Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297249

Hallo All,

Er komt binnen enkele weken een opvolger van de TAB 210 lijkt het. Vandaag postte Winmo met "onze man" Jeremy Tjon met een grappige nederlands accent een nieuwe demo op youtube van de 8 inch Tab310:

http://www.winmo.nl/yarvik-tab310-video-review/

Ziet er goed uit: 800x600, Froyo 2.2 , HDMI-out, 2x SD-slot, krachtigere hardware (Angry bird Rio draait vloeiend), maar helaas geen trackball meer en ook de USB-poorten zijn nu extern via een dongle.
Over de accuduur geen bericht.... ben benieuwd.
Op diverses winkelsites zijn ook al aankondigeningen geplaatst, dus de container uit China is onderweg!

En nu maar hopen dat die froyo 2.2 gewoon als officiële upgrade voor de T210 beschikbaar komt (en anders hackt iemand em vast wel ;-)

Greetz,

Fox

-EDIT- inmiddels staat de TAB310 voor 129 euro in de etalage van Alternate. Omdat m'n kids steeds vechten om de 201, ga ik die 310 er z.s.m. bijkopen...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 297249 op 30-06-2011 00:16 . Reden: prijsinfo nu bekend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Anoniem: 297249 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:14:
Hallo All,

Er komt binnen enkele weken een opvolger van de TAB 210 lijkt het. Vandaag postte Winmo met "onze man" Jeremy Tjon met een grappige nederlands accent een nieuwe demo op youtube van de 8 inch Tab310:

Ziet er goed uit: 800x600, Froyo 2.2 , HDMI-out, 2x SD-slot, krachtigere hardware (Angry bird Rio draait vloeiend), maar helaas geen trackball meer en ook de USB-poorten zijn nu extern via een dongle.
Op diverses winkelsites zijn ook al aankondigeningen geplaatst, dus de container uit China is onderweg!

En nu maar hopen dat die froyo 2.2 gewoon als officiële upgrade voor de T210 beschikbaar komt (en anders hackt iemand em vast wel ;-)

Greetz,

Fox
Jammer, ziet er juist uit als een goedkope iPad knock-off nu, dat was met de tab210 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatfrak
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-03 12:33
wel lekker snel en vooral die 1080p video playback en hdmi out is interessant.
en dat voor dezelfe adviesprijs als de tab 210 .. :o
Nou nog DD5.1 en DTS support voor over de hdmi dan kan de Htpc de deur uit lol
edit:typo

[ Voor 26% gewijzigd door Spatfrak op 21-06-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 297249 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:14:
Hallo All,

Greetz,

Fox
Moooi:) maar wel erg snel zeg, de 210 is nog niet eens echt af, komen ze alweer met een nieuwe. Wat ikvooral leuk aan de 3-0 vind is dat ze voor een 4:3 scherm hebben gekozen, ik heb trouwens bij de dixons ook al iets dergelijks gezien, misschien is t gewoon dezelfde hardware. Verder zal ik m helaas overslaan want ik wil de vieuwsonic 7x, das een tegra2 7 inch met honeycomb waar je ook nog eens mee kan bellen maar dat duurt nog wel een maandje of 3 voor die in de winkel ligt. Maar wie weet komt er nog t een en ander onverwacht binnen... Zoals de huawei bv.

Voor al die niewelingen die de nieuwe rom dr op willen. NIET DOEN. Die rom is nog niet af, je raakt de helft van je functionalteit kwijt. ( oa je interne Geheugen ben je dan kwijt. Dat sommigge van ons dat doen is omdat we tweakers zijn en t dus alleen al uitproberen om te ziet dat t kan. Maar als je de yarvik hebt gekocht om serieus als tablet te willen gebruiken dan kan je m t beste met de orginele rom gebruiken dus.
Dont fix something that isn't broken, zeg maar...

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411023

Vraagjes :
Staat er origineel een agenda in de Yarvik ?
Zo ja, waar vind ik die dan ?
Zo nee, welke kan ik rechtstreeks downloaden die werkt (heb al verschillende geprobeerd, maar werken niet)

Ik heb wat strips in .cbr-formaat. Met welke app kan ik dit lezen ?
(Ik heb de extensie gewijzigd in .rar, daarna ontrard, ik krijg een hele reeks .jpg maar met welke app kan ik die vlot achter elkaar lezen ?

Kan een GPS-functie geïnstalleerd worden ? Zo ja, welke ?

'k Weet 't, vele vragen ...

Groetjes,
van een nieuwe Androïd-gebruiker :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatfrak
Nog wat moois aan de Droidhound Froyo,
Time since boot 7:15 hours
Battery level 84 %

Was in slaap gevallen en had hem niet uitgezet de hele nacht , met de stock rom had de batterij al bijna leeg geweest...

edit: het zal o.a. wezen dat hij de wifi uitschakeld in standby
zit nu al dik op 16 uur sinds boot of opladen en heb toch wel 2-3 uurtjes muziek geluisterd over wifi enz en nogsteeds 70 % battery
goud rommetje! :)

[ Voor 62% gewijzigd door Spatfrak op 22-06-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408684

Anoniem: 411023 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 07:33:
Vraagjes :
Staat er origineel een agenda in de Yarvik ?
Zo ja, waar vind ik die dan ?
Zo nee, welke kan ik rechtstreeks downloaden die werkt (heb al verschillende geprobeerd, maar werken niet)

Ik heb wat strips in .cbr-formaat. Met welke app kan ik dit lezen ?
(Ik heb de extensie gewijzigd in .rar, daarna ontrard, ik krijg een hele reeks .jpg maar met welke app kan ik die vlot achter elkaar lezen ?

Kan een GPS-functie geïnstalleerd worden ? Zo ja, welke ?

'k Weet 't, vele vragen ...

Groetjes,
van een nieuwe Androïd-gebruiker :-)
Je vraag over de strips: er zijn comicbook readers die de .cbr bestanden lezen. Even googelen. Heb er 2 op mijn yarvic, deze werken beide goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje over de flash-player. Als ik bv een filmpje van "uitzending" gemist wil kijken, krijg ik helemaal niks. Bij een filmpje van omroep Brabant vraagt hij om adobe flash player te installeren. Nou dacht ik een versie gevonden te hebben, deze ook geinstalleerd, maar nog geen filmpjes. Is het gewoon niet mogelijk of heb ik iets verkeerds gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatfrak
Anoniem: 408684 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:47:
Vraagje over de flash-player. Als ik bv een filmpje van "uitzending" gemist wil kijken, krijg ik helemaal niks. Bij een filmpje van omroep Brabant vraagt hij om adobe flash player te installeren. Nou dacht ik een versie gevonden te hebben, deze ook geinstalleerd, maar nog geen filmpjes. Is het gewoon niet mogelijk of heb ik iets verkeerds gedaan?
Heb ik ook nog niet voor elkaar gekregen,probeer skyfire dat is een goed alternatief
http://www.filesonic.com/file/921167651

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-06 21:37
Spatfrak schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:01:
[...]

Heb ik ook nog niet voor elkaar gekregen,probeer skyfire dat is een goed alternatief
wat gebeurd er als je via volgende site dingen opent?

http://www.microchange.nl/uzg/Actueel.aspx

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spatfrak schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:01:
[...]

Bedankt voor het meedenken. Omdat ik ook nog steeds niet weet wat ik met die zip-files aanmoet :( heb ik maar even een andere versie van skyfire geprobeerd. Maar helaas...bij uitzending gemist nog steeds geen beeld en bij omroepbrabant nog steeds de vraag naar flash player...We zoeken verder...

ps: Wat kan ik met de zip-files? heb begrepen dat je de naam moet veranderen in apk. maar dan krijg ik steeds de melding parseerfout??...als ik ze al uitpak op laptop, krijg ik geen apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatfrak
@ ny-hardcore , ze gebruiken daar silverlight , dat pakt skyfire niet helaas , alleen flash
@akkertje72 Je moet zips uitpakken op je pc,dan krijg je WEL .apk's als het goed is , hier wel iig :)
die kan je dan gewoon met apkinstaller instaleren op je tab.
zip's renamen is niet de bedoeling , ik heb die link nog even gedownload en geinstaleert voor de zekerheid en werkt als een trein.
Gebruik je winrar? is gewoon gratis op de pc te krijgen.daar kan je hem mee uitpakken.

