Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnoopA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-03 14:22
Ik heb een acer aspire 5536g en ik zit al een tijdje met een probleem. Als ik een usb-muis eraan hang (met kabel) dan kan ik normaal gesproken gewoon fatsoenlijk werken en is er niets aan de hand, alleen zodra ik dan mijn laptop aan netstroom hang valt mijn muis weg. Als ik dan even wacht of de usb kabel eruit haal en dan weer er terug in doe dan doet hij het weer een halve minuut ofzo en dan blijft hij weer hangen. Zodra ik de laptop van netstroom af haal is het probleem meteen weer weg, en als ik een half uur ofzo verder ga zonder muis werkt hij ook weer.

Aan de muis ligt het niet want ik krijg hetzelfde probleem als ik een andere muis er aan hang, zou er iets mis zijn met mijn oplader of ligt dit aan de computer zelf?

Ook heb ik soms problemen met mijn touchpad, hij gaat dan uit zichzelf dingen aanklikken, verslepen e.d. of ineens helemaal de andere kant op als ik wil. Dit probleem doet zich voor met en zonder netstroom.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet aangezien er echt niet mee te werken valt op deze manier aangezien ik soms beide problemen op hetzelfde moment heb, ik kan dan dus niet met mijn muis werken en niet met mijn touchpad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 23:06
Heb je misschien een nieuwe of andere adapter?

Ik heb de 5532. Heb een andere adapter aangeschaft want de kat had mijn adapter vernield.
Met de nieuwe adapter (volt en ampere gelijk zijn gelijk) heb ik het probleem ook.
Als ik op accu werk, is het probleem meteen verholpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Acer Aspire 5536g wordt te warm ?

Tja, ik gooi maar eens 1+1 op een hoop want het lijkt erop dat je laptop een structureler probleem heeft...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zekerpixels
  • Laatst online: 00:13

zekerpixels

Victory Loves Preparation

De probleemen die je heb met je toutchpad zoals verslepen en klicken probeer dan eens in de instellingen te veranderen dat je de touchpad aleen kan gebruiken voor het bewegen van de muis en niet meer voor kilcken, of zet de gevoeligheid eens wat lager

Als je de muis genruikt en de netstroom erop zet heb je dan nog meer usb apparaten in de laptop zitten??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnoopA
MAX3400 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:31:
Acer Aspire 5536g wordt te warm ?

Tja, ik gooi maar eens 1+1 op een hoop want het lijkt erop dat je laptop een structureler probleem heeft...
Ja, alleen komt dat probleem alleen voor met gamen en renderen met bijv. 3ds max en ik heb er nog steeds geen oplossing voor. (behalve een ventilator er langs zetten) Alles wat in dat topic gezegd is heb ik ook al geprobeerd maar niets werkte. Ook heb ik een maand geleden ofzo heel mijn moederbord laten vervangen en de bios laten updaten en windows opnieuw geïnstalleerd. Dat heeft ook niets geholpen.
zekerpixels schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:34:
De probleemen die je heb met je toutchpad zoals verslepen en klicken probeer dan eens in de instellingen te veranderen dat je de touchpad aleen kan gebruiken voor het bewegen van de muis en niet meer voor kilcken, of zet de gevoeligheid eens wat lager

Als je de muis genruikt en de netstroom erop zet heb je dan nog meer usb apparaten in de laptop zitten??
Meestal niet, maar als ik er andere usb apparaten aanhang werken ze wel.

Voor de touchpad staan op de acer site synaptics en alps drivers, ik heb deze beide geprobeerd maar met synaptics kan ik geen settings veranderen en met alps reageerd mijn touchpad helemaal niet meer goed.

Adapter is gewoon de orginele die bij de laptop zat

[Voor 4% gewijzigd door KnoopA op 10-05-2011 20:03]

• KnoopA
Ik heb eens geprobeerd om met linux te werken. Ik heb dan geen problemen met mijn touchpad meer, maar met mijn muis heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

• KnoopA
Niemand die een oplossing weet? Ik zou dit graag zo snel mogelijk opgelost hebben omdat er zo echt niet met de laptop te werken valt.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee