Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 16:00

orejas

Omelette du Fromage

Mektheb schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:55:
Gistere gebelt dat met zo'n website en gelijk het tegoed van me partner opgebeld voor ze overstapte, en dat was nog 250 euro tegoed ( exc ) dus ik heb er nog mooi 160euro van ontvangen.

Volgende werkdag op me rekening gekregen TOP ! ( vandaag dus )
Welke website in dit geval?

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilxx5
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05 12:26
Als iemand zijn/haar flex abo gaat opzeggen, zou je mij dan een berichtje willen sturen. Ik zou het graag van je willen overnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

gister ook geklaagd dat mijn beltegoed op my-tmobile niet klopte, en volgens KS werd dat met de volgende factuur weer gecorrigeerd
ik krijg nu echter dit mailtje:

Geachte heer xxxxx,

U ontvangt deze e-mail, omdat T-Mobile kosten bij u in rekening bracht voor een verkeerd tariefplan en/of een verkeerde Voordeelbundel.
Wij bieden onze excuses aan voor het ontstane ongemak en kunnen hierbij bevestigen dat uw overeenkomst met T-Mobile per 07/06/2013 als volgt is geregistreerd:
Tariefplan: Relax Online xxx (+ verloren tegoed)
Voordeelbundel(s): Web'n'Walk Standaard Vast
Over de periode 05/06/2013 tot en met 07/06/2013 hebben wij een herberekening gemaakt. Dit heeft geresulteerd in een bedrag in uw voordeel, namelijk € x.x(incl. btw). Het creditbedrag wordt automatisch verrekend met uw volgende (of eventueel nog openstaande) T-Mobile factuur/facturen.
Heeft u nog vragen? Stel dan uw vraag via Help & Support. U kunt niet rechtstreeks reageren op dit
e-mailbericht.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Klantenservice

Is dit nu zoals ik het wilde hebben, dat dit als credit aan mijn nr hangt(dus ik de komende tijd niks meer betaal) of wordt mijn belstatus weer hersteld naar mijn oude beltegoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
orejas schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:14:
[...]

Welke website in dit geval?
Thoorn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hey, weten jullie of de truc met een telefoon + abo bestellen, annuleren, en "credit" krijgen werkt voor een privé-Flex-abonnement? Ik lees hier van alles over Relax en Flex zakelijk, maar niet over Flex privé. Als ik mijn opgespaarde tegoed omgezet kan krijgen in creditering, zodat daar in het vervolg rekeningen van betaald worden, vind ik dat prima.

En weten jullie of je na zo'n truc bij hetzelfde abonnement moet blijven met dat krediet (dus hier Flex privé), of kun je het krediet meenemen naar een ander abonnement bij T-Mobile? Flex is namelijk extreem duur voor Internetten, € 2,80 of zoiets per MB, en dat gaat die oude bundel wel heel snel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55347

Je hoeft niet bij hetzelfde abonnement te blijven en het ligt aan de vorm van uitbetaling of je bij dezelfde provider moet blijven :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-02 23:43
Heb ook dit probleem. Heb mijn abbo om kunnen zetten naar de goedkoopste relax (met veel pijn en moeite en onaardig doen uiteindelijk tegen de klantenservice) en zit nog met een beltegoed van 600+ euro.

Eigenijk wil ik switchen naar Hollandse Nieuwe of een andere provider maar bij opzeggen als klant is men het beltegoed ook kwijt neem ik aan?

Afgezien van de regeltjes etc. vind ik het eigenlijk schandalig dat T-Mobile geen enkele constructieve oplossing heeft voor zovele trouwe klanten die vaak nog langdurig klant zijn (ik persoonlijk vanaf de Ben periode).

Jammer dat men zelf 'sluwe' constructies moet gaan bedenken om ervoor te zorgen dat je het eigen 'voorgeschoten' beltegoed weer terug kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Enige wat je kan doen is die 600 euro opmaken op websites zoals onlineprepaidservices.nl
En er Amazon cadeau-cards van kopen. (Of Nintendo, iTunes, Xbox, PSN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Anoniem: 55347 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:02:
Je hoeft niet bij hetzelfde abonnement te blijven en het ligt aan de vorm van uitbetaling of je bij dezelfde provider moet blijven :-)
OK goed om te weten! En geldt dat ook voor Flex privé, niet alleen voor Flex zakelijk en Relax? Maar dat weet je misschien pas als je het probeert...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Anoniem: 328026 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 00:25:
Enige wat je kan doen is die 600 euro opmaken op websites zoals onlineprepaidservices.nl
En er Amazon cadeau-cards van kopen. (Of Nintendo, iTunes, Xbox, PSN)
Met een tegoed op een relax abbo? Volgens mij is daar het probleem juist dat de 0900 nummers bovenop je beltegoed komen (helaas). Of werkt dit anders, ik heb liever 600 aan amazon bonnen dan een beltegoed waar ik niets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Klopt idd, was even in de war met flex. :( Maar het blijft belachelijk dat een provider mag bepalen waar jij naar belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Ik bel veel in en naar het buitenand, die kosten worden natuurlijk bovenop de belbundel gerekend zodat je alsnog een vette rekening hebt, terwijl je giga-beltegoed groeit. Erg frustrerend maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471306

Vildhjarta schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:17:
Ik bel veel in en naar het buitenand, die kosten worden natuurlijk bovenop de belbundel gerekend zodat je alsnog een vette rekening hebt, terwijl je giga-beltegoed groeit. Erg frustrerend maarja.
Probeer de "truc" die in dit topic staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Heeft iemand deze truc onlangs nog met Flex geprobeerd? Ik las op de vorige pagina dat het Orejas met Flex niet was gelukt, ergens in maart/april...werkt het alleen nog met Relax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik kick een oud topic weer even tot leven.