Skyfire moet je ffies linksbeneden op video drukken als er een flashfilmpje is dan gaat ie hem zoeken en omzetten ,en dan kun je hem bekijken.

Ik kijk er zelf veel mee op dumpert,werkt echt ;)

verder kun je ook de mobiele site van uitzending gemist proberen, hier doet hij het iig prima

http://m.uitzendinggemist.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezonnebril
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-06 22:05
Iemand al een 32GB mini-sd kaartje geprobeerd? Zo ja, werkt dat ook in de TAB210? 8)

If at first you don’t succeed, call it version 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
Spatfrak schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:08:
@ ny-hardcore , ze gebruiken daar silverlight , dat pakt skyfire niet helaas , alleen flash
er staan ook links naar mms streams...
vraag me af als je een mms/wma capable player onder android hebt (rockplayer?) of je die mms streams dan niet kunt bekijken? klinkt stom,,maar heb dat liever dan flash crap...

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatfrak
ny-hardcore schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:43:
[...]

er staan ook links naar mms streams...
vraag me af als je een mms/wma capable player onder android hebt (rockplayer?) of je die mms streams dan niet kunt bekijken? klinkt stom,,maar heb dat liever dan flash crap...
Ik ben niet helemaal thuis in die stof maar heb ffies gegoogled en veel players kunnen er wel mee omgaan maar alleen yxplayer kun je tot zover ik heb kunnen vinden rechtstreeks een mms stream adres invoeren , helaas krijg ik die niet aan de praat.
Die site waar je die link van gaf zelf is trouwens toevallig vanavond verhuist naar http://www.gemistvoornmt.nl/
Als je mmsstream via de site wil doen moet je een mmsproxy opzetten en de tool die erbij zit is alleen voor pc . Heb de links onder "toch proberen" naar de tablet te gesaved en zo proberen te openen met moboplayer en rockplayer , maar die pakken hem zo niet. Een simkaart erin hebben zou ook al makkelijker wezen.Dan kun je er via je provider komen als het goed is . Heb je een paar rechtstreekse mmslinks,kijk ik ff of hij die wil pakken.

p.s. al bijna 24 uur zonder op te laden of booten en best veel gebruikt de yarvik, wel nog maar 10% juice,al met al een flinke verbetering _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Spatfrak op 23-06-2011 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spatfrak schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:08:
@akkertje72 Je moet zips uitpakken op je pc,dan krijg je WEL .apk's als het goed is , hier wel iig :)
die kan je dan gewoon met apkinstaller instaleren op je tab.
zip's renamen is niet de bedoeling , ik heb die link nog even gedownload en geinstaleert voor de zekerheid en werkt als een trein.
Gebruik je winrar? is gewoon gratis op de pc te krijgen.daar kan je hem mee uitpakken.

Skyfire moet je ffies linksbeneden op video drukken als er een flashfilmpje is dan gaat ie hem zoeken en omzetten ,en dan kun je hem bekijken.

Ik kijk er zelf veel mee op dumpert,werkt echt ;)

verder kun je ook de mobiele site van uitzending gemist proberen, hier doet hij het iig prima

http://m.uitzendinggemist.nl/
Ten 1e sorry, je hebt gelijk...dit zip-bestand was uitgepakt WEL een apk-bestand. Ik heb al meerdere zip bestanden uitgepakt waarbij ik een aantal mappen en bestanden kreeg waar geen enkel apk bestand in te vinden was. Dacht dat dat in dit geval ook weer zo zou zijn, dus eigenwjs al op zoek naar iets anders voordat ik goed gekeken had :?

Maar die link naar de mobiele versie van uitzending gemist: HELEMAAL TOP! werkt als een trein. Ben er echt heel erg blij mee. Wederom is mijn dank erg groot! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravv
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-06 21:30
Vraagje;

Is het mogelijk om op de YT210 via de bestandsbrowser rechtstreeks je netwerkshares via SMB te benaderen ? en bijvoorbeeld een videobestand te openen/streamen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff82
  • Laatst online: 14-07-2022
Ik volg dit forum alweer even en begreep dat er een 2.2 rom in omloop is. Ik hoor dat de accu langer mee gaat en dat ook het touchscreen fijner werkt. Ik lees echter dat er 2 versies zijn Droidhound en LionH@art welke is nu echt de beste? (ik heb de post van Spatfrak gelezen waarin met de voor en nadelen van de 2)

Ik lees namelijk ook in een post, dat je helemaal niet moet updaten omdat je dan functionaliteit verliest en er rare problemen opduiken?

Is het nu wel of niet aan te bevelen om de firmware aan te passen of te wachten op een nieuwere rom? En zo ja, verlies ik functionaliteit? En welke versie?

Misschien newbie vraag, maar verlies ik bij het upgrade naar een nieuwe firmware, al mijn huidige apps?

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb het apparaatje nu wat uitgeprobeerd. Er zitten leuke dingen op (audio/videoplayer, e-reader) maar wat een gedoe om een fatsoenlijk progje in te laden èn aan de praat te krijgen. Heb ondertussen al een stuk of vier-vijf calendarapps geprobeerd, geen enkele werkt.
Begin nu al m'n buik vol te krijgen van dat Androidgedoe ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatfrak
@ Ravv Geen idee sorry,kan het ook niet ff snel testen ,ik heb momenteel niet zo een setup.
@ Jeff82 Droidhound is de enigste die ik aan de praat heb gekregen LionH@rt deed het hier niet daar ben ik geloof ik vrij duidelijk over in mijn post. Droidhound heeft veel voordelen , maar het is een beta ,ik zou er alleen aan beginnen als je zin heb om met android te gaan stoeien,hij is namelijk nog niet helemaal "af".
Voor en nadelen verwijs ik terug naar mijn andere post .

Als je daar geen zin in hebt , gewoon nog even wachten ,zullen vast nog wel completere versies komen.

Als je de rom overschrijft is dat net als je C:\ schijf formateren,dus ja je verliest alles wat je nu hebt , al kun je dat wel backuppen en weer terugzetten als geheel.
NY-Hardcore heeft daar wat links over geplaatst ergens hier boven.

@ Sanmiguel ik kan je aanraden om je apk's bij mobilism.org te halen (via de pc),het zijn er veel,gratis en het dient ook als forum,dus er kan per apk over worden gediscussieerd. Het word ook streng gemodereert dus je zal er niet snel troep vinden. Houd wel in de gaten dat je android 2.1 hebt en dus niet 2.2 of hoger kan,wel lager uiteraard.Dat word over het algemeen netjes aangegeven .Over je gps vraag eerder , lijkt me lastig want je moet wel constant een link hebben , mischien kan het met een dongle ofzo ,maar heb er nog niemand over gehoord dat dat werkt iig .
succes ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Spatfrak op 23-06-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravv
okee, misschien een lezer van dit topic die dat wel weet ?
BTW zijn er issues met het afspelen van Youtube(HD) ?en kan je er ook een beetje op gamen ?
Speelt de Yarvik ook vlekkeloos Xvid/MKV af ?

Is de google market erop te krijgen of moet je per se een custom rom hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatfrak
Ravv schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:06:
okee, misschien een lezer van dit topic die dat wel weet ?
BTW zijn er issues met het afspelen van Youtube(HD) ?en kan je er ook een beetje op gamen ?
Speelt de Yarvik ook vlekkeloos Xvid/MKV af ?

Is de google market erop te krijgen of moet je per se een custom rom hebben ?
Al je nieuwe vragen zijn al uitvoerig behandelt in dit topic,het kan geen kwaad ook zelf wat onderzoek te doen,dus zal even kort beantwoorden.

