Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:41

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

davidoss schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:49:
[...]

binnen een uur storing verholpen vind ik anders toch best netjes, als je gaat kijken naar de problemen die vodofone en T-mobile hebben gehad. Het duurde veel langer voordat daar een oplossing was.
Da's ook wel appels en bananen vergelijken hoor. Een kabelbreuk is iets heel anders dan netwerkcomponenten die down gaan. Verbinding heb je zo geherrouteerd.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:51
storing lijkt in de meeste plaatsen nu dus opgelost? Ik kan nu weer gewoon bellen!

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
nieuws: KPN kampt met storing op mobiel netwerk in Zuidoost-Nederland
KPN kan Tweakers.net geen directe oorzaak aanwijzen voor de storingen in het mobiele netwerk, maar het telecombedrijf belooft zo snel mogelijk met een update te komen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Inmiddels is het duidelijk dat er een storing in met name Zuid-Oost Nederland gaande is. De berichten a-la 'in plaats X is ook storing' voegen vanaf hier dus niet zoveel meer toe, laat die dan ook aub achterwege.