Mijn moeder kwam laatst naar mij toe met de vraag of ik voor haar een nieuw abonnement kon zoeken. Vorige keer had ze dat niet gedaan en ze had het idee dat ze teveel betaalde. Afijn, lang verhaal kort:

Ze heeft een Relax 330 abonnement met nog 3040 belminuten :/

Na wat googlen kwam ik op trosradar en bedacht me later 'hier moet toch ook een topic over zijn op tweakers?!' en na wat zoeken dit topic gevonden. De laatst pagina's even doorgenomen, omdat de rest uit 2011 stamt, en wil nu de aangedragen truc ook gaan toepassen om nog iets terug te zien van die ontiegelijk veel belminuten.

Mijn vraag aan jullie is of deze constructie nog werkt?

Dus om het volgende te doen:
  1. Online verlengen met toestel (abonnement niet belangrijk)
  2. Wachten op mail en vervolgens gelijk annuleren
  3. Wachten tot je oude abonnement weer is terug gezet
  4. Kijken of je oude belminuten weer teruggezet zijn (naar ik lees kan dit niet en wordt er aan je klantnummer dus bedrag xxx gehangen waaruit je vervolgens alles betaalt?)
En dan zit je dus met een oud abonnement wat volledig wordt betaald met het tegoed dat in je account staat?

Aangezien dit topic al wat ouder is, zou ik graag een bevestiging willen. Om nou 50 uur te gaan bellen met zo'n 0900 nummer... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ik kreeg de indruk dat het mensen met Relax een maand of twee geleden nog gelukt was.

Ik heb het voor mijn moeder geprobeerd met Flex, maar het werkte niet: nadat ik de bestelling van de telefoon geannuleerd had, bleef het nieuwe abonnement gewoon staan. Om de een of andere reden stond haar tegoed al langere tijd in twee delen geregistreerd, blijkbaar van verschillende perioden; het nieuwere tegoed (ongeveer de helft) is verdwenen, het oudere deel staat er nog op. En nu gaan haar telefoontjes en data af van dat oudere deel, gemeten in euro's, terwijl de bundel van haar nieuwe abonnement geheel niet gebruikt wordt. Bijzonder vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik ga morgen eerst maar eens op haar account kijken om te zien wat ze nou precies heeft allemaal. Mocht deze constructie werken dan zou dat wel erg fijn zijn. Om nou ruim 3000 minuten te moeten weggooien is gewoon zonde. Het rare is dat m'n moeder tegen mij vaak zei dat ze over haar bundel ging... ik snap er niks van :P Zij volgens mij ook niet, dus vanaf nu ga ik dit voor haar regelen.

Misschien dat jij even de klantenservice moet bellen? Las dat andere dat ook bijna altijd moesten doen vanwege het feit dat hun oude belminuten verdwenen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ja, klopt, moet inderdaad klantenservice bellen, maar ze staan je alleen te woord als je zelf de abonnee bent. Dus ik moet opbellen waar mijn moeder bij is en wanneer de klantenservice open is. Moet nog even een goed tijdstip vinden om naar mijn ouders te gaan. Als ik jou was zou ik goede hoop hebben met dat Relax-abonnement. Over de bundel heengaan...kan het zijn dat jouw moeder alleen belminuten heeft, geen SMS or data, en dat ze die gebruikt? In elk geval succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Ik had zelf een Relax 130 abbo uit 2011 (Relax '11 dus). Voor dit abonnement heb ik het stappenplan succesvol kunnen uitvoeren. Het geregel duurde wel allemaal wel vrij lang. Zo hadden ze bijvoorbeeld per ongeluk een debitnota aangemaakt in plaats van een creditnota :(

Je kunt op de website van T-Mobile de oude voorwaarden en tarieven inzien. Het aantal minuten resterend op je oude Relax-abonnement wordt dan vermenigvuldigd met het bundeltarief per minuut. Bij mij kwam dit neer op 1150 minuten keer 0,15. Oftewel ruim 170 euro. Daarvoor heb ik nu een Sim-Only abonnement afgenomen en kan ik meer dan een jaar lang gratis bellen en internetten. Prima geregeld zeg ik je!

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Cerberus_tm schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 04:43:
Ja, klopt, moet inderdaad klantenservice bellen, maar ze staan je alleen te woord als je zelf de abonnee bent. Dus ik moet opbellen waar mijn moeder bij is en wanneer de klantenservice open is. Moet nog even een goed tijdstip vinden om naar mijn ouders te gaan. Als ik jou was zou ik goede hoop hebben met dat Relax-abonnement. Over de bundel heengaan...kan het zijn dat jouw moeder alleen belminuten heeft, geen SMS or data, en dat ze die gebruikt? In elk geval succes...
Ja, dat is vervelend. Ik kan mijn moeder ook niet zelf laten bellen ;) Die lullen ze zo omver.

Zover ik kan zien zit er in een Relax 330 gewoon min/sms en mb, dus ik snap er niks van als ze daadwerkelijk ruim 3000 minuten heeft opgespaard... Ga het vanmiddag even nakijken.
Scooper schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:46:
Ik had zelf een Relax 130 abbo uit 2011 (Relax '11 dus). Voor dit abonnement heb ik het stappenplan succesvol kunnen uitvoeren. Het geregel duurde wel allemaal wel vrij lang. Zo hadden ze bijvoorbeeld per ongeluk een debitnota aangemaakt in plaats van een creditnota :(

Je kunt op de website van T-Mobile de oude voorwaarden en tarieven inzien. Het aantal minuten resterend op je oude Relax-abonnement wordt dan vermenigvuldigd met het bundeltarief per minuut. Bij mij kwam dit neer op 1150 minuten keer 0,15. Oftewel ruim 170 euro. Daarvoor heb ik nu een Sim-Only abonnement afgenomen en kan ik meer dan een jaar lang gratis bellen en internetten. Prima geregeld zeg ik je!
Wanneer is het jou precies gelukt?