1.Mits je de goeie apk hebt niet
2.een beetje idd,angry birds bv werkt alleen soepel als je de achtergrond uitschakeld.
3.jup,mits de bitrate niet al te hoog word.
4.Market werkt alleen op 2.2+ dus ja andere rom is vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was tot nu toe erg tevreden over hoe het toughscreen werkte, maar sinds een dag, reageerd ie niet of nauwelijks. Of helemaal op de verkeerde plek. Callibreren heeft weinig zin...Wat kan de oorzaak zijn? Kan het liggen aan software die geinstalleerd is? En belangrijker nog: Hoe kan ik het euvel verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatfrak
Anoniem: 408684 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:06:
Was tot nu toe erg tevreden over hoe het toughscreen werkte, maar sinds een dag, reageerd ie niet of nauwelijks. Of helemaal op de verkeerde plek. Callibreren heeft weinig zin...Wat kan de oorzaak zijn? Kan het liggen aan software die geinstalleerd is? En belangrijker nog: Hoe kan ik het euvel verhelpen?
jammer akkertje,

Het is een lastige , als je vermoed dat je software hebt geinstaleert die zich daar mee bemoeid kan je proberen of het weer werkt als je dat eraf hebt gehaald,en daarna rebooten.
anders zou ik hem een reset geven met het kleine knopje.
als dat ook niet werkt ,is er ergens in opties een keuze voor "herstel terug naar fabriekinstellingen" als ik me niet vergis,kan het zelf niet bekijken draai een andere rom.
en anders ff via http://www.yarvik.com/nl/contact/ aan de mensen van yarvik zelf vragen,en als je niet goed geholpen word stuur je hem gewoon terug naar de winkel voor een nieuwe/reparatie.

succes en laat even weten of het gelukt is :)

[ Voor 42% gewijzigd door Spatfrak op 24-06-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spatfrak schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:29:
[...]

jammer akkertje,

Het is een lastige , als je vermoed dat je software hebt geinstaleert die zich daar mee bemoeid kan je proberen of het weer werkt als je dat eraf hebt gehaald,en daarna rebooten.
anders zou ik hem een reset geven met het kleine knopje.
als dat ook niet werkt ,is er ergens in opties een keuze voor "herstel terug naar fabriekinstellingen" als ik me niet vergis,kan het zelf niet bekijken draai een andere rom.
en anders ff via http://www.yarvik.com/nl/contact/ aan de mensen van yarvik zelf vragen,en als je niet goed geholpen word stuur je hem gewoon terug naar de winkel voor een nieuwe/reparatie.

succes en laat even weten of het gelukt is :)

Ik geloof dat het gelukt is! Lijkt het weer beter te doen (gelukkig!) Heb software weggehaald en reset. Nou maar hopen dat het zo blijft ;) Dank weer voor de snelle reaktie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatfrak
np, blij dat het opgelost is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411382

Ok 2.2 by droidhound ook op mijn yarrrrrvik.
mijn bevindingen;

idd moet je inderdaad de drivers toewijzen en vooral bij windows 7 mis door alle schermen open even net die aanwijzing dus denk daar aan als hem erop zet.
Heb het er tot twee keer aan toe moeten opzetten, waarom god may know eerste keer liep hij niet.

Werkt sneller als 2.1
In het begin freezde de touchscreen maar dat is naar een paar keer gebruiken weg nu, waarom? joost mag het weten.
Callibratie is idd slechter dan de orginele versie, dus gebruik je het als chat/pinger dan lekker 2.1 erop laten staan of keyboardje eraan hangen.
Browser crashed, gewoon pagina stoppen en een homepage toewijzen, ik heb ixquick search erop staan, top zoekmachine en eindelijk van dat gegoogle af.
Market werkt maar zoeken in market tja dat niet.
Trackball werkt naar behoren.
Dus overall zeg ik lekker doen die 2.2

Tevens nog een marketje erbij gevonden, aptoide, dankzij ixquick meta search.

tab310 ben ik benieuwd naar, maar omdat ik nog altijd geen reactie heb op het niet werken van de calender en dus service gewoon ronduit snert is, deze niet ga aanschaffen.

Ik heb deze 210 in een pakket gehad bij de laptop die aangeschaft heb dus hier maak geen groot verlies mee.
Maar je zal maar 99 euro betaald hebben en de mispoes hebben en dan alleen maar bij de winkel terrecht kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:*) goed market searching opgelost bedankt ny-hardcore voor sharing.
Dus even naar page 8 bericht zoeken van Ny hardcore om 10:55, daar staat de instructie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412466

Als tablet(en forum)-leek wil ik graag weten welke de mogelijkheden zijn van de TAB210 als mediaplayer. Ik ben een ipod gewend, met de mogelijkheid om veel verschillende playlists aan te maken (vb per genre of artiest) en ook de lyrics van een nummer te bekijken. Een automatische koppeling van nummer en lyric is er wellicht niet, maar kan je lyrics opslaan als txt-bestand en daar makkelijk door bladeren/zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatfrak
Anoniem: 411382 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 09:36:
:*) goed market searching opgelost bedankt ny-hardcore voor sharing.
Dus even naar page 8 bericht zoeken van Ny hardcore om 10:55, daar staat de instructie
Graag gedaan hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Zit te overwegen de Yarvik te kopen voor m'n dochter die graag op vakantie 'iets' wil hebben om onderweg wat te te internetten, e-mailen en als het kan MSN (?) ... kan dat met de standaard software die erop zit een beetje soepel ?
Zo te zien zijn audio/video wel goed te spelen, maar hoe zit het met internet gebeuren ?

Ik zie dat jullie al stevig zitten te stoeien met andere firmware en allerlei apps, maar daar wil ik me een weekje voor de vakantie nog niet te veel aan wagen :+ (later uiteraard wel)
is dit de "officiele" handleiding ?? zit alvast even naar wat zaken te zoeken, zoals waar vind ik het MAC address om in de router te zetten ...

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 26-06-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik bedoel spatfrak :*)

@goner, voor je dochter zou ik dan gewoon een htctje halen, telefoon dan. filmpies kunnen op de sd en chat/ping gaat daar gewoon beter op. Touch van de yarvik is daar niet geschikt voor tenzij je er een keyboard op aansluit.
Denk dat je dochter ook gelukkiger zal zijn met een htc/blackberry of ander bekend merk.

(weet nog goed dat ik ladybauers schaatsen wou en vaders met schoenenreus ijshockey is aan kwam 8)7 , heb nooit meer geschaats nadien |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nou, het is niet zo'n smartphone-type ... vrij zeldzaam voor die leeftijdsgroep :+

Ze wil echt iets met een redelijk scherm om te kunnen internetten (Deviantart,YouTube, Google) en anime-filmpjes te kijken (avi, mkv enzo).
Is er evt. een MSN client voor Android, afgezien van eBuddy want die kun je alleen van de market afhalen ? En tsja, zonder toetsenbord gaat het wat moeizamer, maar we gebruiken zelfs BeUp op de Nintendo DS, is best te doen.
Kun je trouwens een USB keybord, bijv. zo'n oprolbaar matje aansluiten op de Yarvik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay1989BE
  • Laatst online: 30-04-2024
is het normaal dat je in de recovery mode geraakt maar niet kunt navigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412641

Hallo, zou iemand mij eens willen concreet in stappen willen uitleggen hoe ik er apps opzet want als ik dit doe via androidmarket komt er te staan dat ik geen tabletpc of account heb aangesloten wat wel zo is ?

en of ik het toetsenbord in AZERTY kan veranderen want dit is QWERTY

Ik heb dit toestel nu 3dagen en valt heel goed mee voor de gene die het scrollertje niet goed vinden voor te scrollen kan je heel gemakelijk met je nagel een beetje op het touchscreen scrollen dit gaat heel makelijk

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:32:
Nou, het is niet zo'n smartphone-type ... vrij zeldzaam voor die leeftijdsgroep :+

Ze wil echt iets met een redelijk scherm om te kunnen internetten (Deviantart,YouTube, Google) en anime-filmpjes te kijken (avi, mkv enzo).
Is er evt. een MSN client voor Android, afgezien van eBuddy want die kun je alleen van de market afhalen ? En tsja, zonder toetsenbord gaat het wat moeizamer, maar we gebruiken zelfs BeUp op de Nintendo DS, is best te doen.
Kun je trouwens een USB keybord, bijv. zo'n oprolbaar matje aansluiten op de Yarvik ?
Ja je kan er een usb keyboard op aansluiten alles wat een usb-poort heeft gaat op de Yarvik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat van dat qwerty naar azerty interesseert mij ook geweldig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412641 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:04:
Hallo, zou iemand mij eens willen concreet in stappen willen uitleggen hoe ik er apps opzet want als ik dit doe via androidmarket komt er te staan dat ik geen tabletpc of account heb aangesloten wat wel zo is ?

en of ik het toetsenbord in AZERTY kan veranderen want dit is QWERTY

Ik heb dit toestel nu 3dagen en valt heel goed mee voor de gene die het scrollertje niet goed vinden voor te scrollen kan je heel gemakelijk met je nagel een beetje op het touchscreen scrollen dit gaat heel makelijk

alvast bedankt!
Androidmarket werkt niet ,et de yarvic. Wat je moet doen is apk-bestanden downloaden. (In de handleiding staan 3 sites vernoemd waar je deze onderandere kunt vinden. Ook een beetje googlen werkt oke.) Deze naar yarvic kopieren. Daarna apk-installer openen en install. Voila......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408684 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 02:06:
[...]

