Absoluut relatief, relatief absoluut.
[ Voor 3% gewijzigd door Bastiaan op 03-05-2011 13:59 ]
Even een rondje gemaakt over de afdeling. Mijn collega en baas hebben wel ontvangst (2 van de 15). We vallen allemaal onder het zelfde abonnement.
[ Voor 49% gewijzigd door Tjeerdtq op 03-05-2011 14:00 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Anoniem: 349960
[ Voor 23% gewijzigd door Pascal op 03-05-2011 14:00 ]
Behalve dan het belgisch netwerk.
Zo te lezen zo ongeveer als enige...

[ Voor 41% gewijzigd door Pittie op 03-05-2011 14:01 ]
PSN: MGFlexican.
[ Voor 36% gewijzigd door Fairy op 03-05-2011 14:05 . Reden: KPN toegevoegd ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Edit, spuit 11, RB338 was me voor

[ Voor 23% gewijzigd door Ulti23 op 03-05-2011 14:04 ]
I pitty the fools who took my game-station.....
Zouden andere providers dan ook problemen hebben?Fairy schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:03:
Epe ligt er ook uit hier, alle GSM telefoons. Wel bereik, kan niet bellen of gebeld worden.
In Dokkum geen probleem met Vodafone..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nee zakelijke telefoons van ons zijn allemaal KPNGAIAjohan schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:04:
[...]
Zouden andere providers dan ook problemen hebben?
In Dokkum geen probleem met Vodafone..
Internet doet het gelukkig nog.
Ik vond het al vreemd dat er niemand terug smste haha.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ik kan ook niet bellen maar wel gebeld worden vanuit vaste lijn.
Yo.
Zo te zien is het landleijk.
[ Voor 6% gewijzigd door HyperioN op 03-05-2011 14:09 ]
Computers are useless. They can only give you answers.
De berichten blijven maar komen....
Een van de tweets:
Als ik het zo zie, niet alleen oost NL.quote: wvandekerkhofKPN heeft momenteel een grote landelijke storing op mobiele telefonie. Met name Oost-Nederland. Oplostijd nog onbekend.
[ Voor 43% gewijzigd door Raven op 03-05-2011 14:10 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nadere info ontbreekt nog...
[ Voor 34% gewijzigd door RammY op 03-05-2011 14:11 ]
Deze advertentieplaats is te huur!
Ik kan met Hi nog steeds naar huis bellen en omgekeerdHyperioN schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:08:
Boxmeer (Oost-Brabant) ook plat. Zowel Hi (ik), KPN (m'n moeder) als Telfort (m'n vader).
Zo te zien is het landleijk.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Scheelt nog dat ik thuiszit, dan kan ik i.i.g. nog de vaste lijn pakken.
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
[ Voor 42% gewijzigd door devil-strike op 03-05-2011 14:12 ]
Vroeg me af wat het was, dook T.net eens op, en kwam dit topic tegen. Gemoedsrust gevonden
Dan moet je je leidinggevende eens beter op zijn storingbord laten kijken....Anoniem: 356535 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:12:
Het is een algehele landelijke storing krijg ik net door van mijn leidinggevende.
Noord-Oost en Zuid NL
[ Voor 4% gewijzigd door RammY op 03-05-2011 14:14 ]
Mobiel internet doet het wel trouwens..
[ Voor 33% gewijzigd door Wackerstamfer op 03-05-2011 14:24 ]
Hyundai Kona Electric Premium 64kWh Ceramic Blue
Mag ik hem bellen met mijn telefoonAnoniem: 356535 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:12:
Het is een algehele landelijke storing krijg ik net door van mijn leidinggevende.
KPN? Hi hier nog steeds dood...BPP schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:12:
Heb weer verbinding. (Apeldoorn)
PSN: McMillan0984
Hi hier ook, krijg er net een smsje uit zonder problemen. Maar nog steeds geen telefonisch contact.BPP schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:15:
[...]
Nee Hi. Heb nog niet geprobeerd te bellen ofzo, maar heb wel weer mijn streepjes terug.
Hmmm... overgenomen door T-Mobile...?Lucb1e schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:13:
Netwerk is er weer.. dan weer niet.. dan weer wel.. dan weer niet.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Volgende keer aub eerst even de klantenservice raadplegen, dan kan je in je topicstart meteen vermelden wat zij je te melden hadden.alaintje schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:54:
hallo,
Hebben meerdere mensen last van een storing met kpn/hi ?
Ik heb hier in noord-limburg nu al de gehele Morgen geen bereik met 3 sim-kaarten van hi. Of ben Ik hier de enigste?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Verbinding weer weg!Zandpad schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:16:
[...]
Hi hier ook, krijg er net een smsje uit zonder problemen. Maar nog steeds geen telefonisch contact.
Meestal zijn storingen vrij kort en lokaal bij KPN/Hi. Laatste storing waar ik zelf last van gehad heb was afgelopen zomer in Baarn. Nu ook geen last van gelukkig.Exirion schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:19:
Net van Vodafone naar KPN/Simyo overgestapt, krijg je meteen dit
pven schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:19:
Conform het lokale beleid heb ik de datum aan de titel toegevoegd.
hihi
Toen dit topic begon wisten ze nog van niks, er stond iig niks op de sitepven schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:20:
[...]
