Toon posts:

Xtreamer Pro kan gedeelde mappen niet meer benaderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb sind een week of twee problemen met mijn xtreamer ik kom niet meer in mijn gedeelde mapjes gebruik windows 7 voor twee weken geleden deed hij het perfect maar nu zie ik mijn workgroup niet meer wie kan mij helpen wat ik verkeerd doe (heb al mijn laptop hersteld naar een punt dat het werkte maar geen resultaat heb mijn xtreamer ge update maar geen resutaat ik weet het niet meer help)

alex |:(

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:00

FeaR

In GoT we trust

Wellicht is het voor de volgende keer ook handig als je wat meer leestekens en interpunctie gebruikt in je post. Nu is het gewoon één lange zin die bijna niet te lezen is. Ook een titel als "xtreamer pro help" is niet echt veelzeggend.

Verder verwachten we op GoT wat eigen inzet. Zo hebben we [Mediaplayer] Xtreamer - Ervaringen deel 2 waar alles over de Xtreamer besproken kan worden. Heb je in dat topic al gekeken of er een oplossing is of een soort gelijk probleem is geweest?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:50

Cyphax

Moderator LNX
Klinkt een beetje als een soortgelijk probleem dat ik heb met mijn Xtreamer (niet-pro). Die kan uit zichzelf (dwz: van de een op de andere dag, niet na een firmware-upgrade of iets dergelijks) ineens niet meer op de Windows-shares. Het opnieuw maken van de shares en de toegangsrechten dubbelchecken en verlichten hielp helemaal niets bij mij.
De nfs-shares blijven prima werken...

Saved by the buoyancy of citrus