Androidmarket werkt niet ,et de yarvic. Wat je moet doen is apk-bestanden downloaden. (In de handleiding staan 3 sites vernoemd waar je deze onderandere kunt vinden. Ook een beetje googlen werkt oke.) Deze naar yarvic kopieren. Daarna apk-installer openen en install. Voila......
dank u maar ik vind geen site's in de handleiding ik heb al wat gegoogeld maar ik krijg er geen gedownload of een echt goeie site iemand andere suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412641 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:06:
[...]

dank u maar ik vind geen site's in de handleiding ik heb al wat gegoogeld maar ik krijg er geen gedownload of een echt goeie site iemand andere suggesties ?
Heb je hem wel goed gelezen dan?

http://www.freewarelovers.com/android
http://slideme.org/
http://freeapk.com
http://www.androiddownloadz.com/

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

helemaal achterin de handleiding staan wel deze :

http://www.androidpit.com/
http://slideme.org/
http://www.androidgear.com (springt naar http://www.pocketgear.com/us,en,usd/android/index.html)

op bijv. de laatste site zie ik helaas de Yarvik nooit bij de 'compatible devices' van div. apps staan, maar bijv. wel de PoV Mobii Tablet 7, die toch ook Android 2.1 draait ...?
Anoniem: 408684 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 02:40:
maar ook mijn ervaring met ebup zijn helemaal top!
Aha, da's mooi !! Op de product-sheet staat nl niet dat epub wordt ondersteund !?

[ Voor 46% gewijzigd door Goner op 27-06-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:54:

[...]

Aha, da's mooi !! Op de product-sheet staat nl niet dat epub wordt ondersteund !?
Nee dat is waar, maar blijkt wel zo te zijn. Heel erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik ga er zo eentje halen ... Paradigit, €99
We gaan binnenkort op vakantie, dus geen tijd meer voor experimenteren met allerlei apps enzo. Hopelijk werkt alles out-of-the-box.

EDIT: zit net met WinMo filmpje te bekijken uit de TS en als dat een standaard TAB210 (afgezien van de paar apk's die hij aan het eind laat zien) dan is het een vrij compleet apparaat.
Vraag me alleen af of het wel een vanilla TAB210 is ; bij het demonstreren van de apk-installer zie ik rechts een Facebook voor Android 1.3.2 ?!? :? haalde wat versies door elkaar ... :o

Zag ook dat de Yarvik €149 heeft gekost bij lancering ?!

[ Voor 61% gewijzigd door Goner op 28-06-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Spatfrak schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:36:
1.Mits je de goeie apk hebt niet
wat is de goede apk voor Android 2.1 ?? van YouTube dus ...
ik heb deze geprobeerd, maar krijg een 'fout bij het parseren' ...
http://www.freewarelovers.com/android/app/youtub

EDIT: Aha, die uit de TS doet het flitsend.

Zoals jullie al snappen, heb ik de Yarvik nu thuis en eigenlijk had ik er 2 moeten kopen, want dit is dus een kadootje ... :(
Wat een waanzinnig leuk apparaat !!
Nou ja, anders wacht ik wel op de aangekondigde TAB310.
Anoniem: 411382 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 09:19:
maar omdat ik nog altijd geen reactie heb op het niet werken van de calender
ja, is dat een foutje in de handleiding ? die kalender kan ik ook nergens vinden ...

[ Voor 50% gewijzigd door Goner op 28-06-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:34:
[...]

Zoals jullie al snappen, heb ik de Yarvik nu thuis en eigenlijk had ik er 2 moeten kopen, want dit is dus een kadootje ... :(
Wat een waanzinnig leuk apparaat !!
Nou ja, anders wacht ik wel op de aangekondigde TAB310.

[...]

ja, is dat een foutje in de handleiding ? die kalender kan ik ook nergens vinden ...
Dat vond ik nou ook, een waanzinnig leuk apparaat voor die prijs :) Tab310...heeft zijn voor en nadelen vind ik. Heeft geen scroll-balletje (waar ik wel blij mee ben) wel weer een geluidsknopje (wat ik graag zou willen hebben) nou ja, voorlopig doen we het met deze :)

De kallender? Nee, die heb ik ook niet standaard op het apparaat kunnen vinden. Wel te downloaden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Er zit bij de standaard widgets wel een Agenda, maar wat die doet is me volledig onduidelijk ...zegt alleen maar dat er geen afspraken zijn, tsja ?

Ik zal die Smooth Calendar uit de TS eens proberen.
YouTube en Angry Birds werken goed, maar de Adobe Reader stort bij mij in, is dat een bekend probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
Weet iemand of je op een of andere manier de standaard android market kan gaan gebruiken op de nieuwe YARVIK TAB310 ? Kan dat wel op de TAB210? Is er ook ergens een yarvik mod community die zich bezig houdt met custom roms etc? Wat vinden jullie iha van die TAB310 tov andere tablets van vergelijkbare prijsklasse (namelijk 130 euro)?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413155

Hallo, ik heb ook de yarvik 210 bij mijn nieuwe laptop gekregen en ik vraag mij af of iemand mij kan helpen?

ik kan de bureaubladen 2 tot 5, die in de gaw genoemd zijn, wel zien maar er staat niks op!

volgens gaw zou er een voor games, e-books e.d. moeten zijn? weet iemand hoe ik die kan vinden?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

op het eerste blad staan onderaan alleen een paar favorieten, denk ik.

maar als je op het 4x4 vierkantje met blokjes rechtsmidden drukt (naast de trackball), dan krijg je alle toepassingen te zien, waaronder 'bookshelf' (of zo) waarmee je e-books kunt lezen.
overigens klopt de handleiding niet (helemaal), want die beweert dat er ook een kalender op staat ... dus niet.

Ik zocht even een foto om te controleren en zie op de Yarvik site dat op de foto v/d doos de trackball links zit :?
dacht dat hij maar 2 standen had ; maar dit is wel handig als je links bent ...

EDIT: ik zit de handleiding nog eens te bekijken, maar inderdaad ; van die burobladen met specifieke thema's (e-book, webtoepassingen, games ?) heb ik nog niks gemerkt ?! alleen bureaublad 1 met een paar apps ...

[ Voor 27% gewijzigd door Goner op 30-06-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Anoniem: 413155 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:43:
Hallo, ik heb ook de yarvik 210 bij mijn nieuwe laptop gekregen en ik vraag mij af of iemand mij kan helpen?

ik kan de bureaubladen 2 tot 5, die in de gaw genoemd zijn, wel zien maar er staat niks op!

volgens gaw zou er een voor games, e-books e.d. moeten zijn? weet iemand hoe ik die kan vinden?

alvast bedankt :)
Je kunt (als het net als een android telefoon werkt) zelf snelkoppelingen toevoegen.
Even een lege plek op het buroblad ingedrukt houden, en dan kun je kiezen een snelkoppeling toe te voegen.
Dan moet je wel zelf op 1 buroblad je games zetten, op een andere je e-books enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413242

Ah, ik had precies hetzelfde "probleem" als hierboven. Simpele oplossing. Dacht ik.
Ik neem aan dat ik dan moet kiezen voor het toevoegen van een sneltoets. Waarna een rijtje verschijnt van mogelijke activiteiten zoals Audio Player, calulator etc. Maar dus geen e-reader of games te vinden. Zucht. Ik ben al niet zo snugger, en dan lukt zelfs dit mij niet.
Dit is mijn eerste kennismaking met Android, dus ff wennen vrees ik.
Wie kan mij in onbenullen-taal de weg wijzen?
Alvast bedankt!!
groet
Joke

[ Voor 148% gewijzigd door Anoniem: 413242 op 30-06-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409626

Hmmm weet iemand hoe ik mijn email instellingen moet zetten? Momenteel lukt het me maar niet om mijn email in te stellen....