Volgende keer aub eerst even de klantenservice raadplegen, dan kan je in je topicstart meteen vermelden wat zij je te melden hadden.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Anoniem: 356535
Hey, don't shoot the messengerRammY schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:13:
[...]
Dan moet je je leidinggevende eens beter op zijn storingbord laten kijken....
Noord-Oost en Zuid NL
Hij had snel even met KPN gebeld en kreeg die melding door. Gezien de vele berichten leek het mij gepast dit bericht met de medemens te delen
Dat haal ik niet uit de topicstart.Raven schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:21:
[...]
Toen dit topic begon wisten ze nog van niks, er stond iig niks op de site
Hi op een E7 in Apeldoorn werkt nog steeds niet.
[ Voor 9% gewijzigd door pven op 03-05-2011 14:29 . Reden: Dank RammY :-) ]
Ik schiet niemandAnoniem: 356535 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:22:
[...]
Hey, don't shoot the messenger![]()
Hij had snel even met KPN gebeld en kreeg die melding door. Gezien de vele berichten leek het mij gepast dit bericht met de medemens te delen.
[ Voor 87% gewijzigd door pven op 03-05-2011 14:27 ]
Ja: ik weet dat sommige berichten nog in de maak waren toen de modbreak werd geplaatst.
Anoniem: 365841
Maar ik verwachte veel belangrijkte telefoontjes vandaag. Lekker handig als ik nu niet berijkbaar ben.
Anoniem: 405328
Hi_Webcare @Carlovanmeel:
Er zijn problemen met het netwerk,we zijn er hard mee bezig om het probleem zsm op te lossen. *TT
Ah okee, niet aan gedacht
Er staat overigens nog steeds niks op de site....
Las trouwens in de vele tweets ergens dat Tele2 en Telfort ook last zouden hebben(?).
[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 03-05-2011 14:29 ]
Oscar Wilde
Anoniem: 356535
100% mee eens!RammY schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:26:
[...]
Ik schiet niemandmaar t word altijd zo snel overdreven
...maar dat wist iedereen denk ik alHet mobiele netwerk voor Zuid-Nederland is buiten dienst. Er wordt gewerkt om de storing zo snel mogelijk op te lossen.
MvDijk040 Collega's ICT hebben nieuws van #KPN: Mobiele netwerk KPN regio Eindhoven ligt eruit ivm kabelbreuk. Duur herstel nog niet bekend.
Twitter - 1 minuut geleden
Hyundai Kona Electric Premium 64kWh Ceramic Blue
Request timed out.
Reply from 62.132.193.64: bytes=32 time=1856ms TTL=121
Request timed out.
Reply from 62.132.193.64: bytes=32 time=1786ms TTL=121
Lekker druk @ kpn.com
omgeving Doetinchem werkt iig wel weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Pascal op 03-05-2011 14:32 ]
Anoniem: 101039
Ik zie dat westelijk van de lijn Apeldoorn/Tilburg en noord van A'doorn-Enschede met KPN normaal kan worden gewerkt, daarbuiten niet.
Geen landelijk probleem dus. Het noorden heb ik minder goed in beeld (veel minder samples)
AMD Ryzen 5800x | Macbook Pro 14 m1 | iPhone 14 Pro Max | Apple Watch gen 5
Gaat dus om een kleinere regio dan waar sommige mensen hier posten.Storing
U kunt mogelijk niet mobiel bellen of gebeld worden, internetten en e-mailen met uw mobiele toestel of laptop, sms'en of uw BlackBerry gebruiken.
Oorzaak
Het netwerkknooppunt in de regio is defect.
Locatie(s)
Regio Zuid-Oost Nederland.
Verwacht eindtijdstip
onbekend.
Tip
Als alternatief kunt u gebruikmaken van het vaste net.
Onze excuses voor het ongemak.
Starttijd: 2011-05-03 13:30 Eindtijd: onbekend
hopelijk houdt hij het vol nu
**doss**
Wel netjes dat het zo snel opgelost is.
binnen een uur storing verholpen vind ik anders toch best netjes, als je gaat kijken naar de problemen die vodofone en T-mobile hebben gehad. Het duurde veel langer voordat daar een oplossing was.Beatboxx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:44:
Hier in Leiden al de hele dag gewoon nog bereik. Hopelijk blijft dat zo, ik verwacht een belangrijk telefoontje..... Ik hoop dat KPN snel met duidelijkheid komt over de oorzaak, als je ziet hoeveel we betalen mag je denk ik wel een fatsoenlijk back-up systeem verwachten...
**doss**
Inmiddels is het duidelijk dat er een storing in met name Zuid-Oost Nederland gaande is. De berichten a-la 'in plaats X is ook storing' voegen vanaf hier dus niet zoveel meer toe, laat die dan ook aub achterwege.