Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Ook de GPS zit er af en toe 20 kilometer naast, dus die heeft ook nog wat werk nodig. Niet dat ik m'n telefoon heb gekocht voor de navigatie, maar het is wel jammer als het niet goed werkt.
Waar ik wel enthousiast over kan zijn, zijn de prestaties. De bekende games als Angry Birds, robo defense ect. werken prima. Ook het scrollen door de menu's gaat erg vlot.
Maargoed, dit soort issues kun je eigenlijk ook wel verwachten bij een product dat nog maar enkele weken op de markt is. Zolang het maar gefixt wordt heb ik er niet zo heel veel moeite mee.
[ Voor 31% gewijzigd door Arrim op 21-06-2011 00:09 ]
Ik vind dat ik lang genoeg gewacht heb en een russische half-beta rom hoef ik niet. Wanneer komt dat ding nou ns op Kies uit
UNOX: The worst operating system
Zodra ik het toestel aansluit via USB gaat Windows automatisch zoeken naar een driver, maar dat faalt keer op keer.
Samsung USB Driver, Kies en New PC Studio is al geïnstalleerd, zonder resultaat.
Iemand tips?
Maar goed, bedankt voor de input
Even voor de duidelijkheid, er zijn hier wel mensen die hun Gio hebben verbonden met Windows 7 x64?
Om nog een nuttige bijdrage te leveren aan het topic: de webmail-instellingen voor de TU Delft-webmail.
Handmatig invoeren in Exchange:
"Domein: gebruikersnaam" = dastud/netid
"Wachtwoord" = je netid wachtwoord
"Exchange-server" = webmail.tudelft.nl
De regel Domein: gebruikersnaam leverde bij mij wat verwarring op, maar hopelijk bespaart bovenstaande iemand anders die verwarring
[ Voor 13% gewijzigd door -j-k- op 23-06-2011 10:35 ]
ik heb hem ook op win 7 x64 aangesloten en dat werkt wel prima.-j-k- schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:10:
Tja het euvel bij Windows 7 is dus dat hij onmiddelijk een driver wilt installeren zodra de telefoon wordt aangesloten. Device manager geeft overigens een geel icoontje weer bij de Samsung Android Device. Wanneer ik klik op "update driver software" wordt me verteld dat de versie wel up-to-date is...
Maar goed, bedankt voor de input. Ik zal Samsung eens een mailtje gaan sturen.
Even voor de duidelijkheid, er zijn hier wel mensen die hun Gio hebben verbonden met Windows 7 x64?
Probeer eens de driver te verwijderen in apparaatbeheer (telefoon niet aansluiten aan pc), Samsung Kies opstarten, in Kies klikken op hulppmiddelen > Stuurprogramma installeren en nadat de driver is geïnstalleerd de tel aansluiten. Misschien dat dat helpt..
levertijd 20+ werkdagen; maar wel erg goedkoop vergeleken met de rest!
[ Voor 42% gewijzigd door VonFoX op 25-06-2011 12:38 ]
Yo.
[ Voor 150% gewijzigd door VonFoX op 25-06-2011 12:38 ]
Yo.
UNOX: The worst operating system
Denk dat je bedrogen uitkomt.. als je nu op de €88 (Salland) link klikt, staat er op de website €153 inclusief btw.VonFoX schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:11:
Net een Gio voor €88 besteld
pricewatch: Samsung Galaxy Gio Zwart (Vodafone-prepaid)
levertijd 20+ werkdagen; maar wel erg goedkoop vergeleken met de rest!
Zit beide een 1350mAh batterij in. Zoals Korvaag ook al zei, het scherm van de Ace is iets groter dus iets minder energiezuinig.. Toch zegt deze website dat de Ace 11 uren 'talk time' heeft en de Gio 10,6 uur.TexMex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:46:
Hoe lang gaat bij jullie de batterij mee voordat je hem opnieuw op moet laden? Ik zit een beetje te twijfelen tussen de Ace en de Gio en batterijduur is wel een van de belangrijkere punten voor mij...
http://www.compare-cellphones.org/Samsung-Galaxy-Ace-vs-Samsung-GALAXY-Gio
Of die info wel zo betrouwbaar is weet ik niet..
[ Voor 42% gewijzigd door DeX-nl op 24-06-2011 22:58 ]
Toch heb ik een telefoon gekocht voor €88, en betaald. Dat de prijs daarna verhoogd is, is niet mijn probleem. Maar dat hoort niet in dit topic.DeX-nl schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:50:
[...]