Gebruikersnaam: .....@live.nl
Wachtwoord: ........
pop3 server: pop3.live.com
Poort 995

En hij pakt het gewoon niet...

Inkomende instellingen werken wel op:

Inkomende Email
Gebruikersnaam: Je email
Wachtwoord: je wachtwoord:P
pop3-server: pop3.live.com
Poort: 995
Beveiligingstype: SSL
Email verwijderen van server: Nooit

..Alleen uitgaande instellingen lukt nu niet

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 409626 op 30-06-2011 21:16 . Reden: deels opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 413242 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:26:
Maar dus geen e-reader of games te vinden.
Inderdaad geen games, maar de e-reader heet "Shelves" (boekenplanken) ... en je kunt de Angry Birds uit de topic-start installeren, dan heb je in ieder geval 1 game :+
Anoniem: 409626 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:56:
..Alleen uitgaande instellingen lukt nu niet
Voor uitgaande mail moet je een SMTP server opgeven ...
http://email.about.com/od...tips/qt/et_pop_access.htm

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 30-06-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Goner schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:04:
Er zit bij de standaard widgets wel een Agenda, maar wat die doet is me volledig onduidelijk ...zegt alleen maar dat er geen afspraken zijn, tsja ?

Ik zal die Smooth Calendar uit de TS eens proberen.
YouTube en Angry Birds werken goed, maar de Adobe Reader stort bij mij in, is dat een bekend probleem ?
Je moet bij Settings - Synchronisatie de agenda sync activeren, dan synct ie met je Google Agenda en komen de afspraken in beeld. Smooth Calendar werkt in ieder geval bij mij.

Adobe Reader crashte bij mij ook, tot ik Adobe_Reader_9.0.2 via http://www.1mobile.com/app/market/ gedownload heb, die werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hee, dat ziet er leuk uit die 1Mobilemarket ... zeker omdat de Yarvik niet op de Android/Google market kan.
Zijn dat allemaal apps die het doen op Android 2.1 of moet je even opletten wat je ophaalt ?

EDIT: "Requirements:Android OS 1.6 or above." ... dat moet dus lukken.

iets heel anders ; hoe lang doen jullie gemiddeld met een 100% opgeladen batterij ? ik vermoed dat wi-fi wel wat meer power zal vreten dan een e-book lezen, maar gemiddeld ?

[ Voor 39% gewijzigd door Goner op 01-07-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413242

[quote]Goner schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:59:
[...]

Inderdaad geen games, maar de e-reader heet "Shelves" (boekenplanken) ... en je kunt de Angry Birds uit de topic-start installeren, dan heb je in ieder geval 1 game :+

[...]

Dank je. Die birds er op krijgen lukt me wel. Maar het ligt dus niet aan mij dat de handleiding beweert dat er verschillende bureaubladen zijn waar diverse dingen op zouden moeten staan (zoals bureaublad 1 met multimedia dingesen, bureaubald 2 met de shelves, blad 3 met IE en mail, blad 4 met games (waarbij wordt gesuggereerd dat er al verschillende voorgeïnstalleerd zouden zijn), terwijl in de praktijk het er allemaal heel anders uit ziet (alles op bureaublad 1, behalve dan die games).
(Lekker handleiding trouwens, moet je een vergrootglas bij nemen om de ieniemini afbeeldingen van de pictogrammen te kunnen onderscheiden...)

Gelijk weer een paar nieuwe vragen bedacht: kan ik Firefox er op een of andere manier op krijgen ipv IE? FF is er wel in een android-uitvoering, maar ik kom dan steeds weer in de onbruikbare android-market terecht.

Verder kan ik ook mijn mailinstellingen(gmail) niet werkend krijgen, ik krijg steeds de melding dat mijn inlognaam en/of ww niet correct zijn, terwijl die toch echt goed ingevoerd zijn.
Hmmm, dit apparaat is wel slecht voor mijn ego zeg! }:O

groet
Joke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Klopt, al die beloofde bureau-bladen zijn er gewoon niet en ook niet alle beloofde toepassingen, helaas.
Zelf ophalen als .apk en via SD kaartje installeren.
Misschien dat die 1Mobilemarket een alternatief is voor de Android market, heb 'm nog niet geprobeerd.

Een leesbare handleiding vind je hier ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413242 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:12:
[quote]Goner schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:59:
[...]

[...]

Gelijk weer een paar nieuwe vragen bedacht: kan ik Firefox er op een of andere manier op krijgen ipv IE? FF is er wel in een android-uitvoering, maar ik kom dan steeds weer in de onbruikbare android-market terecht.

Verder kan ik ook mijn mailinstellingen(gmail) niet werkend krijgen, ik krijg steeds de melding dat mijn inlognaam en/of ww niet correct zijn, terwijl die toch echt goed ingevoerd zijn.
Hmmm, dit apparaat is wel slecht voor mijn ego zeg! }:O

groet
Joke
Hier zijn ook wel bruikbare dingen te vinden:
http://www.handango.com/homepage/Homepage.jsp?storeId=2218

Gmail? zou toch hetzelfde moeten werken als hotmail? Doet het bij mij gewoon...Heb wel de ervaring dat je snel iets "verkeerds" typt op het toetsenbordje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:53:
Hee, dat ziet er leuk uit die 1Mobilemarket ... zeker omdat de Yarvik niet op de Android/Google market kan.
Zijn dat allemaal apps die het doen op Android 2.1 of moet je even opletten wat je ophaalt ?

EDIT: "Requirements:Android OS 1.6 or above." ... dat moet dus lukken.

iets heel anders ; hoe lang doen jullie gemiddeld met een 100% opgeladen batterij ? ik vermoed dat wi-fi wel wat meer power zal vreten dan een e-book lezen, maar gemiddeld ?
Die mobilemarket werkt perfect. Staat inderdaad vernoemd welke versie Android. Mocht je een apk installeren die niet "past" merk je dat vanzelf. Je haalt het er net zo makkelijk weer af. Wat betreft de batterij: gemiddeld zo'n 4 en een half tot 5 uur. En inderdaad, met wifi, filmpjes, spelletjes gaat het uiteraard sneller dan met een boek lezen. Je kunt als je alleen van plan bent om te lezen wat functies uit zetten met een taskkiller. Scheeld ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
#### WARNING #### UNTESTED ##### WARNING #####
I'm not responsible for bricked devices, dead SD cards, thermonuclear war, or the current economic crisis.

Zelf in elkaar gepruste rom obv de orignele yarvik firmware dump en de N6 Froyo rooted ROM
Als basis heb ik de yarvik rom gebruikt met de kernel,misc, recovery en bootloader.
De rest is vervangen door de N6 Froyo rom onderdelen. (boot,system hwdef etc)
Bron: hier en hier

Upload loopt nog en kan momenteel niet zelf testen op de yarvik...
Sharen of toch maar eerst zelf testen?

hier staat ie: http://www.megaupload.com/?d=Q5M7W8ZC
Flashen op eigen risico, is untested

[ Voor 33% gewijzigd door ny-hardcore op 02-07-2011 12:23 . Reden: Download link toegevoegd ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
Ben op zoek naar een USB-driver voor de YARVIK voor Windows zodat ik de tablet met adb kan benaderen. Weet iemand of een dergelijke USB driver ergens beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
Heb zojuist Business Calendar Free geïnstalleerd, ziet er prima uit! Al mijn Google kalenders staan er meteen op. Werkt het prettigst met een stylus, want icoontjes en tekst zijn aan de kleine kant. Veel mogelijkheden om layout te wijzigen. Let op het icoontje links boven, daarmee wijzig je van "bars" naar "text" wat veel informatiever is. En rechtsboven staat een vraagtekentje en daar kun je per overzicht de vele mogelijkheden opvragen.

Omschrijving: https://market.android.com/details?id=netgenius.bizcal
Download: http://www.megaupload.com/?d=WERYF8CU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
zwerfkat schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:53:
Ben op zoek naar een USB-driver voor de YARVIK voor Windows zodat ik de tablet met adb kan benaderen. Weet iemand of een dergelijke USB driver ergens beschikbaar is?
http://www.multiupload.com/QVILB10M89
hier moet alles inzitten wat je nodig hebt.. op adb na dan..

