• GWTommy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-08-2023
benoni schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:45:
[...]

De 'wit' kun je natuurlijk uitsparen uit het kleurvlak, als je op witte acrylaat afdrukt. Als het in één drukkleur kan ligt de prijs heel anders (het scheelt een screen en je hoeft de kleuren niet sluitend te maken).
Sorry, ik bedoelde dus groen/blauw en oranje (voor het 'rode gebied').

Hier een voorbeeld van 6 van de 8 wijzerplaten die op één drukplaat moeten komen:
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/1265ukh_th.jpg

Voor de rest: de techniek staat vast, zeefdrukken. Iemand die ik ken heeft dit ook gedaan, precies de zelfde techniek, voor de zelfde soort wijzerplaten, en dat is gewoon wat ik moet hebben. Echter is hij gewoon naar de eerste de beste drukker gegaan en ik wil er niet onnodig veel geld aan uitgeven.

Afhankelijk van de prijs laat ik 30 of 50 drukplaten drukken (of doe ik zelf, al lijkt dat steeds moeilijker te worden). Op iedere drukplaat staan 8 wijzerplaten, dus 4 sets. 30 x 4 = 120 sets, 50 x 4 = 200 sets. Waarom zoveel? Om te verkopen om zo net aan mijn kosten te komen dat het voor iedereen leuk blijft en zodat ik mensen help. Ik heb veel uren gestoken in het maken van de vectoren, dus wil ik mijn werk graag delen.
Pagina: 1