Inloggen op GoT met lynx/elinks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Graag wil ik weer via een textbased browser GoT afstruinen!

Ik heb dit vroeger ook gedaan, en heb zodoende nu lynx en elinks op mijn debian doos geinstalleerd.

Inloggen wil echter niet (waar dit mij vroeger wel gelukt is)! Als ik naar de login pagina ga, alles netjes invul en op inloggen druk, dan refresht de pagina en ben ik niet ingelogt. Ook als ik complete onzin als username/pass invul doet hij het zelfde.

Ik laat de browser cookies accepteren en heb op andere sites (zoals gmail) geen problemen met inlogen.

Is er iets veranderd in de login procedure (omdat dit vroeger wel kon), of moet ik misschien nog wat configureren aan mijn browser?

Wellicht is dit beter op zijn plaats in NOS, maar formeel hoort het volgens mij hier :+

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Is je vraag hoe lynx te tweaken zdd er kan worden ingelogd, of is je vraag juist bedoeld voor de devvers van Tnet zelf? In dat tweede geval kan het beter worden verplaatst naar LD.

Let op dat er diverse Javascripts worden geladen vanaf een derde domein (tweakimg.net). Worden die gedraaid?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Elinks ondersteunt in ieder geval javascript, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Of de scripts van tweakimg.net gedraait worden is een tweede, dat kan ik niet specifiek zien.

Mijn vraag is voornamelijk of iemand weet of het (nog) kan, of dat tekstbrowsers gewoonweg niet meer compatible zijn met GoT.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.