Toon posts:

Juiste voeding welke kan ik het best nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gamersblood
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-07-2019
1: Corsair CMPSU-1200AX €230,55

2: be quiet! Dark Power Pro P8 1200W € 240,90

3: SilverStone ST1200-G €209.50

4: Antec TruePower Quattro 1200

Mijn overigen hardware:

Case: Raven 01

Mainboard: GA-890GPA-UD3H

CPU: AMD Phenom II 1100T X6 @ 3.3GHz.

GPU01: HD 6970 2GB GDDR5 Crossfire.

RAM: HyperX Kingston 16GB DDR3 @1.6GHz CL 9-9-9-24

PSU: Nog Geen

HDD: 2TB Seagate + 1TB Hitachi

LCD Monitor: iMac 27.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Zie [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 27. Alles wat je wilt weten over voedingen, en niet apart hoeft te vragen ;)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:34
[BBG aanschaf] Voedingen - Deel 27

EDIT: Te laat :<

[Voor 14% gewijzigd door BeefHazard op 13-05-2011 19:48]

80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gamersblood
gambieter schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:47:
Zie [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 27. Alles wat je wilt weten over voedingen, en niet apart hoeft te vragen ;)
Bedankt, plaats ik het effen daar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Gamersblood schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:49:
Bedankt, plaats ik het effen daar.
Er wordt ook daar wel wat meer van je verwacht dan alleen het plaatsen van een lijstje. Wat heb je zelf al gezocht? :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gamersblood
gambieter schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:50:
[...]

Er wordt ook daar wel wat meer van je verwacht dan alleen het plaatsen van een lijstje. Wat heb je zelf al gezocht? :)
De corsair heb ik geleezen dat hij zeer effiecent is en goeie voltages doorgeeft, de bequiet vertouw ik niet helemaal, silverstone ja is in mijn ogen niet slecht want ik heb hier een silverstone raven o1 kast en die doet het uitstekent, antec ja ik denk dat ik daar als laatst voor zou kiezen omdat ie maar een 95mm fan heeft.

[Voor 7% gewijzigd door Gamersblood op 13-05-2011 19:54]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[BBG aanschaf] Voedingen - Deel 27 idd- en update je post in dat topic even, minimaal met wat je hierboven post.

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee