Toon posts:

Probleem met mijn internet

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 406383

Topicstarter
Goedenmiddag!

Ik heb een probleem.. Ik heb nu sinds een week dat als ik aan het gamen of browsen ben, dat mijn internet uitvalt. Dat is dan voor zo'n 2-10 Seconden. Dit is niet zo'n probleem als ik aan het "Hyven/Twitteren" ben. Maar als ik aan het gamen ben is het een ander verhaal, want dan zijn die 2-10 seconden genoeg om me uit de server te disconnecten (CoD Black Ops).

Ik dacht in eerste instantie dat het een virus was en heb heel de nacht mijn computer laten scannen. Dat bleek niet te werken, dus ik vroeg aan me zus of zij hetzelfde probleem heeft. Dat was het geval. Dus het ligt niet aan mijn computer.

Voor de rest hebben wij een aardig nieuwe router: Sitecom Gigabit Router XR 300N Wireless.
Zelf gebruik ik UTP-kabel voor internet, maar mijn moeder, zusje gebruiken wireless op hun laptops.
Ik weet nog niet heel veel over netwerken enzo, dus gelieve "makkelijk" te praten ;]

Alvast bedankt!

[Voor 1% gewijzigd door zeef op 12-05-2011 19:30]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Topicstarter
Bedankt voor het snelle reageren. Maar waar moet ik kijken in de FAQ?
Thanks

[Voor 1% gewijzigd door zeef op 12-05-2011 19:30]

• MAX3400

MAX3400

Mogelijk is [NT] troubleshooter FAQ een mooie start; heeft een aantal stuk voor stuk stappen die in ieder geval voor jou (en als je gaat posten ook voor ons) inzichtelijk maken waar iets mogelijk fout gaat.

Ik gok dat er een probleem zit in je router of de kabel maar gokken is ook maar zo jammer :)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
We zijn toch wat meer informatie nodig, zie ook de NT Beleid.

Neem ook even de [NT] troubleshooter FAQ door.

Houd daarnaast op met het gebruiken van de diktedrukte letters. Hoogstirritant en zeer onwenselijk.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zet eerst je vet gedrukte text is uit! We het zonder ook wel lezen.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
Misschien heb je hier iets aan?

Jouw (soort) vraag komt regelmatig langs hier op GoT.

[Voor 5% gewijzigd door Ryan_ op 12-05-2011 17:35. Reden: typo; ty MAX3400 :)]

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-06 15:11
Had je die virusscan ook al bij je zusje/ouders uitgevoerd?

• MAX3400

MAX3400

^ met hierboven..

Wat je ook nog kan proberen; iedereen in het huis van internet beroven en 1 machine een dagje direct op het modem aansluiten (router er dus tussenuit). Als het dan ook hikt, heb je een probleem met het modem, dns-settings of je ISP.

Topicstarter
@joosthaarman , @D4NG3R Sorry voor die vetgedrukte tekst, zal niet meer gebeuren.
En trouwens een goed idee, ik ga het zo even proberen, eerst die FAQ doorlezen.
MAX3400 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:29:
^ met hierboven..

Wat je ook nog kan proberen; iedereen in het huis van internet beroven en 1 machine een dagje direct op het modem aansluiten (router er dus tussenuit). Als het dan ook hikt, heb je een probleem met het modem, dns-settings of je ISP.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:54
Anoniem: 406383 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:36:
Sorry voor die vetgedrukte tekst, zal niet meer gebeuren.
Pas je posts dan svp nog even aan, dat kan door op http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif bij je post te klikken.
En trouwens een goed idee, ik ga het zo even proberen, eerst die FAQ doorlezen.

[...]
En nog een kleine opmerking, zet je reactie op een quote er svp onder, maakt het wat overzichtelijker.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 07:59
Op de edit knop heb ik al gedrukt dus we kunnen weer terug naar de inhoud. :)

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:26

Speedmaster

Make my day...

Is de laptop van je zus of moeder voorzien van een wireless N kaartje en de ander een B/G kaartje?
Heb het wel eens gehad dat daardoor een conflict ontstond
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee