Ik heb vandaag een nieuwe voeding gekocht namelijk de MaxCube Blitz 850 omdat ik vermoede dat mijn nieuwe videokaart (XFX 9800GTX) een beetje zwaar werd voor mijn 450watt voeding omdat deze 2 6pins stroomaansluitingen had en mijn voeding maar 1.
Als ik nu de PC aanzet blijft de monitor in eerste instantie uit en springt de pc een paar keer aan en uit en start dan pas na een piep op en de monitor springt dan ook aan.
Ik zie dan dat ook mijn overklok instellingen terug gezet zijn.
Zet ik de pc nu uit en laat de stroom op de voeding aan dan start hij gewoon op.
Dus het probleem is alleen als ik de stroom van de voeding een tijdje uit laat.
Het zou toch niet kunnen zijn dat mijn merkloze voeding van 450watt de lichte overklok wel aan kon en mijn MaxeCube 850watt niet.
De specificatie's van mijn systeem zijn:
Moederbord Gigabyte P35-DS4
Processor Intel Q6600
Videokaart XFX 9800GTX
Geheugen 4x Corsair XMS 1Gb
Harde schijf seagate 1 x 1000Gb 2 x WD 500Gb
Justin23
Als ik nu de PC aanzet blijft de monitor in eerste instantie uit en springt de pc een paar keer aan en uit en start dan pas na een piep op en de monitor springt dan ook aan.
Ik zie dan dat ook mijn overklok instellingen terug gezet zijn.
Zet ik de pc nu uit en laat de stroom op de voeding aan dan start hij gewoon op.
Dus het probleem is alleen als ik de stroom van de voeding een tijdje uit laat.
Het zou toch niet kunnen zijn dat mijn merkloze voeding van 450watt de lichte overklok wel aan kon en mijn MaxeCube 850watt niet.
De specificatie's van mijn systeem zijn:
Moederbord Gigabyte P35-DS4
Processor Intel Q6600
Videokaart XFX 9800GTX
Geheugen 4x Corsair XMS 1Gb
Harde schijf seagate 1 x 1000Gb 2 x WD 500Gb
Justin23