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
#### WARNING #### WARNING ##### WARNING #####
I'm not responsible for bricked devices, dead SD cards, thermonuclear war, or the current economic crisis.
#### WARNING #### WARNING ##/### WARNING #####

Android 2.1 rom met Market en rooted
http://www.multiupload.com/1HQHCHXEA0

Gebaseerd op Eglide rooted 2.1 rom maar dan met yarvik bootloader en kernel
(eglide rom hier http://www.androidtablets...nternet-11.html#post62828)

[ Voor 3% gewijzigd door ny-hardcore op 05-07-2011 23:55 ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smollys
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
ny-hardcore schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:10:

Klinkt allemaal vree interesant , maar untested net voor men vakantie vertrek ???
Toch maar even overlaten aan ander kannonevlees om effe te testen 8)

Hoop echt dat het je lukt de android market en rooted aan de gang te krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413559

Voor mensen die nog een goede market zoeken. De markets die op de Yarvik site staan vermeld, werken prima:

www.slideme.org
www.androidpit.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
ny-hardcore schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:19:
[...]

http://www.multiupload.com/QVILB10M89
hier moet alles inzitten wat je nodig hebt.. op adb na dan..
Met die usb driver uit rktools geïnstalleerd kan ik inderdaad contact maken met Yarvik als ie in de boot mode staat. Maar niet als de Yarvik gewoon is opgestart om te kunnen debuggen onder android sdk. Of zou dat wel moeten kunnen? Mijn device driver laat dan "Android Phone" zien met een geel vraagteken omdat het stuurprogramma niet geïnstalleerd is. Als ik dan verwijs naar de usb-driver in rktools dan krijg ik de melding dat de software niet gevonden kan worden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
zwerfkat schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:18:
[...]

Met die usb driver uit rktools geïnstalleerd kan ik inderdaad contact maken met Yarvik als ie in de boot mode staat. Maar niet als de Yarvik gewoon is opgestart om te kunnen debuggen onder android sdk. Of zou dat wel moeten kunnen? Mijn device driver laat dan "Android Phone" zien met een geel vraagteken omdat het stuurprogramma niet geïnstalleerd is. Als ik dan verwijs naar de usb-driver in rktools dan krijg ik de melding dat de software niet gevonden kan worden :-(
in het settings menu zit normaal een optie waar je usb debugging nog aprt moet aanzetten in android.
heb je dat aangezet?

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
ny-hardcore schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:37:
[...]

in het settings menu zit normaal een optie waar je usb debugging nog aprt moet aanzetten in android.
heb je dat aangezet?
Ja, USB-debug mode heb ik aan staan. Het maakt toch niet uit of je de grote of kleine USB-plug van de Yarvik gebruikt? Werkt het bij jou wel? Ik heb zo mijn twijfels of het überhaupt mogelijk is zonder USB driver van de fabrikant, zie http://developer.android.com/guide/developing/device.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
zwerfkat schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:05:
[...]

Ja, USB-debug mode heb ik aan staan. Het maakt toch niet uit of je de grote of kleine USB-plug van de Yarvik gebruikt? Werkt het bij jou wel? Ik heb zo mijn twijfels of het überhaupt mogelijk is zonder USB driver van de fabrikant, zie http://developer.android.com/guide/developing/device.html
en de drivers in deze file?
http://www.multiupload.com/4QN2BD89D0

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
ny-hardcore schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:10:

zojuist eindelijk tijd gehad om mijn zelfgemaakte rom te testen.. en hij werkt.. heel netjes ook..voor mijn gevoel ook sneller dan de stock rom van yarvik

Wifi
Market (heb als test even angry birds gedownload en geinstalled)
Gmail
Root access
Youtubeplayer zit er op, komt wel eerst nog een update binnen na paar minuten..
Sd card doet het
Interne flash bereikbaar

(wel android 2.1., maar het loopt wel allemaal, ook de trackball werkt, touchscreen nog zelfde missers als met orignele rom)

[ Voor 3% gewijzigd door ny-hardcore op 05-07-2011 07:51 ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
Die werken ook niet. Maar ik heb de USB driver van Google zelf uitgeprobeerd uit de sdk (voor de NEXUS) en die wordt eindelijk herkend en geinstalleerd! Nu ziet adb de Yarvik als een device dus ik ben weer een stap verder.

Heb een voorbeeld applicatie (HelloAndroid) geprobeerd te draaien maar de enige melding die ik krijg is dat HelloAndroid.apk succesvol is geinstalleerd op de target. Er wordt geen debug sessie gestart. Op de Yarvik gebeurd niets, de apk is niet zichtbaar ook niet in de standaard apk installer. Alleen mijn app "Process manager" laat com.HelloAndroid.apk zien in de lijst met te de-installeren applicaties, dus er is blijkbaar toch wat gebeurd op de Yarvik. Nou ja, eerst maar eens de documentatie van de sdk verder doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elke keer als ik de yarvic via USB aan de laptop heb gehad en veranderingen aan gebracht op de memory-card, lijkt het touch-screen het minder goed te doen, niet of nauwelijks te reageren of op sommige punten niet goed te reageren. Wie heeft hier ook last van en...wat is eraan te doen? Behalve weer alles naar de fabrieksinstellingen zetten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
Anoniem: 408684 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:21:
Elke keer als ik de yarvic via USB aan de laptop heb gehad en veranderingen aan gebracht op de memory-card, lijkt het touch-screen het minder goed te doen, niet of nauwelijks te reageren of op sommige punten niet goed te reageren. Wie heeft hier ook last van en...wat is eraan te doen? Behalve weer alles naar de fabrieksinstellingen zetten :-(
Iets dergelijks is mij ook opgevallen. Mijn indruk is echter dat de calibratie afhankelijk is van de accu-lading. Als je de usb kabel verbindt laadt de accu dacht ik ook op dus dat zou het effect verklaren. Helpt het scherm kalibreren bij jou? Dat doe ik regelmatig en dan werkt het weer goed. Een andere oorzaak kan zijn: als je wijzigingen aanbrengt op de geheugenkaart dan zal de tablet de media bibliotheek updaten en dan is ie even druk bezig, wellicht dat ie dan ook even minder goed reageert op het touch screen. Volgens mij verschijnt er dan een icoontje in beeld dat ie aan het updaten is, daarna zou je er geen last meer van moeten hebben. Ik gebruik de laatste tijd trouwens een stylus, dat werkt toch prettiger en nauwkeuriger dan de vingertoppies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
zwerfkat schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:51:
[...]

Heb een voorbeeld applicatie (HelloAndroid) geprobeerd te draaien maar de enige melding die ik krijg is dat HelloAndroid.apk succesvol is geinstalleerd op de target. Er wordt geen debug sessie gestart. Op de Yarvik gebeurd niets, de apk is niet zichtbaar ook niet in de standaard apk installer. Alleen mijn app "Process manager" laat com.HelloAndroid.apk zien in de lijst met te de-installeren applicaties, dus er is blijkbaar toch wat gebeurd op de Yarvik. Nou ja, eerst maar eens de documentatie van de sdk verder doornemen.
Heb het nu aan de praat, ik krijg een debug sessie en het voorbeeld progje HelloAndroid draait op de Yarvik! Leuk, nu kan ik zelf applicaties gaan maken en testen op de Yarvik. Niet dat ik daar veel tijd voor heb maar het idee is leuk. En die nieuwe ROM van ny-hardcore flashen lijkt me ook een leuk project. Eerst eens uitvinden hoe ik de bestaande ROM kan backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
zwerfkat schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 20:56:
[...]
Heb het nu aan de praat, ik krijg een debug sessie en het voorbeeld progje HelloAndroid draait op de Yarvik! Leuk, nu kan ik zelf applicaties gaan maken en testen op de Yarvik. Niet dat ik daar veel tijd voor heb maar het idee is leuk. En die nieuwe ROM van ny-hardcore flashen lijkt me ook een leuk project. Eerst eens uitvinden hoe ik de bestaande ROM kan backuppen.
rom backuppen heb ik volgens volgende methode gedaan:

Steps:

1. Find z4root.apk on the internet
2. Install z4root.apk and use it to get temp-root (perm root doesn't work on our devices, don't bother )
3. Download the Android SDK and install
4. Open a Command Window (or terminal window in linux) and cd to the directory './android-sdk-windows/platform-tools'
5. See above thread to download and install rkdump_android.zip (adb push rkdump /data/
6. Make sure the SDcard is not mounted to your PC
7. Using above thread, after you've typed adb shell, give the command su to become root.
7.1 chmod 755 /data/rkdump
8. Using above thread, use this command to dump update.img which contains the complete firmware
--> /data/rkdump /dev/block/mtdblock5 /sdcard/update.img

Je hebt dan een update.img die je via batchupgrade tool weer terug kunt flahen.