Ik vraag me dan wel af hoe sommige mensen aan bedragen van 800 euro lijken te komen als je het aantal opgespaarde minuten gewoon x het bundel tarief doet. Dan moet je ruim 7000 minuten hebben opgespaard in mijn moeders geval :P Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
Eind april liep abonnement af en heb ik het stappenplan uitgevoerd en kwamen we tot de afspraak dat ik een creditnota zou krijgen. Dit speelde zich af in ongeveer 1,5 week.

Uiteindelijk liet de registratie daarvan op zich wachten en heb ik meerdere keren er achteraan moeten bellen. Halverwege juni was alles helemaal geregeld en afgerond.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dat is dus nog redelijk vers. Dan zou het bij mijn moeder ook moeten lukken.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-05 12:35

psy

Ik heb ook nog steeds Flex met behoorlijk veel tegoed....heb afgelopen weken in het buitenland geloof ik 6x een "onbeperkt" bundel gekocht, maar echt veel invloed heeft het niet op het tegoed 8)
Hoezo internet duur in het buitenland O+

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
Freakster86 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:42:
Dat is dus nog redelijk vers. Dan zou het bij mijn moeder ook moeten lukken.

Members only:
Lijkt me wel ja, op de voorwaarde dat dit tegen die tijd nog steeds werkt. Ik weet trouwens niet wat de financing-afdeling van t-mobile er van vindt als je dit jaarlijks zou uit gaan voeren :P

In mijn geval was het sowieso goedkoper om naar sim-only te gaan, aangezien in het Relax-abbo ook de kosten van de telefoon verwerkt zitten. In mijn geval 26 euro vs 10 euro per maand.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Laatst online: 11-05 22:20
Kan je niet online het Relax abbonement wijzigingen in een lager abbonement?

Ik heb vorige maand mijn Relax 25 Sim Only '10 omgezet naar Relax 15 Sim Only '10 via mijn t-mobile. Oftewel, ik betaal minder per maand en kan nu beginnen met het opmaken van mijn belminuten.

Ik was enigzins verbaasd dat ik in mijn abbonement met 1 druk op knop kon terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Scooper schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:33:
[...]

Lijkt me wel ja, op de voorwaarde dat dit tegen die tijd nog steeds werkt. Ik weet trouwens niet wat de financing-afdeling van t-mobile er van vindt als je dit jaarlijks zou uit gaan voeren :P

In mijn geval was het sowieso goedkoper om naar sim-only te gaan, aangezien in het Relax-abbo ook de kosten van de telefoon verwerkt zitten. In mijn geval 26 euro vs 10 euro per maand.
Sim only zou voor mijn moeder ook al 15 euro per maand schelen.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
rvtk schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:41:
Kan je niet online het Relax abbonement wijzigingen in een lager abbonement?

Ik heb vorige maand mijn Relax 25 Sim Only '10 omgezet naar Relax 15 Sim Only '10 via mijn t-mobile. Oftewel, ik betaal minder per maand en kan nu beginnen met het opmaken van mijn belminuten.

Ik was enigzins verbaasd dat ik in mijn abbonement met 1 druk op knop kon terugzetten.
Na je contractperiode kun je inderdaad ook downgraden. Volgens mij heb je bij de Relaxabbo's alleen wel een los internetpakket nodig als je ook gebruik wilt kunnen maken van internet. Dat pakket kost ook weer rond de 10 euro pm.

Bij Smart Start Sim-only kun je je belminuten gebruiken voor zowel bellen, sms'en als internetten (per MB).
edit:
Ik zie dat deze abonnementvorm al niet meer bestaat. Jammer!

Als je geen internet nodig hebt kan het mogelijk wel interessant zijn om op je Relaxabbo te blijven zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Scooper op 31-07-2013 16:56 ]

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woestijn
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Heb vandaag dit truukje eens uitgevoerd met mn Flex abo (600 euro tegoed), en het werkt nog perfect. Is omgezet naar een creditatie waardoor ik de komende jaren totaal geen abonnementskosten meer heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Woestijn schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:14:
Heb vandaag dit truukje eens uitgevoerd met mn Flex abo (600 euro tegoed), en het werkt nog perfect. Is omgezet naar een creditatie waardoor ik de komende jaren totaal geen abonnementskosten meer heb :)
Kijk, dat is goed om te horen! Dan ga ik dat morgen ook maar eens met mijn moeders abonnement doen.

Mag ik vragen hoe die 600 euro zich verhoudt tot belminuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Woestijn schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:14:
Mooi! Hoe heb je dat gedaan, telefoon + abo besteld, telefoon geannuleerd via link in e-mail, en toen? Wat zag je? Daarna klantenservice opgebeld?

