Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-08 23:20
hallo,

ik heb al een paar dagen het probleem dat Windows bij het afsluiten 4 updates installeert en bij het opstarten blijft het configureren gewoon op 0% staan voor 10min, en dan gaat hij ineens naar het login scherm, en dit blijft zo hetzelfde voor al een paar dagen, is er iets mis aan mijn hardware of is het gewoon een fout in de updates van Windows ?

I7 860
ASUS p7p55D
8gig RAM
560 GTX ti msi twin frozr II
vertex2 60 gig boot schijf
samsung f3 100Gb

PSN : runeviking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Niet om het een en ander, maar is dit een legale versie van Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:03

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dat had ik ook vorige week. Bij het afsluiten duurde het lang om de updates te verwerken. Tijdens de eerstvolgende start blijft hij dan hangen op 0%. (Ook een legale Windows 7 Ultimate 64 bit)

Ik moest een herstelpunt terugzetten in de veilige modus. Windows 7 maakt deze automatisch als er belangrijke updates worden uitgevoerd. Vervolgens kun je de bewuste update uitschakelen:
Beveiligingsupdate voor herdistribueerbaar pakket Microsoft Visual C++ 2005 Service Pack 1 (KB2467175)

De 32 bits Home Premium systemen hadden er geen last van. Blijkbaar een 64bits of Ultimate probleem. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Om welke updates gaat het en wat zegt de Event Log? Wellicht kun je er beter voor zorgen dat de update wel correct wordt geinstalleerd ipv de update negeren.

[ Voor 71% gewijzigd door Trommelrem op 04-05-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik had/heb het probleem ook bij Windows 7 Professional 32-bit versie. Overigens wel een legale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En zo zijn er nog enkele topics te vinden hierover; staat daar geen oplossing is die ook werkt voor deze installatie van Windows? Het klinkt namelijk, als ik alles zo lees, als een bekender probleem...

En aangezien het niet zo druk is in Windows Clients lijkt het me simpel om de andere topics te vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 04-05-2011 10:19 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Trommelrem schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:17:
Om welke updates gaat het en wat zegt de Event Log? Wellicht kun je er beter voor zorgen dat de update wel correct wordt geinstalleerd ipv de update negeren.
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar zo kritisch is het ontbreken van één update nou ook weer niet. Overigens, uit het event log werd ik op mijn systeem niets wijzer.
Admiral Freebee schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:17:
Ik had/heb het probleem ook bij Windows 7 Professional 32-bit versie. Overigens wel een legale :)
Dan was mijn 64bits of Ultimate aanname wat te snel. :)
MAX3400 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:18:
En zo zijn er nog enkele topics te vinden hierover; staat daar geen oplossing is die ook werkt voor deze installatie van Windows? Het klinkt namelijk, als ik alles zo lees, als een bekender probleem...

En aangezien het niet zo druk is in Windows Clients lijkt het me simpel om de andere topics te vinden.
Nou, dan wijs ze eens aan? Ik heb vorige week namelijk hetzelfde gehad, maar geen topics hierover gezien. Maar ik had het probleem ook binnen een kwartiertje opgelost, dus ik heb er geen topic over geopend. Maar zo'n algemeen bekend probleem lijkt het nou ook weer niet te zijn.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Voorbeeld: Win 7HP: problemen met drie updates

Is nota bene het topic wat "onder" dit topic in het forum staat... Of lees ik nou echt verkeerd dat allebei over Windows 7 gaat, allebei over een handvol updates die niet goed gaan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
In mijn windows update logboek staat de volgende vermelding:
WARNING: fail to get update deployments with error 0x80248007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Die oplossing ben ik dus nu aan het proberen :) Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwiep
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-08 13:14
Ik heb dit opgelost door in configuratiescherm -> windows updates de updates manueel te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Bij mij werkte de oplossing in de link. Alleen methode 2 werkte, en ik moest alles handmatig in de command prompt ingeven of hij vond de map niet (hoewel die wel bestond).