Denk dat je bedrogen uitkomt.. als je nu op de €88 (Salland) link klikt, staat er op de website €153 inclusief btw.
[...]
Yo.
Hebben meer mensen er last van dat Whatsapp plotseling niet meer draait nadat je wat andere programma's hebt geopend?
Vraag me af of dit een automatische actie is ivm beperkt geheugen oid.
Indien dat het geval is, is het misschien mogelijk aan de taakmanager te laten weten welke programma's wel mogen worden beëindigd en welke niet?
Ik draai Android 2.2 hier met de standaard taakmanager.
edit: Lijkt er nu trouwens op dat Whatsapp wordt afgesloten wanneer er te lang geen activiteit is geweest. Vraag blijft hetzelfde: hoe te voorkomen?
edit 2: Na wat testen lijkt het er op dat zelfs als de applicatie niet in Taakbeheer te zien is, berichten nog steeds kunnen worden ontvangen. Handig
[ Voor 25% gewijzigd door -j-k- op 26-06-2011 19:14 ]
Korvaag schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:48:
Het zijn exact dezelfde telefoons technisch gezien. Allebei de telefoons hebben dezelfde accu. Als er al verschil zit zal het zijn in een iets groter scherm wat mogelijk iets meer gebruikt. Ga er maar vanuit dat dit redelijk verwaarloosbaar is.
Ok, bedankt! Zou dan idd weinig uit moeten maken... Ace heeft dus alleen een iets betere camera met led flash.DeX-nl schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:50:
Zit beide een 1350mAh batterij in. Zoals Korvaag ook al zei, het scherm van de Ace is iets groter dus iets minder energiezuinig.. Toch zegt deze website dat de Ace 11 uren 'talk time' heeft en de Gio 10,6 uur.
http://www.compare-cellphones.org/Samsung-Galaxy-Ace-vs-Samsung-GALAXY-Gio
Of die info wel zo betrouwbaar is weet ik niet..
Klik hier voor de pagina waar de handleiding op staat.

Dat is het probleem natuurlijk, het knopje wordt 8-10 seconden ingedrukt, waardoor de telefoon denkt; "ho is even, ik ben vastgelopen, even mezelf uitzetten" Dat verklaard meteen waardoor ik daarna er altijd de batterij uit moet halen.
Ik denk het niet. Hou die knop maar gewoon eens 10 seconden ingedrukt en kijk of dat matcht met je klacht...XPowerStef schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:46:
Ik heb de bron van de uitvallers gevonden, ik druk in mijn broekzak het uitknopje in. In de handleiding staat het volgende:
[afbeelding]
Dat is het probleem natuurlijk, het knopje wordt 8-10 seconden ingedrukt, waardoor de telefoon denkt; "ho is even, ik ben vastgelopen, even mezelf uitzetten" Dat verklaard meteen waardoor ik daarna er altijd de batterij uit moet halen.
Yo.
Dan is €88 niet zo extreem goedkoop meer!
Yo.
--> Dat kan dus blijkbaar zo <-- Voor 94 euro een android phonetje... wie, zonder smartphone, kan dat laten liggen?VonFoX schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:29:
Als ik nou zo'n Vodafone prepaid simlockvrij maak, hoe kom ik dan aan eventuele updates, Samsung of Vodafone ?
[ Voor 26% gewijzigd door pathfinder2k op 30-06-2011 01:43 ]
hij is te vinden op xda genaamd giopro
[ Voor 4% gewijzigd door careltjuh op 01-07-2011 11:37 ]
Pas wel op met die methode! Zag in dat topic dat o.a. een Nederlander met een GIO van Vodafone zijn tel gebricked had door alleen die codes te genereren. Blijkt dat bij sommigen de efs partitie vernield wordt..pathfinder2k schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 01:39:
[...]
--> Dat kan dus blijkbaar zo <-- Voor 94 euro een android phonetje... wie, zonder smartphone, kan dat laten liggen?
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=15151555&postcount=10
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=15195947&postcount=13
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=15199385&postcount=14
Heb het probleem ook als hij stil op het bureau ligt, dus het kan ook ergens anders aan liggen.XPowerStef schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:46:
Ik heb de bron van de uitvallers gevonden, ik druk in mijn broekzak het uitknopje in. In de handleiding staat het volgende:
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door pathfinder2k op 01-07-2011 13:20 ]
hmm, ja blijkt het toch niet te zijn. Ik heb gisteren gehad dat hij uitviel terwijl ik er mee bezig was, en vorige week dan nog een keer. Verder zat hij elke keer in mijn zak.Toin schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:04:
[...]
Heb het probleem ook als hij stil op het bureau ligt, dus het kan ook ergens anders aan liggen.
Kan het er aan liggen dat ik de russische 2.3.3 heb?
De GIO gaat bij mij ongeveer 1 dag mee, bij frequent gebruik. Niet extreem veel gebruik, maar toch wel gemiddeld. Dat betekend: WIFI, apps, etc...TexMex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:46:
Hoe lang gaat bij jullie de batterij mee voordat je hem opnieuw op moet laden? Ik zit een beetje te twijfelen tussen de Ace en de Gio en batterijduur is wel een van de belangrijkere punten voor mij...
Weet ik niet. zal vast wel zoiets zijn. Ik wacht op een betere methode om te unlockenpathfinder2k schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:20:
@DeX-nl: Ik ben niet bekend met KIES maar kun je niet gewoon een soort emergency recover doen?
[ Voor 15% gewijzigd door jonathande2 op 05-07-2011 00:43 ]
Yo.
Wat zijn jullie ervaringen met Navigatie-software, werkt dit goed op de Gio en welke Navi-softwae is aan te bevelen.
Ja, dat kan. In de instellingen zie ik voor het systeem zelf heel veel talen staan en van de Duitse talen dezen: Deutch (deutchland), Deutch (österreich) en Deutch {Schweiz). Verder Kan Swipe (soort toetsenbordje) in het Duits en het standaard Samsung toetsenbord. Getest op prepaid met simlock van Vodafone uit de Vodafone online winkel.sinned schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:39:
Ik ben van plan om een Gio te kopen voor mijn vriendin. Zij is duitse en nu wil ik graag weten of ik het menu de taalinstelling kan wijzigen naar Duits? Weet iemand of dit kan, of moet je dan een hele nieuwe (duitse) Android software op zetten?
Wat zijn jullie ervaringen met Navigatie-software, werkt dit goed op de Gio en welke Navi-softwae is aan te bevelen.
Navigatie is Google Maps / Google navigatie voor. Gebruik dat zelf niet omdat ik prepaid heb en dus geen zin heb om dure internet kosten te krijgen dus gebruik ik NavDroyd (is maar 5 euro) en soms Aura. Met beide kun je gewoon de kaarten op je sd gooien en navigeren zonder internet.
Precies de antwoorden op mijn vragen. Dank voor je snelle reactie. En dat met Nav voor prepaid, klinkt ook goed.DeX-nl schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:56:
[...]
Ja, dat kan. In de instellingen zie ik voor het systeem zelf heel veel talen staan en van de Duitse talen dezen: Deutch (deutchland), Deutch (österreich) en Deutch {Schweiz). Verder Kan Swipe (soort toetsenbordje) in het Duits en het standaard Samsung toetsenbord. Getest op prepaid met simlock van Vodafone uit de Vodafone online winkel.
Navigatie is Google Maps / Google navigatie voor. Gebruik dat zelf niet omdat ik prepaid heb en dus geen zin heb om dure internet kosten te krijgen dus gebruik ik NavDroyd (is maar 5 euro) en soms Aura. Met beide kun je gewoon de kaarten op je sd gooien en navigeren zonder internet.
Iemand die dit herkent?
Anoniem: 328626
Ik heb dezelfde problemen als mensen hierboven hebben genoemd (soms wifi error, en het uitvallen van de telefoon) Ben er achter gekomen dat het alleen gebeurd als ik wifi aan laat staan. Verder weet ik ook dat het slaapstandbeleid hier niks mee te maken heeft.
Ik heb ook een simlockvrij toestel, met een abbo van Ben, zag dat er eerder iemand heeft gepost met Ben, alleen ik heb al een nieuwe simkaart (met MicroSim), maar mss dat een nieuwe simkaart de oplossing kan zijn...
Wordt er een beetje moe van... Dus heeft iemand alsjeblieft een oplossing?
Nog een andere vraag, ik heb geen internetabonnement, en heb geen zin in een hoop kosten. Weet iemand wat de optie Dataverbindingstand doet? Als ik deze uit laat, doet mijn GPS het namelijk niet...
Hopelijk heeft iemand antwoorden!
Groet
En voor levertijden en dergelijke hebben we nu Het Samsung Galaxy GIO S5660 levertijden/prijzen topic
[ Voor 88% gewijzigd door PaT op 09-07-2011 21:34 ]
Dat was ik (m'n vriendin heeft een Gio). Ze heeft toen een nieuwe simkaart gekocht omdat haar oude niet goed werkte, telefoon wou geen dataverbinding maken. Toen heeft ze een nieuwe gekregen, en kreeg ze zo eentje waar je ook nog een microSIM uit kon halen. Die werkte wel.Anoniem: 328626 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:28:
Ik heb ook een simlockvrij toestel, met een abbo van Ben, zag dat er eerder iemand heeft gepost met Ben, alleen ik heb al een nieuwe simkaart (met MicroSim), maar mss dat een nieuwe simkaart de oplossing kan zijn...
Wordt er een beetje moe van... Dus heeft iemand alsjeblieft een oplossing?
Maar je simkaart vervangen gaat niet helpen tegen het wifi probleem, dat ligt aan de telefoon. Heb je al de nieuwste firmware erop gezet via de Samsung KIES software op je PC?
Yo.
EDIT: nvr mindAnoniem: 344187 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:15:
Is het al iemand gelukt de gio simlockvrij te maken?
[ Voor 23% gewijzigd door pathfinder2k op 09-07-2011 15:15 . Reden: foutje ]
Anoniem: 344187
[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 09-07-2011 20:41 ]
@-j-k- ook als je wifi uit hebt staan? bij mij werkt hij ook wel een beetje, maar hij is zeer onnaukeurig
@Thinkpad Ja! maar heb het probleem sinds vandaag niet meer gehad (voor het eerst dat ik de wifi aan laat staan sinds een lange tijd)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 328626 op 09-07-2011 20:37 ]
edit: laat maar, buiten kreeg hij wel een satelliet te pakken, al duurde het even.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 328626 op 09-07-2011 22:22 ]
Fijne telefoon, maar een paar vervelende eigenschappen:
1) valt eens per 2 dagen uit
2) GPS onwerkbaar
3) Wifi loopt eens per 2 dagen vast
Samsung doe er wat aan!
Yo.
Hoe kan ik dit inschakelen, kan dit überhaupt ?
Bedankt, 'het is niet anders; we doen het ermeeMarco schreef op zondag 10 juli 2011 @ 22:14:
Er zitten geen lampjes op, dus helaas...
[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 11-07-2011 07:44 ]
https://market.android.co...ify&feature=search_result
Misschien dat deze app het doet: https://market.android.co...pro&feature=search_result
*** edit ***
BLN control - Pro werkt helaas niet op de Gio maar NoLED werkt perfect !
[ Voor 55% gewijzigd door Albert020 op 11-07-2011 21:21 ]
Bij mij deed de gps het prima tot gisteren.Niks werkte.Toin schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:05:
Vandaag de GPS weer eens geprobeerd. Die vindt de satellieten (bijna) nooit. Terwijl mijn oude TomTom op dezelfde plek binnen een paar seconden ze gevonden heeft.
Fijne telefoon, maar een paar vervelende eigenschappen:
1) valt eens per 2 dagen uit
2) GPS onwerkbaar
3) Wifi loopt eens per 2 dagen vast
Samsung doe er wat aan!
Verschillende apps geprobeerd en toen bleek dat de app gps-status het binnen 30 seconden het wel deed en andere apps het niet deden.Vanuit deze app kun je kaart selecteren.
Gr.
Flodder11
Hallo, ik vroeg mij af of en zo ja wanneer de officiële Gingerbread update 2.3 uitkomt voor de Samsung Gio?
Groeten,
Nou dat helpt ons ook niet verder.Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Helaas heeft Samsung hier momenteel geen informatie over beschikbaar,
omdat.... . wij niet weten wanneer android (google) dit maakt voor de
Gio. Wij adviseren u om onze website (www.samsung.nl) in de gaten te
houden voor meer informatie.
Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons
Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-7267864) voor Ned
erland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij
u om de volgende gegevens paraat te hebben als u belt: uw klantnummer,
uw IMEI-nummer en uw type toestel.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux B.V.
Uhh.. maakt Google de Android roms speciaal voor elk type Samsung tel? Ik dacht dat Google een standaard Android rom maakte en dat Samsung dan zijn eigen aanpassingen/testing deed voor zijn telefoons...wij niet weten wanneer android (google) dit maakt voor de Gio.
Edit: of zouden die persoon denken dat je het over 2.3.4 hebt, welke een aantal dagen geleden opgedoken is voor de galaxy S2
[ Voor 18% gewijzigd door DeX-nl op 12-07-2011 23:42 ]
Natuurlijk maakt Samsung gebaseerd op de source code van Gingerbread een ROM. Heeft Google weinig mee te maken behalve dat ze het spul kaal aanleveren en eventueel pre-testen zodat market meegeleverd mag worden.DeX-nl schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:33:
[...]
Uhh.. maakt Google de Android roms speciaal voor elk type Samsung tel? Ik dacht dat Google een standaard Android rom maakte en dat Samsung dan zijn eigen aanpassingen/testing deed voor zijn telefoons.
Inmiddels 2.3.3 geinstalleerd en werkt echt super. Het rebooten met WiFi aan is verleden tijd en hij voelt sneller qua reactie enzo. Ook Flash werkt nu in de browser en swipe werkt eindelijk zoals het bedoeld is.
[ Voor 51% gewijzigd door Pepppie op 15-07-2011 13:43 ]
Google... eerste hit? --> http://droidangel.blogspo...e-samsung-galaxy-gio.htmlAnoniem: 328626 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:20:
@nl.mark heb jij een site waarop staat hoe ik deze rom moet installeren??
IK HEB HIER GEEN ERVARING MEE!
misschien voor in de openingspost
Zeg ik dat dan dat ik em op een gio bekijk(srry, vraagteken doet het niet), nog sterker, kheb er zelfs geen een. maar zag dit filmpje staan en kdacht geef jullie ff een tip!Soldaatje schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 20:55:
Huh? Flash? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, dat kon toch niet op de gio?
Mobo player installeren en daarna vroeg die om een pack te installeren. Volgens mij afdoende.anoniem1 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 21:09:
[...]
Zeg ik dat dan dat ik em op een gio bekijk(srry, vraagteken doet het niet), nog sterker, kheb er zelfs geen een. maar zag dit filmpje staan en kdacht geef jullie ff een tip!
Ehm dat is de Reformatorisch dagblad app!anoniem1 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 20:41:
hier een nederlandse videoreview van besteproduct: https://market.android.co...lad&feature=search_result
misschien voor in de openingspost
ohja, sorry. deze is wel goed: http://www.besteproduct.n...ltje___video_review_.htmlmusicfreak schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 10:01:
[...]
Ehm dat is de Reformatorisch dagblad app!
Weet niet of een link mag, maar je kunt hem hier vinden.Anoniem: 328626 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:20:
@nl.mark heb jij een site waarop staat hoe ik deze rom moet installeren??
Klopt, in versie 2.2 kan het niet. In versie 2.3.3 wel. Ook is de camera nu in VGA-resolutie!Soldaatje schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 20:55:
Huh? Flash? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, dat kon toch niet op de gio?
Wacht wel even op de officiële releaseDeX-nl schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:32:
De officiële release van Gingerbread voor Nederland kan nooit lang meer gaan duren. Voor de Noordse landen (Denemarken, Finland, IJsland, Noorwegen en Zweden) is die nu ook al gereleased via KIES. (Bron)
Anoniem: 415438
Ik heb een probleem met mijn Gio.
Ik heb hem een maand geleden gekocht bij de vodafone.
Nu heb ik hem vandaag simlock vrij laten maken op de zwarte markt.
Toen ik hem de eerste week met vodafone simkaart gebruikte had ik gewoon internet en alles er op en er aan.
Nu heb ik mijn sim only abonnement erin zitten en kan ik niet meer op internet hij geeft aan.
Fout bij aanmelden voor mijn gmail account..
Als ik daar dan op druk staat er google aanmelding
U heeft het verkeerde wachtwoord ingevoerd of uw account is gewijzigd.
Voer uw wachtwoord opnieuw in.
Nou dan voer ik mijn wachtwoord in op de computer log ik met het zelfde wachtwoord in en dat is geen probleem alleen hier zegt die als ik met de zelfde code inlog: Er is een netwerkfout opgetreden toen u zich probeerde aan te melden via josjongerius11@gmail.com. Probeer het opnieuw of klik op terug om te annuleren. druk ik opnieuw proberen gebeurd er niks springt alleen datzelfde bericht omhoog.. en `Terug` staat er helemaal niet bij ..
Nou ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee anders zou het zonde van mijn telefoon zijn als ik er niet normaal mee op internet zou kunnen overigens angry birds doet het wel enzo de apps die had doen het behalve die waarbij ik op internet mee moet. kan ook gewoon bellen enzo alleen internet doet het niet
Heb je wel je toegangspunt ingesteld?Anoniem: 415438 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 00:23:
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn Gio.
Ik heb hem een maand geleden gekocht bij de vodafone.
Nu heb ik hem vandaag simlock vrij laten maken op de zwarte markt.
Toen ik hem de eerste week met vodafone simkaart gebruikte had ik gewoon internet en alles er op en er aan.
Nu heb ik mijn sim only abonnement erin zitten en kan ik niet meer op internet hij geeft aan.
Fout bij aanmelden voor mijn gmail account..
Als ik daar dan op druk staat er google aanmelding
U heeft het verkeerde wachtwoord ingevoerd of uw account is gewijzigd.
Voer uw wachtwoord opnieuw in.
Nou dan voer ik mijn wachtwoord in op de computer log ik met het zelfde wachtwoord in en dat is geen probleem alleen hier zegt die als ik met de zelfde code inlog: Er is een netwerkfout opgetreden toen u zich probeerde aan te melden via josjongerius11@gmail.com. Probeer het opnieuw of klik op terug om te annuleren. druk ik opnieuw proberen gebeurd er niks springt alleen datzelfde bericht omhoog.. en `Terug` staat er helemaal niet bij ..
Nou ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee anders zou het zonde van mijn telefoon zijn als ik er niet normaal mee op internet zou kunnen overigens angry birds doet het wel enzo de apps die had doen het behalve die waarbij ik op internet mee moet. kan ook gewoon bellen enzo alleen internet doet het niet
Bij mij staat er:
Naam: Vodafone Live!
APN: live.vodafone.com
Proxy: 192.168.251.150
Poort: 8799
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: ********* (weet ik zelf ook niet)
Server: niet ingesteld
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS-proxy: 192.168.251.150
MMS-poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN-type: internet + mms + dun
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
T-Mobile
Naam toegangspunt (APN): internet
Gebruikersnaam toegangspunt: tmobile
Wachtwoord toegangspunt: tmobile
Na 1 google search. Kijk anders ff op de site van t-mobile?
Je kunt je APN instellingen instellen door te drukken op dat knopje links onder (menu knop), instellingen, draadloos en netwerken, Mobiele netwerken en daarna naar Namen toegangspunten te drukken. Dit zijn je toegangspunten om via je provider op internet te komen. Deze moet je even veranderen in de APN instellingen van je nieuwe provider.Anoniem: 415438 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 01:00:
ik heb hem eerst even helemaal gereset kijken of dat helpt. Hoe doe ik de APN instellingen instellen?
of je toegangspunt instellen?
Ben niet zo handig met dit..
edit:
@pathfinder2k, Denk niet dat die APN instellingen die je hierboven hebt gepost gaan werken..
hier staat een hele lijst van providers met hun APN instellingen link
[ Voor 18% gewijzigd door DeX-nl op 17-07-2011 13:08 ]
Wat een gedoe zeg dit allemaal moet anders denk ik maar ook gewoon maandag even naar de T-mobile winkel..
Hartstikke bedankt allemaal ik was er niet zonder jullie uitgekomen!
MvG
TreZZoR
Anoniem: 415534
Ik heb preciesss hetzelfde probleem. Ik heb nu een sim-only abbonement van Ben.
Hoe heb jij het opgelost?
Wanhopig opzoek naar antwoord.
ik heb trouwens alle toegangspunten aangepast naar Ben, en het werkt nog steeds niet.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 415534 op 17-07-2011 20:15 ]
Heb je dat toegangspunt ook als het standaard punt ingesteld? (op het bolletje drukken achter het toegangspunt zodat die groen wordt)Anoniem: 415534 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:11:
Heyy
Ik heb preciesss hetzelfde probleem. Ik heb nu een sim-only abbonement van Ben.
Hoe heb jij het opgelost?
Wanhopig opzoek naar antwoord.
ik heb trouwens alle toegangspunten aangepast naar Ben, en het werkt nog steeds niet.
Anoniem: 415534
Weet even niet welke versie, is nogal cryptische naam, misschien 2.3.
Edit: Hij bleef hangen op downloaden, vanmiddag nog maar eens proberen. Succes aan de rest.
[ Voor 22% gewijzigd door Soldaatje op 18-07-2011 07:55 ]
Berichten over levertijden en prijzen mogen hier besproken worden.