De tools zitten in de 2e link die ik hierboven gepost heb. (bar.rar)

Ben trouwens met een v2 van mijn ROM bezig die JIT Hack enabled is en daardoor nog iets sneller loopt..
(Linpack score van deze v2 in testing is 3.8)

als ik de v2 goed genoeg vindt zet ik die ook wel op megaupload. (hopelijk morgen)
(wil nog de nieuwste market erin krijgen, is nog niet gelukt. versie is nu nog 1710 en moet ook nog compache enablen, cifd module erin en lowmemory killer toevoegen....tweaks lijken op de tweaks in deze rom, maar dan zonder die aangepast icons etc http://www.slatedroid.com...adslatedroid-steel170311/)

[ Voor 3% gewijzigd door ny-hardcore op 05-07-2011 23:29 ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwerfkat schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:35:
[...]

Iets dergelijks is mij ook opgevallen. Mijn indruk is echter dat de calibratie afhankelijk is van de accu-lading. Als je de usb kabel verbindt laadt de accu dacht ik ook op dus dat zou het effect verklaren. Helpt het scherm kalibreren bij jou? Dat doe ik regelmatig en dan werkt het weer goed. Een andere oorzaak kan zijn: als je wijzigingen aanbrengt op de geheugenkaart dan zal de tablet de media bibliotheek updaten en dan is ie even druk bezig, wellicht dat ie dan ook even minder goed reageert op het touch screen. Volgens mij verschijnt er dan een icoontje in beeld dat ie aan het updaten is, daarna zou je er geen last meer van moeten hebben. Ik gebruik de laatste tijd trouwens een stylus, dat werkt toch prettiger en nauwkeuriger dan de vingertoppies.
Zelfs het kalibreren gaat dan dus niet goed (vooralrechtsonder aan de kant van de trackball), dus nee, merk dan geen verschil eigelijk. Dat up-daten heb ik gezien, maar schijnt het niks mee van doen te hebben. Ik denk: nog maar eens alles leeg en opnieuw installeren en dan maar geen usb kabeltje meer gebruiken. Niet fijn...:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:16
Ligt het nou aan mij, of doe ik het nou al op 2 pc's en 1 laptop fout?

Ik probeer mijn Yarvik up te daten. Ik heb dat programmatje om te flashen open, houd menu en esc knop ingedrukt en stop usb kabel in de yarvik. Windows zoekt driver deze kan hij niet vinden. Ik wijs heb naar het mapje X86/win7 en dan krijg ik de melding dat deze drivers niet voor dit apparaat zijn. Op 3 pc's niet.

Hoe los ik dit op?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb op een usb-stick ebup bestanden staan....hoe krijg ik deze van stick naar Yarvic? Heb het geprobeerd met -kopie- en -move- maar er lijkt niets te gebeuren. Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
rolfie23 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:50:
Ligt het nou aan mij, of doe ik het nou al op 2 pc's en 1 laptop fout?

Ik probeer mijn Yarvik up te daten. Ik heb dat programmatje om te flashen open, houd menu en esc knop ingedrukt en stop usb kabel in de yarvik. Windows zoekt driver deze kan hij niet vinden. Ik wijs heb naar het mapje X86/win7 en dan krijg ik de melding dat deze drivers niet voor dit apparaat zijn. Op 3 pc's niet.

Hoe los ik dit op?????
tablet uitztten
esc knop inhouden
usb inpluggen (mini usb)
driver in de map recovery map kiezen en dan de map voor rk28xx (weet de map naam niet precies)
(je moet de bar.rar hebben die hierboven ergens gepost heb via megaupload)
in het batchupgrade tooltje moet veldje links nder groen worden
image file kiezen door op image knop te drukken
upgrade drukken
na update reboot de tab 2x,laatste keer opstarten duurt lang, geen paniek :)

niet via hubje de usb aansluiten trouwens,maar rechstreeks

[ Voor 3% gewijzigd door ny-hardcore op 06-07-2011 14:04 ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297249

Jongens en meisjes,

Sweex timmert stevig aan de weg, want er komt op 27 juli maar liefst een 10 inch Yarvik uit, met de naam... je raadt het al: TAB410.
Zie de post van onze vrienden van GOT hier: Yarvik TAB410

Dat wordt dus nog ff eerst vakantie vieren en dan eens kijken wie em al heeft kunnen reviewen.

Ennuh...wat denken jullie de TAB510 met een capacitief touchscreen ? :9~

Greetz,

Fox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore

Android 2.1 rom met Market, Google apps en JITHack enabled. V4
(yarvik_eglide_rooted_v4_jithack_06072011.img)

Gebaseerd op Eglide rooted 2.1 rom maar dan met yarvik bootloader

- Market (ver. 2007)
- Google apps pre-intalled
- Youtube
- JIT Hack enabled
- Extra speed tweaks (Linpack score rond de 3.8 tot 4.0)

Notes:
Je krijgt 1 force close by de 1e keer in signen bij google, daarna niet meer.
De eerste keer wifi verbinding maken lukt niet, 2e keer verbinden werkt alles en blijft het ook werken.
Uit 'stand-by' halen gaat alleen met power-knop niet meer door drukken op trackball (geen idee waarom)

Samengevat:
De rom is bloed snel!
Market werkt,youtube werkt, maps met location, latitude ander google apps zitten erop.
De rom is rooted.
Touchscreen werkt bij mij nu echt veel beter dan de stock rom.. per ongeluk iets aanklikken gebeurd bijv. nu bij mij zelden...(scrollen in de facebook app of settings gaat bijv. nu vlekkeloos)

Downloaden hier:
http://www.multiupload.com/IKUEDRXF4U

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ny-hardcore schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 00:42:

- Market (ver. 2007)
- Youtube
- JIT Hack enabled

Notes:
De eerste keer wifi verbinding maken lukt niet, 2e keer verbinden werkt alles en blijft het ook werken.
Uit 'stand-by' halen gaat alleen met power-knop niet meer door drukken op trackball (geen idee waarom)

Samengevat:
De rom is bloed snel!
Market werkt,youtube werkt, maps met location, latitude ander google apps zitten erop.
De rom is rooted.
Touchscreen werkt bij mij nu echt veel beter dan de stock rom.. per ongeluk iets aanklikken gebeurd bijv. nu bij mij zelden...(scrollen in de facebook app of settings gaat bijv. nu vlekkeloos)

Downloaden hier:
Dit klinkt natuurlijk fantastisch, als je bedenkt dat je helemaal gek wordt van dat touch-screen! Dat wil ik ook! :-) Heb er nog niet alles van begrepen hoe dit precies te installeren, maar zit ik op de goede weg met het bestand downloaden, en dit te installeren met het programma -rk.tools mbv usb kabel?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 408684 op 07-07-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410708

- Market (ver. 2007)
- Youtube
- JIT Hack enabled

Notes:

Samengevat:
De rom is bloed snel!
De rom is rooted.

Downloaden hier:
Als ik terug ben van vakantie ga ik het zeker proberen, maar eerst even gebruik maken van het originele apparaatje en boeken lezen en filmpjes kijken onder het genot van een lekker glaasje wijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
ny-hardcore schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:26:
[...]

rom backuppen heb ik volgens volgende methode gedaan:

[...]
7. Using above thread, after you've typed adb shell, give the command su to become root.
Nadat ik z4root heb uitgevoerd, staat su bij mij nog niet in system/bin. Ik krijg:

su: not found

Wel via busybox, maar dan zegt ie:

su: must be suid to work properly

Hoe word ik nu super user op de Yarvik ??

