zie je een balkje op je scherm die steeds groener word zolang je aan de telefoon hangt, je ziet ook het bedrag steeds oplopen.Martinus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:15:
[...]
zie geen handleiding hoe dat werkt met de telefoon op hun site, iemand ervaring en wil dat delen met mij?
Het heeft mij 38 minuten gekost, en volgens de site ong. 30,44 euro voor een kaart van 20 euro. De kosten zijn gewoon uit mijn tegoed gegaan zag ik net hij T-mobile.
Aangezien mijn account bij Thoorn na 180 belletjes was geblokkeerd vond ik het een mooie vervanging.
dus je bent er wel wat tijd mee kwijt om het allemaal weg te sluizen bij tmobile.NY89 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:35:
[...]
Ik heb gisteren een bol.com kaart (20 euro) besteld via beltegoed en met de telefoon betaald. Nadat je in het betaalscherm komt, krijg je een 0900 nummer en een code. Nadat je die hebt ingevoerd, krijg je steeds om de halve minuut te horen niet ophangen. Vervolgens zie je een balkje op je scherm die steeds groener word zolang je aan de telefoon hangt, je ziet ook het bedrag steeds oplopen.
Het heeft mij 38 minuten gekost, en volgens de site ong. 30,44 euro voor een kaart van 20 euro. De kosten zijn gewoon uit mijn tegoed gegaan zag ik net hij T-mobile.
Aangezien mijn account bij Thoorn na 180 belletjes was geblokkeerd vond ik het een mooie vervanging.
Gelukkig was de blokkade vanmorgen weer opgehevenoNNoZeLe schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:40:
[...]
dus je bent er wel wat tijd mee kwijt om het allemaal weg te sluizen bij tmobile.
Aangezien dat ik een Relax abbo en nog een hele bonk te goed heb gaat het incasseren van het tegoed niet. Dus denk als ik de PSN of Bol optie kies dit ook niet lukt? Iemand ervaring met deze icm Relax abbo?
Weg bij T-Mobile dat is een ding wat vast staat! Ergens begrijp ik dat ze van de oude abonnementen af willen maar om hun "trouwe" klanten (14 jaar ongeveer in mijn geval) hun gespaarde beltegoed zomaar af te nemen gaat er bij mij absoluut niet in. Ik ben nu via Thoorn bezig om er nog iets van terug te krijgen en daarna is het over en uit bij T-Mobile voor mij.oNNoZeLe schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:53:
alsvast vooruitlopend op de feiten, waar gaan mijn mede flex 15 gebruikers naartoe?
ik zal Vodafone en kpn eens een tweet sturen met hoeveel man het zich gaat lonen.
==
https://twitter.com/koenbroumels/status/661560821873553409
[ Voor 12% gewijzigd door oNNoZeLe op 03-11-2015 16:10 ]
ik blijf, ondanks mn wrok. Zoals ik las kan je per maand opzeggen, prima. Kan ik rustig naar alternatief zoeken. Gebruikte het nummer toch amper, maar wel af en toe. Dus dat is het belangrijkste (nummerbehoud). Ziggo schermt ook met leuke aanbiedingen. en mss wel op pre paid. Kan altijd nog iets doen. Heb mn abbo altijd aangehouden omdat prepaid geen optie was, nu is de kans er. heb verder geen kloot meer met dit bedrijf.oNNoZeLe schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:53:
alsvast vooruitlopend op de feiten, waar gaan mijn mede flex 15 gebruikers naartoe?
no comment
Relax werkt niet op 09XX nummers, lijkt alleen lokale of mobiele nummers. We kunnen dus wel nog even een 900 minuten met elkaar bellen, voor niets, om niets, maar kunnen er geen winst uit pakken zoals de Flex klanten dat dan nog wel kunnenAndso schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:51:
Aangezien dat ik een Relax abbo en nog een hele bonk te goed heb gaat het incasseren van het tegoed niet. Dus denk als ik de PSN of Bol optie kies dit ook niet lukt? Iemand ervaring met deze icm Relax abbo?
dat maakt FLEX ook het beste abo wat ik ken ooit , alle nieuwere abo;s erna waren slechter en slechter en slechterRaznov schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:18:
[...]
Relex werkt niet op 09XX nummers, lijkt alleen lokale of mobiele nummers. We kunnen dus wel nog even een 900 minuten met elkaar bellen, voor niets, om niets, maar kunnen er geen winst uit pakken zoals de Flex klanten dat dan nog wel kunnen.
en Flex was al de navolger van de Orange abonnementen.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:20:
[...]
dat maakt FLEX ook het beste abo wat ik ken ooit , alle nieuwere abo;s erna waren slechter en slechter en slechter
Heb zelfs nog een Orange simkaart nu.
sambalbaj schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:26:
[...]
en Flex was al de navolger van de Orange abonnementen.
