• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-11 12:26

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

Topicstarter
Hoi mede-Tweakers,

Zo net vond ik nog een oude doos met SIMM Memory Modules.
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/22/!B9g9i7QEWk~$(KGrHqN,!hEEze90JR4lBM6Cww,-6g~~0_1.JPG

Hiervan heb ik er 18. Welke prijs zou ik ervoor kunnen vragen, aangezien het uit de 80'er jaren komt?

MVG, Hetpepijntje

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:30

InFamous

excommunicado

1 euro?:P meestal word dat soort oude meuk weg gegooid er is waarschijnlijk niemand meer die het gebruikt.

Formerly known as Ragdoll

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zie ook:
Howto: prijsbepaling (oude) hardware

Maar twee dingen-
1) wat je ervoor kunt vragen is sterk afhankelijk van wat het exact is. Als dit 8MB parity EDO-DRAM is (waar het op de foto 1-2-3 op lijkt) wordt het aan alle kanten gratis weggegeven. Als het iets bijzonder is (SDRAM SIMM, zeer grote 128MB SIMM, specifiek geheugen voor specifieke systemen HP printers, Cisco routers etc) dan zou het misschien nog geld waard zijn.
2) 72p SIMMs komen nadrukkeljk niet uit de jaren '80 maar uit de jaren '90 (muv de allereerste 72p SIMMs op IBM PS/2 systemen uit 1988 of 1989, en dat zijn deze overduidelijk niet)

Hoe dan ook, als je de moeite niet neemt uit te zoeken wat elke SIMM exact is, gaat echt niemand hier geld voor geven.

Oslik blyat! Oslik!

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-11 12:26

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

Topicstarter
Ok, bedankt voor het reageren. Toch maar even dit weekend de specificaties van iedere module uitzoeken.

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!