Toon posts:

Programma's starten niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-04 19:29
@mods: Ik weet niet of ik dit hier goed post, dus als het ergens anders hoort, kun je het dan aub verplaatsen en zeggen waar het hoort? Dan zul je geen last meer van me hebben hierzo ;)

OT:

Ik wil dus een programma starten, het maakt niet uit welke, en soms start het programma niet. Ik heb een herstel gedaan naar een paar dagen terug, toen er nog geen dergelijk probleem was. Ik heb gekeken bij taakbeheer, en het valt me op dat elk programma maar +- 100 kb geheugen ter beschikking krijgt als het aan het starten is. Zelfs met StarCraft II.

Ik werk op W7, heb een Asus Crosshair IV Formula met een AMD Phenom II 1100T, Corsair Dominator 8 gig geheugen. De rest van mijn specs staan ergens in mijn inventaris. (Typt een beetje moeilijk met 1 hand)

Oh ja, als ik windows herstart dan is soms het probleem weg, dan start het wel gewoon.

Enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:09
Welk OS? -> Is je OS legaal?
Alles geupdate en de meest recente drivers in gebruik?
Krijg je nog eventuele foutcodes/meldingen/errors?
Wat staat er in het windows logboek?

Standaard dingetjes die ik mis in je TS ;) .
Gezien je onderaan aangeeft dat "Windows herstart" had je het dus beter hier kunnen laten: Windows Clients

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-04 19:29
Het werkt opeens wel met compatibiliteit. Ik vind het nog steeds naar, want het hoort te werken.

OS legaal, alles up to date, geen foutcodes, In het windows logboek.. waar vind ik die in W7?

[Voor 33% gewijzigd door WK100 op 13-05-2011 20:50]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
WK100 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:49:
In het windows logboek.. waar vind ik die in W7?
start --> run --> eventvwr

en om antwoord te geven op je eerste vraag, het lijkt mij een probleempje in Windows dus ik verplaats je topic even naar WOS.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:09
Toevallig hetzelfde probleem als dit hier?
[Windows 7] - Verkenner laat apps niet zien*

(Je start een programma op -> programma verschijnt even in de taakbalk -> icoon verdwijnt weer uit taakbalk maar draait in de achtergrond met ~100kb geheugen.)

[Voor 42% gewijzigd door X_lawl_X op 15-05-2011 10:57]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee