Oneerbiedige nick

Pagina: 1
Acties:

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 21:55

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Kunnen jullie hier iets aan doen. Op z'n minst een veroek of 'tie zelf een ander nick wil verzinnen. (en dan deze een verkeerd emailadres geven, en 't password zijzigen)
--------------------------------------------
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=283396

Makkelijk als je een linkje erbij zet |:(

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jaymz, &AMP ; werkt niet goed in die link..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Link wil niet. Ook niet zonder 'amp'

Verwijderd

K vind deze nick idd niet kunne. :(

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Okay tis niet echt netjes.. maar stel nou dat er in plaats van Godverdomme Allahverdomme of Pietjanheinverdomme had gestaan.. dan had de 'tegenstand' wel heel wat minder geweest..

Toch vreemd als je d'r over nadenkt..

Maar ja ik ben weer vaag :P

Ban die gast, zo'n nick verzin je niet om serieus te gaan posten.

Verwijderd

Op zaterdag 17 maart 2001 22:08 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Okay tis niet echt netjes.. maar stel nou dat er in plaats van Godverdomme Allahverdomme of Pietjanheinverdomme had gestaan.. dan had de 'tegenstand' wel heel wat minder geweest..

Toch vreemd als je d'r over nadenkt..

Maar ja ik ben weer vaag :P

Ban die gast, zo'n nick verzin je niet om serieus te gaan posten.
Agree
Mag van mij ook een standaard regel worden dat een nick fatsoenlijk moet zijn zonder gevloek, geslachtsdelen, ziektes, enz.

• DiSiLLUSiON
Op zaterdag 17 maart 2001 23:52 schreef Marius het volgende:

[..]
Mag van mij ook een standaard regel worden dat een nick fatsoenlijk moet zijn zonder gevloek, geslachtsdelen, ziektes, enz.
Dat lijkt me eerder logisch.. maarja blijkbaar met al die FoK'ers tegenwoordig is níks logisch meer jammergenoeg..

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 00:49 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Dat lijkt me eerder logisch.. maarja blijkbaar met al die FoK'ers tegenwoordig is níks logisch meer jammergenoeg..
Er heeft hier ene paar dagen "pikhoofd" rondgelopen en er zijn nog meer wazigen.

Als je de schuld wil geven aan FOK! dat het hier zo'n "zooi" is, moet je er toch aan denken dat het _vooral_ komt door "slap gezeik" van iedereen, include me, en sommige modjes.

En je kunt zeggen over FOK! wat je wilt: Op het forum daar is het totaal _geen_ teringzooi. Fokkers hebben hier ook niks te zoeken, en tweakers.net kan door iedere kleuter worden gevonden die willen kloten.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
echt zo'n nick voor iemand die alles gaat lopen verzieken :(

• DiSiLLUSiON
Op zondag 18 maart 2001 01:06 schreef Marius het volgende:

[..]

Er heeft hier ene paar dagen "pikhoofd" rondgelopen en er zijn nog meer wazigen.

Als je de schuld wil geven aan FOK! dat het hier zo'n "zooi" is, moet je er toch aan denken dat het _vooral_ komt door "slap gezeik" van iedereen, include me, en sommige modjes.

En je kunt zeggen over FOK! wat je wilt: Op het forum daar is het totaal _geen_ teringzooi. Fokkers hebben hier ook niks te zoeken, en tweakers.net kan door iedere kleuter worden gevonden die willen kloten.
Nee, daar heb je gelijk in, je begrijpt me verkeerd.

Het zijn vooral personen onder de 15, 16 die dit soort 'grapjes' uithalen, en laat dat nou net het doelbezoek van fok zijn.

Dát bedoel ik er mee.. Tis net als een doxa, er is maar één échte doxa, maar alle andere nep-designers worden óók doxa genoemd, get my point?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Heey , ik ben dan 14 maar ik lig niet te kloten , niet iedereen onder de 15 is zo , in tegenstelling tot hetgene dat jij kennelijk denkt , die nick kan niet , da's ook een feit , maar NIET iedereen onder de 15 maakt van die "grapjes" zoals jij dat noemt .

Wat een k*t redenatie :r

p.s , ik wil niet gaan lopen flamen hier maar ik ben het niet met je eens.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 18 maart 2001 11:41 schreef pier het volgende:
Heey , ik ben dan 14 maar ik lig niet te kloten , niet iedereen onder de 15 is zo , in tegenstelling tot hetgene dat jij kennelijk denkt , die nick kan niet , da's ook een feit , maar NIET iedereen onder de 15 maakt van die "grapjes" zoals jij dat noemt .

Wat een k*t redenatie :r

p.s , ik wil niet gaan lopen flamen hier maar ik ben het niet met je eens.
Lees dan wat ie zegt:
Op zondag 18 maart 2001 10:49 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Het zijn vooral personen onder de 15, 16 die dit soort 'grapjes' uithalen, en laat dat nou net het doelbezoek van fok zijn.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Je zegt eerst:
En je kunt zeggen over FOK! wat je wilt: Op het forum daar is het totaal _geen_ teringzooi.
daar heb je gelijk in
De herrieschoppers komen dus niet op Fok, maar dan:
Dus je neemt het Fok kwalijk dat mensen die tot hun doelgroep behoren niet bij Fok rond willen hangen en hierheen komen??? Jaja.. lekkere redenering.

• DiSiLLUSiON
Op zondag 18 maart 2001 11:59 schreef Chaos het volgende:
Je zegt eerst:
[..]
[..]
De herrieschoppers komen dus niet op Fok, maar dan:
[..]
Dus je neemt het Fok kwalijk dat mensen die tot hun doelgroep behoren niet bij Fok rond willen hangen en hierheen komen??? Jaja.. lekkere redenering.
Nee, je leest verkeerd.

Mijn 'Daar heb je gelijk in' sloeg op de zin: 'op fok is het _geen_ teringzooi'.

Dat klopt, de 'lolbroeken' die daar weggekickt zijn, zitten hier te kloten!

En pier leest ook niet correct, ik zei zoals Mr B. al opmerkte: 'Het zijn vooral personen onder de 15, 16 die dit soort 'grapjes' uithalen, en laat dat nou net het doelbezoek van fok zijn.'

Als ik had gezegd dat ALLE mensen onder de 15, 16, 17 whatever lopen te kloten, dan zou ik mezelf er ook mee bedoelen want ik ben zelf ook maar 16.

• DiSiLLUSiON
En laten we het nou aub ontopic houden, het ging over een gast met een nick genaamd 'Godverdomme', en het ging niet over Fok bezoekers en lolbroeken. :)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Maar je kunt een forum toch niet verantwoordelijk houden voor wat gebannede users ergens anders uitvreten??? Dat doe jij dus wel. Jij loopt Fok te beschuldigen van alles wat hier misgaat, dat slaat totaal nergens op.

Hier is een probleem en dan moet dat hier opgelost worden in plaats van met een beschuldigend vingertje naar Fok te wijzen.

• DiSiLLUSiON
Op zondag 18 maart 2001 12:12 schreef Chaos het volgende:
Maar je kunt een forum toch niet verantwoordelijk houden voor wat gebannede users ergens anders uitvreten??? Dat doe jij dus wel. Jij loopt Fok te beschuldigen van alles wat hier misgaat, dat slaat totaal nergens op.

Hier is een probleem en dan moet dat hier opgelost worden in plaats van met een beschuldigend vingertje naar Fok te wijzen.
Nee je ziet het verkeerd.

Als dat zo was, kan ik ook de vergelijking trekken dat alle doxa's de schuld van doxa.nl zijn, en das wel een hele kromme redenering.

Maar hier ga ik verder niet op in, kep nog 7 films om af te kijken voor vanavond.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 18 maart 2001 11:50 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

Lees dan wat ie zegt:
[..]
Vooral ja :( en ik voel mij nu aangesproken , gek he ?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 10:49 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Nee, daar heb je gelijk in, je begrijpt me verkeerd.

Dát bedoel ik er mee.. Tis net als een doxa, er is maar één échte doxa, maar alle andere nep-designers worden óók doxa genoemd, get my point?
Ok, ik begrijp je nu.:)

• DiSiLLUSiON
Op zondag 18 maart 2001 12:58 schreef Marius het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp je nu.:)
Daar ben ik blij om. :)

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Hmmz vooral zij je ?

Ok , maar omdat ik 14 ben wil dat niet zeggen dat ik de boel hier wil verzieken

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:14

elsegre

Ti 3Al-2.5V

Het kan mij niet schelen of een kleuter 14 of 30 is, met zo'n nick ben je niet van plan iets nuttigs aan tweakers bij te dragen.
Weg ermee!

No news is bad news.

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 13:34 schreef pier het volgende:
Hmmz vooral zij je ?

Ok , maar omdat ik 14 ben wil dat niet zeggen dat ik de boel hier wil verzieken
Ik denk dat het erop neer komt dat _als_ er gekloot wordt, dat dan waarschijnlijk diegene <17 is. Heeft er dus niks mee te maken dat de meeste mensen tot 17 jaar kloters zijn.:)

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 18 maart 2001 15:08 schreef elsegre het volgende:
Het kan mij niet schelen of een kleuter 14 of 30 is, met zo'n nick ben je niet van plan iets nuttigs aan tweakers bij te dragen.
Weg ermee!
Bedoel je mij , of die gast ?

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Word die gozer nu gebanned of niet???

Is het een idee om hem z'n Nick te laten veranderen in zijn profile (of laten doen door een admin), dan gaat hij niet al te hard zeveren dat hij gebanned is, en wij zijn van die irritante Nick af.

(misschien zijn alle posts dan ook gerenamed, ik weet niet hoe de DBase precies is gelinked)

* TheGhostInc vindt dat er wel meer bagger nicks rondhangen op tweakers, maar de meesten zijn toch binnen no time weg, als hij lang blijft dan wil hij dadelijk vast zijn account houden.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hahaha, wat zijn we weer lekker duidelijk tegen elkaar, allemaal communicatieve dwalingen :)

Anyway, laat ik kort zijn: die nickname kan niet, is ook niet geestig ofzo en slaat gewoon nergens op.

Zijn karma is 0, die post was een flamebait, dus een positieve bijdrage aan t.net is er niet. Bannen die eppo.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1