Zeer geachte en gewaardeerde redactie 
Na het lezen van het nieuwsitem over de Foreign Intelligence Surveillance Court heb ik een beetje het gevoel dat Tweakers dit artikel wellicht wat gekleurd brengt. Met name bij de volgende regel heb ik mijn vraagtekens:
Ik ben wel benieuwd wat hier de gedachte achter is
Zie ook deze reactie waarin een soortgelijke visie staat:
AHBdV in 'nieuws: Amerikaanse toezichthouder keurt alle afluisterverzoeken goed'

Na het lezen van het nieuwsitem over de Foreign Intelligence Surveillance Court heb ik een beetje het gevoel dat Tweakers dit artikel wellicht wat gekleurd brengt. Met name bij de volgende regel heb ik mijn vraagtekens:
Het gaat mij om het woordje 'slechts'. Op mij komt over dat Tweakers het oordeel heeft dat dit er te weinig zijn geweest. Ik ben wel benieuwd op basis waarvan Tweakers dit stelt. Want volgens mij kunnen wij onmogelijk oordelen of FISC te weinig verzoeken heeft afgekeurd aangezien wij de criteria noch de verzoeken kennen.In 2009 werden 1329 verzoeken ingediend, waarvan er slechts twee werden afgewezen.
Ik ben wel benieuwd wat hier de gedachte achter is

Zie ook deze reactie waarin een soortgelijke visie staat:
AHBdV in 'nieuws: Amerikaanse toezichthouder keurt alle afluisterverzoeken goed'
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic