Ben meer van het lurken dan van het posten, maar dacht dat het wel eens leuk zou zijn om hier te reageren.
Ik moet zeggen dat ik het vreemd vind dat er toch zoveel "negatieve" berichten zijn en dat de verwachtingen van sommige mensen soms op een niveau zijn dat ik het vermoeden heb dat ze denken dat ze ingeschreven zijn bij de GSL oid.
Het gaat hier om seizoen 1! van een net nieuw opgerichte league waarbij alles nog nieuw is [zowel de regels als organisatie als manieren van registreren, fora etc etc].
Na TwSL vond ik dit de ideale oplossing voor een speler als mij, casual, maar toch competitief.
Het gaat mij niet om uber te worden, maar lol te hebben in een spelletje en mensen vinden met gelijkwaardige ideeen [over sc2

] en gelijkwaardige skills. Het is weer eens wat anders als ladder en je kan onderling ook veel van elkaar leren naast je "verplichte potjes".
Zoals Dexy ook al zei, misschien dat het in Master en GrandMaster anders is, maar ook daar lijkt het me erg gemoedelijk aan gaan en lijken er weinig problemen te zijn.
Natuurlijk zijn er punten die beter kunnen, ik denk dat het ook gezond is dat daar wat van gezegd wordt en dat de organisatie luisterd naar de spelende leden.
Daarnaast ik denk dat het niet teveel gevraagd is van de leden om wanneer er punten zijn, deze constructief te geven en niet te vergeten dat het voor de organiserende leden iets is om het voor zowel hunzelf als de rest van de leden het zo leuk mogelijke te maken. Het is niet hun werk, het is niet hun plicht om alles te doen wat elk lid wil. Niemand wordt er voor betaald [toch?

]
Al met al wil ik zeggen:
Geniet van de BSL, indien je iets ziet wat beter kan, zeg het ze, verwijt het ze niet.
Ik ben er tenminste wel erg blij mee, ookal gaat het niet zoals gehoopt