Toon posts:

Medion md 8800 ombouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,
Ik zou graag mijn medion Medion md 8800 ombouwen...
Ik zou nieuwe mobo en processor (i5) en drr3 ram insteken...
Ik heb inmiddels mijn videokaart vervangen naar 1gig nvidia

Iemand suggesties?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ombouwen? Zou ik eerst hier beginnen: http://www.transvisie.net/

Maar even serieus, twee punten:

1) op GoT verwachten we dat je zelf enige inzet doet voordat je een vraag hier stelt, en als je het dan stelt dat je de moeite neemt om aan te geven wat je zelf allemaal exact geprobeerd/uitgezocht hebt, wat je toen gevonden hebt en wat dan exact onduidelijk is. Bovendien is het geen overbodige luxe om volledige specs van je huidige systeem te melden - misschien dat ze op de Medion helpdesk weten wat een "md 8800" exact is, maar wij werken daar niet en weten dat niet zomaar. Let vooral op form factor en wat voor voeding erin zit, en niet in de laatste plaats wat je ermee doet/wilt kunnen doen!
2) het is op GoT ook de bedoeling dat je een vraag op de juiste plek vindt. Die vind je meestal vanzelf als je de moeite neemt om op GoT te zoeken, in dit geval zou je deze topic gevonden moeten hebben:

*LET OP* - Wat moet ik kopen

En die verwijst naar:

Best Buy Guide overzichtstopic

Waar je onder andere dit kunt vinden:

[UG Aanschaf] Gamesysteem

Aangezien je in dit topic niet voldoet aan de eisen die we qua eigen inzet stellen gaat dit topic dicht. Ik wil je op het hart drukken dat het ook in bovengenoemde upgradetopic noodzakelijk is dat je volledig en duidelijk aangeeft wat je systeem nu exact aan onderdelen bevat (voeding! form factor!), wat je er exact mee wilt doen (niet alleen "gamen", zeg welke game(s) op welke schermresolutie en welke framerate je wilt) en wat je budget is.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.