Klopt het trouwens dat z4root een reboot uitvoert? De melding die er vooraf gaat staat zo kort op het scherm dat ik het niet kan lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
zwerfkat schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:28:
[...]
Hoe word ik nu super user op de Yarvik ??
[...]
Root access toch gelukt via SuperOneClick!

Maar nu krijg ik:

# /data/rkdump /dev/block/mtdblock5 /sdcard/update.img
/data/rkdump /dev/block/mtdblock5 /sdcard/update.img
update.img found (115816448 bytes)
/data/rkdump: /sdcard/update.img: Read-only file system

Blijkbaar is de sdcard nog in gebruik. Maar als ik umount /sdcard doe krijg ik: failed.
Ik heb onder Windows een reject gedaan op de betreffende drive letters maar dat helpt niet.

Hoe kan ik / sdcard unmounten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
zwerfkat schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:05:
[...]

Root access toch gelukt via SuperOneClick!

Maar nu krijg ik:

# /data/rkdump /dev/block/mtdblock5 /sdcard/update.img
/data/rkdump /dev/block/mtdblock5 /sdcard/update.img
update.img found (115816448 bytes)
/data/rkdump: /sdcard/update.img: Read-only file system

Blijkbaar is de sdcard nog in gebruik. Maar als ik umount /sdcard doe krijg ik: failed.
Ik heb onder Windows een reject gedaan op de betreffende drive letters maar dat helpt niet.

Hoe kan ik / sdcard unmounten?
Waarschijnlijk op je tab het menu naar onder slepen en usb disablen.
met z4root moet temp. Root kiezen

Suk6!
[/quote]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
ny-hardcore schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:19:
[...]

Waarschijnlijk op je tab het menu naar onder slepen en usb disablen.
met z4root moet temp. Root kiezen

Suk6!
[/quote]
Eerst werkte het niet, maar nadat ik het sd kaartje er uit had gehaald en weer teruggestopt had ik eindelijk toegang tot sdcard via adb shell. De backup staat er nu op, eindelijk... Ik heb overigens geen keuze om "temp root" te kiezen bij mijn z4root. Maar SuperOnClick v1.9.5 werkt prima, dus daar hou ik het maar bij.

Vraagje: als ik jouw custom ROM er op zet, dan neem ik aan dat ik alle huidige apps opnieuw moet installeren? Geldt dat ook wanneer ik de backup weer terug zet inclusief een copy van de interne sd-kaart?

By the way, al je tips en ondersteuning wordt zeer gewaardeerd!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
zwerfkat schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:54:
[...]

Eerst werkte het niet, maar nadat ik het sd kaartje er uit had gehaald en weer teruggestopt had ik eindelijk toegang tot sdcard via adb shell. De backup staat er nu op, eindelijk... Ik heb overigens geen keuze om "temp root" te kiezen bij mijn z4root. Maar SuperOnClick v1.9.5 werkt prima, dus daar hou ik het maar bij.

Vraagje: als ik jouw custom ROM er op zet, dan neem ik aan dat ik alle huidige apps opnieuw moet installeren? Geldt dat ook wanneer ik de backup weer terug zet inclusief een copy van de interne sd-kaart?

By the way, al je tips en ondersteuning wordt zeer gewaardeerd!! ;)
Yup,je bent alles kwijt. Je kan wel een backup maken van je appe met titanium backup.
deze kan ook je settings backuppn.

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
@ny-hardcore:

Is het mogelijk om deze patch in een volgende custom ROM op te nemen?

http://szym.net/2010/12/adhoc-wifi-in-android/
http://www.androidtablets...ndroid-wpasupplicant.html

Momenteel ziet mijn Yarvik geen ad-hoc netwerken. Ik heb een applicatie op mijn Nokia E71 die het mogelijk maakt om de telefoon als een wifi point te laten fungeren (JoikuSpot). Dit is echter een ad-hoc netwerk, ook wel computer-to-computer genoemd in Windows. Via mijn laptop kan ik connectie krijgen, maar de Yarvik ziet hem jammer genoeg niet. Bovenstaande patch zou dit moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
zwerfkat schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:57:
@ny-hardcore:

Is het mogelijk om deze patch in een volgende custom ROM op te nemen?

http://szym.net/2010/12/adhoc-wifi-in-android/
http://www.androidtablets...ndroid-wpasupplicant.html

Momenteel ziet mijn Yarvik geen ad-hoc netwerken. Ik heb een applicatie op mijn Nokia E71 die het mogelijk maakt om de telefoon als een wifi point te laten fungeren (JoikuSpot). Dit is echter een ad-hoc netwerk, ook wel computer-to-computer genoemd in Windows. Via mijn laptop kan ik connectie krijgen, maar de Yarvik ziet hem jammer genoeg niet. Bovenstaande patch zou dit moeten oplossen.
Die patch staat inderdaad op mijn lijstje om nog te doen voordat ik op vakantie ga de 14e :D
Dan is adhoc wifi nl. essentieel voor mij..
(de patch moet trouwens in de ROM zitten omdat de /system partitie read only is op dit moment. Zelf toevoegen via adb is dus niet mogelijk)

Hopelijk kan ik maandag een nieuwe versie uitbrengen waar adhocable in zit...

Heb je trouwens de custom rom er al op staan?

[ Voor 7% gewijzigd door ny-hardcore op 08-07-2011 12:27 ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329900

NY-Core, ik heb je rom geflashed, gevoelsmatig is ie sneller dan de orginele rom Google markt werkt goed, de rest nog niet getest, misschien vanavond.

Groet, Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
ny-hardcore schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:23:
[...]

Heb je trouwens de custom rom er al op staan?
Nee nog niet, wordt na mijn vakantie, ergens begin augustus. Maar ik ga hem zeker uitproberen! We hebben gelukkig wifi op de camping :)

Heb je al eens gezocht naar de mogelijkheid om een Bluetooth dongle via USB te koppelen aan de Yarvik? Is geloof ik erg lastig, zo niet onmogelijk als je geen drivers hebt, toch? Want GPS via BT zou natuurlijk super zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11-2011
Een Tip voor de vakantiegangers:

Autolader € 1,35 bij de Action
type motorola (met mini-USB)

Heb ik net getest. Hij werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410304

Black mart alpha (New version black market…)
is ook een goede market voor de yarvik gratis aps ;) ;)
veel plezier ermee.

apk link
http://www.4shared.com/fi.../Blackmart_Alpha_049.html

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 410304 op 08-07-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:16
ny-hardcore schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:00:
[...]

tablet uitztten
esc knop inhouden
usb inpluggen (mini usb)
driver in de map recovery map kiezen en dan de map voor rk28xx (weet de map naam niet precies)
(je moet de bar.rar hebben die hierboven ergens gepost heb via megaupload)
in het batchupgrade tooltje moet veldje links nder groen worden
image file kiezen door op image knop te drukken
upgrade drukken
na update reboot de tab 2x,laatste keer opstarten duurt lang, geen paniek :)

niet via hubje de usb aansluiten trouwens,maar rechstreeks
Helaas, krijg nogsteeds de melding: Er is geen beter of nieuwer stuurprogramma voor het apparaat gevonden. RK281X Device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronfiets
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-03-2022
Ny-hardcore, je rom ziet er goed uit. Kijk uit naar je volgende versie met adhoc wifi.
Enorm bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smollys
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

- Market (ver. 2007)
- Youtube
- JIT Hack enabled

Notes:

Samengevat:
De rom is bloed snel!
De rom is rooted.

Downloaden hier:
Bedankt man , dit werkt echt goed , en dan wel veel beter dan de originele rom op alle gebied .

Het scrollwieltje heb je echt niet meer nodig aangezien op het aanraakscherm nu werkt zoals het moet .
De meeste aps werken perfect , behalve weer dat ééntje welk ik wou gebruiken en gewoon niet installeerd.
Namelijk Vplayer . Werkte trouwens ook niet op een android 2.2 rom die ik even teste .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwerfkat
Heeft iemand skype al aan de praat gekregen? Zowel een oude versie v1.0.? als een nieuwe v2.0.? werken niet, dat wil zeggen het aanmelden lukt niet (blijft hangen of krijg een vage melding dat skype niet meer werkt oid.). Google Reader krijg ik trouwens ook niet aan de praat, ook een probleem met aanmelden via mijn gmail account. Gmail zelf en Google agenda werken wel goed. Enig idee?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste