Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Programma's starten niet

Pagina: 1
Acties:

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-11 00:02
@mods: Ik weet niet of ik dit hier goed post, dus als het ergens anders hoort, kun je het dan aub verplaatsen en zeggen waar het hoort? Dan zul je geen last meer van me hebben hierzo ;)

OT:

Ik wil dus een programma starten, het maakt niet uit welke, en soms start het programma niet. Ik heb een herstel gedaan naar een paar dagen terug, toen er nog geen dergelijk probleem was. Ik heb gekeken bij taakbeheer, en het valt me op dat elk programma maar +- 100 kb geheugen ter beschikking krijgt als het aan het starten is. Zelfs met StarCraft II.

Ik werk op W7, heb een Asus Crosshair IV Formula met een AMD Phenom II 1100T, Corsair Dominator 8 gig geheugen. De rest van mijn specs staan ergens in mijn inventaris. (Typt een beetje moeilijk met 1 hand)

Oh ja, als ik windows herstart dan is soms het probleem weg, dan start het wel gewoon.

Enig idee hoe dit komt?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Welk OS? -> Is je OS legaal?
Alles geupdate en de meest recente drivers in gebruik?
Krijg je nog eventuele foutcodes/meldingen/errors?
Wat staat er in het windows logboek?

Standaard dingetjes die ik mis in je TS ;) .
Gezien je onderaan aangeeft dat "Windows herstart" had je het dus beter hier kunnen laten: Windows Clients

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-11 00:02
Het werkt opeens wel met compatibiliteit. Ik vind het nog steeds naar, want het hoort te werken.

OS legaal, alles up to date, geen foutcodes, In het windows logboek.. waar vind ik die in W7?

[ Voor 33% gewijzigd door WK100 op 13-05-2011 20:50 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
WK100 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:49:
In het windows logboek.. waar vind ik die in W7?
start --> run --> eventvwr

en om antwoord te geven op je eerste vraag, het lijkt mij een probleempje in Windows dus ik verplaats je topic even naar WOS.

Desktop | Server | Laptop

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:12
Toevallig hetzelfde probleem als dit hier?
[Windows 7] - Verkenner laat apps niet zien*

(Je start een programma op -> programma verschijnt even in de taakbalk -> icoon verdwijnt weer uit taakbalk maar draait in de achtergrond met ~100kb geheugen.)

[ Voor 42% gewijzigd door X_lawl_X op 15-05-2011 10:57 ]