En was je Flex privé of zakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woestijn
  • Niet online
Was gewoon een privé abo. Zodra ik online verlengd had veranderde het saldo in 'My T-Mobile' gelijk van euro's naar minuten, toen meteen weer geannuleerd via die link. Vervolgens duurde het een paar dagen voordat de omschrijving van het abo weer 'Flex' was, en zodra dat gebeurde was het saldo 0 euro. Vervolgens meteen opgebeld naar de klantenservice, en gedaan alsof mn neus bloedde ;) Medewerker moest even navragen hoe dit af te handelen, en nog geen minuut later werd er beloof er een credit-nota van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ah okee, dat is inderdaad zoals het de anderen ook gelukt is. Maar bij mijn moeder kwam haar oude Flex niet terug, tenminste na meer dan een week was het nog niet terug. Ik zal nog eens kijken en anders de klantenservice opbellen. De ene helft van haar tegoed was verdwenen, de andere helft niet: ook zoiets vreemds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Had zij niet sim-only?
Kan me voorstellen dat ze dan zoiets proberen, want je betaalde altijd slechts de helft. Dus flex 20 kostte slechts 10 euro. Wel een erg grijs gebied natuurlijk :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:42:
Had zij niet sim-only?
Kan me voorstellen dat ze dan zoiets proberen, want je betaalde altijd slechts de helft. Dus flex 20 kostte slechts 10 euro. Wel een erg grijs gebied natuurlijk :)
Oh, nee, ik denk niet dat dat er iets mee te maken had: op oude rekeningen stond haar tegoed ook al in twee posten vermeld: één als "Orange-tegoed", het oudste deel; en het andere deel als "Flex-tegoed". Orange is op een gegeven moment overgegaan in T-Mobile. Waarom het ene deel wel en het andere deel niet verdwenen is weet ik niet. Ook weet ik niet waarom er nu van dat oude tegoed afgesnoept wordt bij dat nieuwe abonnement, wat alleen minuten en MB heeft, geen euro's; als ze belt gaat er niets van haar belbundel af, maar wel geld van haar oude tegoed. Echt een chaos daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woestijn
  • Niet online
Heb zojuist de creditnota ontvangen, sneller dan verwacht, en tot mijn stomme verbazing was het bedrag nog veel hoger, want het bedrag dat zichtbaar is in 'My T-Mobile' is blijkbaar zonder BTW, dus je krijgt ook nog 21% BTW daarover terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umiel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-04 22:44
Scooper schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:46:
Bij mij kwam dit neer op 1150 minuten keer 0,15. Oftewel ruim 170 euro. Daarvoor heb ik nu een Sim-Only abonnement afgenomen en kan ik meer dan een jaar lang gratis bellen en internetten. Prima geregeld zeg ik je!
Dus de creditnota die je krijgt kan je ook weer inzetten op een nieuw abonnement? Of wordt het alleen maar verrekend met je oude abonnement (want je beltegoed zou immers ook vervallen als je een nieuwe af zou sluiten)? Ik heb het zojuist geprobeerd met mijn abo, ben benieuwd of het werkt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik ga het ook maar eens proberen.
Belachelijk dat dit soort trucs nodig zijn, voor beltegoed wat je zelf hebt gespaard.
Maar als het werkt, dan werkt het...

Members only: vraagje

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
Klopt, het tegoed geldt voor jou als persoon en is dus abonnement onafhankelijk.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
het werkt nog altijd. Bedankt voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Poging gewaagd. Verlengd met toestel + abonnement. Nu wachten op de mail >:)

Edit:
E-mail van AMP ontvangen en bestellinge geannuleerd.

[ Voor 29% gewijzigd door Freakster86 op 26-08-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Zojuist maar eens gebeld met de klantenservice. De annulering kwam namelijk de 27ste via de mail, maar op my t-mobile is het oude abonnement (en dus de belminuten) nog steeds niet zichtbaar. Mijn vraag was dus; hoe komt dat meneer? O-) Zijn antwoord: "dit gebeurt met de nieuwe factuur. Dat is vanwege 'IT-problemen'. Aangezien de factuur datum de 31ste is, zal dat dus in begin volgende week veranderd moeten zijn. " Oké, en dan worden ook de belminuten weer teruggezet, zodat ze (mijn moeder) haar belstatus weer kan raadplegen? "Ja meneer."

Prima, wachten we toch nog een paar dagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Vandaag stond er een terug-bel-afspraak gepland. Die werd nagekomen, maar zo snel ik in de wacht stond werd de verbinding weer verbroken...

Na 10 minuten gewacht te hebben, ben ik zelf maar weer gaan bellen. Eerst zou er weer een terug-bel-afspraak worden ingepland. Ik vroeg of niet gelijk kon worden doorverbonden. Dit deed hij uiteindelijk wel, maar wel met iemand aan wie ik het hele verhaal nogmaals kon uitleggen. Prima. Maar het antwoord niet. "We hebben problemen met de website. Binnen een week zou het allemaal weer goed zichtbaar moeten zijn".

Zucht... nog een week wachten totdat iemand erachter komt dat die belminuten niet kunnen worden/ zijn terug gezet.

Het was andere mensen met een Relax abonnenment toch ook gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
ja hoor, geen probleem, alleen heb ik het geluk gehad dat ik meteen een medewerker die alles goed regelde. Wellicht had hij het al vaker aan de hand gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nou, hier is het dan eindelijk gelukt. Het heeft wat moeite gekost (en belminuten), maar de belminuten zijn gecrediteerd.

Members only:

Al met al: het werkt! Het kost een stuk of 5 telefoontjes, maar dan heb je wel wat. Belachelijk dat het op deze manier moet. Ze kweken er geen goodwill mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Uhh maar dat betekent dan toch eigenlijk dat het grotendeels is mislukt? Dat tegoed kan dus alleen gebruikt worden met een antiek abonnement, waardoor je zó door je crediet heen bent, als Internetten b.v. € 2 per MB kost (dat gold voor mijn moeders oude abonnement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Deels mislukt ja. Althans, het is niet zoals ik had gehoopt (en hier meerdere keren voorbij heb zien komen).

Ze betaalt nu ongeveer 50 euro per maand (echt veel te veel), dus dan is dit krediet inderdaad binnen een half jaar op. Daarom wil ik dus proberen die extra bundels eruit te halen. Dan kun je het rekken naar bijna 11 maanden. Beter iets dan niets.

Als ik er meer uit kan halen, dan hoor ik dat graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:32
Is het niet mogelijk om je abonnement naar een sim-only variant te wijzigen? Dat was geloof ik wel een optie. Indien dat mogelijk is, scheelt het ook gelijk de helft van je maandbedrag.

