Hallo allemaal, ik ben hier nog vrij nieuw maar heb deze vraag:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste rom voor de yarvik tab211 uitkomt. Er zitten toch wel een aantal bugs in de standaard software en het gebruik van de Android Market zou erg handig zijn.
Bugs:
USB host werkt amper, geeft te weinig stroom (geen 500 mA)
Browser crasht als ik op "Downloads" klik
Batterij lijkt niet op te laden maar heeft dat toch gedaan als je reboot
Video player ontbreekt welke wel standaard aanwezig hoort te zijn
Ebook reader welke volgens de handleiding geinstalleerd zou zijn, ontbreekt (zelfde als videoplayer)
Sommige apps (zoals Buienradar) staan ondersteboven of sluiten zichzelf zomaar af
Geen flash player werkend te krijgen (weet niet of dat hoort te kunnen)
Feature requests:
Android Market
Video player
Downloads
Verwijdering van die knoppen op de statusbalk (volume, home en terug enz.) omdat de hardware knoppen veel makkelijker zijn. Dit maakt veel meer ruimte vrij
Root acces???? kan handig zijn voor sommigen
Bij voorbaat dank.
Ik wacht wel af maar ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen hiermee. De tab210 kreeg wel al snel een rom, maar deze is nu toch echt niet meer te koop. De 211 is zijn regelrechte opvolger geworden
Ik ben benieuwd wanneer de eerste rom voor de yarvik tab211 uitkomt. Er zitten toch wel een aantal bugs in de standaard software en het gebruik van de Android Market zou erg handig zijn.
Bugs:
USB host werkt amper, geeft te weinig stroom (geen 500 mA)
Browser crasht als ik op "Downloads" klik
Batterij lijkt niet op te laden maar heeft dat toch gedaan als je reboot
Video player ontbreekt welke wel standaard aanwezig hoort te zijn
Ebook reader welke volgens de handleiding geinstalleerd zou zijn, ontbreekt (zelfde als videoplayer)
Sommige apps (zoals Buienradar) staan ondersteboven of sluiten zichzelf zomaar af
Geen flash player werkend te krijgen (weet niet of dat hoort te kunnen)
Feature requests:
Android Market
Video player
Downloads
Verwijdering van die knoppen op de statusbalk (volume, home en terug enz.) omdat de hardware knoppen veel makkelijker zijn. Dit maakt veel meer ruimte vrij
Root acces???? kan handig zijn voor sommigen
Bij voorbaat dank.
Ik wacht wel af maar ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen hiermee. De tab210 kreeg wel al snel een rom, maar deze is nu toch echt niet meer te koop. De 211 is zijn regelrechte opvolger geworden