Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik vond laats dat er een versie van HTC Sensation is met 16GB intern geheugen.

http://shop.www.hi.nl/hi/...tion-16GB/THTSEN16gy.html

Maar ik zou deze toestel ook los willen kopen Maar volgens mij is het alleen met abbo beschikbaar.
Weten jullie meer over ?

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat toestel bestaat hoogstwaarschijnlijk niet. Het is gewoon een 16 GB geheugenkaartje wat je er bij krijgt in plaats van dat het toestel 16 GB intern heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Kohaku

Ik ben niet met je eens. In Frankrijk is ie ook al aangekondigd

http://www.sfr.fr/mobile/...rtable/htc-sensation.jspe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 18:08:
Dat toestel bestaat hoogstwaarschijnlijk niet. Het is gewoon een 16 GB geheugenkaartje wat je er bij krijgt in plaats van dat het toestel 16 GB intern heeft.
Waarom zou je niet en een SD slot erin zetten en 16GB intern geheugen? Groot voordeel van een groot intern geheugen is de hoeveelheid apps en vooral de data van apps die je erop kan zetten.

@TS kun je anders niet beter met HTC of met Hi bellen voor meer informatie? Zij zullen dit vast wel weten of er daadwerkelijk een 16GB versie komt en hoe die in elkaar zit dus intern geheugen, SD kaart? Beide?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:33:
@Kohaku

Ik ben niet met je eens. In Frankrijk is ie ook al aangekondigd

http://www.sfr.fr/mobile/...rtable/htc-sensation.jspe
Omdat het "op die pagina" staat, is het maar waar?

Even serieus: de specs van 16GB zijn net pas opgedoken, zelfs op andere leading forums (zoals xda) weet ook nog niemand zeker of het waar is en eventueel welke providers en in welke landen het device te koop zal zijn.

Dat, in combi met het opstellen van een correcte & een nette topicstart-research, lijken het antwoord dan te geven dat je nog even moet wachten.
Introductie vanaf begin juli
^van de Hi-site die je zelf al gaf... Het is nu begin mei dus op zijn vroegst over 2 maanden leverbaar...

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 09-05-2011 12:40 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort korte vraagjes kun je beter in [HTC Sensation] levertijden- en abonnemententopic plaatsen. Mocht er behoefte zijn om deze versie (als het al een aparte versie is) apart te bespreken verwachten we een topicstart met wat meer informatie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.