Graag gedaanpdidi schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:49:
Hier ook maar begonnen met het leeghalen van mijn Flex 15 stuwmeer via Thoorn.nl. Alles super snel geregeld door Thomas en binnen een dag al het tegoed overgemaakt. @Raven: nog bedankt voor de auto-dialer tip. Scheelt een hoop handwerk! Toch leuk zo vlak vooren
Ik twijfel nog. De voornaamste reden dat ik bij T-Mobile bleef lijkt mij wel duidelijkoNNoZeLe schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:53:

Zó oud is mijn sim-kaart niet meer helaassambalbaj schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:26:
[...]
en Flex was al de navolger van de Orange abonnementen.
Oscar Wilde
met mijn 2007 abonnement gebruik ik eigenlijk nooit wifi, met mijn zakelijke telefoon (abo van de baas) is dit precies andersom
Volgens mij zijn die nummers niet geblokkeerd om te bellen. Ik heb daar nog een account van toen ik zelf een veel te hoog Flex abonnement had en het daar wel eens mee opmaakte. Iemand die dat wat vindt? Geen idee of het publiekelijk te gebruiken is, dat zou ik moeten uitzoeken.
Nu alle T-Mobile Flex abonnementen aflopen, en mensen de afgelopen dagen veelvuldig van Thoorn.nl gebruik maken, is het daglimiet sinds gisteravond weggehaald, om het cashen voor Flex klanten zo makkelijk mogelijk te maken.
Wel is het zo dat het nog eens kan voorkomen dat T-Mobile de betreffende klant een 0900-nummerblokkade oplegt. De klant kan dan naar geen enkel 0900-nummer meer bellen. Dit is te herkennen aan de melding 'Deze oproep is niet toegestaan. Bel voor meer informatie klantenservice.' wanneer naar het 0900-nummer wordt gebeld.
De kans op een dergelijke blokkade is het grootst als mensen gebruik maken van de 'Per gesprek'-betaallijn (i.c.m. de auto-dailer applicatie), omdat daarvoor zéér vaak naar het betreffende 0900-nummer gebeld moet worden. Bij de 'Per minuut'-betaallijn hoeven er maar enkele lange gesprekken plaats te vinden om een groot bedrag te cashen, waardoor dit veel minder opvalt bij de blokkade-systemen.
Door contact op te nemen met de klantenservice van T-Mobile, is de blokkade er echter redelijk eenvoudig af te krijgen. Er kan dan aan de betreffende medewerker worden gevraagd of de 0900-blokkade op kan worden geheven, zonder daar een reden voor hoeft te worden gegeven.
We zijn in ieder geval voorbereid op de drukte (al staat de telefoon roodgloeiend), en betalen iedereen nog steeds dezelfde dag uit!
--edit--
https://forum.t-mobile.nl...ug-flex-abonnement-258168
Haha, T-Mobile meisje adviseert dit soort sites niet te gebruiken...
[ Voor 51% gewijzigd door RedRayMann op 03-11-2015 18:52 ]
With ^, ik heb de T-Mobile chat daarvoor gebruikt vanmorgen en was zo gefixed. Heb toen aangegeven dat er een algemene 0900-blokkade actief leek te zijn (ik gaf niet aan dat ik het met een specifiek nummer had) en blokkade werd meteen zonder vragen ongedaan gemaaktThooomas schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:45:
Door contact op te nemen met de klantenservice van T-Mobile, is de blokkade er echter redelijk eenvoudig af te krijgen. Er kan dan aan de betreffende medewerker worden gevraagd of de 0900-blokkade op kan worden geheven, zonder daar een reden voor hoeft te worden gegeven.
Inmiddels ben ik zo goed als door mijn tegoed heen
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 03-11-2015 19:06 ]
Oscar Wilde
Ik ben voor de zekerheid maar even gestopt met bellen. Ik wil graag "zien" dat mijn oproepen geregistreerd worden.
edit: alweer opgelost
[ Voor 6% gewijzigd door Cis op 03-11-2015 20:47 ]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Vindt het nog steeds wel bijzonder dat T-Mobile op deze manier met trouwe klanten omgaat. Ik ben sinds 2000 of 2001 o.i.d. klant bij toenmalig Ben, tegenwoordig T-Mobile, heb ook nog steeds m'n Ben simmetje in m'n telefoon zitten
Voor mij is het in ieder geval reden genoeg om bij de concurrent(en) te gaan kijken.
Er kwam echter geen voorstel, en men houdt je dus eigenlijk aan het lijntje.
Vervolgens uit het niets wordt je abonnement gecanceld. T mobile heeft er zelf nooit iets aan gedaan de klanten te bewegen toch over te stappen. Nu dus met de minimale opzegtermijn, en zich verschuilend achter regeltjes deze "fantastische" aanbieding...
Ik ben benieuwd naar de aanbieding... ik heb flex 15 en betaal 15 euro, ook nooit aangegeven dat dit nog goedkoper kon...
Waar kan ik de kosten vinden? Behalve eerst op te schrijven hoeveel euro ik nog had en het restant wat ik nu nog heb daar vanaf te trekken...
+
Flex 45, destijds incl toestel (Sony K800 ofzo) voor 15,- per maand bij orange
Mijn tegoeden heb ik nooit al te hoog op laten lopen, max 700-800 euro excl btw per abbo daarboven altijd gecashed of verbruikt op nuttige wijze.
[ Voor 22% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-11-2015 22:07 ]
Als je dezelfde doet als anderen (de korte gesprekken die €0.84 opleveren) dan gaat er €1,30 van je tegoed af als het goed is. Maar je kan http://www.thoorn.nl/rekenhulp/ gebruiken , wel opletten dat de data van T-Mobile niet altijd uptodate is.RedRayMann schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:44:
Mijn belletje staat wel mijn T-mobile pagina, maar geen kosten (omdat alles binnen bundel was)
Waar kan ik de kosten vinden? Behalve eerst op te schrijven hoeveel euro ik nog had en het restant wat ik nu nog heb daar vanaf te trekken...
Oscar Wilde
Het is 1,30 plus de gesprekskosten:Raven schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:24:
[...]
Als je dezelfde doet als anderen (de korte gesprekken die €0.84 opleveren) dan gaat er €1,30 van je tegoed af als het goed is.
0900, 0906, 0909 servicenummers
Tarief servicenummer + het gebruikelijke verkeerstarief (binnen de bundel) van je abonnement.
Je betaalt per seconde met een minimum van 1 minuut.
Bron: de tarieflijst Flex07 van T-Mobile
Je kan het ook als prepay houden. Het enige wat je dan hoeft te doen is eens in de 6 maanden bellen of een smsje te sturen. Beltegoed kan je dan mooi gebruiken voor buitenland oid
Trouwens kan je op beltegoed.nl flink wat dingen kopen zoals Netflix giftcards. Bol.com cadeaubonnen etc.
Ik heb trouwens mijn 60 euro beltegoed van mijn flex opgemaakt door 2 Google play cards te kopen. In totaal dus 30 euro verdient. Dat is ook wat ik ervoor betaald heb qua abonnementskosten dus er gaat niks verloren.
Zeer jammer dat het abonnement gaat verdwijnen want ik gebruikte het vooral voor onbeperkt internet in de EU. 500 mb voor 25 euro ook dit ging van mijn flex tegoed af. Ok het was langzaam na die 500 mb maar wel genoeg voor googlemaps en wat whatsappjes sturen
[ Voor 36% gewijzigd door Julius op 03-11-2015 23:48 ]
we proberen nog even verder.
Ik had PSN Card direct gebruikt. Maar in de posts hier boven zie ik dat ik niet alleen het 0909 nummer betaal (euro per minuut) maar ook de telefoon kosten, dus mijn psn kaartje van 20 euro is iets duurder geworden.Raven schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:24:
[...]
Als je dezelfde doet als anderen (de korte gesprekken die €0.84 opleveren) dan gaat er €1,30 van je tegoed af als het goed is. Maar je kan http://www.thoorn.nl/rekenhulp/ gebruiken , wel opletten dat de data van T-Mobile niet altijd uptodate is.
23 euro omdat ik 23 min heb gebeld
Xx euro omdat het een 0909 nummer is. Maar die kosten kan ik nergens vinden.
--edit--
Gevonden;
https://www.t-mobile.nl/p...lex/flex07-30-08-2008.pdf
Voor mij betekend dit dus;
23 euro omdat ik 23 min heb gebeld
5,06 euro omdat het een 0909 nummer is.
Totaal dus ongeveer 28 euro betaald voor een 20 euro PSN kaart.
Rendement is ongeveer 70%
In het ergste geval ben is 30 euro kwijt voor 20 euro PSN en dat is een rendement van 66%
Naar mijn idee een goede keuze als je liever PSN tegoed heb ipv Cash
[ Voor 26% gewijzigd door RedRayMann op 04-11-2015 09:24 ]
Enig idee hoelang het duurt voordat het wel up to date is?Raven schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:24:
[...]
wel opletten dat de data van T-Mobile niet altijd uptodate is.
"Hé Bob, drie bier!"
Je Stel Samen & Stel Bij abonnement
Je gaat voor je Stel Samen & Stel Bij abonnement € 7,50 betalen. Dit aanbod is speciaal voor jou eenmalig extra scherp geprijsd voor de komende 24 maanden. Na deze 24 maanden ga je het normale tarief betalen uit het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Het abonnement bestaat uit een startabonnement en een belbundel. Hieronder geven we aan wat je abonnement inhoudt en hoeveel korting je per bundel krijgt.
