Ik ga zo de laatste nieuwe build uploaden voor de liefhebber,wees wel gewaarschuwd: Youtube werkt niet,ben je hier afhankelijk van installeer deze dan NIET.
Verder werkt volgens mij alles prima.
Gebaseerd op de Haipad M7 M7 + M7-M M7 + + Android 2.3 0519 versie.
Quote Slatedroid en bekende bugs (maar ook verbeteringen zoals hardware playback video,en niet software!)
Found Skype on the Market right away, (i belive it has full Market access)
Quadrant benchmark crashes when starting the first test back to the selection menu.
'new' fancy animation when changing settings pages.
Seems to have improved OMX support, Bluetooth works, WLAN seems stable.
(Thx Loonix).
MKV/FLV/ etc in HW acceleration!
UNMOUNT optie werkt weer. (sd kaart).
Vergeet niet de LEZEN! GINGERBREAK! ROOT toegang! Folder te bekijken als je folder M7+_Android2.3_2011-0519 hebt uitgepakt aub.
Wat heb ik gedaan?
Onnodige apps verwijderd.(zoals phone.apk voor betere batterij levensduur,chinese market etc)
Root optie (na gebruik gingerbreak).
Model naam aangepast naar Dropad A8.
Fingerprint veranderd (voor volledige market toegang in nederland)
Locatie op nederland ingesteld (hoef je zelf niet te veranderen van engels naar nederlands)
Reklame in programma's blokkeren (host file aangepast,zelfde idee als adblock,maar die werkt niet met deze tablet,en heb ik dus handmatig toegevoegd)
PS:
Ben in de readme vergeten dit nog toe te voegen,zet bij instellingen,advanced settings,compatibility mode aan aub,en herstart je tablet (om problemen met oudere apps te voorkomen).
Dit was het denk ik wel zo dat ik weet uit mijn hoofd.
Installeren doe je door de map uit te pakken,alles files op de root van je sd kaart(externe) te zetten,en je tablet aanzetten met power en menu ingedrukt te houden.
Edit:
Linkje:
http://dl.dropbox.com/u/1..._Android2.3_2011-0519.rar
Voor mods: ik heb met mod FEAR overlegt,en zag dit niet als een probleem,mocht het toch zo zijn dan mag de link uiteraard verwijderd worden.
Er zitten verder geen betaalde apps of iets dergelijks in om verwarring te voorkomen,alleen optie om te kunnen rooten toegevoegd en apps etc verwijderd.
[
Voor 15% gewijzigd door
fragcompany op 22-05-2011 09:19
]