Mijn moeder heeft ook nog een oude Flex sim-only, binnenkort ook maar even het tegoed crediteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 09:32
Via bijv thoorn kun je je beltegoed laten uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
jobr schreef op maandag 09 september 2013 @ 18:53:
Via bijv thoorn kun je je beltegoed laten uitbetalen.
Echt jammer dat dat niet werkt voor Relax abonementen :(
Jadang schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:42:
Is het niet mogelijk om je abonnement naar een sim-only variant te wijzigen? Dat was geloof ik wel een optie. Indien dat mogelijk is, scheelt het ook gelijk de helft van je maandbedrag.

Mijn moeder heeft ook nog een oude Flex sim-only, binnenkort ook maar even het tegoed crediteren.
Ja, dat ga ik dus ook proberen. Even tijd zien te vinden om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jadang schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:42:

Toen ik dit deed vroeg ik dat aan de medewerkster van de klantenservice, zij zei dat het niet kon.
Daarentegen iemand eerder in dit topic was het wel gelukt.

• murdock36
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-01-2023
als men een tegoed (flex of relax) gecrediteerd krijgt, hangt deze creditnota aan je klantnummer.
Bij verlenging van je abbo, of bij het 'veranderen' naar bijvoorbeeld sim-only, blijf je hetzelfde klantnummer houden, en de creditnota blijft dus gewoon bestaan.

De reden dat veel mensen proberen deze creditnota teruggestort te krijgen, is dat de voorwaarden die bij een relax/flex abbo horen ontzettend lucratief zijn t.o.v. de huidige abbo's. Denk aan onbeperkt internet wat niet geknepen wordt na een overschrijding, en onbeperkt meenemen van je resterend tegoed enz.

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulie72
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-04 17:37
Is iemand bekend of deze truck special nog steeds werkt :):)

Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:04

OKA

Zo te zien werkt de truc niet meer, iig voor Relax.

Op een Relax Online 20 (uit 2010) abbo stond nog bijna 100 euro beltegoed.
Abbo verlengd met een Stel Samen en toestel combi zonder dat er bijbetaald moet worden.
Na mail van AMP direct geannuleerd.
Op MyTmobile naar belstatus gekeken, en zie dat oude abbo met beltegoed is teruggezet.

Dan gaat de truc niet op denk ik. Of nog een paar dagen wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Met een Relax 330 ('11) is het laatst nog gelukt. Kost wel 5 telefoontjes, maar uiteindelijk is het gecrediteerd. Deze week regelmatig checken en je (nieuw) factuur goed napluizen. Zou wel vreemd zijn als het terugzetten nu ineens wel kon.

Hier is wel gecrediteerd, maar volgens de factuur wordt het bedrag morgen afgeschreven... van de rekening... Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulie72
Gecrediteerd betekent dat het verrekend wordt met je maand kosten of wordt het gestort op je bankrekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulie72
Had nog €600 beltegoed en dat zojuist gecrediteerd gekregen. Ervoor gekozen om een nieuw abonnement te nemen met 150 belminuten en 1000 Mb internet voor €36,00 normaal €37,00 per maand en een LG-G2 gratis ipv €160,00 en het beltegoed wordt gebruikt om mijn abonnementskosten uit te betalen. Lijkt mij een nette deal :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA

OKA

Is het iemand onlangs nog gelukt om dit trucje succesvol uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8308

Paulie72 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:25:
Had nog €600 beltegoed en dat zojuist gecrediteerd gekregen. Ervoor gekozen om een nieuw abonnement te nemen met 150 belminuten en 1000 Mb internet voor €36,00 normaal €37,00 per maand en een LG-G2 gratis ipv €160,00 en het beltegoed wordt gebruikt om mijn abonnementskosten uit te betalen. Lijkt mij een nette deal :):)
Ik heb nog € 800 staan (Relax).

Hmm ..

Zou ik daar een gratis Samsung S4 en gratis 2 jaar abbokosten uit kunnen slepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Paulie72 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:25:
Als dat je gelukt is, dan heb je echt heel veel geluk gehad. De meeste mensen kregen dan wel de creditnota, maar die werd niet uitbetaald en je zit gewoon vast aan je oude abonnement (waar dat saldo voor gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:27
Met flex per minuut zijn de nummers ook al geblokkeerd.
Ik wil de minuten graag uit laten keren zodat ik van abbo kan verwisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

feddesman schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:03:
Met flex per minuut zijn de nummers ook al geblokkeerd.
Ik wil de minuten graag uit laten keren zodat ik van abbo kan verwisselen
Je bedoelt, je hebt een flexbundel met minuten in plaats van euro's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

332377

Gezien ik nog ruim €300 had staan met een Relax abonnement heb ik ook maar een poging gewaagd. Maar helaas, via de bevestigingsmail wel geannuleerd maar het nieuwe abonnement ging pas in april 2014 in en het relax abonnement bleef staan. Reden dat het nieuwe abonnement pas inging in april 2014 is omdat ze wachten tot het toestel geleverd was en daarna zou het abonnement direct in gaan. Zit dus helaas niets anders op dan de minuten kwijt te raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhinobird
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:57
Aanvulling op Equilibirum9 want zat in de zelfde situatie, abonnement ging pas in in april 2014 maar heb wel gewacht op levering van het toestel en een paar dagen later was mijn oude Relax dan ook omgezet.

Vervolgens na een dag of 2 gebeld en mijn bestelling geannuleerd (je hebt geloof ik 7 werkdagen na levering de tijd om te annuleren) en een sms gekregen waar telefoon en eventuele meegeleverde sim naar op te sturen. Een paar dagen later was mijn Relax dus weer terug maar zonder tegoed, wederom belletje met T-Mobile.

Na uitleg van de situatie van mijn verdwenen tegoed 10 minuten in de wacht gestaan want de persoon van de klantenservice had geen rechten om het tegoed terug te zetten. Op dat moment wist ik al dat ik goed zat en dat ze mijn tegoed niet terug konden zetten. :) Mijn vraag werd dus doorgespeeld naar de back-office en 2 dagen later kreeg ik een telefoontje dat ze er een kredit-nota van gingen maken. Ik moet zeggen, hulde voor de klantenservice van T-Mobile! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-05 21:27
Nieuw jaar nieuwe ronde. Flex verlengd voor een sim-only abbo. Abonnement is al omgezet, maar het tegoed staat nog online. Dit zal morgen wel op 0 staan, dus eens kijken hoe T-Mobile gaat reargeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA

OKA

Rhinobird schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:03:
Aanvulling op Equilibirum9 want zat in de zelfde situatie, abonnement ging pas in in april 2014 maar heb wel gewacht op levering van het toestel en een paar dagen later was mijn oude Relax dan ook omgezet.

Vervolgens na een dag of 2 gebeld en mijn bestelling geannuleerd (je hebt geloof ik 7 werkdagen na levering de tijd om te annuleren) en een sms gekregen waar telefoon en eventuele meegeleverde sim naar op te sturen. Een paar dagen later was mijn Relax dus weer terug maar zonder tegoed, wederom belletje met T-Mobile.

...
Dus het werkt nog steeds, maar je moet dus ook het toestel laten bezorgen en wachten tot het abonnement wordt omgezet.

Binnenkort eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

332377

Of een nieuw abonnement afsluiten zonder toestel, zodat het abonnement direct omgezet kan worden.
OKA schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:03:
[...]

Dus het werkt nog steeds, maar je moet dus ook het toestel laten bezorgen en wachten tot het abonnement wordt omgezet.

Binnenkort eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 575564

Heb een relax60 '11 abbo en een tegoed van 4206 minuten.
Mijn vraag is of de truc van Freakster86 voor mij in dit geval ook werkt. Mijn abbo is per maand opzegbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA

OKA

Abonnement verlengd. Toestel is gisteren bezorgd.
Vandaag zie ik dat het abonnement is omgezet, maar beltegoed staat er nog.

Had eigenlijk verwacht dat bij de omzetting het beltegoed ook weg zou zijn.
Moet ik nog wachten totdat het beltegoed is verdwenen, of kan ik al annuleren?

Edit: 1 Beltegoed is vandaag verdwenen. Zie nu alleen minuten van het nieuwe abonnement. Dus even gebeld naar de klantenservice en kan het terugsturen.
Zodra het oude abonnement is teruggezet, ga ik weer bellen voor het verdwenen beltegoed. *O*

Edit: 2 Oude abonnement inmiddels teruggezet en beltegoed was weg. Gebeld en ze maken er een credit van.
*O*
Had ook gevraagd wanneer ik weer kon verlengen, omdat ik had gehoord dat ik 2 dagen moest wachten voordat dat kon. Wilde dat nog zeker weten. Dat klopte, echter werd mij verteld dat ik mijn credit ook zou verliezen.
:'(
Dat is niet zo mooi. Was van plan te verlengen, zodat ik de komende tijd uit het credit mijn abonnement zou kunnen betalen.

Iemand enig idee of je inderdaad je credit verliest bij verlening??

[ Voor 82% gewijzigd door OKA op 29-01-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Anoniem: 575564 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:47:
Heb een relax60 '11 abbo en een tegoed van 4206 minuten.
Mijn vraag is of de truc van Freakster86 voor mij in dit geval ook werkt. Mijn abbo is per maand opzegbaar.
nee volgens mij alleen als je een tegoed in € hebt, niet minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA

OKA

OKA schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:22:
...
Was van plan te verlengen, zodat ik de komende tijd uit het credit mijn abonnement zou kunnen betalen.

Iemand enig idee of je inderdaad je credit verliest bij verlening??
Na het hele topic opnieuw gelezen te hebben zie ik tegenstrijdige berichten.
Wat is waar?
  1. Het credit staat op je klantnummer
  2. Het credit blijft staan bij verlengen met een nieuw abonnement
  3. Het credit is weg bij verlengen met een nieuw abonnement
Hoop op a en b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 575564

Wie kan mij e.e.a. Duidelijk uitleggen:
Ik heb jaren een flex abbo gehad en een behoorlijk tegoed opgebouwd. Daarna op advies van SD overgegaan naar Relax abbo zonder contract, ik ben dus contractvrij. Een tegoed van 4200 minuten.
Kan ik mijn abbo nu overzetten naar een ander abbo, daarna annuleren en op die manier mij 4200 belminuten om laten zetten naar €uro,s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA

OKA

OKA schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:14:
[...]

Na het hele topic opnieuw gelezen te hebben zie ik tegenstrijdige berichten.
Wat is waar?
  1. Het credit staat op je klantnummer
  2. Het credit blijft staan bij verlengen met een nieuw abonnement
  3. Het credit is weg bij verlengen met een nieuw abonnement
Hoop op a en b.
Inmiddels een credit factuur ontvangen met de omschrijving Correctie belkosten en bij het totaal Nog door u te ontvangen. Er staat niets bij wat te herleiden is naar het abonnement. Klantnummer staat er bij.

Dus a is waar.