Startabonnement
Met het startabonnement kun je:
Gratis gebeld worden in de EU
Onbeperkt sms'en in NL én EU
Onbeperkt whatsappen en posten
Voor je startabonnement betaal je de komende 24 maanden in plaats van € 10,00 nu € 5,00.
Je bent altijd online met een basissnelheid tot 64 Kbps. Met deze snelheid kun je bijvoorbeeld whatsappen.
De normale prijs voor het startabonnement is € 10,00. Je krijgt een korting van € 5,00.
Belbundel
Je hebt de belbundel Onbeperkt NL + 120 EU. Hiermee kun je onbeperkt bellen in Nederland, behalve naar 0900-nummers. Daarnaast heb je per maand 120 belminuten in de EU (Zone 1).
Voor je belbundel betaal je de komende 24 maanden in plaats van € 10,00 nu € 2,50..
Met het Stel Samen & Stel Bij abonnement krijg je maandelijks:
■ Onbeperkt bellen in Nederland
■ Onbeperkt SMS'en in de hele EU
■ Tot 120 minuten bellen en gratis gebeld worden binnen de EU
■ Geen onverwachte kosten
■ Mogelijkheid om jouw bel- en internetbundel maandelijks omhoog en omlaag bij te stellen, of uit te zetten
Met het Stel Samen & Stel Bij abonnement kun je straks ook internetten op je telefoon. Je Stel Samen & Stel Bij abonnement heeft een internetbundel van 6 GB. Wil je liever een abonnement zónder internet? Dan kun je jouw internetbundel gewoon uitzetten. Dat doe je eenvoudig in My T-Mobile.
Wat betekent dit voor mij?
Met je huidige abonnement betaal je € 27,35 per maand. Voor het Stel Samen & Stel Bij abonnement ga je € 22,50 per maand betalen.
"Hé Bob, drie bier!"
Of, als je wijzigt, gaat dan direct het nieuwe tarief inwerking?
Ik krijg nu voor mijn Flex 15 een Stel Samen & Bij met 1GB en 120min bundel.
Dat zou normaal als ik het op de website aanmaak 21euro p/m kosten, en ik krijg het dus voor 17 euro.
Maar als ik dat 'neem' en dan het bijstel (de 120 eraf) is toch -2 euro, en betaal ik 15euro.
Dat overleef ik nog wel, want dan kan ik ook die 2 euro erbij doen voor een 3GB bundel (ongeveer wat ik nu verbruik) en zit ik weer op 17 euro.
Maar over het 'bijstellen' staat niks in de kleinelettertjes zoals ik het nu bekijk?
Beetje offtopic, maar weet iemand of het mogelijk is de 'gratis' 64kbps te gebruiken en je 1GB bundel alleen als je het nodig hebt als tijdelijke 'boost'?
[ Voor 9% gewijzigd door CT op 04-11-2015 10:56 ]
als je in de mail die je heb gehad op de link klikt "extra scherp geprijsd"

- Op het moment dat je je bundel aanpast, vervalt deze korting.
Kortom je gaat standaard prijs betalen van het pakket/bundel
Ik vind persoonlijk de korting die je krijgt totaal niet in verhouding staan met het gemiddelde beltegoed dat iedereen heeft opgebouwd.
wisselt, kan tot een dag duren.de7geitjes schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:33:
[...]
Enig idee hoelang het duurt voordat het wel up to date is?
Verschilt, soms is het na een uur bijgewerkt, soms moet je een dag wachten, zit geen patroon inde7geitjes schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:33:
[...]
Enig idee hoelang het duurt voordat het wel up to date is?

Oscar Wilde
Beste klant, op 04-11-2015 gaat je nieuwe flex bundel in. Heb je nog tegoed over, dan blijft dat onbeperkt geldig. Bekijk je verbruikstatus op..... Groet, T-mobile
Onbeperkt ja. Tot T-mobile er over 1 maand mee stopt.
"Hé Bob, drie bier!"
Ok dat is duidelijk, opzich wel raar want wat is er dan '& Stel Bij' aanAndso schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:06:
@CT
als je in de mail die je heb gehad op de link klikt "extra scherp geprijsd"wat niet echt is in mijn ogen maar dan kom je op een overzicht uit van hoe en wat daar staan de bundels met extra informatie hier staat als laatste regel:
- Op het moment dat je je bundel aanpast, vervalt deze korting.
Kortom je gaat standaard prijs betalen van het pakket/bundel
Ik vind persoonlijk de korting die je krijgt totaal niet in verhouding staan met het gemiddelde beltegoed dat iedereen heeft opgebouwd.
Ik ga tmobile wel ff bellen en vragen of het mogelijk is dit te wijzigen in mijn 'aanbod'.