Daarna moest ik rebooten, waarna ik Windows Update terug handmatig naar updates moest laten zoeken. Ik heb dan alle updates aangevinkt en de installatie gestart. Daarna nog eens rebooten en voila :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
phosporus schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:01:
Niet om het een en ander, maar is dit een legale versie van Windows?
ja dit is een legale versie van windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
zwiep666 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:59:
Ik heb dit opgelost door in configuratiescherm -> windows updates de updates manueel te installeren
ok, zal ik straks thuis ook is instellen :-)

zit nu op mijn stage :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Rijkers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 22:05
Is SP1 al geïnstalleerd bij de computers? Het best is deze direct van MS Downloadcenter te downen en te installeren dit pakt al een hoop schoonheidsfoutjes beet.

Wat ook wel eens helpt is de computer af te sluiten na een update ipv opnieuw op te starten. Sommige updates worden dan pas ingesteld na een volledige afsluiting. Dit euvel wordt soms over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik had dit probleem vorige week ook onder windows 7 ultimate 32bits.... Hij bleef bij opstarten hangen, toen drukte ik één keer kort op de aan/uit knop (na 30 minuten wachten), toen gaf ie melding updates configureren mislukt, bewerkingen ongedaan maken. Toen sloot ie af en startte ie normaal op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

T.Rijkers schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:56:
Is SP1 al geïnstalleerd bij de computers? Het best is deze direct van MS Downloadcenter te downen en te installeren dit pakt al een hoop schoonheidsfoutjes beet.

Wat ook wel eens helpt is de computer af te sluiten na een update ipv opnieuw op te starten. Sommige updates worden dan pas ingesteld na een volledige afsluiting. Dit euvel wordt soms over het hoofd gezien.
Als je echt opnieuw opstarten bedoeld in plaats van hibernate of standby, dat kan ik begrijpen. Maar wat is dan, voor windows, het verschil tussen opnieuw opstarten en afsluiten en opstarten, behalve dat je zelf op het knopje moet drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog nooit van gehoord dat dit zou moeten.

Ik heb dit probleem ook gehad, en ook ik kon het oplossen door Start > Alle Programma's > Windows Update, laten zoeken naar updates en dan alle updates installeren. (m.u.v. taalpakketten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online

SP1 was bij mij al een tijd geleden geïnstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:33

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik heb dit probleem deze week op 3 verschillende pc's gehad. Wat bij mij hielp is windows update handmatig opstarten en alle benodigde updates selecteren. Daarna was het weer goed.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 18:53
Hier ook het probleem, zelf verder nog geen aandacht aan besteed. 64bits legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Bij mij was SP1 ook al direct bij het verschijnen geïnstalleerd, zonder problemen.

Bij mij blijft de KB2467175 update voor problemen zorgen. Deze negeer ik dan maar voorlopig. Kunnen jullie wel alle updates installeren, met de work-arounds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Bij mij waren alle updates succesvol geïnstalleerd, maar nu komt er toch nog altijd één terug (KB2467175).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Admiral Freebee schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:35:
Bij mij waren alle updates succesvol geïnstalleerd, maar nu komt er toch nog altijd één terug (KB246175).
Bedoel je niet KB2467175 (het ver schil is een 7 tussen de 6 en de 1) ?? Valt me op dat die er bij mij nu ook weer staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Die bedoel ik inderdaad :) Bij mij staat hij al 3x als "successful" geïnstalleerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net handmatig geïnstalleerd, nu is hij wel weg :) (ja ik heb eerst een reboot gedaan na de installatie en gezocht naar nieuw updates voor ik dit poste)

Volgens de Admiral Freebee moet ik nog maar ff afwachten. :P

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Kraai niet te vroeg victorie, want bij mij was hij eerst ook weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombreeder
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-12-2023
Heb ik ook gehad, je moet de updates 1 voor 1 installeren(handmatig) en dat heeft bij mij geholpen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Idem dito hier, W7 x64 US legaal. Ik ga sowieso voor een herinstallatie want de SP1 update heeft mijn systeem verknoeit omdat het niet met mijn LPs overweg kon. Ik dacht dat het daar aan lag, maar blijkbaar hebben nog mensen het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf gisteren opgelost door naar:

C:\Windows\SoftwareDistribution te gaan en deze gehele folder te renamen en er een nieuwe folder aan te maken. Probleem was toen opgelost. Updates heb ik daarna nogmaals geinstalleerd maar 1 per keer.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Bij mij is het probleem opgelost na het handmatig installeren van de updates. Ik kon ze allemaal tegelijk selecteren.
Pagina: 1