Verder nog de tekst:
Deze credit zal worden verrekend met eventueel openstaande facturen. Mocht u geen openstaande facturen hebben dan zult u deze credit terugvinden op uw eerstvolgende factuur.
Ik zou daarom verwachten dat b ook waar is.
Iemand die het met zekerheid kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:03
Hou ons op hoogte hoe het verder wordt afgewikkeld. Ik heb namelijk ook 3 flex abonnementen met behoorlijk te goed erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Ik ben dus in de weer met mijn Flex abbo, zoals ik hierboven had geschreven. Verlengt met een start-abbo zonder toestel en een dag later weer geannuleerd. Beltegoed is niet teruggekomen zoals verwacht, maar ik moest wachten op de volgende termijn voor mijn beltegoed. Geen beltegoed erbij, maar ook geen creditfactuur. Weer gebeld, nu beweren ze dat mijn beltegoed terug gaat komen bij de volgende factuurronde maar dat ik *geen* creditnota ga krijgen. Als dat zo is, heb ik dit voor niks gedaan en is het niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Als je de eerdere postings leest, heeft tmobile de mogelijkheid om de oude situatie terug te halen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:35
ik heb nummerbehoud aangevraagd voor een abonnement bij een andere provider. En tegelijk wil ik mijn flex contract handhaven want ook veel beltegoed en wel handig voor het buitenland. Dus eigenlijk wil ik een nieuw nummer bij hetzelfde contract. In 1e instantie zegt tmobile dat dat niet kan. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA

OKA

OKA schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:48:
[...]

Inmiddels een credit factuur ontvangen met de omschrijving Correctie belkosten en bij het totaal Nog door u te ontvangen. Er staat niets bij wat te herleiden is naar het abonnement. Klantnummer staat er bij.

Dus a is waar.

Verder nog de tekst:
[...]

Ik zou daarom verwachten dat b ook waar is.
Iemand die het met zekerheid kan zeggen?
Inmiddels de eerste factuur na het trucje ontvangen.
Van het totaal is onder de noemer Nog te verrekenen bedrag het bedrag van mijn credit verrekend. Het eindtotaal is nog steeds negatief met de tekst Het bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. Is dit uw laatste factuur dan wordt het bedrag teruggestort..

Zou dit betekenen dat ik met behoud van credit het abonnement kan verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
@OKA: Hou ons op hoogte met wat je gaat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Vandaag toch eindelijk een creditnota gekregen voor mijn Flex abo, ze konden het toch niet terugzetten.
Nu nog de vraag: Als ik mijn abo opzeg, krijg je dan je credit tegoed uitbetaald? Of kan je 'm ook zonder opzeggen laten uitbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Een paar jaar geleden heb ik 500 euro gecrediteerd gekregen. Mijn Abo werd te vroeg beeindigd. Waardoor tegoed verviel. Daarna is het opnieuw geactiveerd. Het verdwenen te goed werd na eindigen juiste datum gecrediteerd

Hou ons op hoogte wat je gaat doen en hoe het wordt afgewikkeld.

[ Voor 13% gewijzigd door karakedi op 15-03-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:56
Mijn pa zit al jaren bij T-Mobile (voorheen nog Dutchtone, Orange etc) en heeft flink wat opgebouwd aan beltegoed.
Nu cashten we wel eens wat tegoed via www.thoorn.nl. Dat werkte prima, maar nog nooit even het gehele beltegoed opgebeld. Nu zit ik op de website en zie ik dat je een stuk minder uitgekeerd krijgt: 80 cent per minuut bellen, waarvan je 40 cent krijgt uitbetaald. Niet zoveel helaas.

Zijn er tegenwoordig nog alternatieven? Er staat inmiddels een dikke 300 euro op ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-04 16:13
Binnetie schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:18:
Mijn pa zit al jaren bij T-Mobile (voorheen nog Dutchtone, Orange etc) en heeft flink wat opgebouwd aan beltegoed.
Nu cashten we wel eens wat tegoed via www.thoorn.nl. Dat werkte prima, maar nog nooit even het gehele beltegoed opgebeld. Nu zit ik op de website en zie ik dat je een stuk minder uitgekeerd krijgt: 80 cent per minuut bellen, waarvan je 40 cent krijgt uitbetaald. Niet zoveel helaas.

Zijn er tegenwoordig nog alternatieven? Er staat inmiddels een dikke 300 euro op ofzo
Ik zit met het zelfde probleem, nog € 150, -- op een flex abonnement. Maar kan daarop geen snel internet krijgen. Daarom maar naar een andere provider die dat wel levert voor een redelijk bedrag.
Kosten www.thoorn.nl € 0,97 per minuut en de opbrengst € 0,48 maar dat geld weggooien is nog duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 20:41
Targetpay blijft het beste alternatief, 92 cent uitbetaling voor elk gesprek van 1,30 levert het meeste op. Meer dan bij per minuut betalen.

Heb je een Flex SO abonnement krijg je dus meer terug (ca. 70%) van je beltegoed dan wat het je gekost heeft (50%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Op mijn nieuwe factuur staat nu:
Members only:

Dus abonnement opzeggen en dan komt 't geld vanzelf wel goed lijkt me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Switch ga je je abo ook nu opzeggen. Hou ons op hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 594188

Theswitch schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:31:
Nieuw jaar nieuwe ronde. Flex verlengd voor een sim-only abbo. Abonnement is al omgezet, maar het tegoed staat nog online. Dit zal morgen wel op 0 staan, dus eens kijken hoe T-Mobile gaat reargeren
Theswitch schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:12:
Dus abonnement opzeggen en dan komt 't geld vanzelf wel goed lijkt me! :)
Ja ik hoor ook graag je ervaring. Volg exact in je voetsporen namelijk. Zonder speciaal erom te vragen is het credit direct aangekondigd ter facturering. Scheelt weer doorlooptijd op misschien hebben ze geleerd? Maar op zich zou ik wel bij TM willen blijven want ik heb ondanks alles nog steeds een hoge dunk nog van ze. Misschien heb ik het gemist maar het was me niet duidelijk of iemand nu echt na een nieuw abo + foon bij TM de credit geheel kon aanspreken. Misschien sprak het voor zich?

Iedereen verder heel erg bedankt voor deze langlopende discussie met alle waardevolle informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Mensen die hun abo hadden verlengd en geannuleerd, hoe is het eindelijk afgelopen? Is de creditnota uitbetaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Laatst online: 24-04 13:37
Hugo__Boss schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:27:
Targetpay blijft het beste alternatief, 92 cent uitbetaling voor elk gesprek van 1,30 levert het meeste op. Meer dan bij per minuut betalen.

