Toon posts:

Een goeie speakerset met SubW onder de 200,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben newbe op dit gebied, maar is mogelijk op een speakerset met SubW van GOEDE kwaliteit te krijgen?

Zo ja, paas me dan ff een website oid waar ik er een paar kan vinden.

Verwijderd

Nou ik zou beginnuh bij http://www.hastec.nl/labtec/arena515.htm
Errug goeie speakers lekkere subwoofer voor maar 165,-
En ik zou een nieuwe geluidskaart kopen als ik jou was want met een 128bits geluidskaart heb je nog niet veel aan nieuwe boxen dan zou ik de Terratec DMX Xfire kopen lekker kaart A3d en EAX ondersteuning voor een heeel lekker prijsje

Verwijderd

Topicstarter
Das idd netjes.

Ik ga nu misschien wel een heel stomme vraag stellen, maar kan ie ook op de pc:?

Verwijderd

Topicstarter
Het hoeven by the way maar 2 speakertjes te zijn.

Verwijderd

Tuurlijk kunnen ze op de PC!!!!
en met 4 speakers heb je natuurlijk veel mooier 3d geluid!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov74.gif

Is dit wat?

En zijn die dingen echt zo draadloos als ze er uit zien:?

Verwijderd

Ze zijn echt draadloos maar persoonlijk denk ik niet dat ze goed zijn ik denk dat ze snel gaan kraken en dat er lang niet zo'n goeie subwoofer bij zit als Labtec!!!!

Labtec Rulezzz!!!

Verwijderd

Topicstarter
Is dat labtec geval trouwens ook wireloos?

Verwijderd

Ik kan klipsch aanraden. Schreeuwend duur voor een 2.1 computer speaker setup maar je krijgt echt waar voor je geld.

Te koop bij audioimport.nl voor 600 gulden. Ik heb ze dus ook en de kwaliteit is echt een stuk hoger als die creative/labtec dingen.

/edit ooopz onder de 200 gulden is het niet echt. Sorry ik heb te snel gelezen.

Verwijderd

Weet iemand een Mercedes S500 bj.2000 onder
de 1000,-.

Nee dat kan dus niet en zeker niet nieuw

Verwijderd

Topicstarter
Doe nu niet zo kicke!

Je maakt wel een hele scheve vergelijking hier!

Een speakerset van 200 gulden is niet erg duur, maar voor 400-500 piek heb je een hele goeie.

By the way, mercedes is een merk en ik vraag geen merk.

Dan kan je dus zeggen: weet iemand een goede auto onder de 50.000 gulden (als je mercedes tenminste benoemt tot een goede auto (die meestal meer dan een ton kosten))

|:(|:(|:(!

Verwijderd

die labtecs zijn errug goed... en zijn er ook in 2.1 uitvoering.. 130 gulden of zo (bij Vobis oa) Pulse 415/lcs 2414

Je kunt ook kijken naar Altec Lansing, die maken ook goede speakers... bv acs-54, alleen die ruist een klein beetje...

(Pas wel op dat je ouders niet snel gaan zeuren bij een beetje geluid, zo'n sub trilt door heel het huis, willen ouders meestal niet leuk vinden)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
De Philips MMS 180 set is een aardige. Vaak te koop voor iets van 150,- piek. Is een 2.1 opstelling.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dat wordt dus labtec. thnx guys!

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraagje:

Ik heb een Sounblaster 128 , niet echt de beste kaart op geluidsgebied. maar kan die 4 speakers aan in surround mode:??

Verwijderd

Op zaterdag 17 maart 2001 23:23 schreef Ro2 het volgende:
Doe nu niet zo kicke!

Je maakt wel een hele scheve vergelijking hier!

Een speakerset van 200 gulden is niet erg duur, maar voor 400-500 piek heb je een hele goeie.

By the way, mercedes is een merk en ik vraag geen merk.

Dan kan je dus zeggen: weet iemand een goede auto onder de 50.000 gulden (als je mercedes tenminste benoemt tot een goede auto (die meestal meer dan een ton kosten))

|:(|:(|:(!
Ja hoor, als we zo gaan beginnen, het is goede ipv goeie>:)

En je begint nu zelf al van rond de 200 niet maar rond de 4,5 hondered wel. Dat is al het dubbele|:(
En je hebt nu mischien iets wat je niet direkt door het raam naar buiten wil smijten, maar goed:?

Verwijderd

Ik heb laattst een Soundworks 310 gekocht van Creative Labs.
Voor bij de PC ben ik er erg tevreden over, maar als je geen stereo in je kamer hebt ofzo dan raad ik echt iets beters aan;)

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 18 maart 2001 12:03 schreef Ro2 het volgende:
Nog een vraagje:

Ik heb een Sounblaster 128 , niet echt de beste kaart op geluidsgebied. maar kan die 4 speakers aan in surround mode:??
|:( niet op geluidsgebied, wel op beeld
DUH
Pagina: 1