Ik heb net het spel ook gekocht afgelopen weekend. Stond al tijdje op 'want' list, maar enkel als hij in de aanbieding was. Toevallig dacht ik even in de steam shop te kijken, en daar stond hij als daily deal
Samen gekocht met kerel waar ik veel sim racing mee doe, gewoon als cruising game. Tot zover stelt het niet teleur.
Als eerste wagens heb ik een Aston martin V8 Vantage gekocht. Die kon m'n maat niet betalen, maar niet veel later kwam ik een Japanese Car dealer tegen waarbij een Nissan GTR voor niet al te veel stond. Uiteindelijk heeft hij die gekocht.
Grrr en die wagen is een tikkeltje sneller natuurlijk..
En dan continu met 300km/h over de snelweg heen rossen

Goh, wat staat er dan snel 250km op zo'n auto...
De handling is 'awkward' met m'n G25. Ik heb de steering sensitivity slider helemaal naar links gedumpt zodat het enigszins 1:1 aanvoelt. Ipv een hele grote deadzone en dan opeens alle stuur uitslag.
Het remmen is vaag, beetje remmen doet niets maar je gaat toch rechtdoor in een bocht. Iets meer remmen en je staat direct stil.. Misschien daar ook nog ff wat aan tunen.
Ben wel benieuwd of er inderdaad nog mensen hier zijn. Helaas ben ik nog maar level 6 nu ofzo, en ben aan het sparen voor een A2 wagen ofzo (ben er nog niet uit over ik de Nissan GTR wil hebben of niet).