Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 10:26
HamburgerHenk schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:15:
Ondanks de ergenissen blijf ik toch spelen :P

Mijn Team is nu

Stekelenburg
Vermeer
Grygera
Escude
Maxwell
vd Wiel
Heitinga
Maduro
Tainio
de Zeeuw
Pienaar
vd Vaart
Babel
Suarez
Rommedahl
Huntelaar

Nu 7 mil op de bank dus dat gaat of grygera -> vermaelen of tainio -> sneijder worden :p

iig heb ik een volledig Ajax elftal
toon volledige bericht
Leuk team! ik heb het zelf ook constant met (ex-) Ajax en Nederlandse spelers gespeeld. Beetje voor je land uitkomen kan geen kwaad online;)

Ik speelde op het laatst met:

Stekelenburg
Van der Wiel
Boulahrouz
Vlaar
Drenthe
Van Bommel
Van Bronckhorst
Afellay
Van der Vaart
Van Persie
Babel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
@HamburgerHenk: Chivu zou ook niet misstaan in je elftal. En wat dacht je van Kanu, die kan je ook nog wel ergens kopen als 3e wissel ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-05 22:47
Ohh vergeten, Chivu had ik ook al :O

Litmanen heeft trouwens ook nog wel beste stats, probleem is meer dat ik in de d4 zit, dus eigenlijk verlies ik nu wat geld als ik een wedstrijd niet win. Dus veel meer spelers erbij is misschien nog niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Dan verkoop je Tainio toch, zo'n echte Ajacied vind ik dat niet ;)
Voor de rest een erg leuk team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ja vond ik ook speelt best lekker ook. Alleen Suarez is niet echt super. Tainio is alleen erg cheap en toch nog 75(zoals elke speler op Vermeer met 74 na bij mij is). Maargoed uiteindelijk zal het een middenveld van Pienaar, vd Vaart, Sneijder, Seedorf en Maduro(kan ook overal in verdediging dusja) worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Die was maandagmiddag al gelekt ;)
Maar dit betekent voor mij het einde voor PES 2011, heb het het hele jaar met veel plezier (en soms ergernis) gespeeld. Het is eigenlijk de eerste PES die ik een heel seizoen tot de nieuwe PES ben blijven spelen, voornamelijk door de ML online!

Maar na een potje of wat met PES 2012 kan je niet meer terug ben ik bang. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik heb echt de grootste fout ooit gemaakt, ik had voor een extra optie maar Gronkjaer gehaald voor 2 mil. Met Rommedahl en Gronkjaer heb ik voor 4 miljoen nou echt supervleugels, die had ik veel eerder moeten halen. Zeker met vd wiel en maxwell erachter speelt het zooooooooo lekker. Ik kan nu echt iedereen aan:P Zolang in ik d5 zit, want ik win nu echt van vrijwel iedereen. Maar zodra ik tegen dezelfde tegenstanders speel als d4 dan verlies ik weer alles. Zo merkwaardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395890

Speelt iemand dit nog of gaan we het nu met zijn allen hebben over een spel wat nog niet uit is? BOEIEND!
;-)
Ik heb weer eens een vraag over masterleague offline. Ik krijg zelden een fantastisch bod op mijn spelers. Ligt dat aan de instellingen of aan de spelers of aan het aantal wedstrijden wat ze spelen? Ik krijg vaak een bod onder de marktwaarde van de speler. Dan denk ik echt, ben je nou niet goed bij je hoofd CPU. Ik ga mijn 2de rechtsback echt niet weg doen voor 200000. Wat is de hoogste aanbieding die je ooit voor een speler uit je eerste elftal hebt ontvangen? Mijne slechts 5, nog wat mijoen voor Moses. Ik heb inmiddels spelers die qua stats hoger liggen, maar ik moet nog maar zien of ik daar ook een dergelijk bedrag of hoger voor krijg. Als ik dan ooit een collega hoorde die 30 miljoen ving voor El Hamdaoui dan vraag ik me af of dit waarheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
50/60 mil ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol netjes. By the way ik heb nog nooit bij deze pes een skillkaart bij een speler erbij getraind. Mijn spelers zijn handelsmateriaal zolang ik niet een sterrenteam heb met 32 toppers. Is het nou zo dat als je een skillkaart bijtraint, dat dan je gewone training stopt? Of loopt dat nu wel door? Ik vind het zonde van mijn training om een speler meer dan 2 hele seizoen in iets te trainen, als daardoor zijn andere vaardigheden niet doorgroeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Anoniem: 395890 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 16:57:
Speelt iemand dit nog of gaan we het nu met zijn allen hebben over een spel wat nog niet uit is? BOEIEND!
;-)
Ik heb weer eens een vraag over masterleague offline. Ik krijg zelden een fantastisch bod op mijn spelers. Ligt dat aan de instellingen of aan de spelers of aan het aantal wedstrijden wat ze spelen? Ik krijg vaak een bod onder de marktwaarde van de speler. Dan denk ik echt, ben je nou niet goed bij je hoofd CPU. Ik ga mijn 2de rechtsback echt niet weg doen voor 200000. Wat is de hoogste aanbieding die je ooit voor een speler uit je eerste elftal hebt ontvangen? Mijne slechts 5, nog wat mijoen voor Moses. Ik heb inmiddels spelers die qua stats hoger liggen, maar ik moet nog maar zien of ik daar ook een dergelijk bedrag of hoger voor krijg. Als ik dan ooit een collega hoorde die 30 miljoen ving voor El Hamdaoui dan vraag ik me af of dit waarheid is.
117 miljoen... :P
En vervolgens de speler na 1 seizoen weer terugkopen voor 65 miljoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 09-09-2011 21:32 ]

Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:31:
[...]

117 miljoen... :P
En vervolgens de speler na 1 seizoen weer terugkopen voor 65 miljoen.
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
@glennosh Mijn hoogste aanbieding voor een speler is geloof ik 42 miljoen. Maar dat zou ik even moeten nakijken.

Overigens speel ik ook nog ML offline. Alhoewel ik even ben overgeschakeld naar de Champions League. Die had ik nog niet gedaan, en wil die trophy wel eens hebben. In de ML ben ik in seizoen 2018, dus moet nog 2 jaar om ook daar de trophy [10 years of Service] te krijgen. Ook wil ik graag de de trophy [No.1 Club] in de ML halen. Sta nu op de 4e plaats als ik me niet vergis.

Als ik deze dingen heb gehaald is het wel gedaan voor me met PES 2011.
Dan ga ik over naar 2012. De wijzigingen in de ML zijn wel erg vet in de volgende versie.
Can't wait!

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar heb jij de wijzigingen in de Master League gelezen? Ik kan nog niet heel veel vinden.

Ik heb nu inmiddels wel een leuk elftal staan maar ik werd in de Champions League met 5-0 afgedroogd door Arsenal en dat was 3-0 geweest ofzo als ik serieus was gebleven. Het was echt zo'n wedstrijd waarbij iedere bal door mijn verdediging heen kwam, dan een schot op doel en dan trapte een verdediger hem weg en dan ging hij daarna alsnog ergens in een hoek erin. VRESELIJK! Ik heb volgens mij nog steeds geen toernooi gewonnen, zelfs de league 1 niet. Ik denk wel dat ik veel kans heb om hem dit seizoen te winnen. Heb nu ook een jonge Pirlo op het middenveld die af en toe als wissel erin komt. Wat een speler haha.

By the way dat kaarten ook met trainingsstreepjes getraind worden dat had ik nooit verwacht. Ik was echt verbaasd. Ik zag staan 144 weken training voor een kaart en daarom had ik zoiets, hmm dit is onzin hier begin ik niet aan. Nee kan het aantal weken omlaag als je er meer training in stopt. Ik dacht dat het net zoals in vorige delen was. De training is 1 ding en die legt de andere training plat. Ben Pirlo dus maar een snelheidsfreak aan het trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Kort stukje over de nieuwe modus "Club Boss" en de "Master league" in PES 2012:
http://www.pesfan.com/news/9805010/PES-2012---Game-Modes/

Filmpje van de nieuwe Master League (in 3 delen)
http://pesblog.be/video/p...otball-life-walk-through/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Wat is de hoogste aanbieding die je ooit voor een speler uit je eerste elftal hebt ontvangen?
Gisteren kreeg ik een aanbieding voor mijn spits (21jaar, rating 92) van maar liefst €72.000.000
Na even twijfelen toch maar niet op in gegaan. Had al €330.000.000 in de clubkas. Ik wil nou een team vol top-spelers, dus heb ik voor €44.000.000 Veron (CMF, 21 jaar, rating 94) gekocht.

Pagina: 1 2 3 Laatste