Heb je een Flex SO abonnement krijg je dus meer terug (ca. 70%) van je beltegoed dan wat het je gekost heeft (50%).
Heeft Targetpay ook een berekening net als thoorn.nl? :)
Heb nog 357 euro prive flex tegoed en die wil k graag uitcashen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Ik heb mijn abbo uiteindelijk niet opgezegd, maar gebruik de 10 euro WnW die uit mijn credit factuur wordt betaald. Over een jaar of 3 weer nieuwe ronde en kijken of ik het dan weer kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 20:41
Kev7381 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:01:
[...]

Heeft Targetpay ook een berekening net als thoorn.nl? :)
Heb nog 357 euro prive flex tegoed en die wil k graag uitcashen :D
Tja, die berekening kun je zelf maken.

Elk belletje naar Targetpay kost € 1,08 ex BTW, dat is het bedrag wat van je tegoed (ex BTW) af gaat. Ik ga ervan uit dat je tegoed ook exclusief BTW is, anders even door 1,21 delen.

357 / 1.08 * 0.92 = 304,11 euro

Als je deze methode gebruikt van betalen per gesprek, niet veel meer dan 10x per dag doen, anders heb je zo een blokkade te pakken. Tenzij het eenmalig is en je daarna je abonnement opzegt, dan kun je de gok wel wagen om het in een keer te doen. Als je het teveel gedoe vindt, kun je ook een lang gesprek laten openstaan, maar dat levert minder op.

[ Voor 30% gewijzigd door Hugo__Boss op 15-06-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

karakedi schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:42:
Mensen die hun abo hadden verlengd en geannuleerd, hoe is het eindelijk afgelopen? Is de creditnota uitbetaald?
Bij mij werd gezegd dat dat niet kon. Heb dan nu ook nog hetzelfde abbonement (al bijna 2 jaar nu) en elke maand gaan de kosten van de credit nota af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
Zo ging dat bij mij ook. Een jaarabonnement afgesloten, wat telkens van mijn creditnota afging. Nu uiteindelijk toch opgezegd en nog 70 euro op mijn rekening uitbetaald gekregen.

Er staat op de factuur ook iets in de trend van: "Indien dit uw laatste factuur is, zal het restantbedrag naar u worden overgemaakt".

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Mijn flex is nu wat beter geworden. Want het Web n Walk is nu G4 snelheid 15 Mbit tot 1 Gb data geworden. Dus nog maar wat langer aan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

karakedi schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:42:
en
Scooper schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:36:
Zo ging dat bij mij ook. Een jaarabonnement afgesloten, wat telkens van mijn creditnota afging. Nu uiteindelijk toch opgezegd en nog 70 euro op mijn rekening uitbetaald gekregen.

Er staat op de factuur ook iets in de trend van: "Indien dit uw laatste factuur is, zal het restantbedrag naar u worden overgemaakt".
Er zijn verschillende verhalen tot dusver. Alles ik alles bij elkaar optel inclusief ervaringen van familie zou ik mensen aanbevelen het ontvangen krediet op te gebruiken bij T-Mobile met een nieuwe abo. De reden hiervoor is dat dit altijd goed lijkt te gaan. Maar het uitbetalen lijkt niet altijd vanzelfsprekend te zijn. Soms automatisch maar soms moet je toch in de boom klimmen ervoor. Misschien lukt het niet altijd? De verhalen verschillen erg dus er zal wel geen vaste interne procedure hiervoor zijn. Men zal het ook niet aan de grote klok hangen en er eentje maken na zoveel mensen onder protest forse beltegoeden hebben opgegeven in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Laatst online: 24-04 13:37
Werken de truukjes nog voor het opzeggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kev7381 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:14:
Werken de truukjes nog voor het opzeggen? :)
Afgelopen mei nog wel. Maar zoals ik hierboven al schreef zou ik dan het krediet inschakelen voor een nieuw abonnement met toestel bijvoorbeeld. Hoewel uitbetaling, soms na wat maanden geduld en mails mogelijk ook nog kan ook omdat krediet volgens mij wel degelijk puur krediet blijft in het huidige factureringssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA

OKA

Ik ben inmiddels door mijn credit heen, maar beltegoed is nu een beetje opgebouwd tot +- 100,- euro inclusief BTW. Iemand nog onlangs ervaringen of ideeën om dit beltegoed weer om te zetten naar een credit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jammer dat je het tegoed niet kan gebruiken om korting te krijgen op een nieuwer abonnement (zonder 4G snelheidslimiet), heb daar net eens naar zitten zoeken: https://forum.t-mobile.nl...uiken-voor-korting-251274 , https://forum.t-mobile.nl...r-nieuw-abonnement-248099

Heb al weer een leuk bedragje aan tegoed :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt
  • Laatst online: 16:02

Indoubt

Always be indoubt until sure

Oud topic, ik weet het. Het is echter precies waar ik mee zit.

Is er nog iemand die recent heeft geprobeerd om met targetpay of op andere wijze een deel van zijn beltegoed te recupereren?

Betreft een nummer welke ik al zo'n kleine 20 jaar heb (yup, ik wordt oud) en welke ik weinig gebruik. De laatste jaren betaal ik slechts 7€ nog wat per maand maar ik heb inmiddels wel een enorm beltegoed opgebouwd. (> bedrag met drie nullen)

Het nummer wordt nu weer meer gebruikt maar ik ben geen "veelbeller"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:52

Tazzios

..

Zonder je abbonement te weten kan ik niet zeggen of het werkt maar thoorn.nl is denk wel de beste optie.

[ Voor 3% gewijzigd door Tazzios op 19-08-2015 10:56 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste