Ik gebruik nu al jaren Ubuntu, maar de wireless N wil maar niet goed werken met zowel de Intel 5100 adapter als de broadcom bcm432 adapter die ik in mijn laptop heb zitten. Snelheden zijn gewoon veel te laag en daarbij heb ik ook regelmatig disconnects. Ik had gehoopt dat de upgrade naar Ubuntu 11.04 voor verbetering zou zorgen, maar helaas. Op dezelfde machine met Windows loopt alles als een zonnetje.
Ik ben bereid om een nieuwe adapter aan te schaffen en in de laptop te schuiven, maar dan moet ik zeker weten dat de wireless N goed gaat werken. Ik heb gezocht, maar ik kan eigenlijk geen enkele adapter vinden die goed werkt. Over problemen onder linux met wireless N is bakken info te vinden, maar ik wil het gewoon werkend hebben.
Heeft er iemand tips over welke adapter probleemloos gaat werken?
Ik ben bereid om een nieuwe adapter aan te schaffen en in de laptop te schuiven, maar dan moet ik zeker weten dat de wireless N goed gaat werken. Ik heb gezocht, maar ik kan eigenlijk geen enkele adapter vinden die goed werkt. Over problemen onder linux met wireless N is bakken info te vinden, maar ik wil het gewoon werkend hebben.
Heeft er iemand tips over welke adapter probleemloos gaat werken?
Look behind you! A three headed monkey!