Acties:
  • 0Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:01
Mede-auteur:
  • Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Anoniem: 69767

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Motorola Xoom en dan met de nadruk op de daarbij horende beschikbaarheid, aanbiedingen, levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de Motorola Xoom.
• Discussie en meldingen over de Motorola Xoom beschikbaarheid.
• Vragen over aanbiedingen die bij de Motorola Xoom horen.

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het Motorola Xoom tech topic.
• 1 regel offtopic geblaat met bijvoorbeeld: ik heb hem, ik heb hem besteld, hier is hij goedkoop!!, etc. etc.
Post inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT.

http://www.robertwebbe.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-06 17:21
Ik had de 3G versie in pre-order staan bij CoolBlue en deze is vandaag verzonden. De voorraad is goed, de wifi versie duurt nog wel langer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:02

DarkSide

theres no place like ::1

kreeg vandaag een mail van mycom.
De 3g is vanaf nu beschikbaar en de wifi binnenkort (exclusief bij mycom)

https://pic.vicinity.nl/w...290503cfa139157efd360/0/0

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
DarkSide schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:14:
kreeg vandaag een mail van mycom.
De 3g is vanaf nu beschikbaar en de wifi binnenkort (exclusief bij mycom)

https://pic.vicinity.nl/w...290503cfa139157efd360/0/0
Goeie tip, had hem eerst bij bol.com besteld en heb gebeld of zij dan ook misschien een zending verwachtten, maar de medewerker aan de telefoon kon hier niets over vertellen dus order geannuleerd en bij mycom de bestelling gedaan. Hopelijk heb ik hem snel binnen!

Edit: Vergeten te melden dat ik de WIFI versie had besteld.

[Voor 5% gewijzigd door mcpswijnenburg op 13-05-2011 21:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 20:10
mcpswijnenburg schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:06:
[...]

Goeie tip, had hem eerst bij bol.com besteld en heb gebeld of zij dan ook misschien een zending verwachtten, maar de medewerker aan de telefoon kon hier niets over vertellen dus order geannuleerd en bij mycom de bestelling gedaan. Hopelijk heb ik hem snel binnen!
Ik heb hem vanavond ook direct besteld bij Mycom :) Ik heb nog even gebeld voor alle zekerheid, om de voorraad te checken. De medewerker gaf aan dat hij voldoende op voorraad was, en vandaag besteld voor 21:30 uur was de volgende dag in huis (mits betaald met iDeal). De order staat nog op "uw order wordt verwerkt", maar ik heb goede hoop hem morgen in mijn handen te hebben :)
[edit]en de verzendbevestiging is binnen, alleen TNT kan het feestje nog verpesten ;)

[Voor 5% gewijzigd door A_A_R op 13-05-2011 22:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-06 17:21
Hier zojuist ook maar meteen de Dock en de lederen Case besteld. Case was ik gelukkig net mee op tijd. Die is nu uitverkocht. Om 21.30 besteld en zojuist al de verzendbevestiging van Coolblue ontvangen. Morgen mijn ervaringen maar eens posten in het andere topic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Gebeld naar Mycom voor de lading wifi-only xooms die vandaag binnen zouden komen. Lading is nog niet binnen, helaas. Hopelijk ben ik op tijd thuis om te kijken of de zending al binnen is.

Edit: Vanavond gebeld, de levering xoom's is nog niet binnen. Ik word op de hoogte gehouden door hen, dus ben benieuwd.

[Voor 24% gewijzigd door mcpswijnenburg op 17-05-2011 21:37]

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 15:45

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

mrc16 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:21:
Hier zojuist ook maar meteen de Dock en de lederen Case besteld. Case was ik gelukkig net mee op tijd. Die is nu uitverkocht. Om 21.30 besteld en zojuist al de verzendbevestiging van Coolblue ontvangen. Morgen mijn ervaringen maar eens posten in het andere topic.
Heb je de spullen al ontvangen?
Wat zijn je ervaringen?

PVoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 244731
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Motorola Xoom Wifi Only leverbaar bij YourTablet. Ik twijfel tussen deze of de kleinere Playbook mm..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-06 22:18
De Xoom 3G bijna nergens nog te krijgen? Iemand een tip waar ik hem zo snel mogelijk kan vinden met een leuke data-abbonement?

Zie wel dat hij bij belcompany op voorraad is, maar klopt die data wel? Morgen maar even bellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Guidance
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2019
De Xoom 3g is volop te krijgen bij onder andere BelCompany. Echter de WiFi only is nergens te krijgen (in tegenstelling tot sommige 'officieuze' kanalen). Ben net rond geweest in mijn woonplaats en heb gebeld met diverse filialen en winkels. Allemaal hetzelfde: online WiFi only, maar blijkt dan toch de 3G te zijn (1 iemand zei: Maar 3g kun je uitzetten hoor.....Euh, lekker prijzig 699 en dan 3g uitzetten duh).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-06 22:18
Guidance schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:09:
De Xoom 3g is volop te krijgen bij onder andere BelCompany. Echter de WiFi only is nergens te krijgen (in tegenstelling tot sommige 'officieuze' kanalen). Ben net rond geweest in mijn woonplaats en heb gebeld met diverse filialen en winkels. Allemaal hetzelfde: online WiFi only, maar blijkt dan toch de 3G te zijn (1 iemand zei: Maar 3g kun je uitzetten hoor.....Euh, lekker prijzig 699 en dan 3g uitzetten duh).
Pdashop heeft juist de WiFi only. 3G nu besteld bij belcompany met een Vodafone abbo

• Guidance
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2019
Heb via CoolBlue/TabletCenter mijn WiFi only besteld. Erg goede service. Geen verzendkosten. Via mail en sms op de hoogte van vordering bestelling. Gemiddelde prijs: 579 euro. Hij komt over een paar uur bij me thuis aan.

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-06 14:57
Ik heb hem gisteren bij bol.com besteld, en zou hem vandaag krijgen alleen hebben ze hem nog niet verzonden. Zijn er ook winkels waar je hem kan halen?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:30

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Tipje van sonyfreakje in "Het Motorola Xoom topic - deel 1"

Belcompany heeft alleen dit weekend een leuke aktie welke niet op de website van hun vermeld staat.
De motorola XOOM 3g+wifi 32gb.
Icm een kpn / hi 2 jr van 30 euro per maand data ( eerste 8 maanden maar 20 euro )
en dan betaal je geen 479 euro bij maar nu maar 199 euro .

Lijkt me toch een behoorlijke aanbieding die voor veel mensen interessant kan zijn.

[Voor 7% gewijzigd door janvanduschoten op 06-08-2011 09:40]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-06 14:37

Tripl3 D

Brother in Arms

Shit zeg, dat is goedkoop:

http://www.centralpoint.n...1&utm_medium=tradetracker

Maar 462,91!!! Heb er 1 maand geleden nog 579 voor betaald! :X :'(

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• oneiltje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09-2022
Heeft er al iemand een idee of er een prijsverlaging zit aan te komen??? Gezien het geroezemoes over de Xoom 2???

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:07

knakworst

Get Dilberted!

De Xoom ligt bij fnac.com voor € 400 momenteel. Mensen met een kortingsbon krijgen hem dan voor € 300!

• wim-nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-06-2021
Yep, en daar heb ik hem gekocht. 312 euro incl. verzending
Mooooi man.

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:01
Bij BelCompany is die nu ook in de opruiming, waar ze hem nog hebben krijg je hem voor 299 mee. Dit is de 3G versie!

[Voor 9% gewijzigd door robertwebbe op 14-12-2011 09:47]

http://www.robertwebbe.nl

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee